Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

4.) 16 X 18 Liter Onder Gavita Pro 1000W + Groei Tentje 250W Hpi (Amnesia Haze)

Recommended Posts

sorry klaver heb ik idd niet gelezen dat je dat al gedaan hebt, goed in ieder geval dat je dat hebt gedaan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niet jack, ik lees ook wel eens ergens over heen ;)

 

Ik hoop dat deze ronde snel achter de rug is in ieder geval. Dan hang ik weer nieuwe zware can 1500m3 in de tent.

 

De planten moeten nog 4 weken ongeveer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt zeker wilt zijn kun je toch dat net losknippen zodat je er genoeg planten uit kunt halen om die can nu op te hangen.

Sneu voor de planten maar wel zo lekker voor je gemoedsrust.

En stel je eens voor dat die meur wél bij jou vandaan komt, hoewel dat onmogelijk lijkt, dan loop je het risico dat de kit met je planten gaat lopen slepen. En da's toch minder dan zelf de boel een beetje verwarren nu.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad want als het wel bij jou vandaan komt ben je de pineut. Dat wil je koste wat het kost voorkomen. Ik schrok me gister ook te pletter toen ik op mijn locatie kwam en de wietgeur me op de trap al tegemoet kwam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niet jack, ik lees ook wel eens ergens over heen ;)

 

Ik hoop dat deze ronde snel achter de rug is in ieder geval. Dan hang ik weer nieuwe zware can 1500m3 in de tent.

 

De planten moeten nog 4 weken ongeveer.

sowieso zeker de volgende ronde die zware can ophangen, maar als je nu de lucht al door twee filters trekt lijkt het me sterk dat het bij jou vandaan komt, of dat nu twee lite filters zijn maakt dan ook niet uit je moet denken die can filters hebben een koolstofbed van 6,5 cm als je nu twee lite filters gebruikt met een minder dik bed maakt dat samen nog wel meer dan 6,5 ;) ik heb nu ook twee op alle bij een can 1 in het hok 1 op de uitplaas slang hebben allebei een bed van 6,5 dat komt dus neer op 13cm :D ik heb nooit meer iets geroken! beter het zekere dan het onzekere :whistle: Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schrok me gister ook te pletter toen ik op mijn locatie kwam en de wietgeur me op de trap al tegemoet kwam.

 

@klaver

zelfde fenomeen speelt bij jouw eigen voordeur.

 

niet blowen in huis, even goed ventileren, boodschappen gaan doen en dan met een frisse neus terugkomen en net doen of je je sleutel niet kan vinden, als je dan wat ruikt bij jouw voordeur komt het toch bij jouw vandaan hoe onwaarschijnlijk ook.

 

onderdruk rondom het hok maar overdruk in de rest van het huis door (deels) afblazen?

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twiet: Ja dat ben ik met je eens. Ik kijk het nog heel even aan. En als het zo blijft dan haal de planten eruit en hang ik een nieuwe 1500m3 of een 1200m3 op.

 

@dilago: zulke situaties zijn inderdaad klote. Gelukkig was jij er op tijd bij.

 

@jack_white: tot nu toe ruik ik helemaal niks meer bij mij binnen. Ik weet alleen niet hoelang die 1500m3 filter het nog gaat volhouden. Die heeft 3 rondes achter de rug. Maar 4 weken moet die nog wel redden toch.

 

@lostchild: haha toevallig deed ik het precies op de manier zoals jij het beschrijft: zogenaamd me sleutels kwijt om wat langer te kunnen ruiken bij de voor deur. En ik heb al een paar keer extra de vuilnis buiten gezet haha.

 

Wat bedoel je precies met overdruk in de rest van het huis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik snuffel aan m'n voordeur dan ruik ik heel lichtjes de geur van koolstof, kom ook door de overdruk in huis

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond, tijd voor een update:

 

Dag 54

16 dagen 18/6

38 dagen 12/12

 

Watergift:

32 liter water (vloeden)

-regulator aptus 

-P-boost aptus

-K-boost aptus 

-floranova bloom 

-Topbooster aptus

-Enzymen aptus

 

EC: 2.0

pH: 5.8

 

Klimaat:

-Lamp aan: 28,5gr

-Lamp uit: 21gr

-LV 50-70% 

-Lamp afstand: 75cm 

-Lamp wattage 1150Watt

 

gallery_44039_18615_927924.jpg

 

gallery_44039_18615_2453562.jpg

 

gallery_44039_18615_2341562.jpg

 

gallery_44039_18615_1427656.jpg

 

gallery_44039_18615_441170.jpg

 

gallery_44039_18615_959993.jpg

 

gallery_44039_18615_819160.jpg

 

gallery_44039_18615_2107122.jpg

 

gallery_44039_18615_1337740.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dragon: Het liefst laat ik ze totaal 9.5 weken staan(12/12) Dus dan zouden ze nu nog 4 weken moeten. Maar ik ga de wiet geur buiten goed in de gaten houden. Want als dat zo blijft hak ik ze na 9 weken om. Of misschien zelfs na 8.5 weken al.

 

@El capitano: Het liefst laat ik ze nog 4 weken staan inderdaad. Hoe gaat het bij jou?

