Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

48 Haasjes In Een Tropische Binnenvijver

Recommended Posts

@hazes

je hebt wel gemeten en daar doelde ik ook op

 

A4 goh, kon er geen 5 af dan?

Ben in bezit van een C30 T5 sportuitvoering, tunen voor meer koppel onderin (hij dweilt nu soms wat) komt nog :rolleyes2:

Wolf in schaapskleren is het.

Vaste vrouw? Waarom dan? Je kunt toch ook gewoon samen leuke dingen doen zonder al dat verdere gezeik?

Ik zit helemaal niet te wachten op heel dat sociale gedoe wat bij een vaste relatie komt kijken.

 

@amecheesia

begin juli is de tuin klaar

in een DP90 probeer ik de boel te verbergen en stekken op startblokkies laag te houden wat natuurlijk niet gaat :thumbsdown:

hoop dat de airco's/elektra snel geregeld kan worden zodat ik een weer ff kan draaien me een kleine opzet.

Soortje tegen de warmte? Ik kweek niet zomers. dus kan daar niks over adviseren

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago,

 

Wil wel topic openen maar met wat dan? Hoi ik kweek zonder meters, vragen?!? :P

Moet eigenlijk nog camera fixen, ben niet zo happig met foto's maken met me telefoon..

Nou, maak bijvoorbeeld wat foto's terwijl je je voeding klaarmaakt en laat zien hoe je de hoeveelheden bepaalt. En post af en toe een update met wat foto's van de gang van zaken. Meer is het niet. Ik ken een paar kwekers die geen ec en pH te hoeven meten een doorslaggevend argument vinden om het te proberen op kokos.

 

De gemaakte foto's even door paint halen 25% verkleinen en opslaan als jpeg is misschien een idee? Zo doe ik het altijd en heb (nog) geen vragen gehad over mijn activiteiten alhier.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker mooie auto Lost :)

Ikzelf Audi a3 sline gechipt offcourse :P

Kom vaak Vulva's tegen de meeste mogen mijn diesel rookwolk opsnuiven hehe

Kan ook zijn dat ik nog niet de juiste ben tegen gekomen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LC ahh dus dat duurt nog wel ff.

misschien een iedeetje om er een paar in het wild weg te zetten?

dan kan je er over aan maandje een paar stekken afsnijden.

 

Ik heb geloof ik nog wel een dp 90 die je eventueel wel ff zou kunnen lenen, dan kan je die er verticaal naast zetten bv. moet ik alleen ff de stokken opzoeken,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een grote auto is een luxe maar qua verbruik is het als voor een open haart zitten in een luie stoel je bankbiljetten op te fikken die je hebt verdiend met je kweekjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen waar je geluksfactor naar uit gaat!

 

Enige nadeel is dat de gelukshappiness eenmaal verdwijnt als je de geluksfactoren eenmaal beproefd of binnen hebt gesleept.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, nogmaals ik heb nog nooit gemeten! Ik heb niet eens meters daarvoor...

Je gedeelte over vrouwen snap ik niet, te onduidelijk geformuleerd. Of je reageert totaal verkeerd want ik zeg juist ook dat ik geen vaste relatie wil. Ik heb al genoeg dames die mijn aandacht vragen ;) groene dames!

A5 kan wel, maar ik spaar liever door voor een rs4 met een kleine 500pk :D

 

@ dilago,

 

Vannacht 60l gemaakt met daarin 180 ml a+b, 75 ml enzymen, 180 ml cannaboost.

Vervolgens in mijn vijver gegooid, vanavond kijk ik of ze weer wat lusten, zoja doe ik hetzelfde, of ik geef niks.

 

Snap het nut niet van foto's maken daarvan. Foto's van me planten wil ik niet maken met me telefoon ( neem me telefoons ook nooit mee naar locatie ) moet nog even camera fixen.

Kan misschien wel ff 1 lenen dan maak ik het weekend wel ff een paar foto's. Maar elke week foto's wordt lastig.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee oké, het was slechts een idee. Zelf weten natuurlijk. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, het is momenteel 26 graden buiten en ik draai nu overdag netjes op 27,5

 

nooit meer zonder airco :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke wil ook airco .. atm 30graden in de tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide eigenlijk.. Slurpt zon airco niet mega veel stroom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit ook wel een beetje met warmte atm, plantjes lijken het niet zo heel erg te vinden, amnesia kan redelijk tegen warmte komt geloof ik gedeeltelijk uit thailand, mexico en california ofzo daar is het ook warm weet niet wat nou echt de max temp is. Ik tik nu ook wel de 30 aan als ik volop draai maar het lijkt mij dat een plant als er genoeg zuursof is en een briesje dat ze het wel trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's heel netjes Rodja, ik hoop na de 23e (airco vh huis komt dan) ook daar te eindigen, momenteel is het in de DP90 onder 110W 31C.

Iets anders draait er niet, vandaag de elektra mannen over de vloer gehad ivm extra groepen en die moesten dus echt wel, ivm iets wat niet kon zoals bedoeld,

overal zijn, goed dat ik dat aan zag komen ipv kump goud :blink:

 

Ik heb een jointje extra gerookt kan ik je wel zeggen en ik kreeg een opmerking over een geurtje wat ik mooi kon pareren (ze hadden de DP90 iets bewogen waardoor de s5 en s5x AMG wat erin staat natuurlijk meteen meurt zonder afzuiging :tu ), lag een doek over de DP90.

 

Planten kunnen de warmte best wel verdragen als ze zich maar kunnen koelen via het blad.

Harder afzuigen maak je het vaak niet koeler mee, meer dat je er een woestijn windje tegenaan gooit.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide eigenlijk.. Slurpt zon airco niet mega veel stroom?

 

Valt reuze mee. Ligt aan het soort wat je neemt. En tot hoeveel je gaat belasten. Ik meen hooguit 1500 watts max. Met een energie label a keurmerk op het apparaat.

Edited by WeedRunner

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42960_18714_1441174.jpg

 

gallery_42960_18714_954655.jpg

 

 

Casey Jones moedertje op coco.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een uitstekend verzorgd schatje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joe schmoe of polls cut??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje over de tempratuur je gaf steeds een best wel lage tempratuur aan is dat goed ? Ik werk met led en de temp komt nooit boven de 27 of het moet buiten 35-36 graden. Ik dacht dat een hogere klimaat tempratuur 30 graden ong alles veel sneller groeide maar als ik zo je verslag bekijk denk ik daar anders over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...