Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scirocco

Scirocco Kiest Het Bio-Hazenpad! Dr240W 2X600W 32X11 Liter Guanokalong

Recommended Posts

Ziet er smakelijk uit! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn nou een dikke 10 dagen verder, en bloeitent 1 staat al weer ramvol, alsof de dames er al weken in staan... ze beginnen ook weer te strekken als n malle, volgens mij wordt t tentje nog veel voller dan met de vorige ronde ook al staan er 60% minder planten in (12 ipv 28)

Ben benieuwd of scrog me (nog) beter bevalt als sog met deze genetica icm de complete guanokalong bio-organische voedingslijn.

 

Heb gister weer de voorraden aangevuld, en wat nieuw materiaal opgehaald om deze ronde uit te proberen..

 

gallery_44692_18285_120896.jpg

 

 

Vanavond zal ik weer wat fotootjes van de plantjens posten, ik ben er eindelijk achter wat er mis was met de instellingen van mijn tablet waardoor mijn foto's steeds kwijtraakten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

SCROG is kut vanwege de takken uitgroei vd s5, gedurende de kweek en op het net binden nog niet zo maar de oogst vond ik een enorm drama.

Ook met een normaal net erop is het een heel gedoe omdat alles door elkaar heen groeit.

 

Mooie toppen, apart dat ze er minder bruinig (lees overladen met oranje pistels waardoor bruinig uiterlijk) uitzien als die van mij en het is nog wel bio :icecream:

 

Hoe is de meur heren, in een normaal gripzakje te vervoeren? Met de mineraal gekweekte van mij is dat niet te doen, alles meurt in tijd van 1 minuut naar de s5 :whip:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon strijkzakjes en als je de grens over moet pak je die geparfumeerde. ;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al zo vaak gehad dat een strijkzakje 1 piepklein gaatje bevat... nee ik vertrouw die dingen echt niet meer

ik doe het gewoon in een weckpotje als ik mijn zus ga verblijden met de medicijn aanvulling en dat gaat perfect.

 

het is eerder de geur vd s5 die zo sterk en penetrerend is dat je het (als je de geur kent) blijft ruiken.

zo is het ook leuk als je filter net voor het echte lekken af en toe wat door laat en jij in de buurt bent, je bent meteen paraat :withstupid:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke grote weckpotjes hebben ze niet, ;-). Het zijn wel hele zure dingen als je t tijdens t rijden begint te ruiken. Ik check die dingen altijd 3x voor ik op pad ga. Gripzak en dan in de strijkzak. Beter safe dan sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt met deze oogst nog wel mee die meur, gripzakje met 2 flinke toppen ruik je nog net niet door je jas heen zeg maar.

Heb wel meeer meur gehad van mijn eerdere minerale kweekjes, kilo daarvan rook je haast door een betonnen muur heen..

T gaat wel steeds lekkerder ruiken, nu t minder vers is. :D

 

Door de waardeloze cam van mijn tablet vertekent de kleur nogal, de foto's van PG op de vorige pagina doen de realiteit meer eer aan.

En ik was (bewust) vroeg met oogsten, heb de laatste 3 weken ook alleen kraanwater gegeven.

 

Edit: voor t vervoer/opslaan/curen van wat grotere hoeveelheden gebruik ik oude tabaksblikken, werkt perfect.

Edited by scirocco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik die afsluitbare plastic 120l tonnen voor t vervoer :likken:

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rodja, g'dumme dat ik naar nog nooit aangedacht heb. Supertip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mrX: ik denk dat ik deze ronde maar ff afmaak in dit topic, tenslotte zijn de planten even oud (stekken komen uit dezelfde doos, volgens mij rond 21/1 geplant) alleen zijn ze dus "wat" langer voorgegroeid.

 

@Rodja: zo klein? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, goed idee dat puur roken...

 

Heb daarnet 10 foto's genomen. Leuk idee, jammer dat t zon werk is om er tekst bij te zetten.

 

Stekkendoosje met kleine en grote s5 stekken, ik moest de moeder snoeien en ik had zoiets van: laat ik ff wat stekken maken, kijken of ik die zo ook geworteld krijg met de bak in de groei/moedertent op de grond.

 

gallery_44692_18285_1540581.jpg

 

Onderstaande foto staan op de voorgrond mama DK #1 en #9, en op de achtergrond een nogal kaalgeplukte s5/amnees dame met grote dorst.

gallery_44692_18285_102951.jpg

 

Wat hier op staat... ik gok: voorgrond dk #3 en #5, achtergrond links headberry #1 en #9, rechts de mannen.

 

gallery_44692_18285_1901736.jpg

 

Headberries links, mannen rechts en achter.

 

gallery_44692_18285_480761.jpg

 

Overzichtsplaatje moedertent, met een stekkendoosje erbij als probeersel.

 

gallery_44692_18285_397416.jpg

 

Hok vol headberries en double kills. (Duidelijker fotos maak ik morgen wel ff als ik er aan toe kom. Geef ik meteen wel ff meer info enzovoort.

