Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

mooie update, tarzan!

het begint weer ergens op te lijken :dribble:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Dat klopt LTGS , wel laat alles , maar nog geen rot gespot in de gold rush , niet wat ik kon zien , of ik moet een trap mee nmen naar de spot , zie je me al lopen door het bos met een trap .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag naar de spot geweest waar de S5 staat en de gg2 en de kruising herijuana-gg2 , ze gaan hard daar , maar veel zaad gespot in de toppen links en rechts , dus een man heeft nog kunnen stuiven voor ik heb eruit heb gehaald , jammer maar het geeft niks , het zaad wat eraf komt is toch mooi , een heruijana-gg2-gg2 of een gg2- herijuana-gg2 , andere smaken zijn er niet , want die staan er niet , wel een mooie soort om te kweken die gg2 , en de andere krijsing ook , mooie topjes zitten eraan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de gg2 top hier en daar zie je een zaadje zitten

 

gallery_36283_17729_546670.jpg

 

gallery_36283_17729_168351.jpg

 

kleinere topjes van de gg2

 

gallery_36283_17729_1666423.jpg

 

herijuana-gg2 top , een met bijna geen zaad

 

gallery_36283_17729_1096020.jpg

 

gallery_36283_17729_1761071.jpg

 

s5 , daar zal ik een paar stekken vanaf gaan snijden , hij staat toch nog niet in bloei

Het kan best zijn dat ik fem zaden ga proberen te maken .

 

gallery_36283_17729_1909829.jpg

 

Er is trouwens nul komma nul bloei te zien bij de s5

 

gallery_36283_17729_404367.jpg

 

gallery_36283_17729_2286012.jpg

 

gallery_36283_17729_10838.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn er leuk uit man. Jammer van de bestuiving maar als je wat aan het zaad hebt niet erg.

 

De S5 is leuk en aardig en binnen ook echt een mega goede strain. Maar buiten ben ik er niet van overtuigd. Is gewoon te laat. Hack zal er wel goede

ervaring mee hebben gehad maar was maar 1 plant en ze zijn in mijn optiek gewoon te laat. Binnen heb ik ook last van rot in deze periode met de S5, moet

je eens voorstellen als die buiten om de paar dagen een bui op de kop kregen.

 

Dit was half Oktober S5 vorig jaar. En dan was het weer ook nog aardig:

 

gallery_5015_16554_132771.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat was niet erg mooi johnny de s5 die je vorig jaar had , ze zijn inderdaad heel laat , nog geen spoor van bloei , ik ga er steks van trekken ,en proberen fem zaad te maken , ik zal eens een poging gaan wagen hahahahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de ierdbei met wat zaden erin , hert zullen er niet veel zijn want ik had weinig stuif .

 

gallery_36283_17729_2076874.jpg

 

en de drie toppen van 3 verschillende planten van de fast bionic guerilla .

Hier zitten veel zaden in , en hij bloeit vroeg af , voor het einde van sept .

 

gallery_36283_17729_2094993.jpg

 

gallery_36283_17729_1655119.jpg

 

gallery_36283_17729_1044368.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi lange top die ierdbei!

 

Mooi lang is niet lelijk Johnny :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnny,

 

Ik heb er inderdaad goede ervaringen mee maar het was niet maar 1 plant. Het was 1 plant in de kuip waar ik de beste ervaring mee had want daar was ik elke dag bij natuurlijk, maar ook enkele op guerilla deden het gewoon erg goed voor guerilla begrippen, er stonden 16 stekken weliswaar zonder en met zeer beperkt rot. Waren wel klein, onder de meter, ook enigszins wat mindere grond maar toch gezonde planten wel.

Een andere spot met 4x S5 waren wel aan het rotten maar die stonden wel op kutgrond. Dus conclusie is ook dat je plant wel gezond moet zijn. Gezonde planten kunnen meer hebben. Lavameel, ik kan het niet vaak genoeg zeggen is de ideale resistentie verhoger. Ik heb gebruik het nu een jaar of 3 en ik wil niet meer zonder een beetje lavameel erbij, ook indoor gebruik ik het.

