Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

Vandaag bloei in de heribei gespot, op een naar oost gelegen balkon. Hoop dat de easy's op guerilla niet lang meer duren

 

Die easy,s zijn verrek laat , ik hoop dat ze ons versteld doen staan van de opbrengst , het is natuurlijk klote als ze veelste lang moeten blijven staan als je een plek hebt die ze zien als de bladeren gaan vallen , dat is pas klote , al het werk voor jan boerekool , omdat je dacht dat ze op tijd zouden zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAF gaat lekker man, is mijn persoonlijke favoriet bij jou.

 

Die easy's tja, als ze een beetje tegen rot kunnen dan kan het best nog wel wat worden. De wat latere soorten hebben mij vorig jaar het meest gebracht. Maar September was vorig jaar ook gewoon heel goed. Als het straks 3 weken regen wordt dan blijft niets rot vrij.

 

Die zadenplant herbei zijn die al in bloei bij jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen stekken van heribei alleen 2 zaailingen in 2 aparte kuipen.

Staat nog een S5 naast.

 

Ook hebben ze bij mij het meeste gebracht die late soortjes maar het is wel zeker dat ookal is je soort vroeg je moet hem ook vroeg zetten als je wilt hebben dat die zijn vroegheid ook op tijd laat zien want mij gg#2 bloeot ook nog niet heel lang donker gestaan tussen de mais en laat geplant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GG2 x PP stekken pheno 2 zijn vanaf eind juli in de bloei gegaan. Maand te laat gezet en ze worden meer bossig dan hoog. Gelukkig wel leuke aantalen staan.

 

Toch fijn om stekken te hebben die eind juli gaan bloeien. Nu nog kijken of het spul wat er van af komt beetje compact is en rotvrij.

 

gallery_5015_16554_250238.jpg

Edited by Johnny_Sack
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Easy Sativa x Auto Haze vorig jaar beginnen te bloeien...... in september :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

johnny , de zaden heribei, s zijn net begonnen met haren aan maken , veelste laat natuurlijk gvd , wat een kut zooi toch allemaal .en dat moten vroege soorten zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit anders meegemaakt met de heribei. Altijd eerste week Augustus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff dit forum is echt dood aan het bloeden.

 

Zullen we zelf maar een forum opzetten? Misschien kan ik deze site wel goedkoop van Sannie kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

misschien was dat wel iets johnny hahahaha ,trouwens bij mij staat alles in bloei nu , ook de sativa,s ..

Het word nog begin , half okt dan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

morgen en vannacht op pad.. :ph34r:

update komt eraan jongens!

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Struik rover dat je bent !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ook bloei gespot in de easy's in kuipen. Staan onder een afdak, zijn iets gestrekt bovenin maar zijn nu toch echt aan het bloeien.

De S5 laat nog even op zich wachten.

 

Ben benieuwd of de easy's op de spot ook al bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ook bloei gespot in de easy's in kuipen. Staan onder een afdak, zijn iets gestrekt bovenin maar zijn nu toch echt aan het bloeien.

De S5 laat nog even op zich wachten.

 

Ben benieuwd of de easy's op de spot ook al bloeien.

 

Ik ga zondag ook maar eens checken of mijn easys al aan het bloeien zijn geslagen, zou mooi wezen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

een update van de spot met herijuana-gg2 .En een paar GG2 ,en S5

 

als eerste een van de twee GG2

 

ze staan lekker in bloei .

 

gallery_36283_17729_747224.jpg

 

S5

gallery_36283_17729_2411943.jpg

S5

gallery_36283_17729_3579903.jpg

 

herijuana-GG2

 

gallery_36283_17729_1972643.jpg

 

overzichts foto .

gallery_36283_17729_4146268.jpg

 

gallery_36283_17729_2491783.jpg

 

gallery_36283_17729_1492704.jpg

 

gallery_36283_17729_447551.jpg

 

OP de andere spot van de gold rush zijn er van de 10 , 7 aan het bloeien , de andere nog niet ,

wel raar eigenlijk .

 

een gold rush met vier toppen die getopt was door een insect .

 

gallery_36283_17729_1335954.jpg

 

gallery_36283_17729_2322770.jpg

 

een mooie grote , ook in bloei .

 

gallery_36283_17729_1452699.jpg

 

nog een

 

gallery_36283_17729_2432082.jpg

 

de heribei die er nog staat .

 

gallery_36283_17729_652320.jpg

 

nog een

gallery_36283_17729_831011.jpg

 

en ik ben voor jullie weer de boom in gegaan hahahahahahaha

gallery_36283_17729_3907899.jpg

 

 

ER is weer weinig interesse in de tropic , beginnen ergens anders over te lullen , ik stop ermee nu .

Ik weet niet waar ik het voor doe hier , neemt tijd in beslag dat posten , en je hoort of ziet niemand , alleen als er wat te halen is zijn ze er als de kippen bij .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff dit forum is echt dood aan het bloeden.

 

Zullen we zelf maar een forum opzetten? Misschien kan ik deze site wel goedkoop van Sannie kopen.

