Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

temperatuurverschillen is onzin want dan heb je outdoor in nl altijd hermas .

trillingen is flauwe kul want dan had je overal ter wereld hermas ivm aardbevingen .

blijft over lichtstreß en genetica .

en belazerd met zaad dan bedoel je dat een zadenbank jou willens en wetens zaden stuurd waar hermas uit komen ?

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten hebben ze toch ook maanlicht, lantaarnpalen, licht uit huizen en van langsrijdende auto's?

 

Ik zou het vooral zien in de genetica.

 

Heb ook een keer een pakje herma zaad gehad. Was regulier zaad, dus ik had alleen de vrouwen over gehouden. Paar keer geprobeerd, maar iedere keer herma. Hoe poeslief ik ook met ze omging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh... zijn er nog meer mensen die de lampjes uitzetten als er wat overvliegt?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft dat zin dan? Zo snel koelt dat allemaal toch niet af?

 

Ik had laatst zo'n warmte camera gekocht en ik kon zelfs de voetstappen zien staan waar ik gelopen had.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh... zijn er nog meer mensen die de lampjes uitzetten als er wat overvliegt?

Neen, zo paranoia word ik al jaren niet meer van wiet. :P

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik dacht al... hahahaha xD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago, je postvak is vol..

 

 

maarreuh ff serieuze vraag, kleine kweek is toch moeilijk vanuit de lucht te detecteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk lichtstress,nooit gaan klooien met je lichtcyclus.

Politie let op warmte uitstoot naar buiten toe etc.

 

Zolang je de hitte gewoon in huis uitblaast met koolfilter,en ramen&deuren op andere kamers gewoon open zet verdeelt de hitte zich door het hele huis en lijken alle (enkelglas) ramen even warm.

Heb je geen hitteproblemen meer,en geen onderbroken cyclus.

 

Er staan wel filmpjes op youtube over dit onderwerp,school jezelf i.p.v. paranoïde stress-acties zoals het licht uitzetten.

Want dat helpt geen fuck als je nog steeds je warme lucht naar buiten toe uitblaast,dan hebben ze je toch al wel gezien door de warmte die er nog hangt/uitblaast.

 

Kijk maar naar de filmpjes op youtube ;)

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

serieuze vraag, kleine kweek is toch moeilijk vanuit de lucht te detecteren?

 

Ik denk, dat als ze je op de korrel hebben, dat je nat gaat..

Maar het lijkt me stug, dat ze met een verkenningsrondje je gaan snappen..

Hangt natuurlijk wel een beetje af van de locatie van je kweek..

Op een slecht geïsoleerde zolder, zul je eerder het haasje zijn, dan wanneer je tent/hok op een verdieping lager staat.

Of wanneer je een goed geïsoleerd dakje hebt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je uitblaast door het dakraam ook zo lekkere rooie punt midden op je dak... Pak gewoon je schoorsteen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon het al moeilijk geloven, maar goed.. Denk die para zal niet voor niets zijn lampen uitgooien. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dr.Phill

Ik denk dat jouw kennis zich niet zo druk moet maken over een rondcirkelende helicopter , zijn planten staan in een tent en ook nog eens in een rommelkast , dit is niet specifiek te zien op een ir camera van een politie helicopter .

Ter geruststelling weet je hoeveel mensen er bv op zolder een wasdroger hebben welke indien geen uitblaas naar buiten de ruimte waar ze staan ook warmer maken of drogers met een uitblaas naar buiten wat dus wel te zien is op ir camera's .

 

De oorzaak van herma's ligt meestal aan lichtstress en dan voornamelijk lichtstress in de eerste 3 weken van de bloei .

Dit baseer ik op de volgende feiten , herma's zie je bijna nooit bij outdoorplanten mocht er bij zo'n plant toch zaad gevormd worden dan is deze bevrucht door een man ( welke wel kilometers verderop kan staan ) .

