Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Ik heb zo het gevoel dat na alle regen die is gevallen de laatste tijd dat we mischien wel een wat drogere oktober/november gaan meemaken ben geen weerman natuurlijk maar vaak volgt er na het ene uiterste het tegenovergestelde.

 

Kijk bv naar de mei maand die was dit jaar niks aan erg lage temps,

wat daarna volgde was extreem lekker warm en droog weer.

 

Dit is mijn theorie dan teminste laten we hopen dat ie klopt hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb zo het gevoel dat na alle regen die is gevallen de laatste tijd dat we mischien wel een wat drogere oktober/november gaan meemaken ben geen weerman natuurlijk maar vaak volgt er na het ene uiterste het tegenovergestelde.

 

Kijk bv naar de mei maand die was dit jaar niks aan erg lage temps,

wat daarna volgde was extreem lekker warm en droog weer.

 

Dit is mijn theorie dan teminste laten we hopen dat ie klopt hahaha

 

DAn hoop ik met jouw mee , anders is alles voor jan met de korte achternaam geweest .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ben van mening dat we best van geluk mogen spreken tot nu toe dat de easy's nog even op zich hebben laten wachten want dat doet het goede weer ook. zal geen 30 graden meer worden als de regen maar zoveel mogelijk wegblijft in de laatste 4 weken.

 

IK hoop dat je gelijk gaat krijgen Hack , en met mij vele denk ik :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar gaan we dus veel meer toppen zodat de planten op een werkbare hoogte blijven.

als er dan een laatbloeier staat moet ie gewoon iets meer ruimte krijgen rondom,

zodat ie breder kan worden na verloop van tijd ipv hoog.

ben vorig jaar ook al een keer uit mijn guerrillatrap gevallen op 3,5 meter hoogte!!

dat gestuntel moet volgend jaar echt eens afgelopen zijn :withstupid:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook meer toppen volgend jaar, want de easy's bij mijn maatje Hack zijn ook al tegen de 3m en je kunt ze niet ff schuin omlaag trekken de stam is veel te stug. Indoor kan je nog wel eens scheef trekken maar outdoor worden de stammen snel houterig en dat is maar goed ook.

 

Maar ik denk niet dat ik persoonlijk voor de Easy's zou kiezen als ik jullie allemaal zo heb horen klagen links en rechts!

Teveel verschil in bloeitijden dus geef mij de heribei maar volgend jaar. Gaat Sannie blij mee zijn weer met jongens zoals ik!

 

Ik vind dat ik wel een flinke korting mag krijgen na zolang weer niet op zijn forumpje te hebben mogen rondgespuwd :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ga ook meer toppen volgend jaar, want de easy's bij mijn maatje Hack zijn ook al tegen de 3m en je kunt ze niet ff schuin omlaag trekken de stam is veel te stug. Indoor kan je nog wel eens scheef trekken maar outdoor worden de stammen snel houterig en dat is maar goed ook.

 

Maar ik denk niet dat ik persoonlijk voor de Easy's zou kiezen als ik jullie allemaal zo heb horen klagen links en rechts!

Teveel verschil in bloeitijden dus geef mij de heribei maar volgend jaar. Gaat Sannie blij mee zijn weer met jongens zoals ik!

 

Ik vind dat ik wel een flinke korting mag krijgen na zolang weer niet op zijn forumpje te hebben mogen rondgespuwd :likken:

 

Minstens voor een vierde van de prijs dat heb jij wel verdient vind ik , nu zijn ze zo lang jouw visie kwijt hier op het forum , daarom was het zo rustig denk ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hehe vandaag weer eens een paar spots bezocht , de ene de gold rush spot , daar gaat het erg goed .

Maar het klote weer he jongens , toch links en rechts wat rot verwijderd , niet echt veel .

Ik heb eruit gehaald wat ik kon zien , en bij kon natuurlijk , bovenin de plant kan ik niet kijken .

Ik zie mijn eigen ook geen trap maken , of mee nemen , ik moet er nog eens mijn gedachten gang over laten gaan .

Het is natuurlijk ook klote het te laten rotten .

 

De foto,s zeggen zat .

 

gallery_36283_17729_3010966.jpg

 

gallery_36283_17729_2527477.jpg

 

gallery_36283_17729_858909.jpg

 

gallery_36283_17729_3564117.jpg

 

gallery_36283_17729_983747.jpg

 

gallery_36283_17729_2718411.jpg

 

gallery_36283_17729_1124863.jpg

 

gallery_36283_17729_1229593.jpg

 

gallery_36283_17729_1198780.jpg

 

gallery_36283_17729_2820216.jpg

 

 

 

 

Op een andere plek waar verschillende soorten staan , twee heri,s die totaal verschillend zijn , iets wat rot verwijderd maar niet veel , een struk of 5 topjes

 

Dus dat valt nog mee , nu is alles er aan het bloeien , de ene langer als de andere .

