Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

EEn paar duizend planten zie ik wel zitten :rolleyes:

 

ok mooi dat die kush nu ook begonnen is.. dat geeft hoop!

is trouwens een heel lekker soortje om te roken. strawberry flavour met aardse kush ondertonen.

kan niet wachten :yummy:

 

irritant hè dat hoge grondwater.. hier staat het water al bijna zo hoog als in de winter.

maargoed daar leer jij ook weer van, volgende keer mooie swamptubes maken voor die spot.

anders heb ik nog wel een paar duzend emmers voor je hoor!

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Ik had dat met dat grondwater niet verwacht , en daar zeker niet , maar schijnbaar wel , de sloten zitten ook kei vol , net hetzelfde als in de winter .

Van die strawberry,s zal ik wat voor je overhouden om te smoken als er geoogst kan worden natuurlijk , dat weet je in dit land nooit .

Ik durf niet naar mijn gold rush veld gaan te kijken , het zal wel niks als rot zijn , ik kan er toch niet bij gvd , omdat ze zo groot zijn , vogend jaar word het toppie toppie hahahhahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik wil ook echt van die grote planten kweken afstappen.

ik heb dat nu ook een aantal jaren volgehouden en je snijd jezelf er enkel mee in de vingers.

 

je kunt beter aantallen gebruiken om je spot vol te krijgen en dan kleinere planten kweken,

dat werkt vele malen efficiënter! minder gezeur dat je alle lange takken moet verstevigen

en dat je niet bij je toppen kan.. nu we zelf veel reg en fem op komst hebben,

kunnen we het eindelijk eens gaan waarmaken!

 

lekkere topjes mag je altijd bewaren voor mij hoor! dat weet je toch?

dan kan ik mooi met de mijne vergelijken :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist veel meer de planten toppen , dan kan je er zeker bij , nu kan je niks , ze zijn wel 350 cm , maar je kan er niet bij , ik hoop dat ik iets gaa oogsten daar , we zullen het gaan zien .

En eind mei planten is tijd zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de spots die je het vroegst vult moeten de planten het verst uit elkaar, en het meest toppen.

en dan later in het jaar zet je steeds dichter bij elkaar om de spot mee te vullen,

en dan hoef je ook vanzelfsprekend minder te toppen. en dan heb je hetzelfde resultaat.

een egaal veld vol waar je overal bij kunt. :dribble: :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

bij de spots die je het vroegst vult moeten de planten het verst uit elkaar, en het meest toppen.

en dan later in het jaar zet je steeds dichter bij elkaar om de spot mee te vullen,

en dan hoef je ook vanzelfsprekend minder te toppen. en dan heb je hetzelfde resultaat.

een egaal veld vol waar je overal bij kunt. :dribble: :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

 

DAt heb ik ook al door hier , nu kan je er met een trap nog niet bij hahahahhaah

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

vandaag lekker naar de spot geweest van de maf zaad planten , ze stonden er allemaal goed bij ,

een paar verschillende peno,s , de rode doet het ook goed, nu zijn de haartjes inmiddels verdwenen door die klote regen.\

ze moeten nog wel tot het einde van dze maand , zeker omdat ze achter lopen , omdat er geen zon geweest is .

Zaad palnten zijn altijd later klaar .

En er zat bijna geen rot in .op een paar plekjes maar .

 

hier een mooie compacte zaadplant

 

gallery_36283_17729_1493020.jpg

 

gallery_36283_17729_1592693.jpg

 

gallery_36283_17729_1998704.jpg

 

gallery_36283_17729_462102.jpg

 

de rode zaadplant

 

 

gallery_36283_17729_2121679.jpg

 

gallery_36283_17729_380103.jpg

 

 

 

met zijn drieen bij elkaar , drie verschillende peno,s .

 

gallery_36283_17729_211146.jpg

 

ook de gold rush gaat goed ondanks het weer , ook hier bijna geen rot gelukkig , tot nu toe dan , je kan wel zijn dat ze snakken naar goed weer .

