Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Aptus Schema + Dutchpro

Recommended Posts

je geeft zelf al aan dat het voornamelijk de toppen zijn die je het eerst geoogst hebt, dat komt gewoon dat je die niet goed gespoeld hebt en er dus nog veel voeding in zit, wat het ook vaker kan zijn is dat ze te dicht op de lamp hebben gestaan, spint, te snel drogen, te warm, kan het natuurlijk ook allemaal zijn.

voor de rest mooie ronde en de kwantiteit is tegenwoordig belangrijker dan de kwaliteit dus geen zorgen.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat me trouwens ook opvalt is dat je topbooster in week 7 bloei weer terug naar beneden schroeft naar 25 ml per 100liter terwijl je die juist op moet schroeven naar 40 terwijl je de rest wel volgens schema doet, ik gebruik zelf ook altijd het Aptus extreme schema en die topbooster zorgt er nu juist voor dat je toppen vol hars aan maken er

zijn ook genoeg andere factoren maar ik zou het de volgende keer gewoon doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack white: Ik denk ook dat het te maken heeft met de voeding, maar ook in combinatie met de tumble enzo. Ik gebruik zelf het pro schema als richtlijn, ik pas een aantal dingen wel aan. Ik had idd de topbooster wel iets omhoog kunnen gooien ja! aah ja doen we volgende ronde weer :P

 

Maaaaaaaar nu wat anders!!! :yummy: net het eerste gedeelte gewogen wat ik donderdag heb geknipt!

 

Het was 6 kilootjes nat en dat is geworden.............. 1573 gram = 26,2 % van het natgewicht. Ik ben hier zeker tevreden mee. Het was echt goed droog, de rest doe ik er morgen in. Aangezien de rest 1 dag minder droogt denk ik dat knakenpoetser zijn voorspelling verdomd dicht bij het eindgewicht gaat zitten. :tu maar we weten het morgen.

 

Ben klaar met het maken van ice en heb een bord vol. ligt nu te drogen maar zal wel +- 45 gram zijn.

 

Abruzzi :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dit bewijst weer dat als je Aptus gebruikt het eind resultaat super is en dat je keiharde toppen hebt! ik zelf zal echt nooit meer over stappen op andere supplementen! en om nog eens even terug te komen over die donkere toppen dat komt echt niet door de tumble trimmer alleen als je ook echt olie erin heb zitten ander is het echt onzin heb dit nog nooit gehad met dat ding snap ook niet dat jullie denken dat dit de oorzaak is :wacko:

maar goed super goeie uitslag al voor het eerste gedeelte het is je gegund!

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abruzi schreef juist dat zijn toppen niet zo hard waren @ jack white :shifty:

 

Ze worden harder van geen voeding meer geven op het eind dan van een suplement.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack white: Ik vind de voedingslijn ook goed, maar het is kort door de bocht om te zeggen dat als je met aptus werkt je een goed resultaat hebt, hier spelen natuurlijk veel meer factoren in mee ;) . Maar de voedingslijn is zeker goed en ik zou ook niet zo snel meer overstappen :D Hoe die bruine shit komt... veel verschillende conclusies hier. Volgende keer eerder op water en kijken of het dan weg gaat. :innocent:

 

Uiteindelijk toch nog redelijk harde toppen gekregen maar had zeker harder gekunt :innocent: . Hoop dat ik ze volgende ronde 1 tot anderhalf week langer kan laten staan, dan ga ik hopelijk dik over de 3k. :showoff:

 

Ik ga als alle amnees uit de netten is een gifbom in me hok leggen om alle spint die er nog is te doden. Ik haal de kappen eruit en zorg dat er geen lucht meer via de slangen erin en eruit kan. Dan 24 uur wegblijven en dood is alle spint.

 

Vanavond de uitslag van zowel de amnees als de ice!!!

 

Abruzzi :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ga je doen, vernevelaar met gif erin zetten?

 

Is een bus die je aan zet die begint als een gek te spuiten, dan wegwezen en 24u wachten en hok afsluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk uit met die shit serieus. Jezelf goed inpakken met ontsteken en wegwezen.

