Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Aptus Schema + Dutchpro

Recommended Posts

Zit ongeveer op de helft of misschien iets meer en zit nu op 6kg nat, zaterdag de rest!

Alle grote toppen zijn geknipt en bijna geen toprot gevonden, hooguit 40 gram droog denkik. De toppen die tot zaterdag blijven staan zijn vooral toppen van de 2e laag en dus niet echt risicovol. Er zijn van de 56 planten stuk of 23 planten helemaal geknipt en ook nog is van 15 planten de hoofdtoppen.

 

Abruzzi

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel iets meer met Amnees.

 

Hoeveel denk je dan van 6kg ong.?

1620 gram. Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De weegschaal zei vandaag 5.0/5.1 KG. Dus een totaal van 11 KG nat. Moet wel zeggen dat het lastig weegt op dat ding aangezien er in het midden zo'n ding zit die aangeeft hoe dik je bent :innocent: maar dit zal wel kloppen, heb trouwens ook alle tools om ice hasj te maken. 5 van die zakken, camping wasmachine, 10 filterzakken voor in de wasmachine en een thermometer. Dit alles heb ik nieuw gekocht voor in totaal 80 euro. Ik zal vandaag of morgen even foto's posten van de toppen. Zitten een aantal topjes bij waarvan ik nou niet zeker weet of het toprot is, de buitenkant zijn ze een beetje bruinig, maar trek ik hem open is de stam gewoon hartstikke groen. :wacko: Ik zal daar wel even foto's van posten, waarschijnlijk zien jullie het meteen. Dit is overigens vooral bij de toppen die al liggen te drogen.

 

3KG of meer droog zou wel leuk zijn! maar als ik 25% pak kom ik uit op 2750. Vind dat al heel netjes aangezien ik gemiddeld maar met 3200 watt gedraaid heb. Ik heb een aantal lampen aan het begin en aan het einde gedimd naar 450 watt. Ook heb ik wat eerder moeten oogsten en had ik last van spint. Met alles boven de 2.4 ben ik tevreden.

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou idd is toch een super mooie ronde dan, hoop voor je dat het geen rot is.

Dus je klus is weer geklaard, en nu lekker rustig afwachten B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

11100 nat 26,5% is 2941 , Ha ha als je niet te ver laat in/uit drogen zit ik goed in de buurt met mijn voorspelling ,11760 nat

2940 droog

 

het is je gegund

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de leerling: is idd wel een lekkere ronde ja! de klus is geklaard maar we zitten niet stil he. We gaan al weer de nodige voorbereidingen treffen voor de volgende ronde. :verrygood

 

knakenpoetser: haha dat zou wat zijn man, dat je er zo dicht bij zit. bedankt, zou blij zijn met dat gewicht :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie ronde prachtig! heb vele topics gelezen over co2 hier op het forum maar als ik deze ronde daar mee vergelijk weet ik dat het niet nodig is! :verrygood

groot medium goed voor groeien genoeg ruimte genoeg licht doet wonderen.

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack white: Blij dat je het een mooi verslag vind. Co2 is zeker niet nodig maar aangezien je dat vaak in combinatie doet met een opticlimate is het wel makkelijker voor jezelf om het klimaat op de juiste waardes te houden. Gelukkig heb ik een na verwarmer dus kan ik me inlaat lucht temperatuur regelen. Het is zeker niet nodig maar dit is wel iets wat ik graag in de toekomst zou willen!

 

dames en heren, hier een paar close up foto's van wat toppen waarvan ik het niet helemaal 100% vertrouw.

 

gallery_41826_17407_2944157.jpg

 

gallery_41826_17407_2944157.jpg

 

gallery_41826_17407_962827.jpg

 

gallery_41826_17407_1590422.jpg

 

 

Ik zal even wat mooie foto's maken op een witte ondergrond als ze mooi gedroogd zijn!

 

Als ik een verslagje wil maken waarin ik ice hasj maak van deze ronde, mag dat dan ook hier of moet dat is een ander topic? Wil alles bij mekaar houden, vandaar.

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien alle toppen er zo donker uit?

 

Heb je olie gebruikt in je knipmachine?

 

Ik heb geen olie gebruikt, Nou niet allemaal, vooral degene die iets eerder klaar waren. De stammen zijn gwn groen, het lijkt wel of de thc een beetje bruinig is, bruine puntjes :blink: ze liggen nu 3 dagen te drogen maar het word niet erger ofso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het kunnen zijn dat als er teveel wiet in een knipmachine word gestopt je een soort van kneuzingen krijgt, en dat het plantensap met een hoop bladgroen dit dan veroorzaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat donkere komt door spint in combinatie met een machine.

Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oneens ik heb nooit meer spint.. En knal ook alles door de tumble.. En heb hier ook af en toe last van.. Niks om je druk om te maken.. Komt gewoon omdat het met n machine geknipt word..

.. Weet je de eindstand al..??

 

Geen kwade bedoelingen hoor cum..

 

Gr Just made it..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super!! dit is informatie waar ik wat mee kan. :specool

 

Denk dat ik woensdag het eerste gedeelte al kan wegen, dan vrijdag of zaterdag de rest.

 

Ben bezig met het maken ice en dat gaat heel goed, ben op 1/6 van al me afval en alle spullen hebben zich nu al terug verdiend :D

Ik zal daar ook wel even een foto van posten als dat klaar is.

 

Laat ik dan zelf ook maar een gokje doen.... Ik gok op 2750 :innocent:

 

Fijne avond,

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel benieuwd naar je ice,

Heb het nog alleen van gedroogd oud afval kunnen doen, het eindresultaat is heel erg bruin maar wel moker sterk :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...