Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

gaat lekker Wiet! begin volgende week weer bij me dames kijken. maar bij jou zijn ze wel al een stukkie verder lijkt het.

 

ze hadden het over en na zomer op de radio maar voor hoelang? is de vraag. me ouders zijn 2 weken ibiza dus heb ze ff verteld dat ze de zon mee moesten nemen als ze terug kwamen. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gaat lekker Wiet! begin volgende week weer bij me dames kijken. maar bij jou zijn ze wel al een stukkie verder lijkt het.

 

ze hadden het over en na zomer op de radio maar voor hoelang? is de vraag. me ouders zijn 2 weken ibiza dus heb ze ff verteld dat ze de zon mee moesten nemen als ze terug kwamen. :likken:

 

Ik hoop dat je gelijk krijgt bosteler , het is allemaal veel en veel later erg zat , wat dat moet worden weet ik ook niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, je zit onder het stuif als je bezig bent met stuif opvangen dus nooit met dezelfde kleren naar een andere spot.

Het zit overal in en tussen en kruipt waar het niet gaan kan.

 

DAn kom ik er ook niet hack , zo gek ben ik ook niet ,eerst alles het wasmachine in , en ik maak eerst alles schoon , ook ga ik de eerste keren dat ik ga kijken als het regend , dan heeft de stuif weinig kans ,

Nu kan er zo toch wel iets verplaatst worden hoor , maar niet veel , en misschien staat er wel een in de buurt te stuiven wie zal het zeggen .

Als ik met stuif bezig ben geweest spuit ik alles schoon , ik nevels zelfs binnen alles kan je nagaan , met die regen weken kan het bijna niet van mijn zijn , maar ja net wat hack zegt een paar pollen zijn al zat , je neemt ze ,mee de auto in , daar stap je weer in , en neemt het mee naar despot , het zijn gelukkig maar een paar zaden , veel is het niet .

 

Maf zadenplanten zien er mooi uit. Die linker, die wat kleinere ziet er wel compact uit. Iets korter iets meer indica denk ik. Dat soort planten haalde ik vorig jaar het meeste af.

 

Mooi dat die Gold rush niet te hard wegrot.

 

Op naar een mooie September maand! :icecream:

 

Helemaal waar johnny , ze zorgt voor goed nageslacht , ik hou de zaden ook appart allemaal .

Ik hoop op een paar mooie weken , dat we maar allemaal kunnen oogsten dat zou het mooiste zijn , maar zoals je weet hebben we het niet voor het zeggen in ons kikkerland , alles is wel flink wat later als andere jaren , misschien helpt dat wat mee .

Ik had de voorspellingen van volgende week nog niet helemaal goed gezien. :thumbsdown:

 

Ik ga uit van niets dit jaar. Als het nog wat wordt is het mooi meegenomen.

 

GG2xPP stekken nu ook al kleine 3 weken niet geweest. Ben zeer benieuwd hoe die het doen. Ik vrees het ergste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot mijn verbazing geen enkel plekje rot gevonden in de easy's ten opzichte van de laatste keer met anderhalve week bloei pfff

 

ik heb er nog steeds een goed gevoel over. Wees positief!

 

Het zijn planten die kunnen wel wat hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja jongens het kan goed zijn dat we mooi spul oogsten laat in het jaar , maar het kan ook zijn dat dit jaar voor jan met de korte achternaam is .

We doen er niks aan , aan dat kut weer , ik dacht ook dat er een mooie periode mooi weer aankomt , een paar dagen en dan geeft hij weer regen aan , als je nu kan oogsten dit jaar weet je ook meteen welke soort het goed doet .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

een voorbeeld van hoe compact de mighty mite toppen zijn , daar gaat een veld mee vol volgend jaar .

 

gallery_36283_17729_1789366.jpg

 

en zonder rot en zaad , geen een te bekennen hier .

 

gallery_36283_17729_225911.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ben benieuwd hoe die opdroogt! Heb je hem niet een beetje te vroeg omgehaald?

 

Nee hack dit was de enigste zonder zaad , de zaadplanten hangen nu te drogen , kunnen ze nog wat verder rijpen , want dat gaat nog wel even door , de plant die je hier ziet was ook aan het verdorren , en de top is kei hard , ik zal hem wel laten zien als hij droog is , best mooie hack al ,zeg ik het zelf , de wildsuper07-mighty mite ziet er hetzelfde uit .

 

Trouwens volgend jaar word hier een veldje mee gemaakt van een paar honderd stuks , samen met jouw creatie,s .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd, ik ben er nog steeds vol lof over. De S5×GG#2 is gewoon een goede zet geweest. De bloeitijden zouden elkaar compleet missen dus zonder mensen handen is de genetica nooit te mixen en dat maakt het op zich al mooi.

 

Ik maak de kruising opnieuw en nu met een elite slectie man, foto's ervan heb je gezien die is erg mooi. De vrouw ook.

De takken van de GG#2 zijn al aan het geven dus over een dag of 2 met een buisje stuif naar de spot en stuiven maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Heb je nog gg2 stuif ?

die zou ik ook wel willen !!!!!!!!!

ik heb er niet eerder aan gedacht dat jij zo,n grote man hebt staan hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

heribei met hele grote top , wel wat rot ,maar nog nier veel .

