Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scirocco

Scirocco Kiest Het Bio-Hazenpad! Dr240W 2X600W 32X11 Liter Guanokalong

Recommended Posts

Dat ziet er nog goed uit, afgaande op je omschrijving in mijn topic had ik erger verwacht. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, paar gaatjes in t bladerdek, er zat na de snoeibeurt niet zoveel groei meer in als ik verwachtte.

Zal wel iets met ouderdom te maken hebben, deze meiden zijn nog uit de zelfde batch stekken gekomen als de vorige ronde die ik eind januari startte.

Maar ik ben wel tevreden, topvorming gaat volgens mij deze x sneller als bij de vorige ronde.

Planten zijn niet erg hoog, ze komen amper tot mn middel, is weer eens iets totaal anders na de vorige ronde met bomen tot mn schouders.

 

@ D., mja, t ziet er op de hps foto's weer wat beter uit dan in t echt.

Edited by scirocco

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bosjes, snoeien had achteraf niet nodig geweest volgens mij

 

geef ze maar goed te vreten straks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had wel iets minder rigoureus gekund ja (achteraf gezien) maar t is nu wel lekker makkelijk water geven nu al t oude en vieze blad en toekomstig fluff onder de rokjes weg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is ook zo, ziet er wel lekker fris uit zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk is het zover, het was weer even druk druk maar bij deze het verslag van de S5 van Scirocio.

 

Ik heb een tijdje geleden de eerste zitting gehouden met dit wietje, en ben helaas niet verder gekomen. De rest van de sample ligt bij PG en gaat naar het testlab in Amsterdam, zover ik weet. Vandaar dus.

 

Looks:

Heel erg mooie wiet, kleine calyxen en bijzonder compacte opbouw! Spitste toppen met een mega dikke laag THC tegen een mooi groene achtergrond.Mooi geknipt met opvallend veel "bruine haren".

 

Links een minerale top uit een vorige ronde van Scirocco, daarnaast 2 Bio toppen.

3_op_een_rij.jpg

 

20160402_164744.jpg

 

image.jpg

 

CU1.jpg

 

CU2.jpg

 

CU3.jpg

 

CU4.jpg

 

CU4.jpg

 

CU6.jpg

 

In_the_worx.jpg

 

In_the_worx1.jpg

 

Macro.jpg

 

Macro1.jpg

 

Macro2.jpg

Geur:

Zoete citrusachtige haze, iets groenigs op de achtergrond. De geur is erg sterk met haar frisse fruitige tonen. Nodigt zeker uit tot roken.

 

Smaak:

Zoals te verwachten ongeveer zoals ze ruikt. Een zoete citrusachtige hazesmaakvoert de boventoon. Een erg zoet en zeer complex smaakje. Er steken allerlei noten door de smaak heen, echter vindt ik het zelf lastig deze een naampje te geven. Kortom; erg lekker!

 

Effect:

Sterrrruhhk heb ik opgeschreven... Nog erg vers op het moment van roken, en duidelijk vrij vroeg geoogst. Deze wiet is mega high met een zeer minimaal fysiek effect. Ik ervaar het als zeer warrig makend en versuffend. Ondanks haar minimale fysieke effect is dit voor mij echt een bankhanger, ik zal na het roken voorlopig weinig nuttigs meer doen.

 

Opmerkingen:

Ik ervaar deze wiet als wat soepeler, minder zwaar en complexer van smaak dan haar mineraal geteelde zusjes, ook is de uitwerking wel heel bizar high, aan mij persoonlijk niet besteed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx bro!

 

Zal ze deze x wat langer laten staan, als de planten dat tenminste halen.

Misschien dat t effect dan wat meer stoned en minder superhigh wordt.

 

 

Heb vannacht weer wat electra problemen gehad, groep met de afzuigers erop lag eruit dat ik vanochtend water ging geven.

Geen idee hoe lang de stroom eraf geweest is, maar de planten vonden t duidelijk niet zo leuk..

Gelukkig dat ik de lampen vanwege de warmte van afgelopen week heel hoog had hangen, anders was nu alles kapot geweest.

1 plant is echt heel zielig, de rest heeft ook wel n tik gehad maar niet zo erg hoop ik.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik ook zo bang voor he met alle gevolgen van dien..

Heb je een temperatuur meter hangen? Hoe warm is het geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh damn, da's kut! Vind ze er wel goed bijstaan (laatste update dan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet op de meter gekeken, maar t was zoinzo 40+

Ga zometeen kijken of ze nog overeind staan, van eentje vrees ik t ergste.

Zoinzo is t mooie er wel af bij dit kweekje, maar dat is mn eigen schuld, had ik mn controlerondje maar moeten doen voor ik de deur dichtdraaide gisteravond.

Nu was er een soldeerapparaat aan blijven staan aardoor de hele groep er vannacht uitgeklapt is.

 

Hoop dat t meevalt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit van je elektra, hier was het na uitbreiden groepenkast en niet werkende wandcontacten/plafonddoos een heleboel elektra mannen in huis de dag erna en ik had net de DP90 terug gezet :wtf2: spannende 3u geweest, bleek het een lasdoos te zijn die kortsloot :punk:

 

Als het maar 1 nachtje is geweest kan je al snel zien of het echt gevolgen heeft gehad:

als er kleinere blaadjes bovenin de toppen bij gaan komen (enkelvingerig) dan krijg je mogelijk wat foxtails die je beter af kunt knippen dan laten zitten als je richting week 8 zit. De s5 kan best wat hebben heb ik mogen ervaren :innocent:

 

@Ozzoes

Dat hele vage heftige high zijn komt van vroeger oogsten, als er nog geen amber te bekennen is en je trekt ze dan om (heb ik ook wel eens) dan is het een hele trip, mineraal of bio maakt dan niet zoveel uit al heeft bio wel wat meer bankhang dan mineraal als je ze eerder oogst.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is er nog hoop.. gisteren zag de boel er wel weer een beetje redelijk uit, als ze nu vanavond weer flink gedronken hebben heb ik er nog wel wat vertrouwen in.

