Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

Ik was in oktober gestopt met roken(tabak), en sindsdien heb ik elke dag alle wiet die ik had opgerookt, met als gevolg dat ik dus soms echt draaiend naar bed toe strompelde.. :verrygood

In het begin van deze maand ben ik toch ook maar gestopt met blowen.. Ik rookte voor bijna 10 euro per dag weg, en werd inmiddels amper nog stoned.. Ik ben nu dus al bijna 3 weken clean, en heb als plan over een tijdje wel weer zonuendan een jointje op te steken, maar dan wel puur, vandaar dat ik maar weer ben gaan kweken, want anders gaat het in de papieren lopen he

;)

 

Groeten tWack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja een 10je per dag wegroken, denk dat meer mensen daar wel last van hebben :verrygood

 

Zelf rook ik doordeweeks gemiddeld 2 joints op een dag, en in het weekend zullen dat er denk ik 5 a 6 zijn..

dusss gemiddeld ook zo een 10 euro per dag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de reden eigenlijk dat men 5 tot 10 joints op een dag rookt? Voor mij lijkt dit veel en nogal een verkwisting( en aanslag op je lichaam). Elke dag een jointje moet wel kunnen, maar hoe functioneer je nog degelijk als je 10 joints per dag rookt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is de reden eigenlijk dat men 5 tot 10 joints op een dag rookt? Voor mij lijkt dit veel en nogal een verkwisting( en aanslag op je lichaam). Elke dag een jointje moet wel kunnen, maar hoe functioneer je nog degelijk als je 10 joints per dag rookt?

Bij mij was het niet het meer wiet willen roken, maar meer de nicotine verslaving die me voor de gek hield denk ik..

Maar als je eraan went merk je er amper nog iets van hoor! ;)

 

tWack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik ganse dag thuis ben zo'n stuk of 8, verdeeld over gans de dag.

Als ik moet werken is dat de helft maar.

 

Greetz,

Yps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fock fever: Vindt ik ook, 1tje per dag kan gaan voor een meerderjarige vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doordeweeks rook ik bijna niet, en in het weekend al snel 4 op een dag. Maar als ik vakantie heb dan zijn het er soms wel meer, maar aan het eind van de vakantie voel ik er helemaal niks meer van! Dan heb ik echt een hooge tollerantie, maar als ik dan 4 dagen niks rook (tot vrijdagmiddag en dan kan het weer) en daarna weer wel dan is er bijna niks meer van die tollerantie over.

Greetz thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

Doordeweeks rook ik bijna niet, en in het weekend al snel 4 op een dag. Maar als ik vakantie heb dan zijn het er soms wel meer, maar aan het eind van de vakantie voel ik er helemaal niks meer van! Dan heb ik echt een hooge tollerantie, maar als ik dan 4 dagen niks rook (tot vrijdagmiddag en dan kan het weer) en daarna weer wel dan is er bijna niks meer van die tollerantie over.

Greetz thomas.

 

nou.. ik rook elke dag welk een joint of 2 en nog steeds word ik elke dag even stoned :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook bijna elke dag, meestal in de avonduurtjes.. Dan gaan er vaak wel 2 joints doorheen(soms skunk, soms hash). Avonden dat ik langer kan chillen(bv weekenden) zijn het er wel meer, 3/4 op een avond.. Ik rook trouwens bijna nooit alleen, meestal met 1 of 2 andere genieters :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

verschild per dag meestal n joint of 12 tot 20

:lol: :P :D

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

snoazihaze, misschien niet goed voor de longen, maar in sommige gevallen is er geen andere uitweg... Al is puur roken altijd beter natuurlijk en verdampen de top, maar goed de meesten hier weten wel hoe dat gaat..

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik damp sinds een jaar met de zak versie van Inhale en me joints rook ik puur, meestal een stuk of 4 per dag.

 

Cannabisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.00 per dag/maand/jaar:)

 

Ik grow maar niet blow :lol:

geef het weg.

 

Mvg Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo'n veelrokert. Alleen als ik een dagje vrij heb.

Sowieso ben ik nogal gevoelig voor het spul; 3/4 sigaret-lengte 'joint' (natuurlijk wel puur) en ik ben voor een paar uur vertrokken. Komt misschien een beetje zwak over, maar ik vind 't wel relaxed; spaart geld :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 gram in twee dagen

 

weet niet hoeveel joints dat zijn

 

...raak de tel steeds kwijt :whistling

 

en dat al 17/18 jaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Één tegelijk...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs daar loopt het soms mis bij mij...dan vind ik er 1 ineens terug in een andere asbak, altijd een klein momentje van ultieme mazzelgevoelens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik twintig per dag, anders functioneer ik niet optimaal.

Ik kom bij in de ochtens en ga out in de avond ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 jaar geleden ben ik begonnen en rookde toen rond de 10 gram per dag met een paar goede vrienden, 11 jaar geleden helemaal gestopt.

Sinds 3 jaar rook ik weer en nu hou ik het op zo'n 3 joints per dag, 2 gram ongeveer dus (wel zonder tabak, das niet goed voor een mens!) en alleen na werk.

 

In de weekenden zijn het er meestal wel wat meer :whistling

 

(ohja, dan is die heerlijke verdamper er ook nog, daar gaat ook 1 gram per avond in)

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms 1 savond's.

mischien 1 keer per week ofzo.

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik die dacht dak veel smokete :whistling

nrml gezien 3 per dag

ma kprobeer nu te minderen naar 2, aangezien het wat te duur wordt

en ik zelf (nog) niet kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is de reden eigenlijk dat men 5 tot 10 joints op een dag rookt? Voor mij lijkt dit veel en nogal een verkwisting( en aanslag op je lichaam). Elke dag een jointje moet wel kunnen, maar hoe functioneer je nog degelijk als je 10 joints per dag rookt?

Ik heb een hele hoge tolerantie voor thc ontwikkeld denk ik, enige tijd geleden met 4 man de stad ingegaan en uitgekomen bij de 2e kamer, toch niet de minste koffieshop van amsterdam, gingen ze even 2 grammetjes kopen voor de rest van de dag, ik had eigen stash dus ging ik er even gauw eentje rollen.

Niemand rookt mee want ik rook puur, scheelt gedoe :blink:

Ik heb uit beleefdheid van het 1e jointje meegerookt en mijn eigen rustig gerookt.

Iedereen helemaal de weg kwijt maar ik niet, sterker nog, ik nam nog een jointje van mezelf waarop ik de opmerking kreeg dat mijn wiet gewoon veel minder sterk zou zijn dan die van de shop.

 

Ik heb voorgesteld 2 gram van mij te ruilen voor 1 gram van hun (net gekochte) wietje, vonden ze een goeie deal.

Later die dag ging de 2e joint van hun de lucht in, deze keer met mijn wietje.

Ze vonden het een heerlijke milde roker en waren vrij snel weer knetter high (ipv stoned) en kwamen tot de conclusie dat mijn wietje toch niet zo slap was als dat ze dachten.

Ik was op dat moment met mijn 4e pure joint bezig (wel met kleinere vloei dan smoking gold) en voelde me gewoon relaxed maar zeker niet stoned.

Ik wordt eigenlijk alleen maar relaxed van een joint maar nooit meer echt stoned.

 

En daarom kan iemand dus gewoon 5 tot 10 joints roken en normaal functioneren.

 

(ik functioneer ook beter, ik ben kalmer en niet meer zo druk en springerig, heb te veel energie :whistling)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...