Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scirocco

Scirocco Kiest Het Bio-Hazenpad! Dr240W 2X600W 32X11 Liter Guanokalong

Recommended Posts

Voor dat je niet afzuurt en geen strak regime aanhoud, maw je plempt er af en toe een scheut bloom in staat het er echt knap bij man.

 

Ik ben ook benieuwd wat je van het eind product vind straks?

 

Waar zijn je andere baby's dan ben nu wel erg nieuwsgierig, spannend maken he lol

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De baby DK's staan sinds vanochtend onder 1 400v dimlux op 600w, 3 exemplaren van elke moeder.

Totaal dus 9.

De Headberries zijn traag met geslacht tonen, of ik heb daar alleen maar dames in mn moederselectie.

(Kan ik me haast niet voorstellen, gezien het feit dat ik bij de Dk's 5 mannen bij de beste 9 planten had)

 

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het eindproduct, nog n paar dagen en de schaar zou er in theorie inmogen.

Maar zolang de toppen nog doorbouwen laat ik ze staan, komt niet op n paar dagen aan.

 

Zal straks wel ff een fotootje maken als ik weer op locatie ben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst ff 2 plaatjes van t amnees hok, dag 61 12/12 (ongeveer)

 

gallery_44692_18285_3080075.jpg

 

gallery_44692_18285_2552325.jpg

 

In principe mogen ze na t weekend om, denk ook dat ik daar maandag meteen mee begin.

(Evt zou ik ook eerst de rijpste helft kunnen oogsten, als ik maar een halve tent vrij krijg kan ik gelijk verder met de volgende ronde)

 

Er gaat weer een stuk of 10 van dezelfde amneesjes in de ene halve tent, (die staan al een onwijze tijd onder 250w hpi voor te groeien) deze x scrog ipv sog, voor de andere kant vd tent zit ik te denken om alle vrouwelijke planten uit het N.a.w seeds selectieproject in een soort scrog te zetten.

Ik wordt inmiddels aardig handig met knakken en buigen, dus ik ga ervoor, heb ook ff geen zin om weer stekken te maken en alles.

Wordt wel een onwijs bos, want zeker de amnees/s5 dames staan al vanaf januari in t groei/moederhok en zijn alleen met veel knakken en snoeien nog enigszins onder controle te houden de laatste weken.

 

Speciaal voor PG: de 9 Double Kill dames die vanochtend onder de Dimlux gegaan zijn, gelijk van t-neon naar 600w hps, en ze zijn na een uurtje of 10 alweer bijna de helft groter dan ze gister waren.

Gaat heel onwijs van start dat soortje.

Ze stonden al een tijdje in minipotjes met Gk in de wachtkamer, ook al ff terug getopt boven 3e internode, omdat ze wat bloeiverschijnselen kregen moest ik nu wel van start gaan ook al is mijn amnees ronde eigenlijk nog niet klaar.

(Gelukkig heb ik 2 complete splinternieuwe bloeitenten staan met lampen, afzuigers en alles erop en eraan ook al gebruik ik de 2e tent alleen als rommelhok...)

Daardoor deze x ook ff geen Feltpots maar gewone plastic 11 liters, 1 zak nieuwe Guanokalong aarde aangevuld met wat er uit de potten vd mannen/stekken kwam, wat cocos, wat lightmix... had net genoeg om de potten redelijk te vullen.

 

gallery_44692_18285_2840355.jpg

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, zijn dit de zaad planten of stekken daarvan? Mooi bossig iig

 

Ben wel benieuwd wat ze gaan doen, heb je nog iets extra's in je pot gedaan voor het bodemleven?

 

Succes man!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps ja niet vermeld.. stekken komen van zaadplant nr 1,2 en 7 uit mijn selectie, 3 per moeder.

Geselecteerd juist op die bossige bouw, en vitaliteit/groeikracht. Nr 5 was wel mooi vitaal, maar teveel strek imo, leek bijna wel s5 om te zien.

(Heb ook van alle drie een nieuw moedertje gemaakt, en die nummer 5 heb ik ook nog ff achter de hand gehouden, en van nummer 3 (mooiste man) heb ik ook een stek bewaard voor t geval dat ik wat wil gaan aanklooien met zaadjes maken ofzo.

 

Het hele PG pretpakket zit er weer in bij de kids hoor, schimmeltjes, bacto krijgen ze bij de volgende waterbeurt, en ze gaan ook weer aan de kalong grow en bloom en alles...

Morgen meer, ik moet nog ff aan t werk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super uit :icecream:

wat is dat voor een soort die 9 DK?

succes :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze manier heb je zomaar een VW Scirocco bij elkaar gespaad! ;)

 

Gaat lekker hier!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kechich: Double Kill komt uit de NAW-Seeds stal, en is een kruising tussen KillaQueen en Hashplant/Double Strawberry Diesel.. ik hoop dat deze naast hun medische werking ook voor recreatief gebruik een leuk soortje is. Ouders ligt het iig niet aan, potentie zat daar bij Rhino&Pg in hun tentjes.

 

Er komen ook nog een berg Headberries bij te staan zometeen als er ruimte voor is, ook van NAW, kruising van Polarbear en Headcandy. Zelfde verhaal, medisch met hopelijk ook wat recreatieve waarde.

 

(@NAW crew: Mocht ik ergens de plank volledig misslaan, aanvullingen en correcties natuurlijk welkom)

 

@Dilago:Scirocco's waren leuk eind vorige eeuw dat ik net mn rijbewijs had, ben nu wel n beetje toe aan iets anders, met een beetje volwassen uitstraling ipv van die jonge jochie autootjes.

