Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Klik op je naam, boven je avatar

Kies: Bekijk leden profiel

Kies: Opties

 

Kies daarna: Zoek gebruikers post (al jou geposte reacties) of kies: Zoek onderwerpen van deze gebruiker (al jou topics)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BBB, dan krijg ik hetzelfde menu wat door Aad beschreven werd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suggestie:

 

Ik mis heel erg een optie om al de topics te tonen waarin ik heb gepost. Er is wel een 'actieve topics' en 'nieuwe berichten' optie... wat daar het verschil tussen is snap ik ook niet echt maargoed, verder is er de 'mijn topics' maar die toond enkel mijn eigen aangemaakte topics.... Dit is eingelijk het enige forum waarin ik die optie niet heb.... ik loop me vaak een ongeluk te zoeken naar dat ene topic waarin ik heb gepost.... :oeps

 

//edit - oooops, zie nu pas dat het hierboven ook al word gevraagd, ik ben sorry.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde probleem gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen denk ik, volgens mij lag het hele forum eruit... de shop.wietforum werkte wel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook, overal :oeps

Gelukkig deed OpenGrow het nog. Het was gezellig op de chat :)

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Admins,

...

Wat ik vaak bij andere forums zie is een handig knopje die dit in een keer voor je neus zet, iets in de trend van "eigen berichten" ofzo.

Als dit bijvoorbeeld onder het menu Extra gezet kan worden zou je supersnel een overzicht tevoorschijn kunnen toveren met alle topics waar je op gereageerd hebt gesorteerd op datum van reageren.

 

Gr. El Shamano

:oeps

 

Dit is inderdaad wel handig!

 

Bijvoorbeeld ''actieve topics'' vervangen voor ''mijn actieve topics'' (dus niet alleen mijn topics, maar mijn topics + alle topics waarop ik gereageerd heb).

Actieve topics is namelijk precies hetzelfde als ''nieuwe berichten'' dus die button kan dan vervangen worden.

 

Hopelijk kan de site-onderhouder hier meer mee??

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een opmerking over dit forum. Al enige tijd merk ik een steeds negatievere wordende sfeer op dit forum. En de moderators doen er alles behalve goed aan met hun korte kritieken en afblaffen naar de mensen toe.

Als moderator zou je de gesprekken moeten leiden en op een positieve manier te proberen beinvloeden.

 

Is het een droom om te denken dat we elkaar kunnen helpen, dus laat even het egocentrische vallen en kijk naar de kern van een gesprek.

 

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier en de mazzel..... Ik blijf hier!!! Bij het beste canna gerelateerd forum van Nederland!!!

 

Dampende groet,

 

WOrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb wel een opmerking over dit forum. Al enige tijd merk ik een steeds negatievere wordende sfeer op dit forum. En de moderators doen er alles behalve goed aan met hun korte kritieken en afblaffen naar de mensen toe.

Als moderator zou je de gesprekken moeten leiden en op een positieve manier te proberen beinvloeden.

 

Share your mind.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb wel een opmerking over dit forum. Al enige tijd merk ik een steeds negatievere wordende sfeer op dit forum. En de moderators doen er alles behalve goed aan met hun korte kritieken en afblaffen naar de mensen toe.

Als moderator zou je de gesprekken moeten leiden en op een positieve manier te proberen beinvloeden.

 

Is het een droom om te denken dat we elkaar kunnen helpen, dus laat even het egocentrische vallen en kijk naar de kern van een gesprek.

 

Ik ga volgende week beginnen met het opzetten van een nieuw forum, dit forum is zéér leerrijk geweest voor mij! Ik heb ook geen negatieve gevoelens naar dit forum toe, enkel de manier waarop dit beheerd wordt momenteel.( in topics).

 

Groet

Geregistreerd: 20 February 2009

 

Wat vind je de laatste tijd? Afgelopen 4 dagen? :oeps

 

Dit topic is overigens "suggesties en bugs" en niet "opmerkingen en aankondigingen".

 

Vind het ook erg jammer, teleurstellend en enigszins kortzichtig dat je zomaar aan al die uren aan moderaten en het schrijven van bijdragen voorbijgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Vind het ook erg jammer, teleurstellend en enigszins kortzichtig dat je zomaar aan al die uren aan moderaten en het schrijven van bijdragen voorbijgaat."

