Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

Morgen hebben ze voeding als het goed is.

En dan wil ik ook gaan dieven.

Net wat water gegeven waar ik me broccoli in gekookt had :P

Ik blijf improviseren en de planten zien er nog steeds redelijk goed uit wat niet elke beginner kan zeggen bij zijn eerste kweek.

 

Vanavond ook weer foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja .. ikzelf kon nog wel meer vrijmaken hoor in de schuldsanering. Ik zat gewoon in een opgelegde schuld sanering kreeg 80 a 100 euro per week.

Daarnaast wordt er een potje gereserveerd voor bijzondere uitgave s met een beetje creatieviteit valt daar zelfs wat weg te halen nieuwe wasmachine kleding geld noem maar op. Cash in t handje zonder verantwoording. Daarnaast zijn er veel zaken waar je gewoon op kan bezuinigen mobiele tel is een kosten post die je zelfs kan verantwoorden tegen budget beheer. Die zeg je op heb je toch 5 a 6 tientjes meer ruimte per maand.

Zo zijn dr nog wel een paatlr foefjes maarja jij bent daar natuurlijk veel beter van op de hoogte.

 

Dan heb je nog de handeltjes die je eventueel kan doen. Onsje hier onsje daar rechtstreeks vanaf de hobbieist leg je de 5 tientje s boven op heb je ook weer wat extra s spullen die je in huis hebt en niet nodig hebt op mp zetten en ga zo maar door.

 

Als je creatief genoeg bent zijn er op zeker mogelijkheden. En joh ik heb mn stukje daar neer gezet geloof je me niet zal mij een zoeg zijn.

 

Maar 1 ding is zeker geld kan je altijd verdienen.

Maar met een instelling van voor 200 euro meer ga ik niet werken dat zijn de mensen die thuis zitten op een houtje te bijten.

 

Ik zorg ten alle tijden op welke manier dan ook dat er brood op de plank komt.

En dan kog ff jouw berekening..

 

En hok van restmateriaal kost 0.0 filter met afzuiger zou ik een 150 kwijt zijn aangezien ik daar niet op bespaar een magneet balastje met lamp een 50 a 75 euro 2a3 zakken badmix doe eens gek 25 euro en een beetje bloeivoeding 20 euro heb je zelfs nog wat centen voor potten.

Bloeivoeding kan je ook laten zitten eventueel.

Heb je nog wat centen voor een sannie starter kit met zaad.. dus ja tentjes gebruik ik zowiezo nooit behalve op de camping ...

 

Hey maar ts suc6 man

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens een hps-loze pic te nemen als dat goed is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind die variabelen trouwens wel intrigerent waar ts t over heeft. Daardoor zou je niet kunnen concluderen dat t aan de aarde lag..

 

Ben reuze benieuwd welke variabelen dat zijn aangezien ik de ts van te voren al heb voorspeld hoe dit zou gaan lopen en heb ik geen rekening gehouden met zijn variabelen. Alleen maar met zn prutje in de potten de hoge temps en onkunde..

 

Ben erg benieuwd wat de variabelen waren

 

En ik heb net ff in ts zn album gekeken maar wil toch ook wel weten waarom hij zn planten er beter uit vind zien als menig ander beginnende kweker.

 

Ik weet 100 %zeker dat de planten niet normaal de oogst gaan halen die voeding waar hij t over heeft gaan de planten echt niet redden maar desondanks gun ik m best 600 gr maar denk dat hij blij mag zijn met 6 gr rookbare wiet

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

De variabelen waren de te hoge temp, geen zuurstof dat het kreeg omdat ik de poorten dicht liep en de te sterke brandnetel thee waar de planten een klap van hebben gekregen.

Verder heeft het ook geen extra voeding gehad dat normaal gegeven word.

Die factoren hebben ook invloed gehad, zo niet meer dan de aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die smaakt dan waarschijlijk naar broccoli :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's volgen over iets meer dan een uur als de lamp uit gaat.

 

Power p, lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhhhh, is zwart-wit folie niet bedoelt dan als wandbedekking???