Ben allang geen 20 meer...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een leuke auto voor jochies met een diepe buidel! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die diepe buidel valt ook wel mee hoor, denk niet dat ik ooit meer dan 1000 gulden betaald heb voor een Scirocco.

(Praat ik wel over het 81-93 model, die nieuwere waren er toen nog niet...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is voor een jochie nog te doen, maar de nieuwere modellen die gaan voor boven de 10k zie ik de meeste pubers niet in rondrijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies, en dat nieuwe model liefst niet met 1400 motor, die zijn even betrouwbaar als de gemiddelde politicus... de 2 liters zijn wel ok, maar idd nogal prijzig.

Wordt m niet, ik wil altijd wat aparts, SciroccoIII zijn er gewoon teveel van.

 

Denk dat t toch weer een oude M5 gaat worden, nog steeds spijt dat ik dat ding toendertijd verkocht heb... wat n kanon was dat. 280 km/h op navi was geen probleem, 1 op 3 rijden ook niet...

Koop ik m als auto vd zaak, (betaal een heel deel zwart natuurlijk) betaal bijtelling over de dagwaarde (lees: aankoopprijs op factuur), en de brandstofkosten, verzekering en onderhoud zijn voor de zaak, en wel n lekker vlot karretje onder mn reet voor dagelijks vervoer.

 

 

Moet eerst weer ff sparen, heb net weer een berg nieuwe inventaris voor mn bedrijf gekocht dus de centen benne ff op.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, nog ff een kort updatetje erin knallen, misschien is dit de laatste, misschien komt er nog een...

Zolang ze nog doorbouwen blijven ze staan, het aantal nieuwe bloeiharen neemt rap af maar de toppen zwellen nog steeds.

Zit nog niet aan 80% bruine haren, maar 50+% is het inmiddels wel bij de meeste plantjes.

Ook is de herfst duidelijk ingetreden, veel grote bladeren worden geel en vallen af, vind ik niet erg want nu komt er meer licht onderin zodat t daar ook nog een beetje afhard.

 

Ik snap dat de kwaliteit vd fotos een goeie schatting vh eindgewicht in de weg staan, maar voor wie een gokje wil wagen... shoot!

De persoon die er het dichtst bij zit krijgt natuurlijk een leuk topje opgestuurd!

 

Ff klein zetje in de rug: 28 planten, 65 dagen 12/12, volledig bio zonder boosters of wat dan ook.

Minpunten: spint, pottemp te laag, daardoor in het begin vd ronde wat tekorten gehad.

2x 600w GE en Ralight lampen, 120x240 mammoth tent, 1000 kuub softbox dag en nacht op 100%.

 

gallery_44692_18285_50038.jpg

 

gallery_44692_18285_1006244.jpg

 

gallery_44692_18285_1245380.jpg

 

gallery_44692_18285_451966.jpg

 

Ff eentje in t blauw, al dat groen wordt ook zo saai na verloop van tijd..

 

gallery_44692_18285_2221053.jpg

 

En nog ff een plaatje van de kleine N.A.W. ladies om t af te maken:

 

gallery_44692_18285_142637.jpg

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze er goed bij staan hoor! Stiekem gokje wagen, 960. Zou toch mooi zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel of we in elk topic mogen gokken :hug:

 

Ik ga voor een 35g/plant maar gun je natuurlijk meer... 28*35= 980g

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, benne er niet meer gokkers? Met een stuk of 5 deelnemers is er ook weinig aan.

Bij deze doe ik zelf ook mee, ik zet in op 9 ons aan mooi spul, 0,75 gram de watt dus.

Ik denk dat aardig in de richting komt, MAAR ik kom er net achter dat ik mezelf een paar dagen verteld heb, de meiden staan vandaag pas 60 dagen 12-12 dus ze krijgen nog een paar daagies extra tijd om aan te dikken.

Er zit niet veel vooruitgang meer in, veel planten staan ook in herfst modus met massaal vergelende en afvallende bladeren.

Kan ook iets te maken hebben met t feit dat ze al 2 weken alleen water krijgen, maar niemand kan zeggen dat deze plantjes niet gespoeld zijn voor t knippen :D

Doelstelling: zaterdag alles in t droognet! Droogtentje staat al klaar.

 

Voor de gokkers onder ons: Zodra t natgewicht bekend is post ik het, dan eindigt ook gelijk de inschrijving voor de competitie voor t topje!

 

Heb de Headberries vanmiddag tussen de gewone klusjes door ook maar ff in hun definitieve potten gezet, volgens mij had ik alle mannen wel tussen de beste 9 vandaan nu.

Moest onderhand ook wel, had er weer 5 mannen bij, en van 1 plant (#1 helaas) maar 1 levensvatbare stek dus ik kon me geen enkele afvaller meer veroorloven.

Stekken van #6 zijn eigenlijk niet naar mn zin, maar bij gebrek aan beter moeten ze t maar doen, halfvolle tent is ook net nix...

Heb ook 1 stek van Headberry #3 (man) bewaard voor je kan nooit weten...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo drukke baas, sounds like a plan.

 

Ben benieuwd naar de Berries, en gokken is zo 2010 maar ik gooi er toch 1, 1200 op de kop af haha...

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please try again, 1200 is al bezet...

 

Fotootjes komt morgenochtend, had vanmiddag ff geen tablet bij de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok shit erover heen gekeken, uhm 1 K dan...

 

Succes met de laatste loodjes, laat ze lang genoeg staan he en herfst maakt niks uit alleen maar beter voor de smaak.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet dat ik nooit aan dat gokken mee doe.

Maar wens je desalniettemin toch een geweldige oogst en suc6 met de laatste meters..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...