Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Even een backgroundcheck gedaan. Dilago zit sinds 2006 op WF: 9 jaar dus en kan nog steeds geen normale kweek afleveren. :wtf2:

 

Het enige wat ie hier tot nu toe hier geleerd heeft is een hele grote muil opzetten. :argue

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja coco, nu weten we het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het konden wel broers zijn van GP en OA die net zulke verhitte topic argumenten voerden.

Of zal het een trend worden op WF?

 

Als dat al niet is...

 

Dilago_

 

Go on men! Voor hetzelfde geldt is de 1 op 1 te halen voor jou. Good lucky:)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja coco, dus zo te zien hangt hij hier al langer rond dan jij en heeft hij al meerdere kweken afgerond... een profiel check bij jou laat zien dat je hier 'pas' 5 jaar rondloopt en vooral powned.tv linkjes in de nieuws sectie kan plaatsen, of op anderen loopt te zaniken dat zij het niet goed doen. Waar is jouw kweekverslag als je het allemaal zo goed weet? Is geenstijl geen beter forum voor jou? Daar houden ze van gezeik en links naar powned.tv. Hier zit men (ik lees er hier al zeker 4 in dit topic, exclusief mezelf) niet op een reactie van je te wachten.

 

Dilago: succes man! Gelukkig zitten er nog wel mensen hier op WF zoals bijv. bosrand en wietrunner, die wel kunnen genieten van een kweekverslag en opbouwende kritiek kunnen leveren hierop... dan blijft het tenminste leuk om het verslag bij te houden.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee smokeybear, ik ga niet weg en ik blijf prutsers met een grote bek met hun neus op de ijskoude feiten drukken. Geheel altruistisch, dat is mijn manier van "giving back" voor al het mooie dat de plant mij heeft gebracht. Dat jij dat dat niet op de juiste waarde weet te schatten is jouw probleem. Heb je soms ook last van veel mislukte kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, ik heb vreselijk veel last van mislukte kweken... Als je m'n handtekening had gelezen had je gezien dat ik bezig ben met m'n 1e kweekje. Bij een eerste kweek kan je ook nog geen mislukte kweken hebben, hè :P Als je nog ongeveer 8 weken wacht, kan je zien hoe hard e.e.a. mislukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat is dan duidelijk. Amateurs, prutsers en beginnelingen, die er niet tegen kunnen dat de tekortkomingen in hun kweken met chirurgische precisie worden blootgelegd. :verrygood :specool :tu :D :P ;) :rofl :icecool

 

Na 9 jaar van virtuele verkrachting van onze geliefde plant verdienen ze nog steeds een schouderklopje. :whistle: Nee meneertje, daar gaat Coco niet aan mee doen. :angry: :evil: :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik kijk naar wat jij hebt gepost, kom ik tot de conclusie dat wij net zoveel succesvolle kweken hebben gehad... 0. Voordeel is dan wel natuurlijk dat je er ook nog nooit 1 verpest hebt kunnen hebben, dat dan weer wel.

Dus ik zou zeggen: laat eens zien wat je kan, misschien dat het ook nog helpt in dat men hier op het forum iets sneller van je aanneemt of je negatieve kritiek accepteert.

Enne, ik kan het prima hebben als men mij wijst op m'n tekortkomingen of fouten; graag zelfs dit helpt alleen maar om beter te worden en niet dezelfde fout nogmaals te maken. Wat kweken betreft ben ik een beginneling, zoals ik al zei; dus ik weet ook zeker dat ik nog veel fouten maak en zal maken. Wat dat betreft heb ik helemaal geen illusies... En mocht het deze kweek toevallig wel helemaal goed gaan (lukt al niet meer, want ik heb al fouten gemaakt), dan heb ik waarschijnlijk beginnersgeluk gehad en gaat de volgende kweek finaal de mist in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het interesseert mij geen drol of jij iets van mij aanneemt. :wave:

 

 

Bovendien de resultaten die ik haal zijn zo astronomisch goed, dat jullie het toch niet zouden geloven. :showoff: :showoff: :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het konden wel broers zijn van GP en OA die net zulke verhitte topic argumenten voerden.

Of zal het een trend worden op WF?

 

Als dat al niet is...

Laat je niet gek maken, er is in dit topic maar een die de sfeer probeert te verzieken. Niet op hem reageren is het beste, want wat je ook schrijft zal niet baten.

