Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

goed dat je zelf inziet hoe dwaas zoiets is

en ik dacht dat ik slecht bezig was met m'n 3 pure joints(0.7g per joint) per dag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ach ja.. en nu rook ik ze ook niet meer puur maar met shag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan met trots zeggen dat ik nu bijna 2 maanden ben gestopt. Ik functioneerde al "redelijk"normaal, maar functioneer nu stukken beter en dan voornamelijk in de ochtend. Toch zie ik elke keer weer mijn mooie topjes knipogen naar me.......

 

Gr,

 

Fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt er van af wat ik die dag nog moet doen :) (zit nog met school en dan doet wiet me niet zo goed :))

Ik probeer in de week niks te roken en dus alleen in het weekend ('s avonds) maar als ik dan toch in de week rook dan is het altijd 's avonds/'s nachts

 

Als ik rook doe ik het wel goed, sowieso 4 goeie joints (0,3 g/joint) en ook wel dikwijls snel na elkaar :)

 

Het was wel niet simpel om van die berg wiet af te blijven van mijn vorige oogst ;) (die is nu op, dus tot nu toch wel tamelijk veel gerookt)

=> van die buitenwiet rolde ik ook wel veel dikkere joints (bijna puur) => dus dan waren 2-3 joints altijd genoeg

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook alleen maar blowtjes hoeveel is moeilijk in te schatten hoevaak draait men een shaggie zovaak draai ik een joint, teveel dusz. :) maar beter dan ;) voor mij dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

op werkdagen rook ik alleen savonds meestal 2 of 3

als ik vrij ben begim ik smiddags al dus smook te veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

om de vijf adembeurten een hijs...wat was de vraag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 tot 4 pure joints, gemaakt van bluntjes (Purple Haze blunt) ;):)

maar alleen in het weekend, door de weeks niks.

 

 

Greetz X

Share this post


Link to post
Share on other sites

verschilt van 5 tot 15 joint ongv elke dag is anders +standaard voor het slapen ook 1 joekol

 

 

gr klkw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn dagen dat ik niks rook, er zijn dagen dat ik voor het slapen gaan eentje rook en er zijn dagen dat ik de hele dag rook :D (niet veel)

Maar ik ga men gebruik afbouwen want het kost me te veel (mijn voorraad van eigen kweek is op :P) en ik begin toch wel te beseffen dat het niet slim is om zoveel te roken (1 joint = 2-3 sigaretten qua schadelijkheid, dus als ik de hele dag rook dan krijg ik toch wel véél binnen)

 

Ik ga wel eens proberen hasj-brownies te bakken, daar krijg ik tenminste geen kank*r in men longen van

+ ik heb tegenwoordig zeer veel gewenning voor THC waardoor ik nog meer moet roken ;)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Smoke 2 Joints Before I Smoke 2 Joint, And Then I Smoke Some More.

 

nee het hangt heel erg af van mijn financieele situatie.

Afgelopen weken rook ik ongeveer 5 gram per week. Maar heb ook tijden gehad dat er elke dag wel 5g opging :D

 

Er zijn dagen dat ik niks rook, er zijn dagen dat ik voor het slapen gaan eentje rook en er zijn dagen dat ik de hele dag rook :) (niet veel)

Maar ik ga men gebruik afbouwen want het kost me te veel (mijn voorraad van eigen kweek is op :verrygood) en ik begin toch wel te beseffen dat het niet slim is om zoveel te roken (1 joint = 2-3 sigaretten qua schadelijkheid, dus als ik de hele dag rook dan krijg ik toch wel véél binnen)

Hoe kom je erbij dat 1 joint 2-3 sigaretten is? zolang jij geen 2-3 sigaretten in een joint propt kan het niet zo slecht voor je zijn. Dit komt volgens mij van het gerucht een aantal jaar geleden dat 1 joint net zo slecht is als een pakje peuken, wat ook onzin is.

Edited by Bright

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer het enkel vrijdag avond en zaterdag te roken de laatste maanden en dat gaat best goed.

ook mede omdat de wiet in de shops niet echt meer is wat het geweest is en ook duurder.

ook ben ik geminderd vanwege''prive''dingen waar ik echt niet stoned kan/mag wezen.

 

maar hiervoor rookte ik rond de 5 tot 8 gram wiet per dag en dan rookte ik''zuinig''.

maar das ook niet goed meer,heel de dag stoned zijn.

 

ik vind t best zo,zolang ik het weekend maar lekker stoned kan worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bright:

 

Er zal toch wel iets van waarheid achter zitten (de geruchten waren vroeger dat 1 joint = 20 sigaretten en dat is wel overdreven)

Het grote probleem is volgens mij dat we allemaal maar zonder filter zitten te paffen (terwijl sigaretten dat wel hebben)

 

En als ik een jointje plooi dan zit daar nog steeds hoofdzakelijk tabak is, ook al doe ik er 0,3g in dan nog zit er een pak meer tabak in...

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook dan gewoon puur, zeker als het ene eigen buitenkweek is dan kan het makkelijk en reken maar dat je stoned ben na 1 blowtje :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

tog wel 2 a 3 gram per dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt af van mijn lijf, met deze natte dagen rook ik wel een paar kleine rokertjes...

Af en toe in het weekend ook gezellie met hubbie, just for fun..

Share this post


Link to post
Share on other sites

te veel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha geloof dat k dit dan hier voor t eerst eens eerlijk ga melden normaal geef k altijd wel aan dat k dagelijks een jointje rook aan iedereen die t horen wil doe k nooit geheimzinnig over .

Maar wat ze niet weten s dat k op een normale werkdag toch wel savonds een joitnje of 3 a 4 rook van een 0,4/0,5 per joint

Op andere dagen dat k vrij ben zouden dat r zo een stuk of 6 a 7 kunnen zijn met uitschieters op sommige dagen dat t r ook weleens wat meer kunnen zijn t is ook niet raar als k op een vrije dag smorgen vroeg al mn eerste rook.

Daarbij draai k een joint alleen voor mezelf en functioneer k volgens mn buiten wereld normaal.

K ben hier in t dorp komen wonen toen k jong was en nog op school zat dus durf gerust te zeggen dat r hier mensen zijn die mij nog nooit echt nuchter hebben gezien :P

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister uitgerekent dat ik gemiddeld 6,6 joints rook op een dag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer nu de ripjes eens te tellen, maar na een paar, gaat het tellen niet meer :D :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...