Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Lumatek 600 Watt Elektronische Vsa

Recommended Posts

zo zeg das een aardig pelletje vol :D 30 dozen met á 10 stuks inhoud ??

 

je durft de gok wel te nemen Doc dat ze goed gaan verkopen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe die zijn vast snel weg hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo zeg das een aardig pelletje vol :D 30 dozen met á 10 stuks inhoud ??

 

je durft de gok wel te nemen Doc dat ze goed gaan verkopen :P

 

In een doos zitten 4 stuks.

En ja ik gok er op dat heel Nederland ermee gaat werken.

In Amerika is het zeker 70% die het al gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe invoerbelasting :D Valt nog tegen hoor! In het buitenland kopen is vaak niet zo goedkoop als het lijkt.

 

Ik was ook niet van plan ze uit de VS te halen, maar wou het prijsverschil even aangeven.. Ik wacht wel tot ze goedkoper worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel het kost een jaar en dan zakt de prijs.

Laten we stellen dat je met een Lumatek 10% meer oogst hebt.

Met 1 lamp a 600w kan je normaal 5 ons mee scoren.

10% is 50 gram x 5 oogsten per jaar is 250 gram (minimaal gerekend).

Voor dat verschil koop je een hele rij aan Lumatek's.

Mischien dat ze al 2e hands verkrijgbaar zijn.

 

cheers

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

minmaal gerekent doc ???? je zult eerder manximaal gerekent bedoelen :D

 

want 500 is goed te doen onder een 600 watter dat wel .... maar zijn er zat die lager zitten hoor !!!!

 

want er zijn ook gasten die zitgten op een grammetje of 400 per kweekciclus !!!! daarvan is 10% = 40 gram x 5 = 200 gram

 

maar goed weet waar je heen wilt en als ik de resultaten zo is bekijk zou je het voor het geld niet hoefen te laten !!!

 

stukje minder warmte

meer lumen

moeilijker te traceren

snellere opstart etc etc

 

dat zijn al wat mooie voordelen !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
In Amerika is het zeker 70% die het al gebruikt.

is dat 70% van de Amerikaanse gebruikers die blauwe EVSA's gebruiken doc? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet helemaal maar wel het grootste gedeelte is Lumatek.

Daarom koos ik Lumatek i.v.m. de meeste gebruikers ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De amerikaanse consument is niet echt een baken om te volgen, lijkt mij.

 

Ze kopen liever verguld dan goud, die nepvogels :D Als het maar glimt en groot is.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze kopen liever verguld dan goud, die nepvogels Als het maar glimt en groot is.

 

:D :P :D

I agree!

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een aardig verhaal, volledig off-topic maar wel grappig!

 

Toen IBM een tig jaar geleden zijn nieuwe serie mini computers lanceerde op de Koreaanse markt moest ze de kast gaan aanpassen: Die dingen waren te klein! Naar goed Koreaans gebruik stond de automatisering te kijk achter een glazen wand als statussymbool en die nieuwe krengen leken gewoon nergens op in die grote ruimtes. IBM heeft toen speciaal voor die markt een kast gemaakt die ongeveer 5 keer te groot was, maar wel indrukwekkend om te zien :P

 

Typisch geval van ingeblikte lucht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

Net zoiets als een stuk ijzer in een doosje stoppen zodat het iets lijkt... (toevallig ook een amerikaanse fabrikant)

 

Sorry, weer off-toppic... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
De amerikaanse consument is niet echt een baken om te volgen, lijkt mij.

 

Ze kopen liever verguld dan goud, die nepvogels :P Als het maar glimt en groot is.

 

Groet, hjm

 

Ik ben het niet met je eens....(alweer) :D

De producten en kwekerijen die ik heb gezien op mijn rondreis door Noord Californie

zijn van veel hogere kwaliteit.

Juist daar heb ik mijn bedrijfs filosofie ontwikkeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel ik wil een grammetje of 3 voor een weekendje wietplezier ,lekker stoned die brug in san-francisco bekijken ,hoe haal je dat nu in zo een land met zoveel repressie. Of kweekt ieder voor zijn eigen?

 

Is de lumatek al 150 euro geworden :P dan wordt ie het zekers :D

 

Kan het wietforum zich niet sponsoren door die oude in te zamelen en te verkopen als oud ijzer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off Topic

 

Je maakt een denkfout. In Amerika wordt meer gekweekt en ge(mis)bruikt dan hier.

