Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Gaat heel mooi bij jou.

Nu nog een paar weken mooier weer en je hebt flink wat te knippen in de herfst.

Mooi dat je heri's nog geen rot hebben had zelf Gisteren een topje rot uit de heri bij mij gehaald

 

Je easy's zijn echt flink groot geworden nu nog wat grote toppen zonder rot en dan komt het toch allemaal wel goed dit jaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gaat heel mooi bij jou.

Nu nog een paar weken mooier weer en je hebt flink wat te knippen in de herfst.

Mooi dat je heri's nog geen rot hebben had zelf Gisteren een topje rot uit de heri bij mij gehaald

 

Je easy's zijn echt flink groot geworden nu nog wat grote toppen zonder rot en dan komt het toch allemaal wel goed dit jaar..

 

Daar teken ik voor , voor grote toppen en goed weer .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkt te genieten en te duimen voor je wiet61! Succes met de lange eind sprint, nu gaat t er op aan komen eh!

 

Veel geluk!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zkt te genieten en te duimen voor je wiet61! Succes met de lange eind sprint, nu gaat t er op aan komen eh!

 

Veel geluk!

 

Dank je wel maatje , ik hoop dat we allemaal goed kunnen oogsten natuurlijk

 

Vandaag wat rijpe zaden geoogst , en ik moet er nog veel oogsten , er staan nog een plant of 10 van de herijuana-gg2-gg2

vol met zaden , alle toppen zijn mooi hard , ik zal er ook nog foto,s van plaatsen , mijn maatje luftthegreenstuf heeft het gezien

zovol zaten de planten met zaden , de s5 ga ik kruisen met mafstuif .

 

de soorten zaden , de naam staat erbij .

 

gallery_36283_17729_809382.jpg

 

gewone maf

 

gallery_36283_17729_147687.jpg

 

en dan komen er nog wat van een maf waar ik foto,s van gepost heb vandaag , maar daar zullen er niet heel veel inzitten volgens mijn .

 

herijuana-gg2-gg2

daar komen er nog een paar duizend van .

 

gallery_36283_17729_270420.jpg

 

336 stuks van de fast bionic guerilla

 

gallery_36283_17729_622185.jpg

 

en ierdbei-gg2 Ook een mooie soort

 

gallery_36283_17729_842503.jpg

 

zoals jullie kunnen zien zijn ze mooi gerijpt en mooi donker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkelijk prachtige zaden. Perfect afgerijpt. :wave:

 

 

Die heri's gaan ook erg lekker zeg. Dit is wat er nog van over is? Dit zijn die uit zaad?

 

Maf x S5 ga je binnen doen neem ik aan? Zit daar al bloei in buiten bij jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Werkelijk prachtige zaden. Perfect afgerijpt. :wave:

 

 

Die heri's gaan ook erg lekker zeg. Dit is wat er nog van over is? Dit zijn die uit zaad?

 

Maf x S5 ga je binnen doen neem ik aan? Zit daar al bloei in buiten bij jou?

 

De s5 bloeit al buiten bij me , zijnde een week of twee , die ga ik buiten doen en niet binnen , als het lukt is het goed , lukt het niet heb ik pech .

De heri,s dat zijn die nog over zijn , veel wortelrot gehad daar omdat de grondwaterstand erg hoog was daar , maar gelukkig een paar overgehouden daar , wat ik niet verwacht had trouwens , er staan er nog een stuk of 6 a7 geloof ik , en twee grapefruits .

Toch nog iets te oogsten gelukkig , op de andere plekken gaat het ook kei goed gelukkig , zeker nu er een paar weken zon komt volgens de berichten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn nogal wat zaden man.

Daar kun je jaren mee vooruit. Mooie soortjes heb je daartussen zitten.

Ierdbei x GG2 lijkt me een heel mooie.

Nou laat die zon nog maar ff komen.