 

Ik ga daar toch niet aan voorbij? Ik heb zeker respect naar het werk dat jullie hier in steken. Maar hier liggen bekvechten heb ik ook geen zin in. Ik zal trouwens niet de enige geweest zijn die kritieke naar het hoofd kreeg van: " Welke drug gebruikt u?, Bent u paranoia?,...."

Ik vindt dit slecht overkomen, maar doe ermee wat jullie willen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je er, gezien je kritiek, wel aan voorbijgaat of generaliseert.

 

We zien het wel als het nieuwe forum er staat. Veel succes. Klachten over moderatie kun je overigens altijd kwijt bij de admins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan voorbijgaan begrijp ik denk niet zo goed, wat bedoelt u daar dan mee, het kan een vorm van communicatiestoornis zijn, ieder heeft een verschillende vocabulaire.

 

Dat ik het generaliseert, dat kan ik begrijpen als je dat denkt, en misschien komt het ook zo over, maar dat is ook het probleem bij getypte tekst, zonder een gezicht met mimiek voor je kunnen al die zinnen veel betekinssen en interpretaies weergeven.

Maar dit is zéker geen opmerking naar alle moderators, de enige reden dat ik moderators gebruikt heb en niet "die moderator" en "die moderator" was omdat ik geen mensen met de vinger wou wijzen, maar enkel een opmerking in het algemeen wou maken.

 

Vanaf volgende week ga ik beginnen, het zal wel even duren voor deze operationeel zal zijn, maar jullie zullen het wel zien als ik klaar ben.

 

Ik had nog niet echt het verschil gelinkt tussen moderator en admins, bedankt dat je me hier op wijst, dan had ik er beter aan gedaan om gewoon even een PB te sturen daarover naar 1 ven de Admins.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het opzich wel fijn vinden als wij zelf onze foto`s zouden kunnen wissen in Mijn albums

 

gr Technofreakz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je dit ook onderbouwen ?

 

Foto's welke in verslagen gepost zijn zien wij liever niet verwijderd worden. Dit is gedaan om lege kruisjes in leervolle topics te vermijden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nogal wat foto`s in mijn albums staan 74 stuks verdeeld over 6 mappen meen ik

terwijl ik volgens mij maar 6 ooit gepost heb op het forum en dat irriteert mij een beetje

dus ik wou gewoon alle lelijke foto`s verwijderen

 

 

kan er dan niet een soort van slotje op foto`s komen die in een topic gepost zijn

en degene die je nooit ergens voor hebt gebruikt wel zelf kan wissen?

 

gr Technofreakz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wil ik meteen een bug indienen bij John Doe.

 

Het knopje "Afbeeldingen gepost in het forum" wat wij moderators hebben werkt niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wat anders...

 

Mijn berichten "teller" is kapoet.

 

Ik moet volgens mij al ergens over de 200 berichten zijn, maar het blijft hangen bij 192.

 

Kweenie of dit ok is?

 

:oeps Hahahah

 

193

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit bijna op 5000berichten, maar daar zijn er misschien maar 3 van echte waarde.

Kan ik dan weer op drie komen???

 

 

Gr Para Ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit bijna op 5000berichten, maar daar zijn er misschien maar 3 van echte waarde.

Kan ik dan weer op drie komen???

 

 

Gr Para Ert

een aluminium hoedje werkt wel :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet de edit knop van de eerste berichten eens terug aan!!!

Ik wil m'n topic titels kunnen aanpassen ;)

 

En dat allemaal voor 3 strandjanetten die denken dat de flikken hun onkruid gaan afpakken...

 

Als al die moeite gedaan is voor enkele schijtluizen, doe dan nog maar eens de moeite voor de wel actieve leden met wel afgewerkte verslagen.

Zet dat eerste bericht weer open!!!

 

Een teleurgestelde El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT KNOP, kom op jongens om enkele personen hoeft niet iedereen gestraft te worden ;)

Het wordt er zo echt niet beter op.

 

PS: Zie ook mijn topic over ''ACTIEVE TOPICS'' eens admins!!!

alvast bedankt

 

grtzz

 

Nomar, die het wel nog kan verwerken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey heren mod's :)

ik heb niet vaak klachte ( volgens mij nooit ) MAAR zet idd die EDIT weer terug ;)

steun bij deze de heren El Fish en Nomar in hun klacht want het is f*****g irritant dat we niet de topic titels aan kunnen passen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...