 

gallery_44692_18285_103805.jpg

 

Zelfde tent, andere kant

 

gallery_44692_18285_2186822.jpg

 

Amnees s5 tent, dag 12 op 12/12, lekker dichtgegroeid zeg maar...

 

gallery_44692_18285_1070181.jpg

 

Zelfde tent, andere kant.

 

gallery_44692_18285_1531659.jpg

 

Zelfde kant als eerste amneestent foto, ff andere hoek.

 

gallery_44692_18285_1677156.jpg

 

Edit... oeps verkeerde foto..

Edited by scirocco
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvulling, ik zie dat er van de plantnummers geen bagger klopt, heb ff geen puf om uit te puzzelen wat er allemaal wel op de fotos staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, mooie gezonde planten en het is volle bak. Veel voller moet het ook niet denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee precies.. en ze groeien nog wel ff door, dus misschien ga ik morgen maar ff wat dieven om al dat zometeen onderliggende groen uit te dunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogst is nog maar net voorbij en die tenten staan al terug vol :rtfm:

 

Jij houdt niet van stilzitten zo te zien. Lekker bezig :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man, beetje meer voorgroei next time voor de HeadBerry's en de Double kills.

 

S5 staat wel crowded zo, misschien daar wat ruimte creeren?

 

Hou ze groen!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik ga de s5en nog wat onder handen nemen, bovenin ff wat oud en lelijk blad weghalen en onderin al het kansloze materiaal wegscheren.

 

Double kills krijgen idd ff meer voorgroei volgende x, de 3 headberries zijn wat langer voorgegroeid onder hpi dus die 3 zullen wel wat langer doorgroeien als de rest wat daar staat.

De zaadplantjes l+r staan eigenlijk wat te ver weg van de lamp voor t mooie, maar t was dat of de vuilnisbak... staan wel al veel langer op 12 uur, dus misschien dat ik daar met een ruim maandje vast een beetje rookwaar vanaf trekken kan om te proeven.

Jammer dat ik die planten niet allemaal gemerkt heb, nu weet ik niet van elk exemplaar wat t is, ook omdat er toch wel wat verschillende phenotypetjes tussen beide soortjes zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om het pure roken wat te vergemakkelijken is een pijpje aan te bevelen. Ik rook eigenlijk zelden nog joints, omdat het vaak te veel is in een keer.

 

Een (water)pijp van laboratoriumglas is gemakkelijk schoon te maken door er kokend water op te gieten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met zaad werkt waar je stekken vanaf haalt altijd labelen, zo kun je altijd terug kijken welke het lekkerst rookte of wat dan ook.

 

Lekker he puur! Pijpje is aan te bevelen idd...zelfs vloei gaat de keel uithangen, gewoon wierie bong zonnetje BANG HIGH AS FUCK!!

 

Genieten!

 

Pg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de planten die ik gestekt heb wel genummerd hoor, alleen de 9 die niet bij de beste 9 van de totaal 18 per soort hoorden heb ik nagelaten te nummeren, waardoor ik nu met een tent zit waarin niet van alles meer duidelijk is wat t is.

Dat probleem lost zichzelf op als de zaadplanten over een week of 4/5 klaar zijn, dan gaat al t onbekende materiaal de droogtent in samen met het materiaal van de oorspronkelijke moeders, en heb ik alleen nog 12 (genummerde) stekken in bloei.

Die zijn een week of 2 later klaar, en nog ff daarna is t amnees hok ook leeg.

 

Deze zomer laat ik alleen de s5 moeder in leven, en de paar nieuwe moederplanten uit mijn selectie die qua kwaliteit, eigenschappen en opbrengst het best scoren.

 

(Misschien dat ik Headberry #1 tussendoor nog ergens een herkansing geef, daar heb ik alleen de zaadplant en 1 moeder van, omdat de andere 3 stekken niet wilden overleven)

Is duidelijk een heel andere dame als de #9 die nu als zaadplant en met 3 stekken staat te bloeien

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De s5 dames zijn allemaal flink geknipt en geschoren om een oerwoudsituatie te ontvluchten...

 

gallery_44692_18285_473123.jpg

 

gallery_44692_18285_575283.jpg

 

Heb flink huisgehouden, onderin is al t oude en aangevreten blad verwijderd, evenals alle takken/toppen die t licht toch niet gaan zien.

Mooie geschoren beentjes nu.

Alles staat weer binnen in de tent, zal morgen of maandag wel ff netje gaan spannen, en de resterende takken en toppen zo goed mogelijk over de tent verdelen.

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooi resultaat je vorige ronde! En het staat er nu alweer lekker bij, kijk graag mee :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff paar kiekjes van vandaag.

Zit ergens rond 3,5 week 12/12 geloof ik.

 

gallery_44692_18285_832815.jpg

 

gallery_44692_18285_632815.jpg

 

En toen was mn batterij leeg...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...