Hoop dat die berichten uitkomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij kan ff verder met je zaden B)

Ongelooflijk wat een werk dat je er allemaal insteekt. Respect!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rot sloeg bij mij in heribei er wel in, stond in een kuip op het balkon. Tijd van 1 dag. Nadeel van compacte toppen is dat de rot aan de stam begint vaak en zich een weg naar buiten vreet. Op het moment dat je het ontdekt is de top van binnen al doorgerot.

 

Mooie zaden wiet! Ik heb de Guerilla Gold selectie ook al geoogst, helaas nog geen rijp zaad erin maar heb ze in een emmer gezet in de tuin dus hopen dat het nog een beetje goed gaat komen, keiharde toppen ook in de Indica pheno :)

 

S5xMAF zit ook hier in de planning, na het weekend ga ik naar de S5 toe en pleur ik de stuif die ik van je heb gekregen erop en op de andere plant de guerilla gold stuif.

 

Ierdbei x Guerilla gold wil ik volgend jaar maken met de originele Basics Ierdbei f3. Hopelijk met de stuif van dit jaar. Maar de guerilla gold zal volgend jaar zeker van de partij zijn dus er zal vast wel weer een mooie man te vinden zijn :D

 

Knallen maar, het is bijna zover mannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja hack ik heb de stuif toch nog staan , en de s5 staat er ook dus een en een is twee hhaahahaha .

ik heb ze gemaakt van ierdbei f3 zaden , jammer trouwens dat je geen rijp zaad hebt , in de emmer zal het niet meer zoveel doen trouwens , de mighty mite zaadplanten die ik had staan , waren helemaal uitgebloeid , en geen een rijp zaadje gevonden , allemaal nog wit , een foutje van mijn eigen op de plek waar ze stonden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ienemienemutte, 10 pond grutten, 10 pond kaas, ienemiene mutte gg x heri j. is de baas!

daar wil ik wel eens een flink veld van zien :innocent:

 

doe maar gewoon wiet61, dan doe je al MAF genoeg :likken: :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ienemienemutte, 10 pond grutten, 10 pond kaas, ienemiene mutte gg x heri j. is de baas!

daar wil ik wel eens een flink veld van zien :innocent:

 

doe maar gewoon wiet61, dan doe je al MAF genoeg :likken: :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Dat zal je volgend jaar wel zien in het echt dat ik zo gek ben als een deur , was je dat nog niet opgevallen dan :whistle: :likken: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

vandaag zaden wezen oogsten , en een voordeel is er ook de s5 staat in bloei, daar moet ik ook nog naar toe met stuif

 

de herijuana-gg2-gg2 zaadplek

 

mooie toppen ondanks het zaad , ander waren ze nog dikker geweest .

 

gallery_36283_17729_290056.jpg

 

gallery_36283_17729_1180566.jpg

 

gallery_36283_17729_1415608.jpg

 

gallery_36283_17729_1065372.jpg

 

 

de s5

 

gallery_36283_17729_2588280.jpg

en een andere lekker aan het bloeien geslagen .

 

gallery_36283_17729_1064843.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

joo wat een leuk plekje man :whistle:

 

omhalen die zooi, want ze waren allang klaar! :rtfm:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

ZE zijn er ook allemaal af nu , op de s5 na

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog maar een geluk dat die s5 niet bestoven is..

zo zie je maar, eigenlijk kun je wel meerdere zadenkweekjes doen op 1 plekje.

 

nootjes, pitjes, zaadjes, kan er geen genoeg van krijgen!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

nog maar een geluk dat die s5 niet bestoven is..

zo zie je maar, eigenlijk kun je wel meerdere zadenkweekjes doen op 1 plekje.

 

nootjes, pitjes, zaadjes, kan er geen genoeg van krijgen!

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Ja , dat klopt precies , een vroege en een late bloeier , de mannen zijn altijd iets vroeger meestal .dat is goed te doen , we krijgen weer veel nootjes luf hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker zeg! sta al te popelen om de planten voor volgend jaar weer te kunnen planten. wat heb ik veel geleerd van het eerste jaar kweken. waarom begrijpen sommige mensen niet hoe leuk dit is :likken:

me ouders vinden het allemaal wel leuk maar ze staan niet te springen als ik thuis kom met een zak met toppen.:P

 

3 van de 11 planten beginnen aardig op te schieten bij mij. en zijn al deels genoodzaakt wat takken van af geoogst.

