Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scirocco

Scirocco Kiest Het Bio-Hazenpad! Dr240W 2X600W 32X11 Liter Guanokalong

Recommended Posts

Ziet er goed uit. Ik hoop ook voor je dat ze niet al te ver doorgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sschuif ook aan

ziet er netjes uit

succes deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnxx allemaal!

 

Update: 4 kleinste dames verwijderd om extra ruimte te creëren voor de rest, ik moest toch materiaal hebben voor nieuwe stekken te maken dus dat kwam mooi uit.

Ze groeien als kool, en ik heb het idee dat de planten op de cocos/GK mix het momenteel beter doen dan de 100% GK planten, dikkere stelen, grotere zijtakken en deze drinken ook veel meer.

 

Voor de rest, toch 2e grote tent maar opgebouwd, mn voorgroeitent werd te klein... luxeproblemen dus! :P

 

Paar fotootjes gemaakt, weer met hps helaas maar jullie doen 't er maar mee.

 

gallery_44692_18285_2600539.jpg

 

gallery_44692_18285_1627953.jpg

 

gallery_44692_18285_2912697.jpg

 

gallery_44692_18285_347842.jpg

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet de klok maar om...

 

Anders wordt het zwaar stokken en netten voor je als je ze nog langer op 18/6 houdt, ze groeien nog 4wk door :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klok is al een week om hoor.. dag 1 was volgens mij 5-2 maar ik twijfel of er nog wat lichtlekken waren in de eerste dagen dus ik weet t niet exact wat ik als eerste dag moet rekenen.

Was een beetje een chaotische week dat ik mijn stekken kreeg, de gevolgen daarvan werken nog steeds door.

Heb de groeifase overgeslagen in mn verslag, het was dat ik zoveel vragen om een verslag kreeg dat ik het toch maar gestart heb na een paar dagen 12/12.

Plantjes zijn inmiddels alweer verdubbeld in lengte, sinds vanochtend zie ik ook veel meer bloeiharen dan de gewone voorbloei dus t gaat de goeie kant op.

Heb nog 65 cm boven de kappen volgens mij, komt wel goed dus...

 

Heb nog wel wat rare bladvorming bovenin de planten, ik schrijf dat toe aan de nog steeds wat lage pottemperatuur.

Bladstand is wel lekker vrolijk, smiddags staat alles lekker omhoog naar de lampen dus de meiden hebben er verder weinig last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvullingkje: heb zojuist de GE lampen eruit gehaald, en de Ralights erin gedraaid.

Misschien dat ik de GE's er over een maandje nog weer terug in stop met afbloeien, maar zie ik tegen die tijd wel... zoniet heb ik in ieder geval een paar zgan en bewezen werkende reservelampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of t aan de nieuwe lampen ligt of wat anders, maar vanochtend staan de dames er veel vrolijker bij opeens...

 

gallery_44692_18285_842908.jpg

 

gallery_44692_18285_47863.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ik zou die lange sprieten nog even een knak geven anders groeien ze tegen de lamp straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, word een woest tentje vol zo :specool

Ik kijk mee, veel succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bonenstaak-haze

 

lekker hoor

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer weinig spannends te melden, planten zijn inmiddels 80-100 cm vanaf de pot, topvorming begint nu duidelijker te worden.

De boel trekt al lekker dicht, maar nog steeds veel diepte in t gewas dus hopelijk weer niet al te veel fluff enz.

 

gallery_44692_18285_2061550.jpg

 

gallery_44692_18285_323712.jpg

 

gallery_44692_18285_1362596.jpg

 

gallery_44692_18285_2107914.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stokken of een net geen overbodige luxe.

Alles wordt straks topzwaar en gaat alle kanten op, des te eerder des te beter.