Als je een buitenplant eerder wil oogsten ( dus voor het regenseizoen ) dan moet je ze eerder in bloei zetten , dat doe je door ze 3 weken lang te verduisteren en op 12/12 te zetten , de nacht moet dan volledig donker zijn , daarna is verduisteren niet meer nodig ze bloeien af en zonder herma's .

Bij binnenplanten moet je dus ook de eerste 3 weken van de bloei de planten 12 uur per dag in volledige duisternis laten , daarna is de kans op herma's miniem .

 

Dus die kennis heeft onnodig lopen kloten met het licht in de eerste 3 weken van de bloei .

 

Hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit baseer ik op de volgende feiten , herma's zie je bijna nooit bij outdoorplanten mocht er bij zo'n plant toch zaad gevormd worden dan is deze bevrucht door een man ( welke wel kilometers verderop kan staan ) .

 

Geen dingen door elkaar gaan halen.

In jou voorbeeld is ze dus gewoon bestoven en nog steeds een dame.

 

Een herma(frodiet) is een dame die zelf ballen (lees stuifmeel) heeft ontwikkeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een beetje de indruk dat velen hun gedachten over de oorzaak van herma's alleen maar hebben van dit forum.

Als iets maar vaak genoeg gezegd wordt, dan wordt iets soms vanzelf waarheid.

Zelf denk ik dat een beetje licht niet de werking heeft die sommigen hier veronderstellen.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hirata deed ooit eens onderzoek naar intersex bij Cannabis

 

http://www-old.ias.ac.in/jarch/jgenet/19/65.pdf

 

Van die gele straatverlichting zal je geen last van hebben & bij tuinverlichting hoogstens dat de bloei wat later begint.Sommige soortjes zijn gewoon gevoelig tot het vormen van hermafrodieten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

outdoor herma'd ook gewoon, sterker nog, die landraces hermannen alsof het een circus is

 

pdf is het waard om te lezen :showoff:

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het veel te maken heeft met schommelingen in met name de PH van het medium..

 

Is een aanname he, een gevoel.

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad; schommelingen in de PH, vaak in combinatie met verkeerde samenstelling voedingsstoffen en slechte genetica....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het beter houden op slechte genetica.Door pH schommelingen heb ik iedergeval nooit last gehad van herma's, maar dat was buiten.Enige landras die snel hermafrodieten geeft is Thai, maar las dat Durban vroeger ook hermafrodieten gaf.

 

Sam the Skunkman, speaking on the version he is responsible for:

 

South African Durban Poison was first introduced by me. I got maybe 100 seeds from South Africa and grew them in California in the late 70's. Most were hermaphrodite, small calyxs, as well as not so great buds. But I saw the potential for an early Sativa so I worked with it for a few years to clean it up. I finally eliminated most of all the bad traits, and introduced it in the early 80's. When I took it to Amsterdam it was an immediate hit, one of the few Sativa strains that can be grown outdoors in Holland most years if the weather is OK at harvest time. Every seed merchant in Holland bought some and made copies as well as Hybrids; all of the Durban Poison genetics being passed around were originally from my work until Afro-Seeds popped up a few years ago. My Durban Poison is Sativa, pure IBL Landrace created from seed lines, maintained with clones, Male and Female. There is no change in the genepool now as any seeds are produced from selected clones 20 years old. The plants had a strong licorice/anise smell and taste, as well as being quite early in maturation. The strength was med-strong, vigor strong, yield quite good, very consistant. To be honest I considered it a daytime smoke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga wormen kweken dan !

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter gewoon niet uit zaad kweken heb je deze zeik ook niet :P :lol:

 

Dit is niet je slimste opmerking Jack..

Herma's kunnen ook in stekken toeslaan als je het verkloot..

Heeft niks maar dan ook niks met zaad te maken..

 

Al geloof ik best, dat de ene genetica er gevoeliger voor is dan de andere..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...