Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

tjonge jonge, jullie doen alsof wiet61 ons voor de gek probeert te houden..

mighty mite is compact hoor, en anders geloven jullie mij toch ook lekker niet

of zien jullie hier een fluffy sativa staan? :likken:

gallery_28379_18232_872448.jpg

 

gallery_28379_18232_4958899.jpg

 

gallery_28379_18232_5412138.jpg

 

 

btw de wildsuperkruisingen lijkt mij nog veel beter. die bloeien ook lekker snel maar worden wel een flink stuk groter.

ik zou de grote foto's willen laten zien, maar er staan helaas nog andere planten bij op de foto.. :whistle: :whistle:

 

wiet61, sorry voor de vervuiling!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook niet je van het luff, sorry maar wel waar. Maar foto's zijn sowiso kut voor wietplanten. Het is mij nog nooit gelukt om er eentje ook maar zo op de foto te krijgen zoals ie is als je er daadwerkelijk naar kijkt. Het is altijd mooier of lelijker maar vrijwel nooit spot on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

LTGS , het is geen vervuiling het is gewoon de waarheid , die soorten doen het gewoon goed , als ze klein zijn geven ze redelijk veel blad , ook een voordeel vind ik ,dat rotten ze niet zo vlug , het water rolt lekker van de planten af ,en niet over de top .

Inderdaad LTGS die wildsuper kruising doet het zeer goed , mooie toppen ook , ik ben ze vergeten op de foto te zetten toen ze klaar waren , dus lekkere toppen die compact zijn , en nog vroeg ook ,de planten worden groter als je ze begin maart zet , dat worden het palnten die 180 cm groot worden , met harde wiet , ik weet het want ik heb ze zelf gemaakt .

De moeder was kei goed en de vader ook , een mix van twee wildsuper07-mighty mite .

Jongens over twee weken ga ik de zaden oogsten , dan knip ik de toppen en zet ze op de foto , voor jullie , de mighty miet is nu klien omdat ze pas laat gezet zijn , maar wel op de juiste tijd klaar , dat zegt ook veel , en het mooiste is ik heb nog duizende zaden .

 

Is ook niet je van het luff, sorry maar wel waar. Maar foto's zijn sowiso kut voor wietplanten. Het is mij nog nooit gelukt om er eentje ook maar zo op de foto te krijgen zoals ie is als je er daadwerkelijk naar kijkt. Het is altijd mooier of lelijker maar vrijwel nooit spot on.

 

Helemaal gelijk Hack , je krijgt ze niet mooi op de foto , en al zeker niet als je geen foto wonder bent , ik lul niet zomaar wat hoor , die moeder planten vol zaad zijn lekker compact , wel wat minder als normaal hoor , maar dat komt omdat ze zwanger is .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar aan een foto kan je meestal wel zien of het wat is, de mooie soortjes staan er ook altijd wel mooi op hoor dus eigenlijk liegen ze niet.

 

Een groene plant is meestal gewoon groen op de foto. En mooie compacte soortjes zien er ook compact uit.

 

Ik zie gewoon veel blad en ik ben iemand die mijn ogen geloofd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Maar aan een foto kan je meestal wel zien of het wat is, de mooie soortjes staan er ook altijd wel mooi op hoor dus eigenlijk liegen ze niet.

 

Een groene plant is meestal gewoon groen op de foto. En mooie compacte soortjes zien er ook compact uit.

 

Ik zie gewoon veel blad en ik ben iemand die mijn ogen geloofd :P

 

ongelovige tobias die je bent :whistle: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gister naar de heribei,s wezen kijken , ze zijn nu aan het bloeien veel kleine bosjes witte haren , de grape doet nog niet veel , de easy,s zijn ook lekker bezig op een na die wat achter loopt , nou dat loop ik ook wel eens :whistle: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Heri's in de kuip bloeien al 1 week en 2 weken, zijn 2 totaal verschillende pheno's, lijkt wel een hericules die andere ofzo..

