Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

@ carpe diem: majah beter laat dan nooit? ;)

 

@Buble : dat zijn ideetjes :lol: overzichtelijkheid owned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb af en toe problemen met inloggen.

Het ligt niet aan email adres als username.

Denk dat het met m'n browser te maken heeft, ik gebruik Google Chrome.

Nadat het inloggen niet lukte keek ik of ik op Internet Explorer nog ingelogd stond, dat was niet zo maar het inloggen lukte daar wel.

Ik gebruik liever geen internet explorer, chorme werkt een stuk soepeler zeker als het inlog probleem verholpen wordt.

 

Greetz Tippie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg steeds ips driver error te zien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gezeur met firefox (3.6), en zover ik weet alleen op dit forum.

 

In de editor zie ik geen cursor en kan deze ook niet plaatsen met de muis en meer van dat soort dingetjes.

Hebben anderen hetzelfde? anders zal ik t ergens anders in moeten zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ik mijn bug postte :rolleyes: word toch niet op gereageerd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou graag een thanks knop willen zien voor posts.

zodat gebruikers makkelijk nuttige info kunnen waarderen, en kunnen zien wat gewaardeerd word door WF gebruikers

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi guys,

 

Als ik met Google Chrome naar WF surf kan ik op een of andere manier niet inloggen. Ik krijg de volgende melding:

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Je moet een E-mail invoeren

 

Terwijl ik toch echt een valid e-mail adres ingevoerd heb ;)

 

Heer, dame, webdeveloper, please fix!

 

Dank.

 

Groet,

Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mike,

 

Komt denk ik omdat je geen active member bent hahahah ;) :P

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb misschien een goeie suggestie :P

het lijkt me handig als er iets komt op het forum waardoor je zegmaar meerdere plaatjes kan selecteren vanuit je mappen die je dan ineenkeer upload inplaats van allemaal tegelijk.

 

weetniet of dit al is genoemt vond het beetje teveel pagina's om het hele topic te lezen..

 

mvg Choppa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inplaats van 1 voor 1 bedoelde ik natuurlijk.. ;)

(maar eventjes 2e bericht want ik kon die andere niet meer bewerken..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey daar,

 

Ik heb een probleem met Firefox. Ik zie in mijn teksveld de cursur niet en kan ook niet heen en weer bewegen. In IE nergens last van. Maar ja, ik zit nooit op IE en moet dus elke keer als ik naar het forum wil speciaal een IE sessie starten. Beetje omslachtog, kan dat anders?

 

Dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik denk dat ik niet de enige ben maar ik zit met het volgende probleem.

Ik heb nogal moeite met zinnen. Ik snap ze soms niet helemaal. Opzich kom ik er dan altijd wel uit na een paar keer lezen.

 

Maar nu word ik alleen knetter gek van zinnen zoals deze bijvoorbeeld:

 

Ik heb hier een mooie de "madonna" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>madonna zaadplant staan die ik als moeder wou gebruiken.

 

Door de verwijzingen naar de growguide zoals in deze zin begrijp ik een heleboel zinnen niet.

 

Kan ik dit uitzetten ergens?

 

 

Hier nog een mooi bericht voor de echte puzzelaars:

(ik snap hier dus echt de balle (of iets anders) niet van!)

 

stress ..

 

de plant is van nature nie gewend zo oud te worden.

daarbij is dit een soort die van huis uit de eigenschap hefet vroeg te anticiperen op de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei.

dagen van 1730 uur = teken dat de de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei begint

 

als de plant lang op een pat staat kan dat al bij 18 uur gebeuren

 

dat is ook de reden dat northen lights moeders massal stierven begin jaren negentig

 

oplossing :

zet mama op 24 uur de "licht" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>licht.18 uur de "hps" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>hps ( voorkeur 20 uur .) en vul de rest aan met de "tl" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>tl buis.

zodra je nieuwe de "groei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>groei ziet : neem een de "stek" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stek.

die lebel je met "0"

ga nu door met deze de "licht" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>licht cyclus , en neem van "0" een de "stek" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stek,.dat is "1"

ook hiervan weer een de "stek" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stek nemen,.dat is "2"

 

die laatste is weer je nieuwe moeder , zonder bloeihormonen ... puur de "groei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>groei.

