Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

Meestal 1, soms 2 per dag....

Normaal gesproken doe ik bijna de hele avond met een joint: Ik neem een paar trekjes en leg de joint neer in de asbak en zo gaat dat meestal de hele avond door.

Behalve als ik een weekend aan het vissen ben, dan een stuk of 8 per etmaal :P

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normaal gesproken doe ik bijna de hele avond met een joint: Ik neem een paar trekjes en leg de joint neer in de asbak en zo gaat dat meestal de hele avond door.

Hmm, ik vind dat niet lekker, als een jointje langer dan 10 minuten in de asbak ligt vind ik het te teerachtig smaken als ik hem weer opsteek... en het ligt niet aan de tabak, heb het ook met een puur jointje.

Ik rol dan gewoon een nieuwe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien een dikker tipje draaien ?

ik rook op een vrije dag 5 jointjes met blauwe smoking binnestebuiten met marlboro siggaretten zon 0,4 g soms 5 of 6

en ik houd ze altyd aan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doordeweeks smoke ik er meestal 2,5 stuks per dag :lol:

Dat zijn 2 hele joints en 1 met rizlablauwvloei.

S'weekend rook ik er meer een stuk of 4 a 5 joints.

Af en toe ong 4 weken in het jaar blow ik niet om vervolgens van diezelfde joint en een kleinere hoeveelheid wiet weer lekker stoned te worden. Dit omdat als ik teveel en te lang blow ik er niets meer van voel en enkel een beetje lam ben. Maar sinds ik mn eigen kweekje rook gaat dat best wel moeilijk B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemiddelt 70 euro in de week.

en ongeveer 1 x per maand zit ik 1 week ongeveer op 150

 

Keep on smoking B) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

door de week ongeveer 2 per dag, in het weekend kan dit wel sterk oplopen :spliff: ;)

 

oja ik rook aleen puur! :D

 

grtzzzzzzz lysergic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo sommige mensen hier die smoken dr echt een hoop :spliff: Ik zit zelf nog op school en ik moet 3 x in de week kickboksen en nog 1 keer voetballen. Dus als ik naar school ga, óf ik moet trainen dan rook ik nooit wiet. Als ik overdags wiet rook krijg ik ook soms branderige ogen en dan vind ik het niet fijn om door de stad of in winkels etc te lopen, aan de ene kant heel kut maar aan de andere kant een voordeel: ik smoke niet tijdens werk, school > overdags. Maar zoals gewoonlijk praat ik het een beetje goed met mezelf, ik weet dat ik toch wel enigsinds afhankelijk ben van de wiet. Vooral nu ik mn eigen oogst heb is het moeilijk om er vanaf te blijven. Daarom rook ik denk om de 2 dagen 1 joint voor het slapen. En vrijdag en zaterdag rook ik er savonds wel wat meer, 4 ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

ik rook er best veel denk ik ;)

30 euro per dag was dat vroeger(5 gram,minimaal 10 dus)

dan merk je er minder van als je zolang zoveel rookt,je geest went eraan als het ware.

Dus het is verstandig om stopmaanden in te lassen in een jaar :D

Dan heb je nog eens wat over :spliff:

maarjah als je je mooie buds zo ziet glinsteren in de weckpotjes is het moeilijk afblijven moet ik zeggen.

ik rook geen sigaretten,wel tabak door mijn joints.

ik ga ervoor zorgen volgend jaar dat ik het hele jaar onbezorgd kan roken. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op normale dagen is er dat meestal 1 of gewoon geen. Als we dan eens onder de vrienden zijn dan zijn er dat al rap 7 op een avond. Niets speciaals dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 0, gisteren 0, de dag ervoor 2, daarvoor 8 en daarvoor 6. Heeft niets met weekends of werk ofzo te maken, een gemiddelde dag zijn het er 4 tot 8 zou ik zeggen. Om de zoveel dagen een dagje of 2-3 niets om ff de gewening wat te laten minderen. Vrijdag beginnen we terug, word een extra dikke toeter AK47+iceolator samen met Alice in Chains in concert :smoke ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik smoke nu al zon 6 maanden ongeveer, kben natuurlijk ook dan meer gaan gebruiken. het aantal joints per dag is nog steeds verschillend, soms heb ik al genoeg van 1joint (met 2man) maar soms rook ik gewoon om het halfuur een nieuwe ;) vooral als ik al vdk ben heb ik het gevoel dat ik niet vdk ben en rook ik nog meer ;) :verrygood , zo tot de 8jointjes aan (3man)

 

uiteindelijk ben ik dan echt vdk en heb dan knalrode ogen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeveer 3 haaltjes van een pure 's avonds. in het weekend iets meer.

zit veel op de weg door de week, dus dan overdag niet hè.

zo heb ik wel genoeg aan een grammetje per week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rookte 4/5 per dag van mn eigen kweek maar nu 2/3 per dag omdat die rotzooi in de shop te duur is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker wel 2 a 3 soms 4 op een dag....

Probeer het allemaal te minderen.... alleen is dit erg moeilijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smorgens voor school, smiddags na school min. 1 maar het liefst 4 en savonds stuk of 3 in het weekend loopt het wel op tot zoon 5 gram per weekend of meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook elke avond zo,n 2 a 3 en in het weekend mss meer.

 

nu valt het wel mee maar toen ik een stuk jonger was pafte ik voor zo,n 70 euro per dag weg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik rook elke avond zo,n 2 a 3 en in het weekend mss meer.

 

nu valt het wel mee maar toen ik een stuk jonger was pafte ik voor zo,n 70 euro per dag weg :verrygood

 

70euro per dag???

das 490euro per week...

klinkt wel een beetje ofwel gewoon achterlijk ofwel enorm overdreven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook zo'n 15 a' 20 gram per week :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook er nu 3 per dag.

Soms kan het wel eens uitlopen tot 4 en mss 5 maar gebeurt niet veel.

+- 0.25gr/joint

Share this post


Link to post
Share on other sites
70euro per dag???

das 490euro per week...

klinkt wel een beetje ofwel gewoon achterlijk ofwel enorm overdreven

 

nou.. toen was het nog gulden tijd en we (mijn vriendin en ik) rookten ze puur.. de hele friggin dag.. van s,middags 'vroeg' tot s'avonds (s'morgens) laat. kost wat en is achterlijk.. weet ik ook maar toen deden we dat gewoon :verrygood

al ons geld ging erin zitten but now i grew up hahaha

Edited by Mystique

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...