Go on men! Voor hetzelfde geldt is de 1 op 1 te halen voor jou. Good lucky:)

Dat denk ik niet dat ik ga halen, maar desondanks dank! :)

Dilago: succes man! Gelukkig zitten er nog wel mensen hier op WF zoals bijv. bosrand en wietrunner, die wel kunnen genieten van een kweekverslag en opbouwende kritiek kunnen leveren hierop... dan blijft het tenminste leuk om het verslag bij te houden.

Dank je wel zo is dat en ook jij behoort tot de mensen die normaal reageren. Op de keper beschouwd vind ik de meerderheid op dit forum vriendelijk. Er is maar een hondje die wat lawaai maakt, maar niet bijt. Als we allemaal de mods blijven spammen wordt ie vanzelf verbannen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet op hem reageren is het beste

 

+1 Zo lang je het hondje blijft voeren, heeft hij iets om te blaffen!

Edited by Oppersmoker
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we allemaal de mods blijven spammen wordt ie vanzelf verbannen.

 

De mods zien liever een prutser vertrekken, die na 9 jaar nog geen plant omhoog krijgt. Dat is een schande voor dit forum. Ken jij geen enkele schaamte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees al langere tijd op het forum. En ik lees regelmatig de topics van jaren geleden. En wat me op valt is dat de sweer op het forum toen vele malen beter was. Ik vindt bijvoorbeeld de topics van BBB, schenkie, racker en cityboxer enzovoorts leuk om te lezen. Dat zijn gasten met interessante en leerzame topics, alles werd duidelijk vermeld met mooie foto's erbij.

 

En in die tijd werd er normaal met elkaar gecommuniceerd. Of je nou een beginner was of een pro, dat maakte niks uit want iedereen hielp elkaar. Ik heb bijvoorbeeld vaak zat gelezen in oude topics dat jongens vergaten hun folie van de lamp af te halen. En dan werd er normaal gereageerd van: hè TS haal de folie van je lamp, en Let er de volgende keer op. Waarop de TS antwoorde: oké bedankt voor de tip dat ga ik gelijk doen......tegenwoordig in deze tijd zou er zo gereageerd worden: hè prutser zoek een andere hobby. Hè prutser als dit al fout gaat ben ik benieuwd naar je planten. Hè prutser denk je snel rijk te worden!.....Dit zijn reacties waar je totaal niks aan hebt, waar je niks van leert. En het is zonde van het forum. Ik weet zeker dat er genoeg jongens zijn die graag een verslag willen maken van hun eerste rondje maar geen zin hebben om af gezeken te worden.

 

@coco mapito kom op pik wordt eens volwassen. 9 van de 10 reacties die jij geeft hebben totaal geen toe gevoegde waarde aan het forum. Als jij echt zo ervaren kweker bent als dat je beweert maak dan een paar kweekverslagen dan kunnen andere daar misschien nog iets van leren. Maar jij laat helemaal niks van jezelf zien maar heb wel een veels te grote bek! Daar hebben andere helemaal niks aan. Stel jezelf wat positiever op en reageer normaal met opbouwende kritiek waar andere wat aan hebben of reageer gewoon niet.

 

Dit forum is gemaakt omdat we dezelfde hobby met elkaar delen. En zo kan je van elkaar leren. En als iedereen gewoon normaal reageerd, of je nou een beginner bent of een pro dat maakt geen fuck uit, maar dan krikken we het niveau vanzelf weer op met ze alle. En dan wordt de zweer ook leuker met een geintje tussen Door.

 

Excuses voor off topic dilago;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dit wat jullie zoeken, toch? :)

 

http://documents.pla...glas/grf-35.pdf

 

:verrygood

 

 

En verder,,

Als we nou allemaal eens op houden met te reageren.

Dan gaat hem de lol er wel af.. :wave:

 

Het forum, is wat we er zelf van maken.

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coco mapito kom op pik wordt eens volwassen. 9 van de 10 reacties die jij geeft hebben totaal geen toe gevoegde waarde aan het forum. Als jij echt zo ervaren kweker bent als dat je beweert maak dan een paar kweekverslagen dan kunnen andere daar misschien nog iets van leren. Maar jij laat helemaal niks van jezelf zien maar heb wel een veels te grote bek! Daar hebben andere helemaal niks aan. Stel jezelf wat positiever op en reageer normaal met opbouwende kritiek waar andere wat aan hebben of reageer gewoon niet.