 

gallery_36283_17729_1167446.jpg

 

een lange slanke slungel die wel al aan het bloeien is een weekje of zo , een onbekende vogel .

 

gallery_36283_17729_2185092.jpg

 

strawberry kush , ook aan het bloeien een week of zo

 

gallery_36283_17729_861045.jpg

 

een top van een andere heribei , met mooie roze haartjes .

gallery_36283_17729_2118033.jpg

 

hier nog wat beter te zien .

 

gallery_36283_17729_2636061.jpg

 

alle tien de planten staan in bloei , de ene een week de andere iets langer , de heribei,s nog langer .

 

gallery_36283_17729_533684.jpg

 

gallery_36283_17729_1892705.jpg

 

een takje van een strawberry kush , ik ben benieuwd wat het gaat worden , het is allemaal zo laat .

 

zelfs de easy,s zijn langer aan het bloeien , een week maar toch .

 

gallery_36283_17729_1660556.jpggallery_36283_17729_2683189.jpg

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor!

pas je wel op dat die onbekende vogel z'n nek niet breekt over een tijdje? :likken:

 

zit er nou zo'n enorm verschil in bloeitijd bij die zaad-heri's?

hoeveel pheno's zitten er nu in?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja daar zal ik nog een takje lang zetten langs die vogel , die heeft trouwens een rode stam en takken , verder kei gezond , de andere die erbij staat is ook rood en de bladeren iets geelig , hetzelfde als bij een plant van jouw geloof ik

Was dat trouwens geen kush ?

 

Ja LTGS zoveel tijd verschil zit er in die heribei,s , ik heb drie verschillende peno,s , een met de topjes zolals wij ze kennen , een met een grote top die op de foto staat , ik betwijfel of dat wel heribei, is , dat zal wel wat johnny heeft zo,n zelfde plant .

en een die helemaal vol zit mat kleeine topjes tot nu toe , wat dat moet worden weet ik ook niet , een ding weet ik wel , het is flink laat .

hahahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha het lijkt wel een struisvogel met die lange nek..

een paarse struisvogel, dat moet wel een nieuwe diersoort zijn! :likken:

 

ja ik had idd ook zo'n kush die uit zichzelf geel werd. geen voeding issue maar puur de genetica.

 

poehpoeh die heri's blijft maar een lastig verhaal dit jaar.. je kunt er toch het beste zelf wat van maken,

dan weet je precies welke genetica en welke pheno's je gaat uitzetten!

en volgend jaar alleen in zaadvorm gebruiken natuurlijk :innocent: want die reveggende stekken daar krijg je echt hoofdpijn van!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luf, ik kan je echt de S5×GG#2 aanraden om daar mee te werken die is echt leuk al zeg ik het zelf.

 

Maarehh wiet, dat is geen vogel :P Dat is een giraf dat je dat niet ziet man :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ltgs , ja die rotzooi wil ik niet meer , geen steks meer , er zijn veel heribei zaden in de maak voor ons , dat komt goed maatje .

Hack , ja die lijkt net een giraf , wat dat voor iets is dat weet ik ook niet ,hij staat vol in de zon , en nog zo,n gekke kuren , vorig jaar had dat mijn mistery , dar heb ik ook nog zaden van trouwens , de mistery -mighty mite , zaden zat .

Volgens mijn is het een peno van de stawberry kush

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

A joh is het weer die periode van de maand? :likken:

 

 

Je planten staan er mooi bij, die met roze haren is dat stek of zaad? Neem aan het laatste.

 

Dit soort "bloei" heb ik al een maand bij de easy's. Elke keer denk ik nu gaan ze beginnen maar nee.

 

Weer berichten zijn inmiddels weer kut. :thumbsdown:

 

PS: die maf ziet er prima uit. Mooie toppen voor in de knipmachine.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de drie zaadplanten , de fast bionic guerilla

 

gallery_36283_17729_1088710.jpg

 

gallery_36283_17729_713838.jpg

 

gallery_36283_17729_718743.jpg

 

gallery_36283_17729_873994.jpg

 

de easy,s

 

gallery_36283_17729_724962.jpg

 

gallery_36283_17729_1421168.jpg

 

gallery_36283_17729_348221.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit man je easys de mijne zijn aardig stukkie kleiner hoe controleer jij dalijk op rot bovenin? Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er leuk uit man je easys de mijne zijn aardig stukkie kleiner hoe controleer jij dalijk op rot bovenin? Haha

 

bij die grote planten gaat dat niet , ik kijk wel wat er overblijft , niet veel dit jaar denk ik van een paar planten ., je weet het natuurlijk nooit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er nogsteeds goede hoop bij vorig jaar ook geoogst in de eerste week van november met minimale rot :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb er nogsteeds goede hoop bij vorig jaar ook geoogst in de eerste week van november met minimale rot :)

 

Dat hoor ik graag , misschien is het dit jaar ook zo wie zal het zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van mening dat we best van geluk mogen spreken tot nu toe dat de easy's nog even op zich hebben laten wachten want dat doet het goede weer ook. zal geen 30 graden meer worden als de regen maar zoveel mogelijk wegblijft in de laatste 4 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...