 

gallery_36283_17729_108702.jpg

 

gallery_36283_17729_28841.jpg

 

gallery_36283_17729_1397421.jpg

 

gallery_36283_17729_2392375.jpg

 

gallery_36283_17729_2629958.jpg

 

gallery_36283_17729_1637828.jpg

 

gallery_36283_17729_1136803.jpg

 

gallery_36283_17729_1995568.jpg

 

gallery_36283_17729_3468859.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie geen tekorten meer :specool

 

die laatste boom is wel moddervet zeg!

daar kun je nog wel een baal toppen van oogsten als het goed gaat

 

potverdikkeme dat uitzicht bij jou hè..

dat hebben wij niet hoor! zit maar een beetje aan te modderen in mini bosjes in de polder :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

We blijven bescheiden zo is dat! :P Keep the crowd guessing B)

 

Gaat lekker daar Wiet! Ga zo ff naar de easy's de Tuinkali/Beendermeel mix strooien (Organische PK mix!)

 

NPK heb ik 2 weken terug al gestrooid voor de N boost, achteraf eigenlijk. Heb ze gestrooid voor de bloei maar wel beperkt gelukkig.

Nu de TK/BM mix erop en knallen maar! Misschien wat lavameel erbij voor de extra mineralen en wachten maar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik zie geen tekorten meer :specool

 

die laatste boom is wel moddervet zeg!

daar kun je nog wel een baal toppen van oogsten als het goed gaat

 

potverdikkeme dat uitzicht bij jou hè..

dat hebben wij niet hoor! zit maar een beetje aan te modderen in mini bosjes in de polder :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

DAt uitzicht zie jij volgend jaar ook , en nog veel meer , ik heb grond zat hahaha :whistle: Alleen handen te weinig :jump:

 

We blijven bescheiden zo is dat! :P Keep the crowd guessing B)

 

Gaat lekker daar Wiet! Ga zo ff naar de easy's de Tuinkali/Beendermeel mix strooien (Organische PK mix!)

 

NPK heb ik 2 weken terug al gestrooid voor de N boost, achteraf eigenlijk. Heb ze gestrooid voor de bloei maar wel beperkt gelukkig.

Nu de TK/BM mix erop en knallen maar! Misschien wat lavameel erbij voor de extra mineralen en wachten maar :)

 

Ja hack het valt me tot nu reuze mee , ik ging er met lood in de schoenen naar toe ,ik dacht alles is aan het rotten , maar vdat was toch niet , wel staat er een die nog niet wil bloeien , ik laat hem gewoon staan , al moet ik in dec nog gaan kijken hahahahahah .

hier heb ik alleen overa lnpk korrel gestrooid gehad , nu allang niks meer , wel flink gevoed in het begin , flink lavameel en wormenmest , en kippenmest , trouwens ook nog een pak korrels van de action gestrooid gehad , het gaat goed daar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou het wel bij hoogwaardige meststoffen, van de action vertrouw ik het niet zo want ik wil wel ff proeven natuurlijk wat ik er van gebakken heb straks als de buit binnen is. Farmers House waar ik voorheen Fertisol gebruikte, en nu weer de terugstap op de DCM meststoffen. Ideaal om zelf samen te stellen. Alleen overal zit wel een beetje N bij, maar dat is niet erg, blijven ze mooi groen van!

 

500gr op 500gr maakt een kilo natuurlijk, 2 kilo in een grote gripzak hoppa!

 

Beendermeel NP 6-16

Tuinkali NK 2-20

 

Alleen de N mogen we door 2 delen nadat we het bij elkaar op hebben geteld omdat die in beide mestoffen aanwezig is, dus 1:1 mix komt op een NPK waarde van 4-16-20 Nou is dat een mooie waarde of niet voor een geheel organische PK booster B)

 

Als je nog minder N wilt in je mix kan je voor de P GuanoKalong pakken die heeft een NPK 2-15-2, tegenover beendermeel NP(K) 6-16-(0) maar dan zit je weer iets hoger in je kalium als je deze in de plaats van beendermeel pakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die linker pheno van de MAF ziet er lekker fatsig uit! Is ze compact?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die linker pheno van de MAF ziet er lekker fatsig uit! Is ze compact?

 

kei en kei hard monti , ik keek er ook van op , en dat voor een zaadplant ,die zijn wat minder dat weet jij ook wel , de maf leverd kei goede wiet hoor , alleen jammer dat hij niet meer gekweekt word , en met de rot viel het reuze mee gelukkig .

 

Hack , het zullen wel wel goede zijn want het eco biologich , hetzelfde stond bij welkoop toen , ik hed het nog staan , ik dacht ik gooi het erbij , en nul komma nul tekorten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van me heeft de MAF in zijn tuin staan van GS en die ziet er ook heel mooi en compact uit, erg dikke toppen worden dat als het weer mee wil werken de komende weken.