 

 

De tijden zijn veranderd jongen, voor ervaren kwekers is het veel te riskant om hier nog kweekverslagen te posten. Dit heeft tot gevolg dat vooral beginnelingen en eeuwige prutsers dat nog doen. Die hebben dus het rijk alleen, waardoor ze een hele grote muil krijgen, terwijl ze dat op geen enkele manier waar kunnen maken. Als al die amateurs eens een beetje normaal met kritiek om zouden gaan in plaats van direct in een stuip te schieten, dan zouden er desondanks nog wel zinvolle discussies kunnen ontstaan. Zolang dat niet gebeurt blijven de lammen hier de blinden helpen en ga ik door met grote bekken op hun plaats te zetten..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is de eerste keer dat ik coco mapito toch een beetje gelijk moet geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja..en als een prutser het goed doet.Dan hoor je geen kip ehhh..hond erover.

Ik refereer dan toch weer even naar het topic van Growing P.

En jaren geleden waren er interessante topics,die me nog bijstaan zoals die 150 st van Mehighto,om zo een voorbeeld te noemen.

Ik heb het gevoel dat zogenaamd oude garde leden wat neerkijken op nieuwkomers.

Aan de ene kant ken ik eerstgenoemde groep begrijpen want die hebben al die jaren juist die prutsers,professionals zien worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene met een grote bek is Coco Mapito en doordat hij iedereen afbekt is het zijn eigen schuld dat hij een weerwoord krijgt. Dat het hondje concludeert dat beginnelingen grote bekken hebben gekregen hoeft hem dus niet te verbazen, want hij triggert dat gedrag met zijn nog veel grotere bek. Maar goed, dat verbaast hem dus wel waardoor je wel na kan gaan dat het geen helder licht is en hij dus niet het IQ heeft om te kunnen kweken.

 

En verder: elke garde die zichzelf als oud bestempelt moet niet raar opkijken als er een nieuwe zich aandient. De plant groeit gewoon door, met of zonder jullie. Laat een prutser maar een prutser zijn, zolang ik niet naar de koffieshop hoef om een lekker rokertje te hebben doe ik meer goed dan waar sommigen me krediet voor willen geven. Als dat de mentaliteit van de oude garde is, is het logisch dat zij hun einde nabij zijn. Het oude maakt plaats voor het nieuwe en terwijl zij zeuren over wat we allemaal fout doen, groeien onze planten rustig door en komt de oogsttijd elke dag een dag dichterbij. :)

 

dat is de eerste keer dat ik coco mapito toch een beetje gelijk moet geven!

Hopelijk ook de laatste want hij is al arrogant genoeg. Dat ego hoeft niet nog groter.

 

Niet op hem reageren is het beste

 

+1 Zo lang je het hondje blijft voeren, heeft hij iets om te blaffen!

Toch kan ik het niet laten een valse hond af en toe even na te trappen. Wat denk die arrogante etterbak wel? Hoor ik al gejank?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene met een grote bek is Coco Mapito en doordat hij iedereen afbekt is het zijn eigen schuld dat hij een weerwoord krijgt. Dat het hondje concludeert dat beginnelingen grote bekken hebben gekregen hoeft hem dus niet te verbazen, want hij triggert dat gedrag met zijn nog veel grotere bek. Maar goed, dat verbaast hem dus wel waardoor je wel na kan gaan dat het geen helder licht is en hij dus niet het IQ heeft om te kunnen kweken.

 

En verder: elke garde die zichzelf als oud bestempelt moet niet raar opkijken als er een nieuwe zich aandient. De plant groeit gewoon door, met of zonder jullie. Laat een prutser maar een prutser zijn, zolang ik niet naar de koffieshop hoef om een lekker rokertje te hebben doe ik meer goed dan waar sommigen me krediet voor willen geven. Als dat de mentaliteit van de oude garde is, is het logisch dat zij hun einde nabij zijn. Het oude maakt plaats voor het nieuwe en terwijl zij zeuren over wat we allemaal fout doen, groeien onze planten rustig door en komt de oogsttijd elke dag een dag dichterbij. :)

 

dat is de eerste keer dat ik coco mapito toch een beetje gelijk moet geven!

Hopelijk ook de laatste want hij is al arrogant genoeg. Dat ego hoeft niet nog groter.

 

Niet op hem reageren is het beste

 

+1 Zo lang je het hondje blijft voeren, heeft hij iets om te blaffen!

Toch kan ik het niet laten een valse hond af en toe even na te trappen. Wat denk die arrogante etterbak wel? Hoor ik al gejank?

