Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

De enige die het hoeft te accepteren ben ik want ik kweek voor mijn eigen gebruik en de mensen bij me op mijn boot moeten het roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kun je bootonderhoud en havengelden ophoesten zonder hennepverkoop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat is voor jou een vraag en voor mij een weet! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei al een week in de bloei, dan hoop ik voor je dat het vol komt.

Geef lost wel gelijk dan eruit trekken en nieuwe erin zorgen dat het vol komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het sowieso nog aan totdat het andere hok vrij is en als de planten nog bijtrekken is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ze eruit te trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het sowieso nog aan totdat het andere hok vrij is en als de planten nog bijtrekken is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ze eruit te trekken.

Wat ik dacht is als je nog gewortelde stekkies (haze)hebt zoals in je andere report die bijna klaar zijn hebt

haal je lelijkste er uit (3of4)en vull bij(?+7?helemaal aan jou) laat het ff drie dagen op18/6 daarna gelijk op 12 12??

ze staan toch een weekie op 12 12 ?

salut

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel alsof de planten gehoord hebben dat het advies is om ze er uit te trekken want ze zijn alweer aardig bijgetrokken. Zodoende heb ik alvast de negen mooiste geselecteerd waar ik mee doorga als de stijgende lijn blijvende is. De drie minste planten laat ik er voorlopig nog even bij staan, maar als er geen verbetering komt ontsla ik ze uit hun functie.

 

gallery_6495_18670_224321.jpg

 

gallery_6495_18670_129102.jpg

 

gallery_6495_18670_78855.jpg

Ze zeggen: 'trek ons er niet uit, of het zal je spijten!

 

Zelfs de nog wat mindere godinnen beginnen alweer aangenaam groen naar me te knipogen en zoals Rodja het zo poëtisch verwoordde: ik zie ontluikende bloei.

 

gallery_6495_18670_93845.jpg

 

gallery_6495_18670_8161.jpg

 

gallery_6495_18670_73776.jpg

Ontluikende bloei.

 

Ik heb de indruk dat het met een sisser afloopt, voorlopig mogen de planten blijven waar ze zijn.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit idd nog steeds ontwikkeling in je dames, ik denk dit dit geen topronde gaat worden maar als de spint weg blijft zul je wel oogsten.

 

Als ik dit nu in mijn kweekje had dan had ik ze er wel uit gegooid , maar ja daar ben ik meestal al vrij snel van ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik dit nu in mijn kweekje had dan had ik ze er wel uit gegooid , maar ja daar ben ik meestal al vrij snel van ;)

Dat kan altijd nog, maar soms is dat het enige wat je kan doen. Door schade en schade heb ik zelf ondervonden dat planten die je er bovenop krijgt prima toppen aanmaken.

 

Ik zie het aan tot ik mijn andere kweek geoogst eb geknipt heb en begin dan eventueel overnieuw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er uit trekken is idd een heel makkelijke handeling , de makkelijkste weg is niet altijd de beste natuurlijk ;)

 

Geef jij ze al van onder water of nog steeds van boven??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er uit trekken is idd een heel makkelijke handeling , de makkelijkste weg is niet altijd de beste natuurlijk ;)

Mocht ik er van overtuigd zijn dat deze planten nooit meer zullen presteren naar hun kunnen, dan trok ik ze er vanavond nog uit, maar dat ben ik dus niet. En dan denk ik ook aan de tijd die er al in zit wat ook geld is.

Geef jij ze al van onder water of nog steeds van boven??

Nee, ik geef ze deze ronde alleen via boven omdat deze lekbak niet waterpas is. Mocht ik toch nog besluiten overnieuw te beginnen dan komen ze in het andere hok waar dat wel het geval is en dat geef ik via de onderkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die herstellen zich wel prima

zijn nog babies ze gaan nog heel lang worden

salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 1e stappen op het hydro pad, ik herinner het me nog.. nee geen plantjes weg want.. je dacht nog zo aarde/kokos :punk:

 

In de tijd dat je 'ze erbovenop' helpt heb je nieuwe stekken die een kop groter zijn als deze, sterker en opbrengen en je geen kopzorgen bezorgen.

Hydro is dialed in kweken, je gaat toch geen .. weken van de 9 verspillen?

 

Ze staan al op 12/12, zijn nog lang niet terug, net wat uitgroei en moeten op gaan leveren?

Wat denk je zelf dat beter kan zijn: 15gr droog per plantje of minimaal het dubbele met verse stekken :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de ene kant heeft lost gelijk, je moet geen tijd verdoen met gammele planten.

 

Maar aan de andere kant denk ik dat deze plantjes nog redelijk goed zullen komen binnen korte tijd. En aangezien dit een test-run is kun je van deze run met deze plantjes ook veel leren.

 

Wmb de eerste les is: kiek uut met spint. Zorg dat je moeders schoon zijn, je stekken schoon zijn en als je desondanks je eerste aangetaste blaadje ziet meteen handelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijkomen mogelijk?

RAMME want de klok staat op 12/12

 

Denk dat je meer leert van uithuilen en opnieuw beginnen en laten wat je niet zo goed deed tijdens deze test.

Nieuwe stekken op de foto 5dgn na zetten :wtf: je gelooft je ogen niet :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goeie en schone stekken hebt staan inderdaad beter nogmaals proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zeg, jullie brengen me wel aan het twijfelen. Ik laat ze sowieso staan tot het andere hok leeg is en zal dan nog eens de rondvraag doen! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze er ook uithalen. Bijtrekken doen ze wel maar ik denk wel dat je het gaat zien in het eindresultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijtrekken doen ze wel maar ik denk wel dat je het gaat zien in het eindresultaat.

Verklaar je nader.... :huh:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de toekomst kijke ken niemand!

Wat zou het voor mij een uitdaging geweest zijn om ze juist te laten staan en te zien welk resultaat de plantjes opleveren.

 

Konden we met zijn allen nog wel eens van staan te kijken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ WeedRunner, zeker mee eens, hoe meer mensen roepen dat ik ze er uit moet trekken hoe kleiner de kans wordt dat ik dat doe. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet ook zeker dat jouw ec te hoog is, daarom groeien ze ook trager. geef een keertje 1.0 dan zul je zien dat ze sneller gaan.

 

ec pompen moet je pas doen als de strek toeslaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze al een paar dagen geen water meer gegeven want ze zuipen niks.

 

Zal elke plant vanavond eens een slok geven met een lage ec van 1.0, eens kijken of dat helpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...