Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

bulk upload doet het bij mij niet..

zie bij sjon doe zn foto topic heel leuk Bulk Upload in het rijtje opties staan, maar bij mij ontbreekt die simpelweg..

klote karweitje om ze 1 voor 1 te moeten uploaden nu :/

ook wil ik niet voor elke foto verplicht 2 velden in vullen, kan dit niet achterwege gelaten worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor het fixen.. ben alleen net klaar met dat helse karwei :no

 

volgende keer zal het me zeker wat gevloek besparen hehe :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het een stomme opmerking, maar sinds gisteren of eergisteren, ik weet het niet meer, krijg ik als ik wietforum open in Firefox geen kleuren meer, alleen maar wit, zwart en blauw (voor de links aan te klikken), geen banners meer enz. Als ik dezelfde pagina open in IE dan werkt alles naar behoren maar dit lijkt me vreemd. Nogtans in het verleden geen problemen mee gehad.

 

Iemand die me wijzer kan maken, ik werk niet graag met IE

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien een slim idee om een soort van "begrippenlijst" op het forum te zetten.

zo begrijpen de nieuwe forumleden andere topic's misschien beter en hoeven dus minder vragen te stellen.

ik had hier in het begin (dat was nog op hennepdesk) erg veel last van, dus ging ik dingen vragen die al behandeld waren.

dan schreef 1 of andere moderator boos dat ik maar eens wat beter moets zoeken en gaf me een link naar het topic waar het in stond, maar begreep ik het nogsteeds niet :P

dus misschien een slim idee??

ik hoor het wel, wil best helpen als de mod's het een goed idee vinden :smoke

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uploadfunctie van de foto's kan ook iets verbetert worden qua bulk, ik loop erover te denken (ik weet het is minder fijn voor toekomstige gebruikers) om de zooi op mijnalbum.nl te zetten, omdat je maar 3 foto's per sessie kan uploaden, aangezien ik nogal van de foto's ben, is dit best fucked up, kan beter dus.

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neus,

 

Als ik Bulk Upload kies dan kan ik 15 bestanden tegelijk uploaden. Hoe kom jij dan bij het aantal van 3? Heb je recent nog gekeken? Het is ooit wel begonnen al 3 namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het mogelijk om een hover over functie te implementeren op het forum? Daarmee bedoel ik dat wanneer je met de muis over een topic gaat je een kleine pop-up krijgt wat er in de begin post staat, hoef je niet elk topic aan te klikken om de vraag te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij werkt de bulk upload ook niet het rare is dat ik wel alles upload maar waarheen?? :lol:

want als ik dat selecteer is het wel een tijd bezig enzo, maar als het klaar is is het nergens te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie wel fotos in je galerij staan,of doe je deze per stuk?

 

Het zou ook kunnen dat je fotos wat te groot zijn,heb ik ook last van :lol:

Ik resize ze eerst voordat ik ga uploaden.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De server heeft een bepaalde time-out, bij 10 bestanden van bijvoorbeeld 3 mb per stuk wil het soms nog wel eens gebeuren dat hij dus een time-out krijgt. Bij bestanden kleiner dan 1,5mb per stuk zal dit probleem niet of nauwelijks optreden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

404 Page

 

Zou die wat meer gestandariseerd kunnen worden ipv die vuige teksten ??

 

Deze pagina zuigt en kan niet worden weergegeven

De pagina u zoekt is weg of momenteel niet beschikbaar. Onze website zou technische moeilijkheden kunnen ervaren, het ligt aan uw browser of het zuigt gewoon enorm. We voeren onze server regelmatig wiet, dus hij zou ook te stoned kunnen zijn.

 

Waarom browser bashing?!?

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
een voor een lukt me prina, de site auto-resized toch?

 

Nou...deze boerenlul deed er 12 tegelijk en dat ging prima !?

SpeesCees :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er kan eem ax van 16 mb tegelijkertijd ge-upload worden.

 

1 foto van mij is 2,4 mb,dit houdt in dat ik niet meer als 7 fotos tegelijk kan uppen :verrygood

 

De meeste fotos zullen een stuk kleiner wezen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey john doe ik heb een vraag over de chat,als ik de chat aanklik dan zie ik niemand alleen een teken ->.En niemand anders ziet mij moet ik soms wat downloaden of zo.

 

 

greetz bjorn

 

 

 

ehm dit zie ik alleen maar.

 

 

 

Wietforum Chat

">

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet mirc downloaden

 

en dan naar de server:

 

irc.chattersweb.nl

 

en dan kanaal #wietforum

 

suc6 :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er iemand mij duidelijk maken hoe ik op de chat geraak ik heb het stukje javascript gedowload doch krijg niet medeling connection refused

 

Kan er iemand mij duidelijk maken hoe ik op de chat geraak ik heb het stukje javascript gedowload doch krijg niet medeling connection refused

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het niet fijn zijn voor de mod's, (krijgen ze het minder druk)en de nieuwelingen op dit forum als er een help-functie aanwezig was die uitleg gaf over de functie van alle aanwezige knoppen?

 

Gr. L.l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achter de flashbanner van het coffeeshop spel, zit een blanke pagina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, die werkt hier gewoon!

 

 

 

Macromedia flash player 8 heb je daarvoor nodig Snsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks maar daar ligt het bij mijn niet aan, zit net een nieuwe windows op helemaal up to date.

 

Als hij bij jouw wel doet, moet het ergens anders aan liggen.

Denk dat het mijn nieuwe kaspersky internet security weer eens is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...