 

Maar ze staan ook de helft van de dag uit de zon maar doen het goed op het balkonnetje richting het oosten gericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die M.M vind ik er ook niet uitzien eerlijk gezegd. Wat een werk om te knippen met een leuk aantal.

1 plantje achterhuis voor als afwisseling.. maar deze zou ik niet groot gaan uitzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die M.M vind ik er ook niet uitzien eerlijk gezegd. Wat een werk om te knippen met een leuk aantal.

1 plantje achterhuis voor als afwisseling.. maar deze zou ik niet groot gaan uitzetten.

 

Helemaal geen werk dat te knippen , het is bijna een top , en nog hard ook , ze zijn kleiner omdat ze laat gepland zijn , lezen is toch moeilijk schijnbaar .

De mighty mite geeft goede harde wiet , beter als menige plant , LTGS zegt het toch ook , die kweekt ze ook dus .

Ik heb liever een veld vol met mooie kleine plantjes , van rond de 80 cm , wat ze normaal worden , als rotte klote wiet van andere soorten.

Je zal het zien hoe zo,n top eruit ziet , voor zo,n klein plantje , als de zaden rijp zijn maak ik foto,s dan kan je het ook meteen zien , wat heb jij liever de rotzooi die rot , hetzelfde als in je kastje , of mighty mite , waar nog geen spoortje rot in te vinden is ,tot nu toe

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel gelezen. Zag het meerdere keren voorbij komen..

Maar ik dacht dat je ze volgend jaar 1.60 meter wilde laten worden? Of ga je nu toch voor kleine plantjes en later zetten?

 

Tja.. liever rot of geen rot is vragen naar de bekende weg. Maar ik voorzie wel een bak extra werk bij het knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb wel gelezen. Zag het meerdere keren voorbij komen..

Maar ik dacht dat je ze volgend jaar 1.60 meter wilde laten worden? Of ga je nu toch voor kleine plantjes en later zetten?

 

Tja.. liever rot of geen rot is vragen naar de bekende weg. Maar ik voorzie wel een bak extra werk bij het knippen.

 

Werden ze maar 180 cm , ze worden rond de 70 a 80 cm zeg maar , dan is de wiet compact hoor , zeker niet de minste buitenwiet .

IK zag net dat jij het over de kruising hebt waarschijnlijk van de wildsuper07 -mighty mite , die moeder was ongeveer zo groot , dus veel nakomelingen gaan ook groot worden , en andere niet .

Ik zet volgend jaar een veldje van 5 bij 10 meter ongeveer , rond de 200 erop , ze geven vlug het geslacht aan , wel wat werk om dat in de gaten ze houden , maar 20 gram per plantje minimaal , maal 100 zeg maar is toch 2 kilo nietwaar , ik probeer het gewoon HighLive , niet geschoten is altijd mis , en ze rotten niet vlug , dat is ook fijn natuurlijk .

We zullen het gaan zien volgend jaar , nu gaat het niet meer hahahahahah

Ik zit nu al weer op hete kolen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat ze niet rotten is natuurlijk een enorm voordeel op guerilla. Oké daar heb ik mij dan even op verlezen; dan was dat de kruising inderdaad. Maar je geeft toch het voordeel aan de Might Mite? Of is het een kwestie van de MM kruising stabiel maken en je hebt een MM die niet 80 cm word maar 2 keer zo groot? - met de zelfde potentie en rot bestendigheid ?

 

Tja we kunnen maar 1 keer draaien hèh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet het maar zo zien er komt vast een keer een perfecte zomer en dan hebben we allemaal een keer een goed jaar. misschien moet je nu meer inleveren dan gehoopt maar ja dat is guarilla. blijf nog goede moed hebben ik een mooie na zomer. dit weer is niet wat we willen regen regen en nog eens regen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

(PP×GG#2) = PowerGold B)

 

Binnenkort maar even kijken hoe ze het doen. Ze waren geel dus zal wel niet veel anders zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

(PP×GG#2) = PowerGold B)

 

Binnenkort maar even kijken hoe ze het doen. Ze waren geel dus zal wel niet veel anders zijn.

