Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

Hoe meer vragen hoe meer opties ik hopelijk krijg.

Heb al besloten zoals je weet.

 

Zal vaker foto's maken om de vooruitgang (of achteruitgang haha) bij te houden.

 

En over 12 weken een filmpje waarin ik een hele dikke joint rook :D

Had jullie graag allemaal uitgenodigd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te ver op de zaken vooruit lopen. :likken:

Je hebt nog heel wat weken voor de boeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal dan een joint worden van gele bladeren denk ik want veel bloemen komen er zo niet aan:)

Edited by power p
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelletje depressievelingen.

Ik wil graag positief blijven.

 

Foto van net.

 

gallery_40695_17805_1949074.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 4 kleintjes in de kliko donderen, de grootste rechtsonderin een flinke knak geven en doorgaan

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou die kleintjes ook laten voor wat het is, je hebt toch mooie, volle planten. Ik zou die proberen afbloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms is de realiteit nu eenmaal deprimerent..

Ik zou alles in de kliko donderen in jou situatie

 

Blijf erbij vind echt dat dit topic sticky verdient

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik de grote planten moeten overpotten, want dan is 15 liter wat magertjes.

Vind het ergens ook wel prettig 8 planten ipv 4 te hebben ivm kans op overlijden.

Voelt veiliger dit al ben ik er ook niet helemaal blij mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ze er niet slecht uit zien mooie bouw en lekker vol die grote dan,ma ze hebben wel honger

Mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog wel een vol flesje biogreen groeivoeding en een restje terra flores, gratis af te halen

 

pm maar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer is dat je eigenlijk voedingstekorten voor moet zijn. Als een gebrek zo duidelijk zichtbaar is gaat dat ten koste van de opbrengst.. Je zult nu zoals al wel voorspeld is een beetje achter de feiten aanlopen en vooral moeten reageren op symptomen.

 

Het kan overigens aan de kwaliteit van je camera liggen, maar ik vindt dit wel hele moeilijke foto`s om iets goed op te zien. Ik zou haast zeggen dat ze tussen geel en groen inzitten kwa kleur. Ik mag hopen dat dat aan de foto ligt :o Heb je geen flitser?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja,

 

Dat is erg aardig!

Heb je een pm gestuurd.

 

Sativa Avitas,

 

Hopelijk haal ik de feiten toch nog in door er het beste van te maken.

 

Vind het zelf ook lastig te zien, want ook als de lamp aan staat is het niet duidelijk.

Flitser stond aan hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze zeker niet wegdoen. Al haal je er weinig vanaf, je leert zo mooi wel voedingsgebreken herkennen. Is ook winstgevend, maar dan op langere termijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tabs gaan er nog in en verder geef ik de komende 2 weken niks meer uit, want ik kom gewoon in de problemen zo.

De planten dieven is sowieso goed om te doen en van wat je overhoudt kan je stekken maken. Stekken snijden is gratis en steenwol stekblokjes zijn er al voor een dubbeltje per stuk te krijgen. Mocht deze ronde dan onverhoopt mislukken heb je een back up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa Avitas.

 

Inderdaad, studiegeld.

Zou wat zijn als je bij de eerste tekenen van tegenslag al op zou geven en alles zou weg pleuren.

Wil dat mezelf dus ook niet aanleren.

 

Dilago,

 

Wil de benen kaal maken, weet niet of dat ook dieven heet.

Maar dieven wat ik begreep is om het in te korten zodat het meer kropjes en dus breder word en dat doe je in de groei.

Kon over benen kaal maken te weinig vinden omdat ik juist niet weet hoe het heet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieven is de benen kaal maken en nutteloze scheuten ''wegdieven''

 

Raar dat je daar niets over vind...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder normale omstandigheden zou ik er ook mee door gaan.

Maar ts geeft aan heel erg krap te zitten.... lijkt mij daarom het beste om gewoon te stoppen.

Al her geld wat hij er nog insteekt geeft m geen garantie dat het terug komt.

En ik denk dat de kans vrij groot is dat deze plantjes de oogsttijd geeneens halen.

Ts geeft aan als hij meer geld uitgeeft in de probs komt. Dan lijkt mij de keuze niet moeilijk.