 

Ik zelf leg als ze zo groot zijn en nog niet vol in de bloei net erop en knak ze rigoureus, planten van 150cm vanaf de pot hebbie niet zoveel aan :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook je nachttemperatuur flink omhoog gooien

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jou was zou ik alle hoofdtoppen knakken zodat de zij toppen dan groeien je en dan moet het goed komen

 

anders kom je in problemen met de afstand van je lamp en je gewas.. je moet 60cm afstand hebben tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update uit het woeste hazenbos dat t inmiddels geworden is hier....

Bloei komt er lekker in nu, groei is wel aardig over.

Is maar goed ook, want de grootste meiden komen bijna tot mijn schouders, en ben toch geen kleine jongen.

 

Verder weinig spannends te melden, dames krijgen gewoon kraanwater met af en toe wat guano bloom, en wat bacto's.

 

gallery_44692_18285_635405.jpg

 

gallery_44692_18285_1816298.jpg

 

gallery_44692_18285_2859931.jpg

 

 

Ps:

 

Knakken doe ik niet, omdat de planten dan niet meer uit de tent kunnen zonder allerlei kunst en vliegwerk.

Volgens mij komt t wel goed qua hoogte, ik zie de laatste dagen geen groei meer.

Lekker vol bos is t wel, maar genoeg diepte zodat ik hopelijk niet al te veel fluff heb onderin straks.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Scirocco, heb je nog wat grow meegegeven toen ze zo aan het groeien waren? Dit kan aardig wat stikstof uit de bodem kosten die er niet vanzelf bijkomt.

 

Hou ze groen man!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PG:

 

Klopt, ik heb meerdere waterbeurten grow meegegeven, ben pas net begonnen met bloom, volgens mij nu 2x gedaan en 1x met bacto en 2x alleen water.

De planten met 20-25% cocos door de GK aarde zijn vrijwel zonder uitzondering veel groter, breder en vitaler, zou je toch eens aanraden om een testje te doen om voor jezelf te kijken hoe dat bij jou bevalt.

De planten met coco kan ik ook gewoon in een keer 3/4e liter water in de feltpots kieperen zonder dat het er allemaal onder en door de zijkanten uitzeikt.

Water wordt veel sneller door de aarde opgenomen, en de planten gingen vooral in de startfase echt veel harder.

Eigenlijk hadden de volledig gk planten nog wel wat meer voorgroei kunnen gebruiken, en de planten op mix wat minder.

Of dat zo blijft weten we over een week of 7 ofzo, ik heb geen idee wanner ik klaar ben omdat ik wat lichtlekken had in het begin van de 12/12.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij gingen ze op de Feltpots beter als op de normale 11literpotten maar het zeek er inderdaad ook wel uit bij de zijkanten. Wat ik dan doe is eerst een beetje water geven en daarna nemen ze het wel op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook die (veel goedkopere) rootpouches in dezelfde tent staan, die doen het in dat opzicht beter.

Ze lekken minder door met water geven, en dat ze wat minder levensduur hebben kan ik me gezien de veel lagere prijs niet echt druk over maken.

Moeders in 3,5l feltpots gaan perfect trouwens, dat verschil had ik niet zo groot verwacht. Echt veel beter dan de 3,5l plastic exemplaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zouden ze uit de tent moeten dan?

 

zou bamboe erin prikken en alles op dezelfde hoogte knakken of buigen

 

bamboe heb je straks toch wel nodig haha

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef water naar behoefte, niet elke plant drinkt evenveel dus moet de potten optillen.

Dat gaat niet zo makkelijk omdat ze 4 rijen dik staan, dus ik pak aan beide kanten vd tent er 1 rijtje uit en geef dan alles zoveel ze nodig hebben.

28 was misschien wat enthousiast met deze genetica, mijn vorige waren duidelijk heel anders met dit aantal per m2,zelfs nog 4 meer in zon zelfde tent. (Heb laatst al 4 laatkomers verwijderd omdat ik die als stekdonor nodig had)

Ik zie wel hoe het gaat, ik heb al eerder met her en der een draadje de boel overeind gehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...