 

Als dat zo is dan zal binnen een paar dagen half nederland wel in de fik vliegen....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies mooi man..

Op de 2de foto kan je t al mooi zien prachtige paarse bladsteeltje met gele bladeren

Goede ruimte tussen de internoden ook altijd fijn dan lijkt t nog wat lekker groot.

 

Ja en verder is t idd zoals t is dr kan toch niets meer aan veranderd worden.

 

@oude rocker. K ben benieuwd lijkt me grappig.

:)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 agent orange,

 

ik wou net hetzelfde gaan posten voor dat ik jou posts zag,

paarse steeltjes,

kanobladeren en mooi lichtgeel aan het worden,

en de bloei moet nog fatsoenlijk van start gaan....

Mss teveel cacao bij gedaan,wat denk jij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag mij dus echt af wat die kleintjes daar nog doen?

Zijn grotere planten heeft hij achter in de tent in een hoekje op mekaar staan,

en die kleintjes tja...

Is het mss om het gevoel te hebben van ik ben lekker groter bezig want ik heb 8 wietplanten staan?

4 zijn er ook maar 4 he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je dan toch vol blijft houden flikker die kleintjes je tent uit en geef die andere de ruimte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je dan toch vol blijft houden flikker die kleintjes je tent uit en geef die andere de ruimte

Dat is pas *** keer gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iceberg

Ik heb alles al tig keer voorbij horen komen

Misschien helpt het.

 

 

 

Edited by power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik heb al gezegd dat ik ze er bij wil hebben mochten planten slechter gaan en dat ik niet kan overpotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhhhh, is zwart-wit folie niet bedoelt dan als wandbedekking???

 

Als dat zo is dan zal binnen een paar dagen half nederland wel in de fik vliegen....

 

Zo heb ik ook mijn eerste kweekje gedaan hoor,

Gewoon zelf een hokje in elkaar getimmerd, zwart/wit folie d'r tussen, deurtje d'r in en kweken maar.

Van de opbrengst heb ik toen o.a. een goeie kweektent gekocht, evsa, softbox, enz.

Als je 't met verstand aanpakt is het zeker veilig.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja teveel caccao zou best kunnen ik denk dat ze ook een beetje teveel variabelen hebben :)

 

En dan voornamelijk een beetje teveel growingp..

 

Maar verder staan ze dr mooi bij hoor vergeleken met over een week of 2..

Geniet nog maar even van je volle tent nog even en dr zit geen blad meer aan.

 

Ga zo door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,

als je het zo bekijkt,

m.a.w. de kleintjes zitten op de reservebank,

nog even en ze kunnen eraf,

dat zijn dus eigenlijk al de vervangers voor die 4 grote die het waarschijnlijk niet gaan redden...

Even uit rekenen,

begonnen met voorgroeien rond nieuwjaar,

begin februari op 12/12 gegaan,

eind februari zoiets gaan we dan verder met de kleintjes,

10 weekjes ongeveer als alles optimaal verloopt,bij jou gaat het dus langer duren.

In het beste geval ga je dan ergens eind mei een paar gram flufwiet oogsten,

al eens aan de stroomkosten gedacht die je verbruikt van januari tot mei ?

Zou ik toch maar doen als je zo krap bij kas zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga van mij part op die grote potten zitten en geef ze wat growingp guano ook niet duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen vandaag buffertabs en bloeivoeding morgen biogreen groeivoeding.

Als ik aarde uit de growshop had was die waarschijnlijk ook al leeg getrokken qua voeding toch?

 

Hopelijk zet het zode aan de dijk, want mijn budget is al te vaak overschreden.

Beetje begrip aub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga van mij part op die grote potten zitten en geef ze wat growingp guano ook niet duur

Mest van vleeseters wordt sterk afgeraden i.v.m. pathogenen. :nerd

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat ik me om laat lullen, maar zijn er nog mensen die hoop hebben op een goede afloop? :D

 

Forum doet raar trouwens, zie reacties soms niet heb ik de indruk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...