Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scirocco

Scirocco Kiest Het Bio-Hazenpad! Dr240W 2X600W 32X11 Liter Guanokalong

Recommended Posts

ik schuif aan mooie plantjes

welke week ben je ik schat 4w2dage?

salut

Edited by Kechich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker maatje,

 

Wat plaatjes van de NAW dames misschien? Daar ben ik vooral benieuwd naar :innocent:

Die amnees komt me letterlijk (blaast rook uit :vape: ) me neus uit :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kechich zal wel aardig kloppen ja, weet het niet helemaal precies door wat prutswerk mijnerzijds in de periode dat de klok omging.

Ik heb voor mezelf besloten dat vandaag dag 3 van week 4 is.

 

@ozzy: Ik zal straks of anders morgen een update plaatsen van het N.A.W project.. heb gister de mooiste 9 DK's gestekt, strakkies gaan de HB's hetzelfde meemaken.

 

De guanonesia tent gaat wel lekker, toppen worden al van die balletjes en k heb t idee dat de geur in de tent aan het veranderen is, ik ruik nu zo'n typisch zoetig luchtje ipv warme vochtige plantengeur met guano.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonguuuhhh we zitten al in een nieuwe maand! :whistle:

 

Maar fijn dat de geur al veranderd, ben erg benieuwd naar de onderlingen verschillen in je eindresultaat straks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen komt er weer n updateje

Niet dat er veel te melden valt... ze krijgen nog steeds kraanwater met soms wat voeding maar zo nu en dan een fotootje in een verslag is wel leuk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat met de juiste aandacht en liefde helemaal goed komen!

 

Hoe hoog zijn de planten vanaf bovenkant pot gemeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogte varieert van 1 meter tot 1.40 (vanaf de aarde gemeten). Lampen zitten nu vrijwel tegen t dak vd tent maar groei is gestopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd ff snel een paar kiekjes, verder weinig te melden op wat beginnende vergeling onderin de planten na.

 

Oja en mn kleine vriendjes zijn duidelijk terug van vakantie, daar baal ik wel stevig van.

Had nog ff de neiging om alles eruit te rukken en de bak in te donderen, maar met nog een maand te gaan ging me dat net ff te ver.

Kijk t nog ff aan, mocht het zich tot een echte plaag met webjes en alles ontwikkelen gaat alsnog de hele zooi de vuilcontainer in.

 

gallery_44692_18285_1766330.jpg

 

gallery_44692_18285_6970.jpg

 

gallery_44692_18285_2098057.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja en mn kleine vriendjes zijn duidelijk terug van vakantie, daar baal ik wel stevig van.

Had nog ff de neiging om alles eruit te rukken en de bak in te donderen, maar met nog een maand te gaan ging me dat net ff te ver.

Kijk t nog ff aan, mocht het zich tot een echte plaag met webjes en alles ontwikkelen gaat alsnog de hele zooi de vuilcontainer in.

Direct tetrix bestellen, (1 na laatste op de pagina)

Heeft bij mij in het verleden het heel goed gedaan.. :kill:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooi uit

vervelend van de spint maar jammer genoeg veel voorkomend iets bij haze

je zou nog wel met bio spul kunnen spuiten of wat roofmijt uit zetten

en als ze worden ingepakt pak ik gewoon de stofzuiger dan kun je het wel aardig bij houden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit wel lang naar mijn zeggen,

maja bij mij is er het zelfde gaande en die van mij zijn nog getopt

ze lopen wel gelijk op schema

netjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, net ff de dames water wezen geven, had ik nog geen gelegenheid voor gehad vandaag.

Is eigenlijk niet goed vlak voor t licht uitgaat, maar ik denk dat ik morgenochtend ook weinig tijd zal hebben, dus t moest maar ff.

Blijft lekker simpel, tent open doen, 3 emmers gewoon kraanwater naar binnen smijten, tent weer dicht en klaar.

 

Topontwikkeling gaat wel aardig, echter niet zo explosief als ik gewend ben met minerale voeding en afzuren enzo.

Had gister nog ff de ingeving dat ik nog een flesje Blue Angel had staan, dus de dames hebben daar allemaal een flinke douche mee gehad in de hoop dat dat de spintexplosie nog wat vertraagt.

Zal t vast niet stoppen, maar ik heb geen zin om voor 4 weken nog roofmijt enz. uit te gaan zetten.

Na deze ronde gaan tante Vertimec en haar vriendinnen Apollo, Nissorun en die derde wel ff een grote slachting onder de spintjes aanrichten die nog in de tent aanwezig zijn.

 

Fotootje is natuurlijk leuker dan al dat slappe geouwehoer.... tadaaa!!