 

Had je ze maar op goede grond moeten zetten krent :rtfm: :whistle: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

was niet sarcastisch bedoelt wiet61. ik bedoelde het alleen maar goed dat ik jou een ervaren kweker vind. Vaak goed onderbouwde keuzes etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je man we dachten dat dit het geval was, we hebben niks eraan gedaan niet eens gemest, dat zal het wel zijn geweest. Gewoon erin gedonderd en klaar. Volgend jaar word dat wel anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

was niet sarcastisch bedoelt wiet61. ik bedoelde het alleen maar goed dat ik jou een ervaren kweker vind. Vaak goed onderbouwde keuzes etc.

 

Weet ik wel jongenman hahahahah

Je man we dachten dat dit het geval was, we hebben niks eraan gedaan niet eens gemest, dat zal het wel zijn geweest. Gewoon erin gedonderd en klaar. Volgend jaar word dat wel anders.

 

Juist volgend jaar beter , ik zet er ook veel van die soorten allemaal volgend jaar , die vroege shit rot al als je ernaar kijkt , ik kan nog niks oogsten gvd , ze geven aan vroege soorten ,maar het word dik okt denk ik , ik heb trouwens veel kijk op de easy sativa,s , hoe doen die van jouw het op de spot .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Net even de stuif geoogst , en in potjes gedaan , eigenlijk was het een vol potje maf stuif , maar ik heb het verdeeld over twee buisjes

 

gallery_36283_17729_313679.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn easy's gaan tot noch toe goed, een paar plekjes waar de blaadjes aan de stan begonnen te rotten en enkele plekken waar de takken gescheurd waren ook rot, die heb ik ingesmeerd met vaseline, voor de laatste updat kijk in het spui topic daar staat de recentste foto die is genomen.

 

Kom net bij de S5 vandaan op klei, gaan ook leuk maar niet super hard, hadden al 4 meter moeten zijn maar helaas maar 2,5m. Ook zeker niet slecht maar ook maar beperkt zonlicht, het kan beter. Ook geschikt voor uitbreiding mochten we deze succesvol kunnen oogsten, dan betekend het in ieder geval dat er niemand is gekomen dus dan maar heribei erin of ook easy's. Met regulier werken vind ik ook leuk maar altijd zo zonde van de lege plekken en 2 in een gat gaat ten koste van wortelvolume en dus opbrengst. Of meer plantgaten en dan dichter op elkaar maar dat is me teveel werk.

 

Word ook tijd weer voor enkele zadenspots, want die heb ik dit jaar niet. Ik moet een GG#2 F1 man uitgraven en overplaatsen naar een ander veld waar de geselecteerde PP×GG#2 staan. Die wil ik wel met elkaar kruisen, helaas bloeien de stekken nog niet omdat ze veel te laat zijn gezet. Hebben ook veel lichtstress gehad in het begin.

 

Guerilla gold is zeker een soortje waar ik er volgens jaar weer van ga zetten en goed ook! Ze zijn in 2 weken tijd van 30cm naar 1m+ geschoten!

 

Denk dat ik het feminiseren van de S5 laat gaan, is me teveel gedoe even voor dit jaar. Heb teveel spots lopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet61 had je een beetje zand je kutje ofzo? :likken:

 

De Naam is Johhny geen tobias ouwe, of was je in de war. :wOOt

 

Ik zeg alleen wat ik zie maar zoals jij ook wel weet lijkt het op foto's vaak anders dan in het echt. Veel blad hoeft per definitie niet slecht te zijn, kan juist voordelig zijn. Maar heb zelf ook vooral bij auto's van die planten gehad wat gewoon meer blad was dan top. Maar vorig jaar ook 1 die laat was en veel blad maar toch super compact en mooie brenger.