Hier ga je iig geen geld vanaf halen dat durft deze depresieveling wel te zeggen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wist ik wel, wou kijken of jullie het ook wisten. :whistle:

 

Agent orange,

 

Ik ben nou eenmaal niet normaal (godzijdank) en doe graag niet normale dingen.

Word nu ingegrepen en wie weet pakt dat wel goed uit en anders heb ik pech.

Maar dit is de manier hoe het gaat gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe t vooral zoals je zelf wilt maar tegen de tijd dat je buffertabs binnen zijn en je planten kunnen profiteren van de top dressing en de tabs bij de wortels zal je zien dat je planten er al een stuk erger aan toe zijn.

Het dieven wat je wilt doen kan je nog mischien enigzins helpen want daardoor zal t een beetje stil komen staan de eerste dagen.

 

Maar als je deze planten echt wilt redden zal je ze moeten over potten zoveel mogelijk grond bij de wortels vandaan halen cq spoelen.

En op goede grond gaan zetten maarja je zit al in de bloei tijd dus daar ben je nu ook eigenlijk al te laat mee.

 

Maar iig suc6 hoop voor je dat t nog ff duurt voordat je bladeren gaan loslaten van de stam.

Zou ook wel je bewatering in de gaten houden heb nog steeds t idee dat je ze te nat hebt of te grote verschillen in de pot van droog/nat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik nu, na 13 pagina's aan eigenwijsheid niet snap, is dat het niet uit maakt welke vraag je ook stelt, je luistert niet naar de adviezen die je gegeven worden. En het niet uit maakt hoe goed die adviezen ook zijn, je hebt iets in je hoofd en dàt is hoe het gebeurd. Waarom stel je nog vragen?

Vraag niks, blijf gewoon doen zoals jij het wil en laat zien hoe het verloopt. In plaats van uren met dit topic bezig te zijn kun je die tijd beter spenderen aan lezen. Vooral de basis beginselen over planten in het algemeen. Dieven doen ze niet alleen bij deze planten, maar bij heel veel groente en fruit.

 

Veel succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij die tijd had gespendeerd in heitje voor karweitje had hij een mega kweek kunnen doen.

 

 

Maar dit is gewoon een leermomentje voor ts :)

Wil je snel geld verdienen kan je beter naar t uitzendbureau gaan voor 200 euro bovenop je uitkering.

I.p.v zomaar als leek even wat plantjes neerzetten en jezelf rijk rekenen.

Als er geldboompjes hadden bestaan was er geen krediet crisis geweest

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah als die adviezen steeds "Veel" geld kosten waarvan ik duidelijk x op x aangaf dit moment dat niet te hebben, wie is er dan eigenwijs?

Overigens heb ik daar al aardig wat compromissen in gesloten.

Laten we hier niet offtopic gaan, er is nu een oplossing en de tijd zal het verder leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh het is gewoon ontopic hoor gp..

Alleen niet t gene wat jij graag hoort maar ook dat kan hoor.

 

Wauw mooi planten doen t echt super voor de rijd waar je inzit. Reken maar op een waanzinnige oogst.

Zou maar alvast die nieuwe auto gaan bestellen want je weet straks gewoon niet meer wat je met al die wiet en geld moet doen.

Het is je echt heeeeeel eg gegunt na alle moeite die jijzelf ervoor gedaan hebt je zal ondertussen wel bijna al de tipics uit je hoofd kennen zoveel alsdat jij gelezen hebt man man man diep respect voor jou...

 

Zo beter ?

 

 

Zo en nu ga k ff lekker naar rotterdam mn eigen geld uitgeven zal straks nog wel ff kijken als k bij een doner zaak ofzo zit.

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, op dit forum krijg je volgens mij maar 2 soorten tips:

 

-stop er maar mee en wordt klant van mij!

-geef 10.000 euro uit aan een compleet ingerichte kweekkamer

 

 

Of de helft van de replyers zijn heel vermogend, of het zijn allemaal mensen die beginnen met hulp van een netwerkje, papa`s creditcard... Weet ik het. In ieders geval zit er volgens mij bijna niemand op een laag inkomen hier die alles zelf stukje bij beetje heeft opgespaard :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...