(Beeld is wel iets vertekend, het lijkt wel alsof er al onwijze toppen aan zitten, in werkelijkheid valt dat nog best wel tegen)

 

gallery_44692_18285_881968.jpg

 

Oja, nog een kleine aanvulling: vergeling lijkt wel ff gestopt na een flinke dosis Kalong Grow

Ik weet t niet precies maar t zou zomaar kunnen dat ik de aanbevolen dosis x 10 of zelfs meer gegeven heb... ik schoot nogal uit met aanmaken maar was te lui om t weg te flikkeren en een nieuwe bak aan te maken.

Dat had met mineraal een drama geworden, +/- 200ml voeding op 20 liter water is wel wat enthousiast, maar de planten trekken zich er zo te zien geen klote van aan, zie 0,0 verbrande puntjes of andere ellende.

 

Ik heb ook uit nieuwsgierigheid de ph eens gemeten van t voedingswater met gewone dosis voeding, en dat komt eigelijk wel aardig goed uit, beetje rond 6.5 dus dat Kalong spul is van zichzelf best wel zuur kennelijk.

(Ph uit kraan is hier meestal 8 - 8,5)

Edited by scirocco
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch mooi uit zo ofnie dan? Als de foto nie zon goed beeld.geef moe je nieuwe maken natuurlijk ;)

 

Waarom nou niet ff roofmijt erin flikkeren? 4 weken is best wel lang toch?

 

En was dat blue heaven voor spul? Google beantwoord me vraag niet.

 

Edit: ook niet alz ik blue angel alz zoekterm gebruik ipv heaven;)

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend van je spint man.

Enig idee hoe het komt? Zit de locatie/aanzuig dicht bij parken/bos?

Heb je altijd schone kleding/schoeisel aan als je van buiten komt?

Die beesten kunnen op grotere schaal een heleboel verpesten, ik neem daarom nooit risico en heb een routine alsof ik een nuclear lab in ga.

Misschien voortaan preventief voorbehandelen met PVP van BAC?

 

Groet

 

Koala

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan er uitstekend bij en het worden al mooie kaarsen. :)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ik heb geen zin om voor 4 weken nog roofmijt enz. uit te gaan zetten.

 

:huh: :thumbsdown: :whistle:

 

Dat zou ik toch echt lekker wel gaan doen hé.

Tuurlijk, wel.

 

Ik lees en hoor dat gewauwel hier altijd over die pint..

En ja, dat is 1 van de voordelen die je als zaad kweker hebt.

 

In mijn vorige hokkie, heb ik 1 keer die krengen gehad.

Dat hokkie stond buiten. Alle ingrediënten voor spint, was aanwezig.. :(

Maar ik heb toen Tetrix uitgezet.

Ik heb verschillende mensen hier inmiddels er naartoe verwezen.

 

Doe nou maar lekker wel...

Ff TETRIX roofmijt uitzetten dat kost je 22,50 en je hebt het voor de rest van de kweek onder controle

 

Is dit gewoon buiten in de winkel te koop of moet dit persee besteld worden

Klaver weet hier meer over maar dit kan je idd gwn bestellen op internet

En in de bloei zet ik roofmijten(TETRIX) uit. Binnen no time is het afgelopen met die motherfuckers.

Je hebt zelf moedertjes staan toch? Ff een keer een flinke plaag TETRIX door het moederhok en bloeihok heen laten trekken en je bent er vanaf lijkt mij?

erg jammer dit. :thumbsdown: ik weet niet hoelang ze nog moeten misschien is tetrix wat voor je?

 

 

Echt Bosrand,

Ik kan je van harte deze draad aan bevelen.

Ik heb daardoor gekozen voor deze killers.

 

Ik ben laaiend enthousiast.

Ik ga gegarandeerd de volgende kweek weer een zakje bestellen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekken en spint tegenwoordig bijna onvermijdbaar ik ben weer begonnen met zaad en kan je mooier vertellen heb een zaadplant tussen mijn amnesia stekken staan die zijn zo sterk dat die kolere leijers liever kiezen voor die stekjes ze slaan die zaadplant bijna over een enkeling maar die zich daarheen verplaatst heel bijzonder om te zien!

 

met nog 4 weken zou ik me wel zorgen maken hoor ik heb nog 20 dagen voor de boeg en heb ze 10 dagen geleden gekregen (uitgekomen cq vermenigdvuldigd) als je ziet hoe snel die motherfuckers zich uitbreiden word je akelig van.

 

je kan het wel vertragen met hoge vochtigheid maar of je dat nu wilt zo ver in de bloei daar ga ik niet vanuit.

 

dat spuitspul van gout werkt ook erg goed laatste ronde mee gespoten en hield ik ze echt mee onder de duim.

 

moet ik gauw maar weer aanschaffen ben er momenteel doorheen en wou ook geen actie ondernemen verder ik trek nu het blad wat er erg onder zit er vanaf dan beperk ik ze toch nog een beetje en stilaan worden de bladeren minder en minder haha...