 

de grote heritop , waar wat rot uitgekomen is .

 

gallery_36283_17729_2315617.jpg

 

Bijna een top die plant , ik zie er eigenlijk weinig heribei in .

 

gallery_36283_17729_94663.jpg

 

een top ervan

 

gallery_36283_17729_1129342.jpg

 

de hoofd top

 

gallery_36283_17729_2147730.jpg

 

een top ervan

 

gallery_36283_17729_1262858.jpg

 

De andere heri , eigenlijk zoals wij die kennen hier , met geen rot .

 

gallery_36283_17729_3730613.jpg

 

gallery_36283_17729_2072421.jpg

 

gallery_36283_17729_1259897.jpg

 

gallery_36283_17729_1095862.jpg

 

gallery_36283_17729_982565.jpg

 

gallery_36283_17729_2185145.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nou je stammen van vorig jaar verzameld, dan kun je er prima lange stelten van maken.

haha, ik zie het al helemaal voor me :likken:

 

die rot zal er toch uit moeten hoor, anders rot je plant zo snel weg! dat spul breid zich uit als een ziekte.

dan hoeft het maar 1 plukje te zijn maar als je het laat zitten is na een week heel je top verrot!

ben wel blij dat die goldrush pas verderop in de bloei rot gevoelig word. de eerst 5 weken heb je er totaal geen omkijken naar

 

he man, is zo'n telescopische ladder geen idee?

ze kosten dan wel wat maar het vervoer is super eazy :innocent:

er zijn er zelfs met een dubbele trap, die kun je zo ergens opzetten, dan hoeft ie ook niet ergens tegenaan te steunen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja iets moet ik verzinnen luf , ik denk dat kleine laderke dat twee meter lang is , en gemaakt is van takken , ik denk dat ik wat laten mee neem naar het bos , en iets in elkaar schroef, of ik ga naar de winkel voor zo,n ladder , dat kan ik ook doen ,

Dan heb ik er meteen een ook , wel mooie plante trouwens die gold rush hoor , maar volgend jaar word het toppie toppie , ik laat ze niet meer zo groot worden , trouwens daar zorgen we allebij wel voor hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitschuifbare spiegeltjes! Bij de action te koop voor een paar klotecenten. Kan je rondom je top toch bekijken of er rot in zit.

Nu ook bij de lidl leuke verrekijkers voor een tientje! Best leuke hoor! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Uitschuifbare spiegeltjes! Bij de action te koop voor een paar klotecenten. Kan je rondom je top toch bekijken of er rot in zit.

Nu ook bij de lidl leuke verrekijkers voor een tientje! Best leuke hoor! :likken:

 

Die zal ik ook eens een kopen hack , dat is makkelijk , en een ladder ga ik halen , die ik in 4 delen kan opvouwen , wel groot zat , dan kan ik hem thuis ook gebruiken .

Ik neem die ladder gewoon mee het bos in hoor , dan ga ik s,morgens vroeg er naar toe , dan ziet niemand niks , ik laat mijn spul niet allemaal verrotten , en zo,n spiegeltje net als hack zei .

Als ik zorg dat ik die zaterdag heb , dan stuur ik iemand anders die ladder op ,die gene weet wie ik bedoel . :likken: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die goldrush zijn er erg mooi uit man hopen dat het weer beter word maar ben er een beetje bang voor. Maar goed zolang het niet rot gaat het nog.

Je heri's zien er ook goed uit denk dat ze tegenover de mijne 2 weken eerder zijn begonnen met bloeien.

 

Je hebt toch al flinke toppen overal inzitten dus er valt vast iets te oogsten dit jaar..

 

Waar heb je die goldrush eigenlijk vandaan vond ze alleen bij spliff seeds...

Of is dit ook van zelf gemaakte zaden?

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die goldrush zijn er erg mooi uit man hopen dat het weer beter word maar ben er een beetje bang voor. Maar goed zolang het niet rot gaat het nog.

Je heri's zien er ook goed uit denk dat ze tegenover de mijne 2 weken eerder zijn begonnen met bloeien.

 

Je hebt toch al flinke toppen overal inzitten dus er valt vast iets te oogsten dit jaar..

 

Waar heb je die goldrush eigenlijk vandaan vond ze alleen bij spliff seeds...

Of is dit ook van zelf gemaakte zaden?

 

Greetz limbo

 

WE hopen het wel limbo , maar je weet het nooit hoe het gaat lopen , maar ik verwacht er wel iets van .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel apart wiet, dat bij jouw post in mijn quote een andere smiley te zien is dan die ik in mijn eigen bericht heb getypt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is wel apart wiet, dat bij jouw post in mijn quote een andere smiley te zien is dan die ik in mijn eigen bericht heb getypt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :P :likken: :likken: :likken: :jump: :jump: :innocent: :innocent:

 

 

Zo :likken:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

en maar zeggen dat ie er niks van begrijpt dat posten en quoten...

stiekem ben je wel op de hoogte van alle technische ontwikkelingen :whistle:

hebbie jij ook al een touchscreen in huus??