 

Word 1 mistbank.

 

Dood alles wat levend is in de kleinste hoekjes en kiertjes van je hok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zegt men.

 

Bij mij heeft het nooit gewerkt..ook meerdere niet.

 

Elektrische vernevelaar doet het hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zeggen van wel dat het de eitjes ook stuk maakt.

 

Heeft hier wel geholpen en was niets meer te bekennen. Het ruikt nog naar die bende in het hok.

 

Pcies zon gif lucht zoals de meeste shop wietjes hier ruiken lol. Dus zal vast wel lang nawerken.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er meerdere gehad Cl.

 

Geen van alle bleek te werken...ook twee tegelijk niet.

 

Of moet je er nog meer gebruiken voor.een hok van 22m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er meerdere gehad Cl.

 

Geen van alle bleek te werken...ook twee tegelijk niet.

 

Of moet je er nog meer gebruiken voor.een hok van 22m2.

 

De bussen die ik had waren volgens mij voor 80m2 als ik mij kan herinneren en 45m2 voor spint.

 

Kan er ook helemaal naast zitten maar ziezo 2 x zoveel voor spint/muggen dan weet ik nog wel..

 

Kan het niet nakijken want heb de lege weggegooid.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap niet dat jullie die kut-spint nog steeds niet zat zijn.

Lijkt erop dat een aantal spint kweken i.p.v. een plant.

Koop gewoon goed zaad van een betrouwbare zaadboer.

Een top Amnesia voor nog geen 5,- en geen gelazer mee.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee wij zijn die spint nog lang niet zat. Het begint net leuk te worden.

 

Houdt je bezig.

 

Leuk man. Spint kweken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb ook weer een nieuw nestje!!

 

Wat zijn ze toch lief he als ze nog klein zijn :innocent:

 

Met 6 weken mogen ze weg....

 

Als er nog mensen geintereseerd zijn, graag per PM

 

 

Sorry voor dit gespam!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit 1 herma gehad. Er zijn ook betrouwbare zaadboeren...ennnnnnnnnnn hoe ga je ermee om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha gaat lekker hier. Nou een ding weet ik wel, ik heb nog liever spint dan dat ik met zaad kweek. Dat was echt een groot drama...

 

Cum Laude: Ik zou even moeten kijken welke het is, het zou dat idd best kunnen zijn. Heb het nog niet gekocht namelijk, zag het in een oogopslag liggen.

 

Zometeen wegen !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het eindgewicht is bekend hoor!

 

Het tweede gedeelte is gewogen en is uitgekomen op 1210 gram. dus een totaal van 2783 gram.

 

Van die 5100 gram is dus 23,7 % overgebleven. Dit is dus een stuk sneller gedroogd als het eerste gedeelte, dit heeft zelf nog 1 dag korter gedroogd.

 

Ice moet ik nog even op wachten, was vergeten dat ik veel flessen heb staan met het water dat overblijft, laat die zooi ff een paar dagen bezinken.

 

Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik deze ronde tevreden ben met een eindgewicht van 2,4 kilo. Ik ben dus dik tevreden :verrygood

 

Ik heb weer heel erg veel geleerd van deze ronde, ik heb dingen die ik volgende ronde anders ga doen, hier post ik morgen een lijstje van samen met foto's.

 

Heb uiteindelijk gebruik gemaakt van 5.5 m2 en 3200 watt

dit is dus 506 gram m2 en 0,87gram/watt

 

Over deze scores wil ik volgende ronde dik heen gaan, dus weer een leuke uitdaging :wOOt

 

Bedankt iedereen die mij nuttige tips hebben gegeven, dit heeft zeker geholpen! :verrygood

 

Al met al is dit topic nog best vaak bekeken met veel reacties, kan ik hieruit ophalen dat mensen zitten te wachten op een nieuw verslag? :comp:

 

 

Abruzzi

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top man mooie score toch, als ik het gehele verslag bekijk vind ik het een mooi verslag en ben benieuwd naar je volgende ronde

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...