Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

niet zuipen komt ook door te hoge ec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze vanavond een slok met lage ec van 1.2 gegeven en ze worden er niet minder op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar de pH was mooi 5.4 bij een ec van net onder de 1.2 dus ik dacht laat ik de goden maar niet verzoeken door nog een druppel pH min toe te voegen met alle risico's van dien.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja, met inwateren op rfx-1 begin je dan ook op een ec van1.0? of dat wel op 1.5 ook zoals ik veel lees?

 

Ga morgen namelijk voor het eerst op rfx ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof je me niet? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik? haha jawel! :) alleen was benieuwd of radja het vanaf het begin dan ook al doet omdat hij het over 1.0 heeft.

 

Denk dat ik ook gewoon op 1.5 ga inwateren, volgens mij doen de meeste mensen het met 1.5 wat ik zo lees

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik? haha jawel! :) alleen was benieuwd of radja het vanaf het begin dan ook al doet omdat hij het over 1.0 heeft.

 

Denk dat ik ook gewoon op 1.5 ga inwateren, volgens mij doen de meeste mensen het met 1.5 wat ik zo lees

Radja had het over mijn planten die al een tijdje staan. En als je wilt weten met hoeveel er ingewaterd wordt, lees dan de beginpost van de betreffende kweker.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alhoewel een zwaluw nog geen zomer maakt, heb ik wel de indruk dat de planten het nu weer aan het oppakken zijn.

 

gallery_6495_18670_53442.jpg

 

Volgende week woensdag wordt het het moment van de waarheid voor de dames in kwestie, wordt het gehaktdag of mogen ze blijven? Volgende week meer nieuws.

 

gallery_6495_18670_80331.jpg

 

En ik weet hoe het voelt als je de indruk hebt dat je advies in de wind wordt geslagen, het is als je planten er uit moeten trekken waar je wekenlang lief en leed mee hebt gedeeld!

 

Verre van leuk!

 

Groetjes,

 

Dilago

 

NB Tenzij er volgende week woensdag serieuze vordering te zien is gaan ze er uit, dan heb ik alles gedaan wat ik kon doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 21-1 ben je gestart, nu 5wk verder en nog een week erbij dus 6.

Kijk na deze ronde eens wat je, na een 'perfecte' start hebt staan na bijna 6wk :wtf2:

 

Wat je doet met gegeven advies moet je toch lekker zelf uitmaken?

Zou wat zijn als anderen je dat kwalijk gingen nemen zeg :thumbsdown: :withstupid:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste jongen wat vat je alles toch zwaar op. Zoals ik al eerder schreef blijven ze staan tot volgende week woensdag en als ze dan bij zijn getrokken kan mij het bitter weinig verrotten hoe lang ze staan, want als ik overnieuw moet beginnen duurt het sowieso langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aanhouder wint, alleen er is nooit gezegd hoeveel natuurlijk ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt net zoiets als die andere kweek van hem, eerst maakt-ie zijn planten bijna dood en dan wordt het alsnog zijn beste ronde ooit. :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik er zeker van was dat deze planten nooit meer naar hun volledige kunnen zullen presteren was ik meteen overnieuw begonnen, maar dat ben ik simpelweg niet dus heeft overnieuw beginnen voor mij (op dit moment) geen meerwaarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slappe hap Dilago.

Je kweekt hydro als een aarde boer :search:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is mijn eerste test op hydro man! En bovendien dacht ik dat het grote voordeel van dit medium was dat je kan bijsturen en dat ben ik nu aan het doen!! Wat nou slappe hap, je bent zelf een slappe hap! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je deze x niet weer je hele systeem overboord flikkert na de oogst omdat het niet de eerste x gelijk perfect loopt zou ik ze ook laten staan.

Dan kan je de leerpunten meenemen in de volgende ronde, en zo de valkuilen waar je nu in getrapt bent op tijd vermijden.

 

Echter is de rode draad door al jouw verslagen dat je niet wilt leren van je fouten maar dat je steeds weer de hele opzet totaal omgooit als het niet meteen 100% goed loopt, dus ik wacht het wel rustig af wat je volgende project gaat worden..

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reden dat ik denk dat ze het minder zullen doen is vanwege de stress die ze hebben midden voor heeft alleen maar 3 vingers.

Zelf water ik in met een EC 1.0 bij jonge plantjes. Dus geen zorgen als ze een beetje minder voeding hebben. Beter ondervoed als overvoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens jongens , laten we wel een beetje relaxt blijven met elkaar, het is tenslotte weekend ;)

 

De reden dat ik denk dat ze het minder zullen doen is vanwege de stress die ze hebben midden voor heeft alleen maar 3 vingers.

Zelf water ik in met een EC 1.0 bij jonge plantjes. Dus geen zorgen als ze een beetje minder voeding hebben. Beter ondervoed als overvoed.

 

Dat zijn dames stress hebben is idd duidelijk te zien, maar waarom inwateren met een ec van 1.0?

Bij aardekweek vind ik 1.0 nog te begrijpen maar waarom op steenwol zo'n lage ec??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik water in met 1.6 maar daarna geef ik laag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Echter is de rode draad door al jouw verslagen dat je niet wilt leren van je fouten maar dat je steeds weer de hele opzet totaal omgooit als het niet meteen 100% goed loopt, dus ik wacht het wel rustig af wat je volgende project gaat worden..

Eerder gaf je zelf aan dat je dankzij mijn verslag niet dezelfde fout hebt gemaakt met het organische kweken op GK grond en nu kom je me even inwrijven dat ik niks wil leren? Als ik niet open stond voor nieuwe dingen waren jouw planten nu geel, dus i.p.v. me af te vallen is een stukje dank meer op zijn plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago is de Jezus van WF die voor ons aan het kruis gehangen heeft. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reden dat ik denk dat ze het minder zullen doen is vanwege de stress die ze hebben midden voor heeft alleen maar 3 vingers.

Dat twee planten alleen maar blad met drie vingers hebben maak ik me niet zo'n zorgen over en of de stress van invloed zal zijn op de oogst weten we niet. Dat maakt deze testkweek in mijn ogen des te interessanter.

 

Dilago is de Jezus van WF die voor ons aan het kruis gehangen heeft. :likken:

Nee integendeel, maar ik laat me niet bedanken en afzeiken over hetzelfde onderwerp. Daar kom ik hier niet voor natuurlijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...