Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

Ikzelf rook er ongeveer 1 a 2 per week, meestal geen.

 

Er zijn hier geen mensen die vinden dat ze eigenlijk te veel roken?

Waarom niet minderen?

 

Gr33Tzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikzelf rook er ongeveer 1 a 2 per week, meestal geen.

 

Er zijn hier geen mensen die vinden dat ze eigenlijk te veel roken?

Waarom niet minderen?

 

Gr33Tzz

Inderdaad, minderen is ook erg prettig, zeker als je een maandje niet hebt gerookt en dan die eerste opsteekt, heerlijk ergens op een mooi zonnig grasveld met een ijskoud colatje en wat goeie vrienden om je heen.. superchill!!

 

Alleen al voor die relaxde eerste hijs zou ik rustig een maandje kunnen stoppen :whistling zo'n lekkere buzz in je kop daarna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook vrij snel erg high, dit misschien omdat ik niet veel wiet rook. 5 gram doe ik een maand over of langer. En ik rook NOOIT alleen.

 

Ik heb wel soms een dagje dat je er een 7-10 na elkaar rookt, en de volgende dag je gewoon niets meer herinnerd van al je leuke "high" momenten. Filmpjes en foto's bevestigen dit. Wat is hier nu leuk aan? Na zo'n avond is het enige wat je wil doen er nog 1 opsteken. Dit maakt mensen dan "psychologisch" verslaafd denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe weet je dan dat je 7 joints gerookt hebt ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Keesie,

 

Hij telt elke dag de vloei en schrijft dit op.

 

:whistling

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

tippies tellen in de asbak

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is het verschillend. meestal rook ik 3 per dag (als we dan doen), maar niet elke dag. 4 heel misschien.ik denk 15E in de week :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra ik thuis kom van mijn werk dan gaat de verdamper aan en gaat hij pas weer uit als ik op bed lig. Dan gaat er hooguit 1 gram per 3/4 dagen doorheen. Dit komt omdat die verdamper zo lekker zuinig is !!!

 

Als het weekend is, dan ist 1 gram per 2 dagen. Als er iemand zegt, jij blowt veel. Dan zeg ik NEE. Mijn cannabis gebruik kun je vergelijken met 1 pilsje per avond waar ik de hele avond over doe om hem op te drinken. Tis minder schadelijk voor me en veeeeeeeeeeel relaxter voor mij en mijn gezinnetje. Ik zal het ook blijven doen tot in het bejaardenhuis. En zelfs daar kunnen ze het me niet verbieden want ik rook niet. Ha ha haha haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaah lang leve de pret sigaret, gevuld met een laagje milde shag en een redelijk topje purple, dat hou ik ook wel de hele dag vol. dus ruwe schatting, 0,8 per uur, Ik denk dat ik per dag 17 uur wakker ben.

dus dat is 13,6 kleine jointjes.

Maar ik ben ook wel es aan het werk en dan blow ik niet. Eerste wat ik dan doe als ik thuis kom is biertje pakken en jointje draaien.

moeilijk te zeggen is hoeveel gram ik er door paf er week, tel ik nooit tis men eigen stash.

 

groet Tappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kees:

Slimme opmerking, maar beetje droog.

Het is natuurlijk geen VOLLEDIGE blackout en ongeveer een 7-10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik rook rook ik puur door de waterpijp en ongv 1 gram in 1 dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

al 15 jaar lang elke dag 3 à 4 "toepkes" (na het werk) , in het weekend kan dit wel serieus uit de hand lopen (7 à 10 per dag :rolleyes: )

 

altijd al met smoking gold gerold (in het begin met rizzla blauw wegens geen smoking te vinden ;) )

 

dus een smoking gold met een paar haartjes belgam geel en 0,6 à 0,7 gr wiet does the trick :rolleyes:

 

men verbruik is met de jaren wel gestegen....... tja die gewenning.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verbruik gemiddeld zo'n 2 pakjes vloei in een week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben medisch gebruiker, ga zsm verdamper aanschaffen maar ff wachten op mediwiet recept, dan misschien (deels) vergoed vanuit ziektekostenverzekeraar en dan zou ik denk ik 1.5 gr verdampen per dag (nu ruim 3gr).

 

Komt op 10-13 joints per dag met tabak ongeveer (en scheelt een hele pillendoos)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 a 3 gram thai verdeeld over 5 dagen na 8 uur 's avonds. Soms iets anders, goede polm of een binnenwiet.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 per week ofzo,ik ga veel weg en ik doe het dus bij gelegenheden;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

dagelijks 1 en in het weekend 2-3 per dag

in totaal rook ik een eurotje of 10-15 per week, afhankelijk van het weekend.

ik rook overdag niet enkel in de avond na het werk, lekker kopje celestial thee en een jointje met Silver Haze... heerlijk chillen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook niet veel Joints , vaker electries pijpie of mn waterpijp .....

puur proef ik er meer van.

meestal alleen als er vrienden zijn dat ik een J draai ..... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik verbruik gemiddeld zo'n 2 pakjes vloei in een week.

Daar komen ik en me vrouwtje ook wel aan B)

Tel ze eigenlijk nooit :verrygood

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook zo'n 5-8 jointje sin de week waarvan 80% alleen in het weekend. Moet ik wel zeggen dat ik nu vakantie en er eigenlijk bijna elke dag wel 2 rook. Das nu uds 14 joints in de week:P achja vakantie he, dan mag dat :P

 

Grtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben laatste tijd toch wel best veel aan't roken vind ik van mezelf (k heb vakantie)... een stuk of 3 joints per dag (dik gerold)

Resultaat veel verspilde tijd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook er 5 a 6 per dag.

 

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...