 

mijn advies met 4 weken te gaan lijkt me wel duidelijk :innocent:

 

Groetjes Samaiine en veel succes nog

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was volgens mij een klein flesje van Dutch Plant Vitality, heette iets van glue blue angel.

Laat totaal niks achter, en of t gewerkt heeft durf ik niet te zeggen.

Met google kwam ik ook niks verder, geen idee of t nog te koop is ofzo

Zie nog steeds spint, dus het heeft niet alles gepakt, maar t is wel veel minder.

 

Roofmijten komt wel met de volgende ronde, de eerste stekken van de selectie hebben wortels inmiddels dus er komt eindelijk ook schot in dat project.

Waar die spint vandaan gekomen is? Ik vermoed dat er nog wat ergens op zolder uit een hoekje is komen kruipen ofzo, of dat er nog ergens anders wat overleefd heeft.

 

Dit was ff een snel fotootje, op mn kleine schermpje was t niet echt te zien dat die toppen zo groot lijken.

Volgende update herkansing.

 

Ik ben ook wel tevreden over de vooruitgang, t geurtje in de tent is heel moeilijk te omschrijven, iets heel fris bijna onnatuurlijk zoets, weer iets heel anders als de vorige x met amnees van die andere stekkenboer.

Heb wel t gevoel dat deze ronde qua opbrengst geen klapper wordt, maar als dat door een betere kwaliteit/smaak wordt goedgemaakt kan me dat geen f#ck schelen, dit project heeft voor mij nooit de doelstelling gehad om 1 op 1 te draaien.

Als ik van de zomer maar wat lekkers in de voorraadblikken heb ben ik gelukkig ;)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee okee, ik zal morgen ff tetrix bestellen... baat t niet dan schaadt t niet.

 

Waar die kleredingen vandaan zijn (terug) gekomen heb ik echt geen idee van, stekken heb ik echt goed gechecked en heb eerder ook niks gezien. Verdere opstelling is ook bijna alles nieuw of iig goed schoongemaakt.

Luchtvochtigheid heb ik geen controle over, temperatuur ook niet echt veel, ik draai zonder klimaatcontroller, afzuiging draait dag en nacht vol vermogen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

verstandig ik ga ook nog even actie ondernemen je kan ze niet laten geworden ze zijn nog erger dan marokanen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zit ergens week 5, begin week 6 toch?

 

Dan is de topontwikkeling heel normaal, je zit nu tussen 2 fasen in, half week 7 denk je ineens, wtf waar komt dat allemaal vandaan :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44692_18285_992595.jpg

 

gallery_44692_18285_2194837.jpg

 

Topopbouw gaat wel aardig, niet spectaculair.

Mijn gevoel zegt dat de 12 GK+coco planten meer op gaan leveren dan de 16 op volledig GK.

Als ik t zou moeten schatten denk ik dat er nu 2-3 ons in zit met nog een week of 4 te gaan oid

Ik hoop dat Lostchild gelijk heeft en dat t nog flink aandikt, dat tussen 2 fases inzitten kan best zijn, ze staan er heel vrolijk bij met hun bladeren naar de zon, maar de planten drinken erg weinig naar mn gevoel.

Voruge rondes was t altijd 1 liter per plant per dag gemiddeld, nu is de laatste waterbeurt eergister geweest, en de meeste potten zijn nog steeds loodzwaar.

Denk dat alleen een paar vd cocos planten een beetje krijgen vanmiddag, de rest kan nog wel vooruit tot morgen met wat er nog inzit

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar fotootjes om t topic in leven te houden...

Verder niks boeiends te melden, planten bouwen rustig door, krijgen nog steeds alleen Kalong bloom met soms een schepje bacto's.

 

gallery_44692_18285_3212622.jpg

 

gallery_44692_18285_2960265.jpg

 

gallery_44692_18285_703644.jpg

 

gallery_44692_18285_1835469.jpg

 

Ik weet t, foto's zijn erg onduidelijk, maar jullie doen t er maar mee...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk dikken ze nog wat aan. Hoeveel ml GK bloei geef je per waterbeurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop t ook, een klapper wordt t niet echt, maar hoop wel over de 6 onsjes heen te gaan uiteindelijk.

Daar doe ik minstens een jaar mee. (mits het ook weer een bijzonder lekker rokertje is natuurlijk, zoniet gaat t grootste deel zo richting opkoper)

 

Hoeveel voeding? Geen idee, ik gooi per 20 liter gewoon een flinke scheut Bloom in de bak. Ik schat 5ml/l maar daar kan ik gerust nog wel wat boven zitten.

In t begin was ik te voorzichtig, met de vergeling onderin de planten tot gevolg. (Dat lijkt wel aardig over te zijn trouwens)

 

Dag 1 12/12 was waarschijnlijk 5 februari, dus zit nu in week 5 ongeveer.

Precieze dag durf ik niet te zeggen, ik had nog wat lichtlekken de eerste paar dagen dus wat de planten precies als dag 1 zien..?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...