 

Al dat gejaag daar op drugs levert alleen meer handel en gebruik op.

 

Die achterlijken hebben niets geleerd van de drooglegging. Of juist wel, want er word veel aan verdiend.

Juist ook hogerop.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal je overigens verbazen hoe ver Amerika al is in sommige staten. Er is dan wel een groot verschil tussen de federale wet en de staatswet (wat betekent dat de staat je het medicinaal kweken kan toestaan, maar dat de federale politie je toch nog kan oppakken!) maar er wordt serieus veel gekweekt in sommige staten, en mét license! Maar zullen we het weer over de lumateks hebben? We dwalen af en het was nog mijn schuld ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan hier lang en kort over praten. In mijn ogen is de ennige vraag. Heb je het geld over voor de veiligheid en de extra grammen.

 

Was voor mij niet zo moeilijk. Maar snap best dat als je er 20hebt hangen de stap ff groter is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd geleden forum leden . :D

 

 

 

ik had een vraag , wat is het verschil tussen de door jullie geteste lumatec en deze evsa Leuchtek PLG 600Watt Ballast / Diepstraler

 

zijn beide evsa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stel ik wil een grammetje of 3 voor een weekendje wietplezier ,lekker stoned die brug in san-francisco bekijken ,hoe haal je dat nu in zo een land met zoveel repressie. Of kweekt ieder voor zijn eigen?

 

Is de lumatek al 150 euro geworden B) dan wordt ie het zekers :P

 

Kan het wietforum zich niet sponsoren door die oude in te zamelen en te verkopen als oud ijzer?

 

Echt niet zo moeilijk.

Ga naar een internationaal forum maak een vriend in San fransisco en klaar....

De Golden Gate en Alcatraz bekijken met een jointje vanaf pier 51 is een aanrader :rofl .

Op het einde van mijn reis had ik zoveel gekregen dat ik het aan de taxidriver heb gegeven (hoefde mijn trip naar de airport niet te betalen daardoor).

Als je in San Fransisco een goede tip geeft in een taxi mag je gewoon blowen.

 

VETTE SHIT DAAR

Share this post


Link to post
Share on other sites
tijd geleden forum leden . :P

 

 

 

ik had een vraag , wat is het verschil tussen de door jullie geteste lumatec en deze evsa Leuchtek PLG 600Watt Ballast / Diepstraler

 

zijn beide evsa

Mr Freud I presume :rofl?

 

Whazzup: hmm.. balletjes in mijn soep, da's lang geleden!

De balletjes: Wij herkennen u zelfs niet meer! B)

 

De Leuchtek is een armatuur met ingebouwde VSA, de lumatek is een remote VSA. Ik ben niet kapot van de kap van de leuchtek (het materiaal). Bij de lumatek heb je de keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet? Daar hangt een wing aan vast als ik het goed bekeken heb? Die adjust a wings vind ik persoonlijk erg goed. Of is het een namaak-ding wat eraan vast zit? Maar die vsa's dan, is dat wel hetzelfde of in ieder geval vergelijkbaar en is het alleen minder omdat jouw voorkeur bij andere kappen ligt?dit is de wing met evsa

 

adjust_a_wing_met_elektronische_ballast_1.gif

 

Sorry link blijft het niet doen, zo kunnen jullie hem zelf opzoeken: http://www.elektrobron.nl/product_details....1&item_id=6

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

[offtopic]

Ik had van de week elektrobron al gemaild met de vraag of het namaak Wings waren en kreeg een volmondig NEE te horen, na zelf al een keer nep Wings te hebben aangeschaf > retour winkel. Ze verkochten ook de Wing, los zonder spreader voor rond de 85 euro, welke er nu niet meer op staat. Nu moet de spreader erbij, welke mijn inziens niet altijd nodig is, a 18 euro.

 

Vind ze wel schitterend die kappen met Leuchtek EVSA erop..

 

[/offtopic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me lastig ophangen, zo'n kap weegt zelf haast niets, en dan aan de ene kant een zware VSA van een paar kilo... ik heb liever de boel los, dan hangt de kap wat stabieler. Wellicht een overweging...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duh.

 

Het gaat erom dat de ene kant niets weegt en de ander kant een paar kilo. Dat hangt niet lekker in balans. Heeft geen drol met de easyroller of wat dan ook te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...