Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

48 Haasjes In Een Tropische Binnenvijver

Recommended Posts

Het begint steeds meer op een tomatenkweek te lijken bij jou. :tu

 

Als het kan zou je nog even snel een lampie kunnen halen toch, desnoods een cheapo op een goed klokkie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind vorige week had ik 2 dagen geen tijd om op locatie te komen.

 

gallery_42960_18714_304867.jpg

 

Dit sletje was tegen de bulb aangevlogen

 

Eigen schuld dikke bult, moet ze maar niet zo opstijgen :)

Nu knak ik elke dag alles wat te hard gaat. De uiteindelijke lengte zal gelukkig wel een stukje lager uitvallen vergeleken met de vorige ronde, maar dat komt puur door het eerder schakelen. Silica en lamp dicht op gewas daar heeft deze plant gewoon schijt aan.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit pop, ik ben wel een beetje jaloers maar dat gaat wel weer over. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb al 6 hoofdstammen zo goed als afgebroken, op een dun vliesje na. Beetje tape erom en het groeit gewoon weer vast :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit pop, ik ben wel een beetje jaloers maar dat gaat wel weer over. :D

Snap er ook niks van :( , jouw stekken gingen ruim 2 weken eerder de rfx in.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gingen lekker tot de gif doop, nou ja misschien trekken ze nog bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begint steeds meer op een tomatenkweek te lijken bij jou. :tu

 

Als het kan zou je nog even snel een lampie kunnen halen toch, desnoods een cheapo op een goed klokkie.

 

goede klok kost 80, vsa 60, lange snoer ivm andere groep kost 20, kap heb ik ook niet meer liggen.

dat wordt weer een duur geintje voor deze arme student :D

 

en heb daarnaast enige angst voor de stroomboer, op deze locatie draait ook nog een 250w op 18 uur.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruikte vroeger (lees eind jaren 80) een philips timertje van toen een joet. Tig keer 3x400 mee gedraaid. Nu dik 20 jaar later doet hij het nog steeds uit de kunst met 1 600w. Maar goed, dat raad ik niet aan verders, heb er nu ook maar een relaitje tussen gezet. :whistle:

 

Een lampie meer of minder maakt niet veel uit lijkt mij, kwa stroomboer. Staat er anders geen lantaarnpaal pal voor je deur? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lantarenpalen kan je niet veel stroom uit trekken... been there done that...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik zie mezelf al klussen aan de lantaarnpalen hier :D

mijn locatie is te heet voor dat soort fratsen. dichtbevolkt, continu politiewagens door de straat etc.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

continu politiewagens door de straat etc.

Die zijn jou aan het zoeken. :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, die beschermen mijn tuintje tegen rippers en ander ongedierte :)

met inrichten is het soms ff lastig maar ben er eigenlijk best blij mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. Nice heeft de voorkeur bij mij, waarom? kan ik niet uitleggen misschien biased door Overgrow?

Overgrow nog wel, (niet opengrow?), die ken ik alleen van naam en ex-members. Ik zou het een moeilijke keuze vinden als sensi en mns beide ssh (die je zelf noemde) zouden hebben. Beetje vreemd dat je op de rest bij Sensi zo neer kijkt, is namelijk grotendeels van dezelfde bron zaden (Sam en Nevil). MNS is de beste Sensi-wannabe. Shanti en Nevil wekken graag de indruk dat ze meer originele originals hebben.

 

Torsti en anderen noemde het toen (2010) Amnesia S5. S5 werd van 2009 tot 2013 ongeveer ook wel "S5 Haze" genoemd, zowel hier als op opengrow en andere internationale forums. Maar geen haze man dus...

 

Wel een mooie keuze die hash plant. Ook al is die volgens het MNS kamp niet de originele lol. Wat let je? Als je zo lang de clone-only al hebt, voor een populatie backcross project hoef je niet meer moederplanten te houden. Of je nou voor jezelf zaad maakt of voor het doel een S5 in zaad vorm beschikbaar te maken hoeft daar geen invloed op te hebben.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. Nice heeft de voorkeur bij mij, waarom? kan ik niet uitleggen misschien biased door Overgrow?

Overgrow nog wel, (niet opengrow?), die ken ik alleen van naam en ex-members. Ik zou het een moeilijke keuze vinden als sensi en mns beide ssh (die je zelf noemde) zouden hebben. Beetje vreemd dat je op de rest bij Sensi zo neer kijkt, is namelijk grotendeels van dezelfde bron zaden (Sam en Nevil). MNS is de beste Sensi-wannabe. Shanti en Nevil wekken graag de indruk dat ze meer originele originals hebben.

 

Torsti en anderen noemde het toen (2010) Amnesia S5. S5 werd van 2009 tot 2013 ongeveer ook wel "S5 Haze" genoemd, zowel hier als op opengrow en andere internationale forums. Maar geen haze man dus...

 

Wel een mooie keuze die hash plant. Ook al is die volgens het MNS kamp niet de originele lol. Wat let je? Als je zo lang de clone-only al hebt, voor een populatie backcross project hoef je niet meer moederplanten te houden. Of je nou voor jezelf zaad maakt of voor het doel een S5 in zaad vorm beschikbaar te maken hoeft daar geen invloed op te hebben.

 

wat voor wiet rookje eigenlijk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, die beschermen mijn tuintje tegen rippers en ander ongedierte :)

met inrichten is het soms ff lastig maar ben er eigenlijk best blij mee.

Heb je ze omgekocht met een pond wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor wiet rookje eigenlijk ?

Ik rook momenteel ((afgaan x skunk x NL) x shiva) x ((haze x (shiva skunk x NL#5)) x shiva). Ongeveer... Indirect mogelijk gemaakt door sensi, zoals vele anderen... Ik heb over de afgelopen 25 jaar, en de afgelopen maand, vele varianten gerookt. Laatste 5 jaar bij voorkeur haze kruizingen en geen kush (zeg ik terwijl ik PCK heb staan...). Wat is "eigenlijk" nu echt je vraag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overgrow van Marc Emmery, lid van mei 2004 tot einde (balen alle contacten ineens weg alsook verslagen van DWC etc).

Opengrow is van Sannie en kom ik eigenlijk nooit.

Overgrow is in nieuwe versie terug zag ik maar zoals het was komt niet meer terug die mensen zijn er niet meer (medicinale DWC hoek).

Ik was toen kerngezond en kwam in aanraking met medicinale kwekers op Overgrow.

 

Ik ken s5 alleen als s5, dat het een haze is moge duidelijk wezen.

 

@mapitolover

Ik rook s5 en ICE hash, ik wissel veel af ivm hoge tolerantie die ik heb opgebouwd en niet nog hoger wil hebben.

Ik rouleer een vast aantal soortjes omdat die medicinaal de lading aardig dekken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

F*ck. Wat een monsters. Ik schuif mee aan :P

 

S5 op steenwol gaat kk hard :D

 

Heb je nog moeten knakken?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit zo, ik begin te zien waarom je er niet meer neer hebt gezet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemachtig wat een groei! Prachtig mooi! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering wat een vette raketten Rodja!!!!! Daar kun je heel IS mee destroyen :jump: :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...