Er staan er ook 2 tussen die zeker 3 m hoog zijn en nu pas voorbloei hebben, wordt dat nog wat denk je? Wel erg laat allemaal......maar zie het meer hier dit jaar.

 

Mooi werk weer wiet61, hoop dat je een royale meevaller krijgt over 1,5 maand! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeer mooi uit bij jou.

 

Vooral die goldrush heeft erg vette toppen. Hoelang moeten die nog.

Ik ga volgend jaar ook een paar goldrushes erbij zetten.

Ze zijn mooi vroeg en nog weinig rot met alle regen vd laatste tijd.

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er zeer mooi uit bij jou.

 

Vooral die goldrush heeft erg vette toppen. Hoelang moeten die nog.

Ik ga volgend jaar ook een paar goldrushes erbij zetten.

Ze zijn mooi vroeg en nog weinig rot met alle regen vd laatste tijd.

 

Greetz limbo

Ik geloof normaal tot het einde van sep , nu iets later denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maf zadenplanten zien er mooi uit. Die linker, die wat kleinere ziet er wel compact uit. Iets korter iets meer indica denk ik. Dat soort planten haalde ik vorig jaar het meeste af.

 

Mooi dat die Gold rush niet te hard wegrot.

 

Op naar een mooie September maand! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan inderdaad mooie exemplaren bij.

~ onsjes maal zoveel stuks is altijd leuk ~

Bloei zit er overal goed in behalve de S5

De uitzondering bevestigt de regel.

 

Ik zag dat je je dit afvroeg

nog een takje van de heribei , waar een paar zaadjes in zitten , er stond toch geen man bij .

Ik zal ,die zaden appart houden en volgend jaar planten .,kijken wat ervan komt .

 

gallery_36283_17729_1939264.jpg

Gezien de staat van deze

wiet61

 

 

een prettig gestoorde

  • photo-thumb-36283.jpg
  • Full member
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 2,419 posts

 

Posted 22 August 2015 - 14:32

vandaag even de mannen om wezen doen van de MAF , en meteen flink van mannelijke bloemen mee genomen om het stuif op te vangen , als het opgevangen is gaat het door een 70 din zeefdoek , en dan in een potje de vriezer in ,het blijft jaren goed , een par rijstkorrels erbij , en je kan een bos vol bestuiven :likken:

gallery_36283_17729_1127203.jpg

 

Dit wat er nu al bij ligt is van een paar uur , dat word en potje vol denk ik .

Waar die stuif winning staat is totaal geen luchtbeweging , ander bestuif ik alles hahahahah , mijn planten die ik heb staan buiten sproei ik elke keer nat , iets wat nat is kan niet bestoven worden .

heb je ineens je antwoord

 

er gaan heel wat jaartjes overheen voordat je een stabiele soort hebt

 

desalniettemin, mooie grow die je hebt lopen en meer dan plaats zat dat je hebt

dat wordt 'de max' met jou en je kompa(a)n(en) volgend jaar

 

nu nog wat flinke strepen zon en dan kun je over enkele weken aan het geruststellende stuk van het werk beginnen, het binnenhalen van de oogst

 

suc6 ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, je zit onder het stuif als je bezig bent met stuif opvangen dus nooit met dezelfde kleren naar een andere spot.

Het zit overal in en tussen en kruipt waar het niet gaan kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet alleen dat

in een straal van enkele kilometers rondom je mannetje bevindt zich stuifmeel

op tijd binnenhalen kan dit drastisch beperken

 

mooi verslag evenzeer

 

doe zo voort wiet61 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch heb ik met vezelhennep velden op enkele kilometers van de spot geen extreme problemen gehad met bestuiving. Wel een enkele hier en daar maar dat hou je toch met buitenwiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datzelfde heb ik ook Johnny, tot mijn verbazing reed ik dagelijks langs een hennepveld maar nooit gezien of opgevallen dat er hennep stond. Tot ik gisteren opeens goed keek, het valt ook niet echt op vanuit je ooghoeken omdat het een heel veld betreft en allemaal van die gestrekte ielige planten.

Maar als een keer een goede blik werpt dan zie je dus wat er staat.

 

Dat zijn CBD hoge strains toch die USO-31?

 

Dus mensen die medicinale olie willen kunnen nu de velden in duiken! Vuilniszakken vol haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee wat voor soorten dan zijn. Hier zijn die velden allemaal de 2e en 3e week augustus er afgehaald. Als ze niet meer groeien heeft het voor hun ook weinig zin om te laten staan.