Heb ze ook wat batboost bij t voedingswater gegeven gister, in de hoop dat de anti-stress effecten daarvan nog wat helpen met t herstel.

 

Er zaten trouwens in mijn vorige oogst wel wat amber trichromes, ik was wel aan de vroege kant maar niet idioot vroeg met oogsten.. ze hebben zoinzo 9 volle weken en een paar daagjes 12/12 gehad.

Misschien heeft t feit dat ik een week te vroeg was begonnen met spoelen iets te maken met dat superstuiterhigh effect.

Ik heb t vergeleken met de oogst van een kennis van me die met een deel van mijn oude setup en minerale (bcuzz/atami) voedingslijn draait, (en mijn genetica) en die is qua effect bijna hetzelfde.

Mijn product is alleen wat "voller" qua effect, als ik eerst die andere rook en dan mijne gaat de mijne er nog een klein stukje overheen, doe ik het omgekeerd dan merk ik bijna niks van de 2e...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

balen man, maar tis net onkruid dus komt wel weer goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff bliksemupdate, ben ontzettend druk met andere dingen, plantjes ff geen tijd voor.

 

Amnezen leven alle 12 nog, maar t lijkt nergens meer op.

Toopen gaan nog wel aardig, maar de meeste bladeren zijn zwaar aangetast of afgevallen door de oververhitting en vochtgebrek incidenten.

Mag hopen dat t een half kilootje brengt... zal misschien nog wat meer zijn, maar een K zeker niet.

Nog 3 weken te gaan...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut man, en dit is van 1 nachtje zonder afzuig? Echt klote idd, dit zijn van die dingen die iedere kweker vreest denk ik... Maar je kan moeilijk met alle variabelen rekening houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jij heb een maxicontroller dit hitteprobleem zal jij nooit krijgen (mits de controller goed ingesteld is)

Beter een dag geen licht dan in een dag gebakken planten hebben :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb die temp sensor er nog niet op dus als het nu te heet wordt weet ik niet of de lampen uitspringen denk het niet eigenlijk. Dat is eigenlijk wel een must als je zoiets leest en dat ding kost maar 30 euro maar die hang je in je tent.

 

Enig idee waarom net de groepen van je afzuig eruit zijn gesprongen? Wel een dure les dat mocht je afzuig uitgaan dat je lampen eigenlijk ook uit moeten of iig minder lampen...

 

iig veel succes nog met het redden wat er te redden valt.. ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pie ik zou zeker die temp meter aansluiten man dat vind ik 1 van de grootste voordelen aan die maxicontroller dat je dit soort gevaren buiten de deur houd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reden dat de groep eruit lag: ik had in de werkplaats een el-cheapo soldeerbout vergeten uit t stopcontact te trekken...

Dat heb je nou eenmaal als je met 2342453 dingen tegelijk bezig bent, je ziet wel eens wat over t hoofd.

 

Is wel meteen een goed excuus om als deze ronde klaar is en de stroomboer is geweest om de aansluiting te verzwaren gelijk een eigen gescheiden (krachtstroom)groep naar boven te trekken... kan dit niet nog eens gebeuren.

Als t uitkan komt er dan ook gelijk een maxicontroller, om de hierboven genoemde reden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buit is binnen, valt me nog nieteens echt tegen eigenlijk... 8 ons schoon en droog op de weegschaal.

Komt dus neer op 0,66 gram/watt.

Voorraadpotten zijn weer gevuld dus, hier kan ik minstens 5 jaar mee vooruit als t niet meer is.

Voorlopig ben ik er ook ff klaar mee, na de zomerhitte ga ik weer verder.

Tent nr 1 is al plat, de rest volgt vanmiddag en vanavond.

Een s5 moedertje blijft bij me thuis in de tuin, verder heb ik geen levend plantmateriaal meer over.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd dat een mislukte ronde alsnog wat brengt :icecream:

Hier denk ik ook vaak (gele ellende) dat het niks wordt om dan nog rond de 0.8 te scoren :innocent:

 

Ik was in staat om tijdens de 2 dagen dat de elektra mannen bezig waren (3 ivm problemuh) een DP90 uit het zicht te houden met daarin mijn 2 mamma's, s5 meurt als mamma al zoals je inmiddels weet..

2e dag (toen probleem opgelost moest worden) was best wel ff knijpen.. ik had net de DP90 meer in het zicht gezet en kon dat niet terugdraaien.

Geen afzuiging en alle extradraden in de tent en een dekbedovertrek eroverheen deed de truc. Dag ervoor stond hij gekanteld onder een buro verstopt.

Zolang als ze niks vol in het zicht hebben malen ze er niet zo om, ze komen de meest vreemde dingen tegen en je hoort verhalen waar ze komen dat ze zo een kwekerij in lopen waar wat dekens over de planten gedrapeerd zijn (broodje aap of niet, je hebt 'slimme' mensen soms :withstupid: )

 

Succes, let wel goed op tijdens de werkzaamheden want de elektroman van tegenwoordig is niet degene die ik ken van vroeger (2u nodig om sluiting in lasdoos en aansluitend de betreffende groep te detecteren) :thumbsdown:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je nog hard mee gaan vallen hoor.

Ik had ook zo'n oogst welke door de drukte maar wat aan klooide..

Maar ze rook uitstekend.. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...