Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

tot nu toe 2 joint en 3 ripjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Mitch wou even kwijt: 15 tal per dag

 

En vrijwel hetzelfde voor mij :)

En functioneren nog prima x) (toch goed genoeg ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik damp meer, maar met 5 a 7 gram per week kom ik uit. ;)

Doordeweeks wat minder, in het weekend wat meer.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha geloof dat k dit dan hier voor t eerst eens eerlijk ga melden normaal geef k altijd wel aan dat k dagelijks een jointje rook aan iedereen die t horen wil doe k nooit geheimzinnig over .

Maar wat ze niet weten s dat k op een normale werkdag toch wel savonds een joitnje of 3 a 4 rook van een 0,4/0,5 per joint

Op andere dagen dat k vrij ben zouden dat r zo een stuk of 6 a 7 kunnen zijn met uitschieters op sommige dagen dat t r ook weleens wat meer kunnen zijn t is ook niet raar als k op een vrije dag smorgen vroeg al mn eerste rook.

Daarbij draai k een joint alleen voor mezelf en functioneer k volgens mn buiten wereld normaal.

K ben hier in t dorp komen wonen toen k jong was en nog op school zat dus durf gerust te zeggen dat r hier mensen zijn die mij nog nooit echt nuchter hebben gezien ;)

 

m.v.g

 

 

Gij hebt de zelfde routine als die van mij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik word't wel eens beu dat vanaf 1e hijs ik geen zin meer heb om nog wat te ondernemen 's avonds, potje karten ofzo zit er dan niet meer in, maar dat ben ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik word't wel eens beu dat vanaf 1e hijs ik geen zin meer heb om nog wat te ondernemen 's avonds, potje karten ofzo zit er dan niet meer in, maar dat ben ik!

 

Haha precies wat ik ook altijd ervaar, zodra ik eenmaal begin met roken vergaat de zin om de deur uit te gaan ;)

 

Gewoon chillen is meestal het geval, potje gamen, serie/filmpje checken, pot kaarten/ tafelvoetballen, of met de vriendin of met mn maten, zelden alleen eigenlijk..

Paar joints in de week red ik me nu wel mee, niks moet, dat was vroeger ; met de vrienden iedere dag zoveel mogelijk blowen :spliff:

 

Van een lekker wietje kom je gewoon heerlijk tot rust!! Perfect medicijn tegen stress :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 pure joint in de avond eens in de zoveel tijd, heb een enkele keer dat ik 3 dagen achter elkaar rook in de avond en de andere keer blijf ik er 2 maanden af, wel heb ik het voordeel dat ie altijd lekker is omdat er zoveel tijd tussen zit elke keer.

 

En iedereen maar roepen dat ik moet oppassen omdat het verslavend is haha :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

momenteel is shining geminderd wegens no supply =) dus gezond bezig nee kzit aan de tabak bah bah :D :lol:

 

maar als ik weed zou hebben rook ik het wel vaak snel op en doe ik ook soms gewoon 0.7 -0.9 gr in men joint soms rook ik dat dan een tijdje fzo maar na 1 a 2 dagen roken word ik niet meer zo stoned dus alsk dan hier of daar nog ergens een hashbrokkie heb

draai ik dat meestal ook er nog eens is

 

het hangt ook af van welk soortje ik rook , had ooit eens amnezia haze werd daar zo knetter van was gewoon zalig met een film derbij

:D

 

Groet ssh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het eens uitgerekend een paar jaar terug,...kwam op 4500 joints per jaar en ik draai ze bijna puur.

Nu zit ik op het moment op 4 of 5 per avond,...dat is altijd vanaf 1700 uur.

Midden op de dag rook ik bijna nooit.

 

Beter een paar joints elke avond dan een paar halve liters bier,..kijken wat je het langst zal vol houden zonder bijwerkingen :lol:

 

Gr, ST

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als je het zo beziet is dat best wel veel lol :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik word't wel eens beu dat vanaf 1e hijs ik geen zin meer heb om nog wat te ondernemen 's avonds, potje karten ofzo zit er dan niet meer in, maar dat ben ik!

 

Haha precies wat ik ook altijd ervaar, zodra ik eenmaal begin met roken vergaat de zin om de deur uit te gaan :lol:

 

Gewoon chillen is meestal het geval, potje gamen, serie/filmpje checken, pot kaarten/ tafelvoetballen, of met de vriendin of met mn maten, zelden alleen eigenlijk..

Paar joints in de week red ik me nu wel mee, niks moet, dat was vroeger ; met de vrienden iedere dag zoveel mogelijk blowen :D

 

Van een lekker wietje kom je gewoon heerlijk tot rust!! Perfect medicijn tegen stress :D

 

Ik blow ook vaker met vrienden, ook lekker in de middag.

Alleen wel vervelend als je heel moe wordt en dan gaan je vrienden maar niet naar huis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

He stonetwisted,ik ben blij om iemand te zien met hetzelfde gebruik als mij :lol:

 

Meest maties zeggen je blowed veel maar vind het nog mee vallen.

Vind het heerlijk om uit werk een lekkere dikke toeter weg te paffen

en ja het worden er zo 5 op een avondje lekker relaxed en chill tog.

Als ik elke dag 5 biertjes weg klok ben ik er slechter aantoe :D

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel ik er rook ?? 1 a 2 laat in de avond.. En als er gewerkt moet worden blow ik niet.. Zelfde geld voor overdag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal maar niet tellen wat er dit weekend door heen is gegaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal maar niet tellen wat er dit weekend door heen is gegaan ;)

zou je het nog wel kunnen dan.

1 pijp

2pijp

3pijp

4 teveel gesmookt om nog bij te willen houden:P

 

meestal een jointje of 10 per dag als ik niet werk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die pijpjes gaan er wel in, ach tellen heeft idd geen zin zo ver kan ik niet tellen als ik stoned ben :wacko: :wave: :wub:

 

ps en wel meer dan 4 wha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) rook er 4 a 5 op een dag ,meestal avonds maar nu ik werkeloos ben doe ik eerst me ding wat moet gebeuren en dan steek ik er wel 1 op relex beetje internetten ,tv kijken of huishouden afwassen gaat veel gemakkleijker met muziek en jointje ,ben geen stevige blower dat wil zeggen draai me jointje niet puur of zo haal er met gemak 5 uit een zakje van 7euro,dus het valt te overzien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-6 per dag op vrije dagen, 2-3 na werk, en met een goede buitenkweek gaat dat nog harder... bekend verschijnsel? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook samen met mijn vriendin een stuk of 4 a 5 per dag

en in het weekend het 3 dubbelen daar van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren hebk in de nacht nog 4 jointen snel achter elkaar gerookt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna elk weekend (vrijdag/zaterdag) 2 op een avond met vrienden en heel enkele keer alleen. Als ik onrustig ben in mn kop.

Laatste tijd wat vaker alleen, teveel onrust op werk.

 

Maar ik doe er ook niet zo veel in. Kan rustig ongeveer 5 joints draaien van klein zakje van 10euro. Beetje afhankelijk van welke wiet (ben nog beetje aan het ontdekken allemaal).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genoeg.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...