Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Doc, dat weet ik zeker, vanavond verse pics :D

 

Topic:

 

Ik had net ruzie met m`n nieuwe drukspuit, het duurde me iets te lang, dus ik heb hem gesloopt :)

Wat betekent dat ik met een kleine drukspuit aan het werk moest, #@&%$#zooi , maar goed ze zijn ge-cannacured.

De max temp. is niet boven de 27 gekomen dus vrijdag knal ik de lampen op 1000watt, ook de grondzeiltjes haal ik dan weg.

Tijd om te kanllen in deze modderfokker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha , zo heb ik al drie nieuwe gehaald :D

 

 

trap ze helemaal lek als het niet wil , pak dan gewoon weer een emmer met een maat kan :)

 

 

het mag van mij zo vrijdag zijn maat, ik ben benieuwd

naar je SUPER FREAKS ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondingen zijn het af en toe, maar vertel eens hoe vernevel jij met een emmer en een maatkan :)

Btw ik heb vanavond alweer foto`s, ze groeien als bloemkool, de bladeren bedekken bijna de 19ltr Smartpots ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha nee dat lukt niet inderdaad :D

 

je kan een nieuwe afwas borstel halen , die nat maken en een slinger of 6 geven heb je de hele boel nat ;)

 

 

laat maar lekker groeien joh , wat er nu bij komt kan er niet meer af hoop op monsters dit keer

 

jammer dat ik geen hok heb van 2,80 hoog ging ik mega hazen kweken echt mooi man big plants

 

 

 

dan ken jij dat liedje ook wel :)

 

ik heb hele grote bloem kolen , van andre van duin as ik me niet vergis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja , groeit het nog een beetje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal gelikt uit hoor !

Ben benieuwd naar het resultaat en je stroom rekening, ook ik betaal gewoon !! ;)

 

Binnekort zal ik ook van start gaan met een Tent van 2,40x2,40, met 4x 1000 watt of 9 x 400watt

 

ga het volgen

 

greets hazekicker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, Ik heb nu 2.15mtr beschikbare hoogte, en 1000watters, 18ltrs dus ik kan ongeveer planten van 70/80cm herbergen, sativa`s zullen dus moeten worden gesupercropped, is ook niet erg :lol:

 

Greenfingers, yes sir!!! :D

 

Elmo, in mijn optiek zeker, ze gaan nu een beetje van de grond af, vrijdag wanneer de zeiltjes van de grond gaan zullen ze sneller omhoog gaan :lol:

 

Hazekicker, thanks man, dit is eenzelffde tent, 2.40x2.40mtr en dezelfde lampen 1000watters, met nog wat extra rijk LEP-licht, de stroomrekening horen we volgend jaar pas :)

 

zODd, i totally agree :P

 

Hobbybobby, top man ;)

 

 

Topic:

 

12/12 dag 5

Temp. max 28C, min 19,8C

LV max 76%, min 43% (hoge LV kwam door het sproeien)

Tensio`s 130/140/160Mbar

 

De binnentuin vandaag, er hing een groene sfeer, men was blij, vrij van ziekten en plagen, ook rook het er fris :)

De tensiowaarden zijn weer snel omhoog gegaan, mooi, morgen weer water, met GL Roots deze keer.

Ik vindt nog steeds dat de planten er bijzonder mooi uitzien, mooi groen, bladeren wat omhoog alsof ze smeken om meer licht, echt stevigere bladeren, mooi gedrongen alhoewel ze nu eindelijk wat hoogte gaan pakken.

Stammetjes worden dikker, en er ontstaan nieuwe vertakkingen, ook mooi, ze moeten nog best wat hoogte en breedte pakken.

Check out die nieuwe pics, keep growing :)

 

gallery_30844_13485_2134532.jpg

 

gallery_30844_13485_4094472.jpg

 

Redelijk uniform in groei

 

gallery_30844_13485_2437439.jpg

 

Korte internode, dikke stam

 

gallery_30844_13485_1756688.jpg

 

Bladeren bedekken bijna de bodem

 

gallery_30844_13485_981011.jpg

 

gallery_30844_13485_3077933.jpg

 

gallery_30844_13485_753692.jpg

 

Freak1, twee hoofdstammen

 

gallery_30844_13485_188959.jpg

 

gallery_30844_13485_1816610.jpg

 

Freak2, idem

 

gallery_30844_13485_1233445.jpg

 

gallery_30844_13485_1687118.jpg

 

gallery_30844_13485_1813073.jpg

 

Hier is de uniforme groei mooi te zien, al zal dat deze week vermoedelijk gaan veranderen, nu ze hoogte willen pakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

ondanks het nu echt niet meer micro is,

ziet het er ontzettend goed uit! :)

 

Veel success nog met deze ronde.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje, ja ze gaan niet verkeerd, die korte internodes hoop ik te behouden dmv vertakkingen, ze willen eerdaags de lucht in denk ik :)

 

Torsten, nee micro was erg leuk en ik kom er nog erg graag, maar dit is meer m`n opzet, bedankt voor je bezoekje en woorden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je al volluit blazen met je wattages? Aangezien het nogwel ff duurt ( tot de oogst).. Kwa eindafrekening.. Of ben ik dan te zuinig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, ik zou vrijdag naar 1000watt gaan switchen, misschien wacht ik even tot de zichtbare bloei, het is btw en 7-8 weken soortje ;)

 

Logitak & Casa Verde, thanks heren, so far so good :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

7_8 weken wordt zomaar een 9 weker.. +3a4 zonder bloei...

(dont get me wrong dude, probeer alleen mee te denken he.. Ook ik kan het fout hebben.. Maar economisch gezien...)

verder.ziet het er super uit, ben echt heel benieuwd naar de bevindingen achteraf... Mooi meeleren voor mij zo)

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tik hem aan ouwe ;)

 

Heel mooi om te zien , ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen . Uiteraard blijf ik je volgen :)

Succes en groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyy,

 

 

Ziet er gelikt uit allemaal!

Heel nice,gaat wel wat worden,mooie jonge gezonde kinderen :)

 

Good luck keep the good work up!

 

 

Cheers! B.C.Bubble*Cheese*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je ook dat je de lampen helemaal omhoog kan hangen zonder dat de planten gaan schieten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, dat kan zomaar gebeuren idd, en meedenken...graag...alle input is welkom, ik schuw geen discussie, en soms pas ik zelfs het een en ander aan, het is voor mij ook weer/nog steeds leren, steeds een andere opzet, bezetting, soortje. :)

 

Pacman, gallery_30844_12649_1781.jpg thanks dude, ik ben net zo benieuwd als jij :D

 

Bubble Cheese, thanks man, bij jou gaan ze ook lekker, zag ik vandaag :P

 

Doc, precies, als je licht maar intens/rijk genoeg is ;)

 

Zeebodem, haha bedankt, of niet, lekker groeien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...