Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

'high Speed' Growing Met Zaden

Recommended Posts

@klugook

 

Iedereen kweekt hier voor eigen gebruik, sommigen roken bijna een kilo in de maand. Dan moet je er natuurlijk wat meer neerzetten om lekker door te kunnen blijven roken.... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat Atmo zelf dope rookt, gewoon een fun kweker volgens mij.

 

Prachtig trouwens die kweek, ik denk wel dat ze nog wat langer mogen, nog veel witte haartjes nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi mooi.

 

 

Alleen vind ik in je topic niks terug hoe het zit qua inlaat en ventilatie ?

 

 

Ziet er allesinds zeer geslaagd uit !

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ja , daar moet ik nog eens een apart stukkie met tekening over maken .

 

dat klinkt zeer interessant atmo, maar die klei vind je toch niet in de shop hé? Is meer iets om op te graven ofzo?

 

Groetjes T

 

Het kost wel ff wat moeite om goede klei te vinden in sommige streken .

Ik heb hier nog een hoeveelheid uitgezeefde klei korrels uit de natuur , een liter of 10, genoeg voor het maken van een 40 liter mixje met potgrond. Iemand eens uittesten ? je zit dan alleen wel met verzendkosten.

 

;) die toppen :lol:

Dit word binnenhalen atmo :specool

 

allemaal voor eigen gebruik? :lol:

 

Nee , dat niet

 

Ik ben al aan het binnenhalen trouwens , die grootste laat ik een paar dagen langer staan .

 

Lucky Queen

 

med_gallery_4254_232_327892.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ziet dat er toch mooi en lekker uit :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha heerlijk zo een verslagje 12/12...

heb mijne ook vanaf zaad op 12/12...had beginn 5e week geslachts kenmerken....

en nu nog w8en op lekkere topjes hopen dat ze net als deze worden :specool

 

RZR

 

Dat is wel heel laat trouwens ! Is het een Sativa dominante soort ? en welke belichtig heb je gebruikt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er verdomde goed uit allemaal atmo :specool

Volgende ronde weer een 12/12 kweek?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal wel moeten , anders worden ze al snel te groot . Volgende thuis ronde zal wel maar één soortje worden. welk soort ben ik nog niet helemaal uit . Als ik er nog aan kan komen(beperkte hoeveelheid is nog maar voorradig) zal ik in ieder geval ook een keer met alleen die lucky queens gaan draaien, deze blijken gewoon erg geschikt voor deze kweekmethode . Ze geven compacte zware toppen met al heel vroeg veel hars , en ze nemen weinig ruimte in beslag . Echt een witte soort en lekker snel klaar.

 

 

 

De lucky's achterin zijn voor het grootste deel al om , de Blue tops staan nog ff

 

med_gallery_4254_232_331858.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool man! ziet er mooi uit in herfst tinten! :specool

 

ben benieuwd wat je opbrengst wordt!

 

 

 

laters! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammmie............... :lol: :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgende thuis ronde zal wel maar één soortje worden. welk soort ben ik nog niet helemaal uit .

 

Lijkt me wel geinig om die kruising van rataplan bij jou aan het werk te zien. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien die Ice Queens Atmo?

 

Veel verslagen heb ik er nog niet over gevonden en het lijkt mij zeker een interessante soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het kost wel ff wat moeite om goede klei te vinden in sommige streken .

Ik heb hier nog een hoeveelheid uitgezeefde klei korrels uit de natuur , een liter of 10, genoeg voor het maken van een 40 liter mixje met potgrond. Iemand eens uittesten ? je zit dan alleen wel met verzendkosten.

 

Dat moet net lukken, mijn potten zijn 40liter :smoke

Maar heb nog zo'n lange weg af te leggen met het biokweken op grond, dat het wat verspilling zou zijn waarschijnlijk..toch leuk gebaar van je :)

 

Veel plezier met het knippen van die reuzetopen :cry zou die wel es droog willen zien..zakkie top B)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje wat een toppen :cry

 

Zaten er anabolen in je voeding? :)

 

Ben benieuwd hoeveel grammetjes dat worden.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te mooi voor woorden Atmo!

Ik ben erg benieuwd wat je droog gaat overhouden.

Veel knipplezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker mooi gedaan ..heb nog nooit met zaad gekweekt ..heb voor de fun 2 silver haze zaden in een potje gedaan en binnen gezet als test..

 

1 wat is het grote verschil tussen zaden en stekken behalve de tijd dan?..

 

2 wat geef je zaden de eerste week?

 

Greetz KingOfDaHill

 

:cry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 :

- zaailingen hebben en penwortel , stekken niet .

 

- Stekken gaan meer de breedte in omdat ze gelijk al trapsgewijs gaan vertakken

 

- Stekken zijn ouder als zaailingen (bij de start in ieder geval)

 

- Stekken gaan na omschakeling op 12/12 eerder in de bloei dan zaailingen tenzij zaailingen ook volwassen zijn .

 

2 : niets , behalve geschikte grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hoofdtop van één van de Blue Tops :

 

med_gallery_4254_232_263415.jpg

 

 

Het gewicht zal minder zijn dan je zou verwachten omdat het geen harde vaste toppen zijn . Deze plant is alsnog wel een goede opbrenger want er zit nog meer wiet aan dan je hier op de foto ziet . Ze moet nog op de weegschaal en dan laat ik het weten.

 

Later komt er nog een foto van de meest bizarre plant , deze heeft vreemde uitgroei ( 2e en 3e internoden bloei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knap werk Atmo, petje af.

Laat je nog de totale opbrengst van je kweek weten?

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doelstelling van dit kweekje was het verkrijgen van een optimale zelfregulatie. De planten moeten zo zelfstandig mogelijk kunnen functioneren . Veel grond helpt daarbij . De hoeveelheid grond was overigens nog vrij beperkt , per plant maar een liter of 12 . Toch was er van voedingstekort weinig of geen sprake ,het blad is heel lang groen gebleven . Ik ging van start met licht bemeste grond e nheb voo rd erest maar weinig voeding gebruikt. Een sluitende verklaring heb ik nog niet voor het niet optreden van tekorten maar de klei die in de grond zit speelt daarbij zeker een rol. Klei is ook nog eens goed voor het bodemleven en als het daar goed mee gaat komt er ook meer voeding voor de plant beschikbaar.

 

De groei en bloei snelheid is in ieder geval hoog geweest , en niet alleen in de lengte richting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg me af wat soort plant cannabis planten zijn ?Ik heb gelezen in mijn curus Plantkunde dat efemerofyte ,eenjarige,tweejarige,pleiokarpische en monokarpische planten zijn.Als je nu je licht zet op 12/12 zeg je dat plant om zo rap mogelijk in bloei te gaan ,wanneer hij klaar is?Zit dit in de genen van de plant dat hij na het ontkiemen zijn energie in de bloei investeert ?Als je nu je plant op 18/6 blijft zetten groeit ie dan gewoon door?Hangt alles af van het licht ?

 

grtz

 

Bolio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...