 

Als het zo door gaat met hetweer dan maakt het geen fuck wat je zet want alles rot toch wel weg. Wat een drama zeg. Als het in September geen mooi weer word dan zie ik het erg somber in voor dit jaar. :thumbsdown:

 

Zo zie je maar weer dat vroegbloeiers ook kut kunnen zijn als augustus zo kut is als dit jaar en vorig jaar. Nu maar hopen dat september nog wel mooi word zoals vorig jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zeg dat wel Johnny , wat is het klote weer tot nu toe , van de vroegbloeiers nul kunnen oogsten , alles verrot gvd .

Wat een klote jaar met die regen allemaal , ik hoop net als jij op een mooi sept , is het dat niet , of word het dat niet , is het bagger dit jaar met de opbrengst .\

Ik heb er toch wel vertrouwen in dat de laatbloeiers het , het beste gaan doen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop op een mooie oktober! September komen ze wel door de eerste 4 weken, als oktober maar goed word want alles is veel later dan andere jaren alle sloopt nu al 2 weken achter. Behalve de Heribei in de kuip die is nog op tijd omdat die in een kuip staat. Voorgaande jaren waren die ook best oke met de eerste week augustus. In ieder geval een soortje die standaard in mijn guerilla-bewapening zit.

 

Ik heb nog nooit zoveel rot gezien in mijn kwekersjaren dan dit jaar, zelfs stamrot wat ik nog nooit heb gezien.

 

Vooral laag aan de grond is het erg vochtig dus het is zaak je grond wel goed kaal te houden rondom je planten want dat vocht kan maar niet weg met die dichte vegetatie. Dat is net alsof je je stam onderin met plastic afwikkelt dus dat wilt wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag weer even naar de dames wezen kijken , het gaat goed daar op die spot ,

aik was aangenaam verrast de ene heribei was bijna een en al top , en zonder rot tot nu toe .

Maar of dat zo blijft is de vraag , ik hoop van wel natuurlijk.

Op die plek staan ongeveer een plant of 10 , van sommige weet ik niet zeker wat het is ,

Omdat de naamkaartjes in de grond zitten , daar ga ik nu niet in frotten .

 

Er staat twee heri,s de ene is verder als de andere , dat zien jullie zelf wel

 

gallery_36283_17729_2735470.jpg

 

Ook een heri, die er veel anders uitziet als de andere

 

gallery_36283_17729_184950.jpg

 

De top van de heri,

 

gallery_36283_17729_950922.jpg

 

Nog zo,n rare vogel die er staat , het word een lange spriet met rode takken en stam , en met weinig bladeren ,

Volgens mijn is hij net in voorbloei gegaan ,

Van deze weet ik dan ook niet zeker wat het is , ik dacht en strawberry kush .

 

gallery_36283_17729_1430593.jpg

 

De overzichtsfoto van de plaats , je kan goed zien dat ze flink de hoogte zijn inngeschoten , eerst zagen ze er niet zo gezond uit , nu wel .Na een goede bijvoeding, van kieresiet en korrels .

 

gallery_36283_17729_726141.jpg

 

Nog een keer de heri die ver in bloei staat omdat hij zo mooi is .

 

gallery_36283_17729_1415168.jpg

 

Nu wat gold rush planten , man o man wat zijn die groot geworden , ik kan natuurlijk niet zien of het rot ,

dan moet ik er met de trap naar toe , dat is iets wat ik toch ga doen denk ik , weg

laten rotten doe ik ook niet .

 

gallery_36283_17729_235425.jpg

 

lekker veel topjes zitten eraan hoor , maar nog fluffy nu , ze moeten ook nog lang zat , ik denk tot begin okt .

 

gallery_36283_17729_2568865.jpg

 

 

Een die getopt was door een insect , nu heeft hij vier toppen , je kan zien dat hij lekker aan het bloeien is , het is dan ook een van de snelste .

 

gallery_36283_17729_1129231.jpg

 

gallery_36283_17729_767880.jpg

 

gallery_36283_17729_1165071.jpg

 

de overzichtsfoto ,uit de boom , anders kan ik ze niet op de foto zetten .

 

gallery_36283_17729_1013858.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...