 

zal van de week weer een update plaatsen. en ook ik weet nog niet wat er is met sommige planten. staan op mijn guarilla verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen van die GG2 X herijana staan er prima bij. Mooi compact.

 

Geen rot? Bij mij rotte die vorig jaar hard weg als een motherfucker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja er zat wel wat rot in johnny, maar hij was er dan ook al 2 weken niet meer geweest.

ze waren echt al mooi afgebloeid, en er zat nog geen 20% rot in.

wat ik er een voordeel aan vind is dat de toppen niet allemaal tegen elkaar aan zitten,

hierdoor kon je mooi zien welk topje in orde was en welk topje er verrot was.

maar dat sloeg dus niet over naar elkaar. als je kijkt bij de goldrush bv. die heeft een heel lange top,

waarbij alles met elkaar verbonden staat. als het dan ergens rot kan het zo door heel je top heen gaan.

en dat gebeurd dus niet met die herijuana omdat ie maar een aantal losse bolletjes per tak heeft

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je ook bij zaad heribei, zal inderdaad wel door de herijuana komen. Al zat daar echt nog geen 2 procent rot in dit jaar.

 

20% rot is zeker niet slecht. Bij PPx GG2 pheno 2 stekken die er van af zijn veel meer. Zeker rond de 50%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Herijuana blijft een mooie soort om mee te kruisen jongens , de gg2 Is en blijft ook een mooie , ik weet zeker dat het beter was geweest als ik er meer geweest was , maar ik hoefde niet echt , want het was toch een zaden spot geworden .

Van daag naar de gold rush spot geweest , redelijk rot dus , maar ik heb de grootste mooie toppen geoogst , er zit nog veel aan , en dat met twee weken mooi weer in aankomst .

Wel bloeien er twee nog niet gvd , de rest leverd nog een mooie opbrengst op denk ik , in iedergeval meer als een kiloe , als het maar niet rot , ik ga er nu dan ook elke paar dagen naar toe .

Ik heb een speciale trap gemaakt van hout voor guerilla , dus ik kan ook bij de bovenste toppen nu , sommige zijn heel groot en mooi , jammer dat het een paar weken slecht is geweest anders waren ze nog groter geweest .

Ik heb er een fluffy peno , bij meer niet , en ze staan ook nog niet top waar ze staan , volgend jaat zullen ze veel meer gaan opbrengen .

 

En ik heb meteen de s5 bestuift met de maf f3 stuif , dat word ook een mooie opbrenger let maar op .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

en hier hebben we mijn guerilla trap voor in het bos , anders kan ik niet bij de bovenste toppen , dat zou vervelend zijn

Alles rot weg dan , ik heb hem zelf even gemaakt in een paar uurtjes .

 

 

gallery_36283_17729_2858804.jpg

 

hier een mooie compacte top , ik heb hem geoogst omdat er onder de tak helemaal rondom beschimmeld was ,

mijn ervaring is dat hetdan ook vlug in je top zit , en dat zou niet leuk zijn natuurlijk .

 

hij is mooi compact hoor , eerst drogen dan zien we wat er over blijft , zeer zeker een mooie plant de gold rosh .

 

gallery_36283_17729_365912.jpg

 

hiet een gold rush waar ik wat toppen verwijderd heb met rot , maar iki heb er ook wat meegenomen die er al mooi uitzagen .

gallery_36283_17729_2035582.jpg

 

nog een

 

gallery_36283_17729_2051342.jpg

 

de andere spot waar ze nog een week of 4 a5 moeten .

 

gallery_36283_17729_2197787.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja juist, hartstikke handig zo'n ding!

ga er ook een maken denk ik, ff wat afvalhout bij de bouwmarkt scoren :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...