Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

:D :huh: :D :) kumt goot

Share this post


Link to post
Share on other sites
tussen de5 en de 10 per dag!! en had het al eerder gelezen!!!!! als ik met me hengeltje en me tentje langs de waterkant zit dan te veel!!!!die geld ook voor mij!!! :huh: karpervisser smokey???

 

 

 

mvg northerlightXXL

zoizo, karpervisser die niet blowt is als een alcoholist zonder alcohol :D

lang leve de vissereij!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rook alleen maar blowtjes hoeveel is moeilijk in te schatten hoevaak draait men een shaggie zovaak draai ik een joint, teveel dusz. :D maar beter dan :D voor mij dan!

vind ik er ook van! als ik stop zou ik teveel gaan drinken en dat is veel slechter :)

 

verschilt van 5 tot 15 joint ongv elke dag is anders +standaard voor het slapen ook 1 joekol

 

 

gr klkw

met die joekol neem ik ook elke dag kennis! :|

 

Ik rook alleen maar blowtjes hoeveel is moeilijk in te schatten hoevaak draait men een shaggie zovaak draai ik een joint, teveel dusz. :huh: maar beter dan :) voor mij dan!

vind ik er ook van! als ik stop zou ik teveel gaan drinken en dat is veel slechter :D

 

verschilt van 5 tot 15 joint ongv elke dag is anders +standaard voor het slapen ook 1 joekol

 

 

gr klkw

met die joekol neem ik ook elke dag kennis! :D

ik rook zelf zo'n 3 joints per dag, kan de 1ne dag al wat meer en de andere dag wat minder zijn :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

licht eraan in welke stemming ik ben. Buitenwiet draai ik al wat sneller een nieuwe dan bijv een amnesia van binnen

in de winter als het kloteweer buiten is word er ook wat meer gerookt

 

doordeweeks meestal stuk of 6

'sweekends wil het regelmatig boven de 10 uitkomen

 

@ gysmo

Als ik geen joint in me vingers heb heb ik geen geduld om te vissen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik alleen maar grote vloeitjes hebt dan rook ik 2gr per dag.(in 5 of 6 joints)

Gebruik ik alleen maar kleine blauwe rizzla dan rook ik 1,5 gr per dag in 12 kleine jointjes verdeeld

Als ik thuis ben en ik rook om en om een jointje en een waterpijp,dan heb ik aan 1 gr per dag genoeg.

 

Raar he dat het zoveel kan verschillen en toch heel de dag hetzelfde effect!

 

M.a.w. als ik net geoogst hebt dan rook ik altijd met grote vloe.

Als het nieuwe eraf is dan stap ik over op de kleine blauwe rizzla,

en als het crisis is dan rook ik om en om!!

 

greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Ik schrik me kapot wat jullie weg paffen joh!

 

Maar blow je dan de hele dag door of alleen 's avonds?

En hoe doe je dat met je werk als je de hele dag rookt?

Ben gewoon nieuwsgierig hoor, geen therapeut..

 

Ik damp 4 á 5 avonden in de week, hang dan ong. 20 min aan een vaporizer.

Denk dat ik aan een gram in de week zit, misschien wel minder.

Heb wel soms wel een avond dat ik er bier bij drink.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om 6 uur - half 7 sta ik op, draai ik er 1.. even eten en dan draai ik er nog een die rook ik in de auto verder.. soms heb ik op de terug weg ook nog eenm stukje joint maar meestal niet. als ik thuis kom draai ik er meteen weer 1.. dan eten koken en ondertussem rook ik er nog 1.. na het eten rook ik er nog 1 en gedurende de avond nog 2 of 3. en dan slapen rond een uur of 23 - 24 en dan begint hetzelfde liedje weer opnieuw..

 

Smoke weed everyday!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal kleine jointjes 3-4 op een dag in het weekeind, in de week 2-3 s'avonds na werk

0,5-1 gr. per dag

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liefste zoveeel mogelijk whaha:P

 

Maar op een gewone dag ongeveer 2 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 joints per dag hier.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jointjes zijn toch een beetje jaren zeventig? LOL.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 a 6 dagen in de week en dan meestal 1 joint per dag met soms een uitschieter naar 2. Met de herijuana is 1 joint meer dan genoeg :P :)

Maar als ik weer voltijds aan het werk ben, zullen er heel veel dagen van die 5 a 6 zijn dat ik niks meer rook.

 

Ik vind het lekker om s'avonds een jointje te roken en een filmpje te kijken. Ik gebruik niet om te slapen of voor pijn, ik vind het gewoon fijn om stoned te zijn, maar niet te. Als ik zoveel zou blowen als de meeste hier, dan lag ik continue op apegapen. :P

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

k momenteel 5 a 6 jointen per dag momenteel en alsk de kans had zou ik er nog meer roken , je leeft maar 1 keer toch ? ... DUS GENIET !

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorlopig geen teveel last van men cvs eerst slaap ik nachten en dagen niet en nu moet ik me soms wakker houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet zeggen dat ik er ook niet heel veel groen in doe.. denk zo'n 0,3 - 0,4 gr en momenteel is het buitenwiet dat ik rook.. scheelt ook veel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem, maar vanavond ff dampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook van men 16 enkel op special occasions en altijd van vrienden ik kocht nooit zelf . Toen ik dan verder ging studeren begon ik zelf te kopen.

Maar ik kon geen joints rollen :tu. Dus was het enkel in het weekend als ik bij vrienden was die wel konden rollen . Of ik een namiddag geen les had om dan op kot bij een vriend te zitten.

Maar heb uiteindelijk leren rollen dit jaar ergens in mei . Daar door ben ik nu wel meer gaan roken 2 tot 3 per dag . MAAR ik rook nooit alleen . Vind ik niet zo leuk.

 

Soms heb ik wel zin om alleen te roken. ;) Maar ik doe het gewoon niet . Ik spreek elke avond gewoon af met bepaalde vrienden om dan 2 a 3 te roken. Gezellig samen te zitten.

Ik moet toegeven ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Het is gewoon leuk om elke avond iets anders mee te maken , te lachen , spacen , filosoferen , andere smoke spots ontdekken, ervaringen uit wisselen ,

 

Maar ik merk wel dat mijn omgeving niet altijd even akkoord gaat . Maar ik schaad niemand . Ik ben als persoon niet veranderd. Ik voel mij wel meer op mijn gemak en laat mij niet meer zo snel van mijn melk brengen door wat andere mensen denken .

 

Door altijd te roken met mensen heb ik met sommigen een band gemaakt die ik niet meer zou kunnen missen.

 

Nadelen die ik ondervind: kortetermijngeheugen beetje aangetast (maar had ik zowiezo al beetje last van ) soms moeilijker op mijn woorden komen, veel levendiger dromen (nadeel ?), Dat sommige dingen veel saaier zijn geworden :P Want geef toe als je blowt is alles leuker.

 

Wauw veel getypt precies :). Maar wou toch eens mijn verhaal kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:tu mooi verhaal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:tu mooi verhaal ;)

 

dankuwel elmo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...