Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

4.) 16 X 18 Liter Onder Gavita Pro 1000W + Groei Tentje 250W Hpi (Amnesia Haze)

Recommended Posts

Gaat mooi daar Klaver90

 

 

@ Rodja

Hij krijgt locatie niet uitgeshakeld op zijn Iphone :whistle: .

Ik heb ook meerdere keren gevraagd.

Kom op Lostchild.

Edited by BudWiser710
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

klaver is een saaie kweker, altijd probleemloze toprondes die gast

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post jij eens een keer wat foto's joh!

 

$5xAMG, klinkt als een commercieel goudmijntje :likken:

 

euh zou best kunnen ja, ze doet wel spectaculair op die 11ltr pot, eindprodukt weet ik echt nog niet.

ik vrees het ergste wat dat aangaat (haze achtig) dat zou vd opbrengst wel een boel gaan doen mbt de high kan het best 'te' worden voor me, meer haze moeten ze 12wk+ staan, tov de Katastrofala was ze bijna 1.5wk later met blomme :popcorn:

 

mbt foto's:

we hebben wat gedaan aan dat foto probleem, mij benieuwen wat voor foto's ik met deze kan maken, ben compact camera's gewend.. mooi ding met een 18-200mm lens nu nog alles uitvinden zonder hem uit mijn handen te laten vallen, jullie worden op de wenken bediend heren :whistle:

 

@klaver

ze zijn mooi aan het afbloeien, hoe is de geur?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@budwiser710: Thanks maat

 

@dries_grower: laten we het hopen :)

 

@rodja: hahah zal ik dan maar expres wat problemen veroorzaken. Misschien wordt het dan spannender om me topic te volgen :P

 

@lostchild: de geur is weer super sterk. Als ik de tent open rits om bijvoorbeeld foto's te maken komt er een behoorlijke walm uit haha. Dan zet ik de afzuiger op de hoogste stand maar zelfs dan is de geur moeilijk in bedwang te houden ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoet, beetje weeïg, kattenpis is amper aanwezig (net ff de bijvul pot open gehad), ff Hertogje pakken ah joh echt nu al ruiken in de keuken?

 

Hier die Jonko asbak :yummy:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer zeer goed uit klaver :tu is het geur probleem nu eindelijk opgelost of heb je nog af en toe wat geroken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jack :) Het was daarna nog 1x gebeurt dat er een zware wiet lucht in me straat hing. Maar de laatste tijd gelukkig niet meer. Elke dag Let ik er op en check ik ff of ik niks ruik.

 

Misschien dat die jongens in het andere hok eindelijk hun probleem hebben op gelost :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik geluk heb krijg ik mijn Rottweiler over 12 weken ,en dan ga ik zijn neus goed trainen ... ;) .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is volgens jou het beste moment om water te geven dan?

 

 

Lees nog wel eens mee en hier wil ik mijn mening wel over geven

1,Voordat ze onnodig droog onder licht staan.

2,Zo vroeg mogelijk op de dag is standaard,

3,De plant past zich aan aan de zwakste schakel.

 

1,Voor dat ze droog staan onder licht vind ik je beste opmerking ooit :likken: ;) , maar....

2,Zo vroeg mogelijk ben ik niet met je eens.

Na een uur zijn ze weer volop aan het verdampen en om te nat te voorkomen is het beter na 1 tot 4 uur nadat het licht is aangegaan de betere tijd.

Planten passen zich aan ook aan de water gift geef deze daarom zoveel mogelijk om dezelfde tijd water.

 

3, http://www.wietforum...696#entry808696

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond allemaal, het is weer tijd voor een update:

 

Dag 70

16 dagen 18/6

54 dagen 12/12

 

De planten hebben gisteren voor de laatste keer voeding gehad. Vanaf nu ga ik beginnen met spoelen door middel van de aptus humic blast.

 

Maandag(dag 56 bloei) krijgen ze de eerste waterbeurt met aptus humic blast. En dan op dag 59 en dag 62 ook weer. Dus dan zitten er telkens 2 dagen tussen. En totaal krijgen ze het 3x mee.

 

Dus volgens mijn schema krijgen ze op dag 62 de laatste waterbeurt. De 3 dagen daarna laat ik de potten een beetje droog trekken. En op dag 65 wil ik gaan knippen. Want ik vindt het klote als de potten nog vol met water zitten tijdens het knippen in verband met uitdruppelen en verplaatsen.

 

Dit schema heb ik zelf in gedachten. Maar ik kijk uiteraard ook naar wat de planten aangeven. Misschien veranderd het nog een beetje.