 

PH Donner zei het al op het forum maar op die manier zaaien zoals hun het doen is de verhouding man/vrouw heel anders. In die velden zie je maar 1 man op 30 vrouwen of zo. Het is net of ze het weten dat voor die 30 1 man nodig is. Zeer apart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Inderdaad, je zit onder het stuif als je bezig bent met stuif opvangen dus nooit met dezelfde kleren naar een andere spot.

Het zit overal in en tussen en kruipt waar het niet gaan kan.

 

DAn kom ik er ook niet hack , zo gek ben ik ook niet ,eerst alles het wasmachine in , en ik maak eerst alles schoon , ook ga ik de eerste keren dat ik ga kijken als het regend , dan heeft de stuif weinig kans ,

Nu kan er zo toch wel iets verplaatst worden hoor , maar niet veel , en misschien staat er wel een in de buurt te stuiven wie zal het zeggen .

Als ik met stuif bezig ben geweest spuit ik alles schoon , ik nevels zelfs binnen alles kan je nagaan , met die regen weken kan het bijna niet van mijn zijn , maar ja net wat hack zegt een paar pollen zijn al zat , je neemt ze ,mee de auto in , daar stap je weer in , en neemt het mee naar despot , het zijn gelukkig maar een paar zaden , veel is het niet .

 

Maf zadenplanten zien er mooi uit. Die linker, die wat kleinere ziet er wel compact uit. Iets korter iets meer indica denk ik. Dat soort planten haalde ik vorig jaar het meeste af.

 

Mooi dat die Gold rush niet te hard wegrot.

 

Op naar een mooie September maand! :icecream:

 

Helemaal waar johnny , ze zorgt voor goed nageslacht , ik hou de zaden ook appart allemaal .

Ik hoop op een paar mooie weken , dat we maar allemaal kunnen oogsten dat zou het mooiste zijn , maar zoals je weet hebben we het niet voor het zeggen in ons kikkerland , alles is wel flink wat later als andere jaren , misschien helpt dat wat mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het stuif zit op jouw deurklink als je de douche weer uitkomt en dan heb je het al weer op je handen, vervolgens ga je naar de spot waar je de toppen aanraakt met de handen want dat doen we allemaal, eventjes goed kijken :) En dan ga je!

 

Dus altijd even de handen wassen voordat je aan je planten komt, een flesje water meenemen doe ik sowiso altijd wel en als ik met stuif werk ben ik meer dan voorzichtig want als ik iets niet wil is het stuifbevuiling want dan weet ik niet meer welke genetica het is en moet ik gokken en daar heb ik niet voor gewerkt en geselecteerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het stuif zit op jouw deurklink als je de douche weer uitkomt en dan heb je het al weer op je handen, vervolgens ga je naar de spot waar je de toppen aanraakt met de handen want dat doen we allemaal, eventjes goed kijken :) En dan ga je!

 

Dus altijd even de handen wassen voordat je aan je planten komt, een flesje water meenemen doe ik sowiso altijd wel en als ik met stuif werk ben ik meer dan voorzichtig want als ik iets niet wil is het stuifbevuiling want dan weet ik niet meer welke genetica het is en moet ik gokken en daar heb ik niet voor gewerkt en geselecteerd.

 

Doe ik altijd hack , ook altijd handschoenen aan als ik bij de planten ben , er ligt een pak zwarte tattoo handschoenen op de spot , ik was altijd mijn handen ook op de spot ,er staat een kan met schoon water , ook stofzuig ik van te voren mijn auto en alles uit ,

Met de stoomreiniger ga ik altijd door de auto heen zeker als ik met stuif bezig ben geweest , wel altijd in een appart kamertje , en daar kleed ik mijn eigen op en meteen de wasmachine in , ik spuit ook alles schoon , heel de kamer is dan beneveld , er zullen wel een paar polletjes mee gaan , maar daar ben ik niet bang voor , voor een paar zaden ,honderden zaden daar geef ik weinig om , zeker als ik ze niet nodig heb , en net wat ik zeg ik ga als het regend dan kijken , om zeker te weten dat het niet toch bestoven word door een paar pollen

Kruisbestuiving komt hier bijna niet voor , ik bescherm daarin veel , ook veel stuif staat dan ergens anders , niet bij mijn , ook kom ik zo,n veld tegen links en rechts , die waaien ook in de auto ,of het bos in , je blijft er bijna nooit van verschoont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...