Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

Kijk daar gaat t al fout .. mensen hebben juist geen problemen met iemand die zn eigen ding doet en daar voor staat .... dat verdient juist respect.

 

Mensen hebben juist vaak problemen met iemand die maar blaat en alles afschuift op anderen.... en doen of ze zelf helemaal de bomb zijn

 

Ik ga niet werken voor 200 euro meer in de maand.

Nee het is mijn schuld niet dat mn buren naast een brandbom slapen want mn maatje heeft toch de stroom gedaan.

Ik kweek jullie allemaal eruit en vervolgens de meest basic cheap kweekspul uit de kast trekken en tentoonstellen om vervolgens te vertellen dat geld geen probleem is maar je hebt je geld nodig als starters kapitaal voor je eigen bedrijfje daarom wil je ook ff extra geld maken om daar je bedrijf mee op te starten en vervolgens een complete bananenschil in je pot duwen als voeding terwijl je al anderhalf jaar aan t lezen bent....

Dat zijn een paar zaakjes waar jij je "respect" mee hebt verdient

 

Suc6 man..

 

K ga er nu weer mee stoppen wij liggen elkaar gewoon niet en k zal de mods ook niet te hard laten werken dan moeten ze weer zoveel gaan censureren enzo en k gun hun ook gewoon dr rust..

 

Mzzzlllllll

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me een mooi einde aan een bewogen topic. jammer dat het weer zo moet eindigen.

 

:closed:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...