Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

'high Speed' Growing Met Zaden

Recommended Posts

Die hebben hun beste tijd gehad rechtopstaand :verrygood

Ziet er veelbelovend uit Atmo!

Greetz, Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er moet echter niet te veel mis gaan ,er is immers geen tijd voor herstel zoals bij een kweek met groei periode. En je begint vanaf 0 met zaden , het succes ligt dus volledig in jouw handen

 

Het is prachtig geworden Atmosphere, echt hulde, maar ik denk dat je dit niet genoeg kunt benadrukken om zware teleurstellingen te voorkomen. Dit is 100% jouw kunde :whistling , je laat het zo simpel "lijken" maar dat is het niet. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een superkweekje Atmo! Zijn ze ook lekker hard? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe krijg je de toppen zo groot??

 

is het verstandig om stekjes gelijk in de bloei te zetten i.p.v eerst laten groeien???

Heb je hiermee geen weekje voordeel??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is prachtig geworden Atmosphere, echt hulde, maar ik denk dat je dit niet genoeg kunt benadrukken om zware teleurstellingen te voorkomen. Dit is 100% jouw kunde :) , je laat het zo simpel "lijken" maar dat is het niet. :whistling

 

Dat ben ik wel met je eens . Precies daarom geef ik zo veel mogelijk aan waarom ik iets doe maar niet altijd met de volledige onderbouwing, want dat zou erg langdradig worden . Ik ga er dus van uit dat mensen enige basis kennis hebben.

 

 

Weer een superkweekje Atmo! Zijn ze ook lekker hard? :verrygood

 

De lucky Queens wel ja , maar die grote zijn minder hard , meer sativa achtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow mooi atmo! :whistling

 

Ik wou dak op mezelf woonde, dan kon ik ook een mooi kamertje maken.... :(

 

Nu moet ik het allemaal nog doen met "binnen-guerrilia" :)

 

Of op het dak..

 

 

ja of natuurlijk echte guerillia ;)

 

of gwn allemaal zoals nu t geval is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

...

 

 

 

 

:whistling

 

 

geen woorden meer !! echt ongelovelijk man en dat staat nog rechtop zonder netje ???

gaaf hoor en leuk te lezen dat je eigenlijk maar heel weinig voeding in je bak dondert. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, happydude, je had de smilies voor mijn gedachtes niet beter neer kunnen zetten :verrygood

 

Vette shit allemaal Atmo, ga ik zeker nog een keer goed doorlezen voor ik aan mijn tweede ronde kan beginnen. Ik zit beperkt in de hoogte en ben (mijn eerste keer) ook gelijk op 12-12 gegaan. Nu probeer ik zoveel mogelijk te leren van de plant, dus echt bijzondere dingen doe ik nog niet. Anywayzz..vette fotos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal, maar eerst nog de resultaten ,voor ik te vroeg juich.

 

Even een terug blik :

med_gallery_4254_232_1170033.jpg

 

 

Het laagste en breedste plantje onderin de foto (direct naast die buis) is nu de grootste opbrenger geworden , toeval ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, happydude, je had de smilies voor mijn gedachtes niet beter neer kunnen zetten :verrygood

 

Vette shit allemaal Atmo, ga ik zeker nog een keer goed doorlezen voor ik aan mijn tweede ronde kan beginnen. Ik zit beperkt in de hoogte en ben (mijn eerste keer) ook gelijk op 12-12 gegaan. Nu probeer ik zoveel mogelijk te leren van de plant, dus echt bijzondere dingen doe ik nog niet. Anywayzz..vette fotos!

 

Dat doe ik in feite ook niet ,met de plant zelf dan , inzaaien en verder totaal niets . Alles wat er om de plant heen gebeurd en in de grond daar is wel veel aan gedaan en over nagedacht. Steeds je methode en je ruimte verbeteren is denk ik de beste weg . Wanneer je al snel vind dat alles goed is, kom je dus ook geen stap meer verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood

 

...

:whistling

geen woorden meer !! echt ongelovelijk man en dat staat nog rechtop zonder netje ???

gaaf hoor en leuk te lezen dat je eigenlijk maar heel weinig voeding in je bak dondert. :)

 

Ik maak dus gebruik van de voeding die uit de grond vrijkomt ,en dat gaat het beste met een goed wortelstelsel. En omdat de tijd voor wortels om te groeien maar kort is moeten ze dus snel ontwikkelen,en dat gaat het beste in relatief voedingsarme grond .

