Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Effe testen of ik deze post kan editten...

 

//Hoeveel tijd zit daar nu tussen ?

 

Wel FOCKING irritant trouwens dat ik zag dat er ergens iets van 3 maanden terug uit m'n topic ge-edit was, de mod die daar voor verantwoordelijk is heb ik nog een appeltje mee te schillen want nu kan ik m'n foto niet terug zetten...

 

Kees.

 

//Dus eh... Nou ja, het kan wel, maarrr waarom doen we niet iets intelligenters, waarom kun je niet vanaf 500 posts pas je oudere posts editten, je bent wel gek als je 500 posts leeg gaat halen... Of 6500, zie je het gebeuren ? WHahahha daar heb ik 5 weken voor nodig.

 

Kees.

Edited by keesthemad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze wel Kees, zal een tijdslotje op staan...

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit is nog steeds niet terug. :verrygood Tenminste niet in de eerste post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een ellende zeg :verrygood

 

Als die niet terug komt ga ik denk geen verslagjes meer maken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga geen update meer doen op deze manier!!!!!!!!!!!! :verrygood En nog steeds geen antwoord....................... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

er lopen inmiddels een aantal topics over de edit functionaliteit. Hier graag alleen nieuwe meldingen suggesties en bugs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het ook erg jammer dat edit knop weg is... ik wil me hoofdpost editen ivm. titel wijziging maar lukt nu niet... :wave:

 

is er geen andere oplossing? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, wil effe melden dat je met een niet valid e-mail adres een akkount aan kunt maken wat domweg door administrators gevalideert word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

er lopen inmiddels een aantal topics over de edit functionaliteit. Hier graag alleen nieuwe meldingen suggesties en bugs.

is het nou zo moeilijk om één post verder terug te lezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi, wil effe melden dat je met een niet valid e-mail adres een akkount aan kunt maken wat domweg door administrators gevalideert word.

Iedere nieuwe gebruiker krijgt eerst een automatische email met een link om te bevestigen dat het email adres klopt. Als dat gelukt is, dan komt de gebruiker in een wachtrij voor goedkeuring door een admin.

In het admin gedeelte worden deze gebruikers in 1 wachtrij getoond (de ene staat op "user validation", de andere op "admin validation"). Als we als admin de gebruikers goedkeuren dan moeten we dus opletten niet degene die op "user validation" staan goed te keuren, omdat hun email nog niet gevalideerd is.

Blijkbaar is hier een keer een foutje gemaakt en hebben we toch een account dat op "user validation" stond goedgekeurd. Zeker geen opzet, maar iedereen maakt wel eens foutjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja je kan gewoon ook diensten gebruiken zoals 10minuteinbox enz. dus dat valt altijd wel te omzijlen... of je maakt even een nieuw hotmail of gmail accountje aan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, tot je onverhoopt je wachtwoord kwijtraakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

En dan nog..... daar heeft de gebruiker alleen zichzelf mee. Een gebruiker kan dan inloggen met een niet bestaand email adres, so what? Ik zie nog geen directe veiligheids bezwaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook niet. Is alleen administratief alleen een beetje onhandig, maar geen enkel beveiligingsrisico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het maximaal aantal tekens voor een handtekening gewijzigd? Ik kwam erachter dat ik mijn vorige handtekening niet opnieuw kon gebruiken nadat ik deze probeerde te wijzigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand hier iets van af? Het lijkt onlangs te zijn veranderd. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is iets wat een admin kan instellen, bij deze staat het in z'n mailbox :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een marktplaats

 

voor degene die bijvorobeeld hun oude waterpijp willen verkopen etc

of hun oude kweekstuff etc

natuurlijk alleen legale verkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas, die hebben we net afgeschaft een paar jaar geleden, te veel illegale handel op het forum en te veel handelaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog iets waarvan ik denk dat het een bugje is.

 

Ik gebruik (zoals velen met mij, schat ik) vaak de "nieuwe berichten" zoekfunctie bovenaan. Af en toe komen posts opnieuw als ongelezen in die lijst mij. Er staat dan ook een ander tijdstip van het laatste bericht. Als ik dan echter ga kijken, is er helemaal geen nieuw bericht, en is het bericht ook niet ge-edit.

 

Zo verschijnt bij mij al een keer of 3 het "Nieuwste leeftijd poll op Wietforum" in die lijst, met als laatste post "smokey"met tijdstip "Vandaag, 15:16". Als ik er echter op klik, blijkt het bericht van smokey van "Vandaag, 11:44" te zijn, zonder dat er bij staat "de gebruiker heeft dit bericht bewerkt ..."

 

Geen groot probleem, wel raarrrrr

 

Zijn al meer mensen dit tegengekomen?

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EmTee

Yep.

Ik denk dat het gebeurt als iemand op een poll stemt,maar geen bericht achterlaat.

 

(Voor evt. in de toekomst na het echte werk)

Ik heb de laatste tijd af en toe last van tegenwerking door smileys :) ,anyone else?

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aad van die Smileys had ik ook last van.

 

@Emtee, dat bugje waar jij het over hebt, heb ik ook tijdje last van gehad, maar laatste tijd niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aad is uiterrrrst scherp, nu ik het me bedenk zijn het ook altijd polls die dat gedrag vertonen.

 

Waren alle mysteries maar zo makkelijk uit de wereld te helpen

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan geen foto`s uploaden er staat bij foutmeldingen (Het uploaden van de afbeelding is mislukt. Contacteer de websitebeheerder)

bij deze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...