 

Watergift:

32 liter water (vloeden)

-regulator aptus 

-K-boost aptus 

-CaMg-boost aptus

-floranova bloom 

-Topbooster aptus

-Enzymen aptus

 

EC: 1.6

pH: 5.8

 

Klimaat:

-Lamp aan: 28gr

-Lamp uit: 22gr

-LV 50-70% 

-Lamp afstand: 75cm 

-Lamp wattage 1150Watt

 

gallery_44039_18615_854375.jpg

 

gallery_44039_18615_1622612.jpg

 

gallery_44039_18615_1065421.jpg

 

gallery_44039_18615_23013.jpg

 

gallery_44039_18615_1876580.jpg

 

gallery_44039_18615_2183237.jpg

 

gallery_44039_18615_519172.jpg

 

gallery_44039_18615_1912899.jpg

 

gallery_44039_18615_1649820.jpg

 

gallery_44039_18615_1608170.jpg

 

gallery_44039_18615_349809.jpg

 

gallery_44039_18615_1694708.jpg

 

gallery_44039_18615_2462911.jpg

 

gallery_44039_18615_1498089.jpg

 

gallery_44039_18615_1898936.jpg

 

gallery_44039_18615_473890.jpg

 

gallery_44039_18615_702613.jpg

 

gallery_44039_18615_444280.jpg

 

gallery_44039_18615_1184736.jpg

 

gallery_44039_18615_445432.jpg

 

gallery_44039_18615_2540306.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke je wil over 11 dagen knippen.

Ik zie nog veel witte stampers dus ze kunnen nog een tijd.

Succes met de laatste loodjes :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet je vochtigheid zien omlaag te halen iets meer afzuigen of so ... mijn ervaring

 

ziet er echt goed uit, ik denk dat dit een top ronde word succes

 

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lv ja iets te hoog, maar heb het ook weleens dat je hem gewoon niet lager krijgt.

zorg gewoon dat je dag/nacht temp. niet te ver uit elkaar is.

ik heb zelden rot gehad... ook met een lv van 75% in de nacht, dat was met een opti die geen opties meer had haha.

een gereviseerde die vol was gespoten met pur...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor :tu

Dit gaat zeker een mooie opbrengst worden!

Veel succes met de laatste dagen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 70% is de max he op die z/w metert :innocent:

Het is herfst in de winter, dan is de lv altijd een beetje jojo, van 40% naar 80% omdat het de hele dag regent.

 

Kan het hier beneden in de woonkamer met parket en de luchtbevochtiger goed merken, sinds gisteren staat hij in stand-by want door de regen is de lv boven 65% waar die anders met bevochtigen op 55% blijft hangen.

 

Ik zou ze geen voeding meer geven 'volgens schema' Klaver.

Ze hebben zoals Zwemvis al opmerkte nog best wat witte pistels en je vertraagd afbloeien ermee.

Op sommige toppen krijg je al een foxtail op een foxtail (die enkele blaadjes helemaal on top of the hoofdtop) dat kunnen zo weer centimeters gaan worden..

 

Als je ze 10 dagen op rantsoen zet bloeit het allemaal heel mooi af.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties mannen :)

 

De LV in de donkere periode is meestal rond 50/55. En met de lamp aan zakt die iets naar beneden. Ik dacht dat rond de 50% wel goed was in de bloei. Of is dit te hoog??

 

In me update staat: 'LV: 50-70%' Maar dat is minimaal en maximaal. Dus na het water geven staat die ook hoger natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou vanaf nu minder water geven ... zo zorg je ervoor dat de bladeren minder verdampen en je luchtvochtigheid iets omlaag gaat ....

 

 

in mijn laatste ronde had ik dat ook je moet iets minder water geven bv. 60 liter naar 50 liter (in jou geval van 30 naar 25) en een dag of 4 weer dat je teminste 1 dag gewoon drooglaat trekken zodat

 

bladeren alles leeg zuigd

 

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het wel met lostchild eens( haha ja toch een x)

Geen voeding meer en lekker Latem leeg trekken.

 

Had trouwens nog niet gezegd, maar denk dat deze ronde moeilijk te overtreffen wordt in de toekomst! Mooie ronde maat!

 

Och och, we lezen weer niet lost, staat in z'n update dat het de laatste voedingsbeurt was.

Haha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In week 7 zuipen ze niet meer.... dussss een beetje minder met je water gift is ook geen slecht idee ...... ;)

 

Donker groene planten in week 7?

Stop ff met voeden...sla een keer over geef alleen afgezuurt water.

Volgende gift iets lager met de Ec

 

Let op de onderste grote schutbladeren bij de grootste planten dat zijn je plant Ec meters

Daar snoepen ze het eerst van (lichter blad ) als de ec in je medium laag is.

 

Gaat een hele mooie ronde worden!

Edited by P H donner
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat jullie gelijk hebben wat betreft de hoge luchtvochtigheid. Ik dacht dat het wel redelijk onder controle was maar waarschijnlijk heb ik me er in vergist.

 

Ik ging gisteren even de planten inspecteren, gewoon effe kijken of alles naar wens gaat. En gelukkig zagen de toppen er goed uit, er is geen sprake van toprot.

 

Maar ik ben helaas wel tot een andere ontdekking gekomen. En ik weet haast zeker dat het meeldauw is. Het zit gelukkig nog maar in 1 hoek dus het zit niet op alle planten. Maar ik baal er wel enorm van.

 

Zal ik de bladeren behandelen met 10%melk/90%water? En dan niet spuiten maar gewoon de bladeren tussen duim en wijsvinger nemen?

 

Heeft dit grote gevolgen voor de oogst? Vergroot dit de kans op toprot? Moet ik eerder knippen of kan ik het nog wel 9 dagen rekken?

 

gallery_44039_18615_2497043.jpg

 

gallery_44039_18615_2416235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...