De meeste voeding heb ik gegeven in de strek fase van de plant overigens . Gemiddeld genomen komt de EC van m'n giftwater niet boven de EC 1.0 uit .

 

Van de Atami NPK 1,5-14- 15 heb ik tot nu toe 200 ml gegeven

Van het Guano extract een liter of 6 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe krijg je de toppen zo groot??

 

is het verstandig om stekjes gelijk in de bloei te zetten i.p.v eerst laten groeien???

Heb je hiermee geen weekje voordeel??

 

Dat is bij stekken niet verstandig

 

Hoe ik de toppen zo krijg staat hier in het verslag beschreven , dat valt niet in een paar zinnen samen te vatten. Er zijn zo veel factoren die een rol spelen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het laagste en breedste plantje onderin de foto (direct naast die buis) is nu de grootste opbrenger geworden , toeval ??

 

Atmo, kan je ff specifieren waarom de kleinste 'naast de buis' het nu toevallig het beste doet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft volgens mij te maken dat die plant het meest blad aanmaakte en zo dus ook in staat was meer licht op te nemen en zo ook rapper verder te ontwikkelen.

 

Het feit dat ze naast de buis staat zou dus louter toevallig zijn en niet bijgedragen hebben tot een betere ontwikkeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey atmo danm wat een toppen :verrygood wat is uiteindelijk het droge gewicht van dit alles???

 

en waar kan je die queens zaden halen ??

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar de buis voor diende weet ik niet, lucht of voeding? Als de plant het grootst was bij die pijp zou je toch zeggen dat die (als de pijp voor water/voeding is) daarom dus groter is geworden en de volgende keer misschien meer water/voeding ofzo moet geven.

 

Mooi verslag atmo !

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft volgens mij te maken dat die plant het meest blad aanmaakte en zo dus ook in staat was meer licht op te nemen en zo ook rapper verder te ontwikkelen.

 

Het feit dat ze naast de buis staat zou dus louter toevallig zijn en niet bijgedragen hebben tot een betere ontwikkeling.

 

Dit is ook mijn verklaring . Die buis loopt diep in de grond horizontaal verder om water+voeding te verspreiden.

 

Ik ben vergeten foto's te maken van het pvc buizen stelsel in de grond .

 

De tripolide zaailing die in het begin zo breed was en een dikke steel had is mooi geworden ,echt toppen met dikke zaadhoezen en vooral veel hars . (Dat was geen slechte geweest voor stekken )

 

hey atmo danm wat een toppen :verrygood wat is uiteindelijk het droge gewicht van dit alles???

 

en waar kan je die queens zaden halen ??

 

greetzzz masteryero

Bij growshop alien ,of per 100 bij de breeder zelf .

Gewicht weet ik nog niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"en waar kan je die queens zaden halen ??"

 

Mis ik wat, op pagina 1 heb je het over:

 

Soortjes : - Silver Pearl # Santa × Santa F3

- Blue top

- Santa Maria F7

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerst genoemde is de lucky Queen

 

En van die santa f7 staan er maar 2 in m'n hok ,die niet op de foto te zien zijn. beide verkrijbaar via www.nomercy.nl

 

dag 74 vanaf ontluiken

Nog eens de Lucky queen:

 

med_gallery_4254_232_102066.jpg

 

Lijkt haast of de kleur van de foto is aangepast , maar dit is niet het geval

 

Blue top :

med_gallery_4254_232_193663.jpg

 

En nog een Lucky

 

med_gallery_4254_232_142399.jpg

 

 

 

De lucky's zijn wel ongeveer klaar zoals je ziet . Blue tops moeten nog geen dag of 3 langer ,die maken hun harsen vooral in de eind fase aan ,dus te vroeg omhakken zou doodzonde zijn .

 

Gerekend vanaf de eerste bloeiverschijnselen kom ik op slechts 8 weken bloei voor de luckys uit !!! terwijl ze toch een 2e internode bloei hebben aangemaakt ( op eentje na dan).

 

Voor dat ras duurt het gehele verhaal van zaad tot oogst 11 weken en dan pak ik het nog ruim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...