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck touchscreen man, ik word er helemaal ziek van. Als je 1 keer wat verkeerds indrukt zit je in een menu waar je een half uur over doet om weer uit te komen het is belachelijk gewoon. Wie verzint zoiets achterlijks? Het ziet er mooi uit maar ik heb nog nooit zoiets praktisch-moordends gezien als touch.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

daarom doe ik er lekker niet aan mee :withstupid:

 

Ik ook niet hoor , gewoon een ouderwetse computer , wel de snelste die er is hahahahha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag flink wat zaad uit de maf gehaald op de spot , we mooi appart gehouden , de roze en de andere, die kleinere compactere , die staat er nog wel , de zaden begonnen er langzaam uit te vallen , dat heb ik liever in het mandje , nu liggen ze op de zeef langzaam drogen zonder kachel natuurlijk , afzuigertje aan , aan het eind van volgende week haal ik ze eruit , dat gaan ze een maand of anderhalf op de schaal op wat verder te drogen , dat de vriezer in 14 dagen of drie weken, daarna de koelkast in bij, een graad of 5a6 , en ze blijven heel goed en kiemen ook heel goed .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag naar een vergeten plaats geweest ,ik had er zaadplanten neergezet vier ierdbei ,en vier gg2 dus een mooie soort nu ,

Ik heb dan ook veel ierdbei-gg2 zaden geoogst , want de gg2 vrouw had geen een zaadje wat rijp was , wel hebben de gg2 mannen hun best gedaan , en een ierdbei vrouwke natuurlijk .

Zo langzaam barst ik uit de voegen van de hoeveeheid zaden die ik heb.

Een zaterdag even naar een spot wezen kijken met Luf en daar troffen we heel veel planten aan die bestoven waren , kei harde toppen en veel zaad , die laat ik nog maar even staan .om wat verder af te rijpen , eigenlijk was het al klaar , maar ik had al alles vol liggen met zaden hahahahahha

een mooie soort ook dus De herijuana-gg2-gg2 , wat geeft die plant mooie compacte toppen zeg , ergens baalde ik wel want het was niet de bedoeling om zaden te maken , een heeft er flink staan te stuiven , dus te laat geweest met de mannen verwijderen .

Shit hapens hahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag de rest van de zaad maf,s wezen halen , ik heb er een foto van , die zal ik plaatsen , ook naar de heribei spot geweest ,

Ik moet zeggen ik werd aangenaam verrast , volop toppen , en met twee weken goed weer in aan komst , volgens de berichten dan he .

ZE zullen in twee weken volop aan gaan trekken , en oogstbaar worden , ik had op die plek verwacht dat ze allemaal zouden sterven door

te hoog grondwater , ook de grapefruit is nu goed bezig , en de easy sativa,s gaan ook los nu , op een na die is pas bezig .

Het zal wel goed komen dit jaar , ook de gold rush maakt zich op voor een goede eindspurt, wel hier en daar rot eruit gehaald , maar heel veel toppen over , ik ben benieuwd wanneer ik kan oogsten , ik denk tweede week van okt .

 

In de easy,s zat totaal geen rot , in de heribei daar op die spot een paar kleine topjes , dat is ook iets waar ik van stond te kijken , normaal kan heribei er iets van .\

 

Al met al hoop ik een goede nazomer voor ons allemaal , straks zal ik was foto,s droppen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Een compacte zaad maf plant , totaal verschillend met de andere .

gallery_36283_17729_1873200.jpg

 

gallery_36283_17729_1096551.jpg

 

een heri die lekker bezig is

 

gallery_36283_17729_433464.jpg

 

nog een

 

gallery_36283_17729_2421917.jpg

 

wat topjes

 

gallery_36283_17729_1753212.jpg

 

gallery_36283_17729_973322.jpg

 

gallery_36283_17729_140213.jpg

 

op de voorgrond de heribei en achteraan de grapefruit die ook lekker bezig is nu

 

gallery_36283_17729_965752.jpg

 

grape fruit

 

gallery_36283_17729_2694158.jpg

 

nog een

 

gallery_36283_17729_37897.jpg

 

en een heribei met geen rot

 

gallery_36283_17729_1589975.jpg

 

gallery_36283_17729_961150.jpg

 

gallery_36283_17729_2123926.jpg

 

topjes ervan

 

gallery_36283_17729_2790623.jpg

 

gallery_36283_17729_586870.jpg

 

gallery_36283_17729_168964.jpg

 

gallery_36283_17729_1492943.jpg

 

gallery_36283_17729_189763.jpg

 

gallery_36283_17729_1722066.jpg

 

 

overzichts foto , je kan zien dat er veel weg zijn

 

gallery_36283_17729_2770111.jpg

 

de 5 easy sativa,s

 

gallery_36283_17729_1731424.jpg

Edited by wiet61
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...