 

@Wiet,

Die GG#2 ziet er inderdaad goed uit, de Herijuana kruising ook!

Volgend jaar toch maar een zadenkweekje doen met de Ierdbei. Heb nog een kleine batch liggen met basics ierdbei.

Ik heb die van een gerespecteerd breeder onder ons dus ik ga er vanuit dat het geen meuk is en de originele betrefd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb ze ook gekregen van een medelid van ons hoor , er is niet meer aan te komen aan de goede ierdbei , wel jammer , dat ene plantje is wat zaden aan het maken , maar gvd niet echt veel , jammer dat de man gesneuveld was anders had ik zat zaad gehad .

Volgend jaar nog een kweek met ierdbei hack , ik wil er flink wat zaden van .

ik heb ook nog zaden over van deze batch geloof ik ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Ierdbei moet wel even terug komen in omloop inderdaad, is een te mooi soortje om naar de klote te laten lopen. Er is nog genoeg van alleen in prive voorraad dus niet beschikbaar, maar hij is er nog zeker.

Volgend jaar heb ik wel een paar zaadjes voor iederen beschikbaar als ik hem mooi mag afronden natuurlijk, want het moet wel allemaal goed gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag de tent af wezen breken in het bos , en naar de heri,s en de easy,s wezen kijken .

Ze gaan als een speer allemaal , drei easy,s zijn al flink bezig , twee ervan lopen nog achter .

Ook de twee gold rush die er staan doen het goed , eentje heeft een grote top en wat kleine topjes , hij is ook bijna klaar .

de top was iets geknakt , ik denk door het gewicht , het plantje is maar klein en staat bijna constant in de schaduw , en dan toch nog zo,n goede wiet eraan ,

een mooie soort is dat , daar gaan er volgend jaar meer van in de grond .

 

Eerst de foto van de grote gold rush top .

 

gallery_36283_17729_1244986.jpg

 

hij is geknakt en helt naar rechts , ik heb hem vastgezet met een tyripje.

\

gallery_36283_17729_2178563.jpg

 

een klein topje van de gold rush .

 

gallery_36283_17729_342012.jpg

 

in vol ornaat

 

gallery_36283_17729_3439230.jpg

 

op de heribeispot stond er weer een die het leven gelaten had , dat is nu nummer drie daar op de spot .

 

gallery_36283_17729_2126561.jpg

 

wat topjes van een bloeiende heribei

 

gallery_36283_17729_1497428.jpg

 

gallery_36283_17729_107942.jpg

 

gallery_36283_17729_2143502.jpg

 

nog een takje van de heribei , waar een paar zaadjes in zitten , er stond toch geen man bij .

Ik zal ,die zaden appart houden en volgend jaar planten .,kijken wat ervan komt .

 

gallery_36283_17729_1939264.jpg

 

de easy sativa,s lekker in de zon vandaag

 

gallery_36283_17729_2895225.jpg

 

een die al lekker topjes aan het maken is

 

 

gallery_36283_17729_952487.jpg

 

gallery_36283_17729_1594546.jpg

 

gallery_36283_17729_767547.jpg

 

gallery_36283_17729_1924993.jpg

 

gallery_36283_17729_161362.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mooiste tijd van het jaar komt eraan, oogsttijd B)

De planten zien er nog allemaal lekker gezond uit. Nu nog goed weer en dat wordt een hele dikke oogst!

 

Succes!

Deep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou! Ik weet niet in welk hol jij hebt gezeten maar bij ons beginnen ze nu dan uiteindelijk gvd te bloeien bahbah zeg!!

 

Shitzooi, en nu maar wachten!! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou! Ik weet niet in welk hol jij hebt gezeten maar bij ons beginnen ze nu dan uiteindelijk gvd te bloeien bahbah zeg!!