 

Haha, ik zou eventjes niks van hem kopen als ik jou was :P

 

Ben benieuwd naar de stekken johnny wat ze doen, eind julli beginnende met bloeien dat is wel puik. Uit zaad zijn ze 1 augustus beginnen te bloeien, niet allemaal overigens maar wel de meeste, dus er zitten vroege en late pheno's tussen. De S5 kruising idem dito. Die bloeide tegelijk met de PP kruising.

 

Jij hebt ze geselecteerd dus ben er echt benieuwd naar.

 

Heb je ze nog als moeder of ga je volgend jaar weer opnieuw selecteren indien je er een winnaar aan hebt?

 

Misschien bestuif ik wel een tak van een mooie easy met GG#2, en de heribei lijkt me ook wel leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hack kunnen jullie ook lullen in je eigen tropic , als je dat hebt tenminste , dit voegt niks toe bij mijn tropic .

Ik stop nu ook met posten , ik doe er niks meer aan , de meeste hits , en niemand reageert ergens op .

Ik ben het helemaal beu , nu zal je zien reageren ze weer , het hoeft niet meer van mijn nu .

Ik wil natuurlijk graag weten waarvoor ik het doe allemaal ,maar dat word niet gewaardeerd schijnbaar .

Het ga je goed jongens , ik kijk nog alleen mee .

 

Pff dit forum is echt dood aan het bloeden.

 

Zullen we zelf maar een forum opzetten? Misschien kan ik deze site wel goedkoop van Sannie kopen.

 

Ja Johnny daarom stop ik er ook maar mee , ik ben het beu nu , speciaal naar de spots om jullie allemaal een update te laten zien , en het is zo dood als een pier , in maart april ,en mei is het druk als ze alles willen weten en hebben , daarna zie je niemand meer .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus closed? Of mag ik nog reageren?

 

Hoe groot is je grootste Gold rush nu? Want je staat in de boom..maar komt er niet eens bovenuit? :whistle: :likken:

Je bent vrij om te posten of niet.. ik ben ook 2 weken niet echt actief geweest hier vanwege drukte.. jammer dat je er nu echt mee kapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ja dat vroeg ik me ook al af. Klein menneke.

Mag jij uberhaupt al wel wiet kweken knaap? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voel me hier in iedergeval niet op aangesproken.

 

Dat jij jan en allemaal die je niet kent wilt helpen siert je enorm. Maar helaas denken de meeste mensen alleen aan zichzelf.

Die denken alleen aan gratis zaad.

 

Het zelfde is als contact alleen maar van 1 kant moet komen, daar ben ik ook klaar mee als je snapt wat ik bedoel.

 

Ik heb zelf veel moeite in die GG2 X PP gedaan om te selecteren binnen en heb ze nu ook weer aan binnen staan. Denk

jij dat iemand maar ook met deze genetica gaat werken buiten mijzel en 1 of 2 anderen om? Echt niet! Laat ze er zelf

maar moeite in stoppen.

 

Ik zou het jammer vinden als je niet meer zou updaten, maar dat is aan jezelf natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig van je laatste post.

Het is hier inderdaad stukken minder als enkele jaren terug. Maar je topic telt ondertussen 31 pagina's (en de bloei moet nog beginnen), dus er zijn wel degelijk mensen die deelnemen aan je topic (en al je werk waarderen).

 

 

Grtz,

Deep

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61 heeft een weloverwogen beslissing gemaakt, en daar heeft hij meer dan gelijk in!

het is ook niet leuk meer als je dit vergelijkt met 2 of zelfs 1 jaar geleden.

iedereen is plots verdampt lijkt het, en anders zijn ze wel verspreid over de andere forums

 

ik houd mijn topic enkel voor mijzelf bij en op de 2e plaats voor ons, het kleine groepje.

voor de 3e plaats voor de mensen die lezen en reageren.

voor de mensen die kijken en niet reageren doe ik het niet.

en als ik het zelf niet meer wil stop ik er ook direct mee.

 

 

morgen heb ik theorie examen man! wij gaan gewoon lekker door toch?

en wel of geen topic, ach lekker boeiend.. als wij maar dikke grammen halen ieder jaar!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dit niet meer een soort van lul topic voor iedereen waar die wat in kwijt wilde betreffende algemene informatie? Want daar leek het anders wel op.

 

Ik kan zo een eigen topic beginnen als ik wil maar ik zie daar de behoefte niet toe. Enkel wat mooie plaatjes straks en er staat er al eentje in luf z'n draad.

 

@Johnny,

Dus je houd hem wel in leven?

Ben benieuwd wat die uiteindelijk word. Ik heb ze ook nog staan maar nog geen tekenen van bloei in de stekken.

 

Ik begin een spui topic, tot zo mannen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jij nog over hebt is de andere pheno. Ja heb ik weer binnen staan en groeien gewoon weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

LTGS wel slagen he gvd .

 

Deep , ik moet er nog eens over denken allemaal , als niemand het doet , gaat er veel verloren natuurlijk ,

Het kan best zijn dat ik er nog mee doorga over een week of zo , ik vind het jammer dat het dood bloeit hier , of ik begin zelf een oudoor forum samen met een paar andere hier .

 

Johnny , jij snapte wel wat ik bedoelde .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...