 

@misterX: deze ronde kan me niet snel genoeg achter de rug zijn maat. Daarna zo snel mogelijk een nieuwe filter in de tent. Ik veroorzaak geen geur overlast maar het is toch beter voor me gemoedsrust ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_39844_18657_2146736.jpg

 

gallery_39844_18657_226054.jpg

 

Gaat wel aardig klaver leuk dat je t vraagt :)

 

 

Fotos zijn van dag31 bloei

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra je echt 100% zeker weet dat jij het niet bent liever bij wat buren navragen of ze wat ruiken.

vooral doen :lol: :lol: :lol: :head_hurts_kr:

Als de lucht dicht in de straat hangt kan je dat beter wel doen maar dat snap jij toch niet, jij wacht kennelijk liever tot de politie overal begint navraag te doen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met overdruk in huis bedoel ik dat je de lucht via de tochtgaten je huis aan het uitblazen bent omdat de luchtdruk binnen hoger is (door afblazen van je hok) dan buiten. Ook al heb je dan onderdruk in je tent, buiten de tent kan dat mis gaan en dat ruik je op korte afstand vd bron niet zo goed.

 

Mijn hele verdieping waarop ik uitblaas (slechts 800m3 totaal) wordt sterk geventileerd om die reden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klaver

 

Als je niks ruikt in de ruimte waar je uitblaast dan kan het haast niet van jou afkomen.

 

Heb jij of de buren soms kleefkruid (Gallium aparine)in de voortuin staan?

 

Met de huidige buitentemperaturen en luchtvochtigheid zou kleefkruid weleens kunnen gaan bloeien en stinken, de geur doet heel erg denken aan het kruid uit jou tentje...

 

Gr,

 

 

Worm

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild: oké ik snap wat je bedoeld. Maar bij mij wordt de ruimte ook goed geventileerd. En ik ruik geen hintjes bij me voordeur :)

 

@worm: Ik heb voor de zekerheid toch maar even gekeken of de buren geen kleefkruid in de tuin hebben staan. En ik zie ze niet staan. Ik wist trouwens niet dat de geur van kleefkruid een beetje op een wiet geur lijkt. Weer wat geleerd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dan een briefje door de bus op betreffende adres of zoals ik zou doen daar gewoon ff aanbellen met verhaaltje ruiken jullie soms ook wiet, blowen jullie?

Soms is mensen even wijzen op de overlast/mogelijk gevaar dat ze veroorzaken helemaal niet erg, velen staan nergens bij stil en doen echt maar wat...

 

Parkeren voor mijn oprit hier omdat men 5mtr extra lopen van de parkeerplaats ? vindt :whistle:

Vol op een T kruising ook nog he.

Bordje van mij met verzoek mijn uitrit vrij te laten maakt geen indruk op sommigen, kijk het nog een week aan en ga eens met de buren babbelen waar al die sukkels die het doen op bezoek gaan want zij zijn de oorzaak, je hoort je bezoek op foutparkeren te wijzen wel zo netjes vd rest vd buren toch ipv dat zij moeten komen 'zeuren' :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaver.

 

Dat ziet er lekker uit man. dan wil ik ook wel.

 

Welke Cocos gebruik jij? En hoe bevalt je dat in combinatie met de Cocos?

 

Zou jij zeggen dat het goed te doen is als beginnende Cocos kweker?

 

 

Ik ben van plan om binnenkort een tentje te kopen met een LED lamp, maar twijfel nog over de grond en de voeding.

 

 

Rene

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@reneplay: Thanks man. Ik ben gelijk met cocos begonnen. Ik heb nog nooit op aarde gekweekt dus kan daar weinig over zeggen. Maar ik lees wel vaak dat op cocos kweken iets moeilijker is.

 

Ik gebruik atami cocos substrate en het bevalt me goed.

 

Als je besluit om op cocos te gaan kweken geef ik je de tip om verslagen te lezen. En eventueel een verslag maken want dan kan iedereen je helpen.

 

Als je twijfelt tussen aarde en cocos zou je het ook kunnen mengen. Daar worden ook goede resultaten mee behaald.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaver mijn setup is gebaseerd op je vorige ronde. Alles van aptus en cocos. Zelfde tent en potten. En geprobeerd met hpi. Enige verschil dat ik met zaadjes ben begonnen ipv stekkies (nergens te vinden). Ik heb veel gelezen vind joun topic leerzaam voor beginners zaols mij :D

Edited by DonJohnny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen dat je me verslagen leerzaam vindt. Daar doen we het voor op het forum :)

 

Hoe staan je planten er nu bij? Hou je een verslag bij? Als je vragen hebt stel ze gerust.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaver mijn setup is gebaseerd op je vorige ronde. Alles van aptus en cocos. Zelfde tent en potten. En geprobeerd met hpi. Enige verschil dat ik met zaadjes ben begonnen ipv stekkies (nergens te vinden). Ik heb veel gelezen vind joun topic leerzaam voor beginners zaols mij :D

 

Ik ben ook benieuwd en ook naar de genetica.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zo zien ze eruit :P

 

Ik wil wel een verslag overmaken, denk dat ik weekend eentje maak. :)

 

gallery_43967_18641_1168718.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...