Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

48 Haasjes In Een Tropische Binnenvijver

Recommended Posts

dag 4 bloei

 

ec in 1.1, ec uit 1.3

ph in 5.4, ph uit 5.8

 

gallery_42960_18714_2329092.jpg

 

gallery_42960_18714_1995828.jpg

 

gallery_42960_18714_615280.jpg

 

gallery_42960_18714_2783828.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er mooi bij zeg! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er zeker erg gezond uit.

 

Het verbaast me alleen een beetje dat mevrouw er niet wat meer heeft neergezet. Of is dit een goede bezetting met dit soortje?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideale bezetting, lekker veel diepte in het gewas. Op deze manier krijgen ze ruimte die ze zowiso gaan benutten.

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook elke keer bang dat ik te vroeg heb geschakeld. maar als ze dan eenmaal opstijgen denk ik oh kut, weer overkill.

 

dat is ook het voordeel aan eigen stekken: ik ken het soortje en weet dat het raketten zijn in week 2, 3 tot half week 4.

 

en er staan nu 12 planten onder een lamp ipv 9.

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat die raketten maar schieten :verrygood

Staan er mooi bij Rodja!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betwijfel niet dat je ze op het juiste moment op 12/12 hebt gezet, ik persoonlijk en zonder ervaring te hebben met jouw soortje, zou er wat meer neer hebben gezet. Ipv 2 3 per kratje. Zoiets,

gallery_45199_18520_73990.jpg

zwart is zoals jij ze hebt, blauw is wat ik zou doen, is toch de helft meer per m2. Of dat zin heeft of juist niet weet ik niet verders.

Ik zet liever meer neer en schakel snel over als dat ik minder neerzet en langer laat voorgroeien.

 

Maar goed, ik ben benieuwd wat er de komende weken bij jou gebeurt, komt vast wel goed vol te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, boter, kaas en eieren :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betwijfel niet dat je ze op het juiste moment op 12/12 hebt gezet, ik persoonlijk en zonder ervaring te hebben met jouw soortje, zou er wat meer neer hebben gezet. Ipv 2 3 per kratje. Zoiets,

 

zwart is zoals jij ze hebt, blauw is wat ik zou doen, is toch de helft meer per m2. Of dat zin heeft of juist niet weet ik niet verders.

Ik zet liever meer neer en schakel snel over als dat ik minder neerzet en langer laat voorgroeien.

 

Maar goed, ik ben benieuwd wat er de komende weken bij jou gebeurt, komt vast wel goed vol te staan.

 

3 per krat werkt ook goed, maar dan ongetopt.

daar heb ik de hoogte niet voor.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, ik zal jouw plantjes eens goed volgen. Regelmatig updeeten hé!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker rodja :)

 

Hoeveel dagen groei hebben ze gehad? En op welke dag heb je getopt? Excuses als ik eroverheen gelezen heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week onder 250w,

getopt,

3 dagen onder 600w.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

48 in een 2,40 bij 2,40 tent = 8,3 per m2. is een perfect aantal voor amnees, meer is bij een witsoort effectiever maar heeft zo zn voordelen om met wat minder plantjes te kweken.

 

ziet er goed uit

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie setup man!!

Met ongeveer 9 op een meter zit je idd perfect met een haze, bij dit soortje moet je het niet hebben van de hoofdtoppen maar van alles wat daar net onder zit ;)

 

Veel succes en plezier deze ronde!! Ik volg! :D

Edited by pietje wiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er 28 in een 120x240 staan, dat gaat ook nog netaan.

Amnees weegt idd ook onderin lekker door als je veel diepte (dus licht onderin) je gewas hebt.

 

Ik loop een dikke week op je voor denk ik, wat bij mij bloeidag 1 exact was is niet helemaal duidelijk helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zelfs goede scores gehad met 4 per krat hoor, maar goed blijkbaar is het algemeen goed op wf dat er niet teveel per m2 mogen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier meerdere verslagen met 4 per krat dus ja....

 

Zeg niet dat je niet dezelfde score kan behalen maar het enige voordeel wat ik zie is minder voorgroei. En dat doe ik nu extern dus die valt ook weg.

Voor de rechter zijn het minder planten, minder kosten aan stekken, minder knipwerk en minder fluf dus beter product.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met s5 zit het elkaar behoorlijk in de weg als je er teveel zet, ze heeft de ruimte nodig en omdat ze open is van structuur zit van van top tot teen dan vol.

Zet je er teveel dan is dit effect weg en mag je flink de benen vd dames gaan scheren, shit fluff :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier meerdere verslagen met 4 per krat dus ja....

 

Zeg niet dat je niet dezelfde score kan behalen maar het enige voordeel wat ik zie is minder voorgroei. En dat doe ik nu extern dus die valt ook weg.

Voor de rechter zijn het minder planten, minder kosten aan stekken, minder knipwerk en minder fluf dus beter product.

 

Ik heb zelf veel minder fluf hoe minder ik er per m2 zet en direct in de bloei.

 

Enige reden dat ik van veel m2 afgestapt ben is het tellen van de planten door justitie. Scheelt behoorlijk in de boete.

 

1000+ is niet meer van deze tijd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt. En zo zijn er nog wel een paar plekken.

 

zoals?

 

ik wil verhuizen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...