Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

'high Speed' Growing Met Zaden

Recommended Posts

Dank voor de reacties ! ik ben zelf ook aardig tevreden maar beter kan altijd !

 

De eerste bruine haren tonen zich nu ,vooral op de Lucky queens. Niet dat dit veel zegt maar toch .

Morgen denk ik weer foto's omdat er toch wel weer voldoende veranderd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zoals altijd weer top uit Atmo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 58 vanaf ontluiken.

 

med_gallery_4254_232_422861.jpg

 

Een van de planten die veel Santa Maria in hun genetica hebben, en een kleiner deel Silver Pearl .

 

Toen de planten even te nat stonden werden sommige stelen gelijk paars, zoals je ziet op de foto. Met temperatuur had het in elk geval niets te maken .

 

 

med_gallery_4254_232_577339.jpg

 

 

Rechts staat een van de Blue Tops die paars/blauw wordt , dat worden ze dus niet allemaal, maar dat was al bekend en ook vermeld in de forum shop. Ik ben blij dat ik die genetica van dat onbekende ras heb kunnen behouden want er zitten altijd wel een paar vette opbrengers tussen.

 

Nog geen gele banaantjes gespot , al kan ik me van 1 plant wel voorstellen dat die er een paar maakt op het eind .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer ik voeding in het water meegeef dan is de EC nooit hoger dan 1,5 . Ik geef dus niet eens elke waterbeurt voeding mee. Dit staat haaks op de meeste voedingsschema's voor grond teelt. Vooral de niet -biologische/organische grondvoedingen worden naar mijn mening vaak in veel te hoge dosering gegeven ,aan de hand van het advies op de verpakking.

 

Ook ben ik niet van start gegaan op grond die al veel voeding bevatte , en toch zie ik nog geen voedingstekorten .

 

Ik denk dat het zoveel mogelijk op maat voeden en niet meer dan dat beter is voor de plant. Zo niet dan zou dit betekenen dat we op voorraad kunnen voeden omdat de extra zouten in de grond de plant toch geen kwaad doen. Dus gewoon 1 keer per maand water met een EC van 10 geven en klaar , Complete onzin natuurlijk. Alle voeding die je te veel geeft gaat de plant juist belasten ! Het kost letterlijk energie voor de plant om de benodigde voeding te halen uit water met een te hoge EC . Dit betekend vertraging van de ontwikkeling ,en dat willen we niet . We willen juist een snelle ontwikkeling zonder dat de planten te hoog worden ( vandaar het starten op 12/12), hoe sneller des te eerder de bloei begint ,des te meer buds er groeien en des te sneller er veel gewicht aan de planten hangt. Meer gewicht in een kortere tijd dus!

 

pfff wat een brainstorm

Share this post


Link to post
Share on other sites

whazzup rekent.. Hebben we niet toevallig een modmeeting over een week of 6? Ik bedoel dan is het toch wel droog he :whistling

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woow wat een intressant topic

echt vette budds :verrygood ben meteen al overtuigd om te gaan kweken in een grote pak

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOOO YEEAAAH

dat ziet er super uit, :verrygood

mooi te zien dat je van zaad direct op 12/12 een zelfde resultaat kan krijgen als met stekken met een week voorgroei,nu ik dit zie ben ik om.............mijn eerst volgende binnenkweek wordt de zaad op 12/12 manier

 

laters :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je nog wat voor soort op welke plek staat, of is alles willekeurig gezaaid?

 

Je staat er trouwens toch zelf ook van te kijken Atmo? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 62 vanaf ontluiken Nu een paar dagen na de laatste foto sta ik zelf ook verstelt ja :

Ze zijn weer verder aangedikt :

 

med_gallery_4254_232_2548324.jpg

 

 

 

En ze moeten nog ff .

 

Ik weet precies welke plant van welk ras is overigens. bovendien is dat ook goed zichtbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mooie planten heb je daar, komt waarschijnlijk een mooi gewicht vanaf.

En dit om te beginnen op 12/12, er zit zeker weten toekomst in die manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk soort vind je er nu echt uit springen kwa groei en bloei?

Waarvan je zegt dat die het beste presteert tot nu en en je het meest geschikt vindt om direct op 12/12

te beginnen.

En hoe zit je nu met de voeding, alleen de guano extract?

 

Gaat erg goed tot nu toe :verrygood , ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren...

 

Succes.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Lucky queens zijn echt zeer smakenlijk te noemen,bruine haartjes zijn ook al in ontwikkeling,planten zijn mooi aan het rijpen,oogst zal zeker niet verkeerd gaan uitdraaien

succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu we toch al een aantal vragen hebben....

Weet je nog naar hoeveel dagen de blue top het geslacht toonde?

Ik heb zelf na ontkiemen 14 dagen later de eerste man ontdekt, schijnt erg vroeg te zijn...

 

De zaailingen die ik toen van je in de bak had staan vertoonde naar 6 dagen 12/12 het geslacht, maar die hadden wel daarvoor bijna 3 weken op 18/6 gestaan.

 

Thnx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook dat de eerste Blue tops plant geslacht toonde na ongeveer 14 dagen . Met voorgroei zal dit inderdaad nog sneller gaan . Deze soort is snel en duidelijk als het gaat om geslacht tonen . Als ze gelijktijdig zijn gestart zullen ze met een maximaal tijdsverschil van 3 dagen allemaal geslacht tonen. Zo is dat tot nu to egeweest in elk geval.

 

voeding: voornamelijk guano ,tot nu toe zo'n 6 liter van gebruikt + af en toe een halve dosis ATA(atami) NPK 1,5- 13-14

Als extra toevoeging bacterial 2 keer per week , and thats it .

 

ff in het algemeen

M'n overtuiging dat je planten niet kunt vetmesten wordt nog eens bevestigd met deze kweek . '' De ketting is zo sterk als de zwakste schakel " dan geldt ook dat de ketting niet sterker wordt als je 1 van de schakels sterker maakt. Dus veel gaan voeden helpt niets ,sterker nog dit gaat een nadeel worden . Alles wat de plant niet opneemt zal zich in je grond ophopen en op den duur je plant gaan belasten. Ik praat dan in feite gewoon over bemestingsprobematiek zoals wie die in de landbouw ook tegenkomen. Naar mijn mening worden deze problemen zwaar onderschat door cannabiskwekers (op grond).

 

Kweek je op cocos grond , zaai en stekgrond of potgrond , dan zal je wel wat meer moeten gaan bijvoeden als in mijn geval .

Bij organische bemesting veranderd het hele verhaal voor een belangrijk deel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...