 

vergis je niet .. een plant die al eens bloeihormoon heeft gehad kan nooit meer zelfde niveau productie de "stekken" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stekken leveren.

daar komt ook nog eens bij dat zaadplanten eerder in de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei gaan dan de "stekken" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stekken ,. dus als je je moederboom van een buitenplant hebt gehaald.. en wel na 1 juni , is de kans zeeer groot dat dat een niet perfect vegatatieve moeder zal zijn.

 

zodra de lichtkleur van het zonlicht op onze breedtegraad ietsje roder wordt nemen buitenplanten meer de "kalium" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>kalium op > een voorteken dat de de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei begint.

dus denk hier ook aan als je een moeder voor de winter maakt.

neem je de "stekken" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stekken voor 1 juni als het zaadplanten zijn..

 

 

de meeste problemen met van binnen naar buiten gaan , en moeders in de "groei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>groei houden komen voort uit halfbloeiende planten , waarvan wordt aangenomen dat ze in de de "groei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>groei zijn , puur en alleen omdat er nog geen zichtbare top is.

de "voorbloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>voorbloei = een hormonale verandering die niet omkeerbaar is , maar wel weg te de "stekken" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>stekken.

 

 

ps ik zie nu pas je foto.

 

de plant krijgt te weinig de "licht" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>licht onderin = ook reden tot de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei

 

plantendelen die chronisch te weinig de "licht" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>licht krijgen kunnen apart in bloiei schieten.

 

je kan in een kamer met 1 plant de "groeien" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>groeien en de "bloeien" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloeien tegelijk( zwart gordijntje ertussen, en de "groei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>groei/ de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei afwisselen - techniek van Ed Rosenthal.)

je stressy mama heeft dus te weinig de "licht" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>licht onderin + mogelijk een hormonaal voorteken van de "bloei" pagina in de GrowGuide' class='wiki'>bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand lijkt verantwoordelijk voor deze sectie, verwacht dan ook geen reply.

 

Er kan niks aan gedaan worden, tijdens een upgrade gebeurt, alles zou handmatig weer moeten worden veranderd. Misschien dat je de desbetreffende stukken kan reporten als het echt zo onleesbaar is geworden dat je er moeite mee hebt, wellicht dat iemand het edit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar wordt wel naar gekeken hoor, en op dit moment zeker want op de achtergrond is men al geruime tijd bezig met de nieuwe versie van de forumsoftware installeren en testen en worden een aantal skinveranderingen doorgevoerd. Dit zijn inderdaad overblijfselen helaas van oude versies of backups die niet goed zijn gemigreerd of teruggezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood ja en blij toe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee thnx voor de reacties:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pagina van de "Links" werkt niet

 

 

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een dagelijks gebruiker op het wietforum en vindt het prachtig. Echter heb ik wel een suggestie over het wietforum. Wat denken jullie ervan om iemand aan te stellen (Mod) die de data opfrist. Als ik de zoekfunctie gebruik stuit ik altijd op oude topics die niet af zijn. Er wordt dus een heel topic verspilt en ik zie dit als vervuiling van het forum :D

 

Ik stel daarom het volgende voor:

- Mod / aangewezen persoon zoekt alle fora af om halve topics te verwijderen.

- Grow / bouw verslag aanmaken betekend afmaken of IP ban B)

 

Door deze regels zal de kwaliteit van het forum aanzienlijk worden verbeterd!

 

Groeten, Tilburg2009 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een heel slecht plan.

Niet afgemaakte verslagen zijn inderdaad jammer,maar om die nou te gaan verwijderen...

Een IP-ban is een uiterst middel waar gelukkig maar heel zelden gebruik van word gemaakt,dus is voor zoiets zeker geen optie. B)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...