 

Ik kan mij geen duidelijkere illustratie van mijn punt voorstellen dan dit: geen enkele zelfreflectie, alleen maar agressief hol geschreeuw. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle ervaren kwekers van vroeger hebben het ook van elkaar moeten leren en zijn ook ooit met hun eerste kweekje begonnen. En die hebben ook geleerd van hun fouten. Maar hun corrigeerde elkaar om een normale volwassen manier. Dan maak je veel sneller grote stappen vooruit.

 

Tuurlijk zijn de tijden veranderd maar er zijn nog genoeg jongens die vandaag de dag het risico nemen om een kweekje op het forum te zetten. En die doen dit omdat ze graag meer willen leren. En als iedereen normaal reageert dan blijft het forum tenminste nog in leven. Ik heb er al genoeg zien vertrekken naar anderen forums omdat de zweer van vroeger weg is. En dat is zonde.

 

Het kweken hoort van generatie naar generatie te gaan. En als iemand iets niet goed doet, ja tuurlijk mag je die gene met ze neus op de feiten drukken. Daar leert die gene van. Maar doe het op een normale manier met goeie argumenten en tips hoe die gene het in de toekomst beter kan doen. En die gene moet dan zelf maar weten of hij het toepast.

 

@coco mapito jij zit vaak iemand af te zeiken. En die gene gaat weer terug in de aanval en dan gaat het heen en weer. Lijken net een stel kleine kinderen. Ik weet zeker als jij normaal reageert met goeie tips dat andere dat van je aannemen en dat we veel verder komen met ze alle. En dat er inderdaad zinvolle discussies ontstaan wat weer leerzaam is voor het forum.

 

En als je niks normaal te zegge heb. Zeg dan gewoon niks. Het is zo simpel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaver90

 

Dat veel ervaren rotten zijn vertrokken komt gewoon door het gedrag van de jongere generatie. Er is nu een generatie opgestaan, de zgn. millennials, waarbij er een enorme discrepantie bestaat tussen hun eigendunk en hun feitelijke capaciteiten . Dat is een maatschappelijk probleem en dat zie je ook terug op WF. Figuren met een grote bek krijgen van mij met gelijke munt terug betaald en ja, dan loopt het vrij snel uit de hand. Maar mij interesseert het geen zier, ik zit hier niet om wat te leren, zij wel.

 

 

http://fusion.net/st...naires-one-day/

 

http://www.geenstijl...veel_verdi.html

 

https://jalta.nl/col...ucces-niet-gun/

 

http://www.geenstijl...s_geslaagd.html

 

Ik hoor je trouwens helemaal niet over dit soort reakties:

 

"'Toch kan ik het niet laten een valse hond af en toe even na te trappen. Wat denk die arrogante etterbak wel? Hoor ik al gejank?"

 

Vind je dat ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coco, ik zei gister tegen je:

Wat ik jou nog mee wil geven is dat alles waar een mens zich bij een ander aan irriteert, een spiegel is van zichzelf/ zijn eigen gedrag.

 

Lees je bericht eens net zo vaak door tot dat je snapt wat ik daar mee bedoel, succes. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou er misschien animo zijn voor een wietcommunity op Tor netwerk of I2P?

 

Kan me goed voorstellen dat ervaren kwekers nu wegblijven, maar het lijkt me niet dat de behoefte ook volledig weg is.

 

WF zit een beetje in een identiteitscrisis.. Sannie zit alleen op opengrow dus voor support op zijn producten, die overigens nooit leverbaar zijn, zit je hier verkeerd. Het is geen gezellig hobbyforum, mensen die dat zoeken zitten allang op .eu. Ervaren kwekers delen niks meer omdat het hun te heet onder de voeten wordt.

Wat overblijft is een kippenhok met wat halve kweekverslagen waarin bijna geen inhoudelijke feedback meer gegeven wordt, alleen wat haantjes die elkaar pikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coco, ik zei gister tegen je:

Wat ik jou nog mee wil geven is dat alles waar een mens zich bij een ander aan irriteert, een spiegel is van zichzelf/ zijn eigen gedrag.

 

Lees je bericht eens net zo vaak door tot dat je snapt wat ik daar mee bedoel, succes. ;)

 

Met amateur-psychologie van Libelle-niveau maak je geen indruk, gozer. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coco mapito wat ik al zei: jij zegt wat! En de ander gaat weer terug in de aanval, en zo blijft het aan de gang. Ik ga er voor de rest ook niks meer over zegge die tijd heb ik wel gehad.

 

Als we allemaal van elkaar willen leren. En het niveau weer omhoog krikken. Heb je binnen een paar jaar weer een nieuwe generatie erbij. En dan wordt het weer kicke als gaste onder elkaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...