 

Shitzooi, en nu maar wachten!! :P

 

Mooi toch die toppen zien rijpen. Love it! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, Wat een heerlijk topic zeg. Prachtige foto's van al die mooie planten, ik heb watertandend zitten lezen en kijken.

 

 

 

Laat de zon maar schijnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Nou! Ik weet niet in welk hol jij hebt gezeten maar bij ons beginnen ze nu dan uiteindelijk gvd te bloeien bahbah zeg!!

 

Shitzooi, en nu maar wachten!! :P

 

Mooi toch die toppen zien rijpen. Love it! :icecream:

 

dat is zeker mooi .die toppen zien afrijpen , maar gebeurd het ook , dat zal de vraag worden denk ik .

Wauw, Wat een heerlijk topic zeg. Prachtige foto's van al die mooie planten, ik heb watertandend zitten lezen en kijken.

 

 

 

Laat de zon maar schijnen!

 

Daar zeg je iets miramar , die klote zon laat zich niet zien , ze geven nog klote weer aan ook , tempraturen van ron de 18 tot 20 graden , met kans op een bui , dus elke keer als ze weer droog zijn valt er weer een bui , ze zullen rotten bij het leven , wat ik niet hoop , dan is alles voor niet geweest :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik hoor je bro. Hier heb ik nog twee planten over van de plus minus dertig die ik had gezet. Twee planten die ik waarschijnlijk rotvrij kan oogsten als alles goed gaat. En tot nu toe is dat het geval. Hopelijk met weinig zaad erin of in ieder geval oogstbaar zaad. Maar er staan er hier ook die nog niet eens bloeien,.

Het is een apart jaar met al die regen en dan weer superwarm weer. Vele records zijn in vele landen verbroken qua regenval en temperaturen.

 

Good Luck Brada

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja ik hoor je bro. Hier heb ik nog twee planten over van de plus minus dertig die ik had gezet. Twee planten die ik waarschijnlijk rotvrij kan oogsten als alles goed gaat. En tot nu toe is dat het geval. Hopelijk met weinig zaad erin of in ieder geval oogstbaar zaad. Maar er staan er hier ook die nog niet eens bloeien,.

Het is een apart jaar met al die regen en dan weer superwarm weer. Vele records zijn in vele landen verbroken qua regenval en temperaturen.

 

Good Luck Brada

 

Ja ik snap er ook geen reet van .alles is veel later aan het bloeien , ik had allemaal zaden die rond midden tot eind sept klaar moesten wezen , nu word dat eind okt denk ik , zelfs nu nog niet allemaal aan het bloeien ,wat een ellende dit jaar , we hopen maar op een goed einde met geen rot

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een takje van de heribei , waar een paar zaadjes in zitten , er stond toch geen man bij .

Ik zal ,die zaden appart houden en volgend jaar planten .,kijken wat ervan komt .

 

gallery_36283_17729_1939264.jpg

 

Ja toch! Ik heb ook nog veel van die zaden liggen. Heb ze nooit echt durven zetten eigelijk. Maar het lijkt me dat hier gewoon voornamelijk vrouwen uit zullen voortkomen..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook weer een mooi topic, goed dat je toch ermee doorgaat. Het wordt echt wel gelezen ;)

 

Raar dat bij jullie de bloei zo laat intreed, bij mij ligt alles op schema, maar ik heb niet dezelfde soortjes.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ook weer een mooi topic, goed dat je toch ermee doorgaat. Het wordt echt wel gelezen ;)

 

Raar dat bij jullie de bloei zo laat intreed, bij mij ligt alles op schema, maar ik heb niet dezelfde soortjes.

 

Succes!

 

Ja monti ik snap er ook geen reet van alles is een maand later .

 

HighLive , dat heb ik ook bij de heribei,s , links en rechts zit een zaadje , trouwens bij de gold rush ook , en er staat nergens een man .

Ik vond het ook raar , ik zal ze volgens jaar ook eens planten ,kijken wat dat word .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...