Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Aptus Schema + Dutchpro

Recommended Posts

mwa, das wel zonde... ik zou ze nog niet op water zetten maar ze wel geven wat ze graag willen.

 

Dat is ongeveer een verhouden npk van 1.5-2-4 met wat mg en ca

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwa, das wel zonde... ik zou ze nog niet op water zetten maar ze wel geven wat ze graag willen.

 

Dat is ongeveer een verhouden npk van 1.5-2-4 met wat mg en ca

 

Ja dat wil ik ook gaan doen. Maar hoeveel dagen van te voren zou jij dan overgaan op water? Ik vind anderhalve week wel prima aangezien ik de aarde ook nog ga hergebruiken. Of maakt dit niks uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die aarde moet je wegflikkeren. Je hebt spint toch.

ooh ja die beesten kruipen natuurlijk me aarde in. dan maar nieuwe aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah klere beesten, straks maar me aarde weg gooien en me hok helemaal bespuiten met een middel? En dan denk ik vanaf week 1 roofmijt uitzetten? Hoe kom ik van die .. beesten af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hok ken je volgens mij gewoon met dettol reinigen..... zonde maar ze staan er toch mooi bij goos :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 51 Bloei

 

criticalwidow: Ze staan er ondanks de spint nog wel mooi bij ja! Met dettol zou het idd kunnen maar dat is niet tegen me spint. Ik heb het verslag van Whazzup is doorgelezen en daar wordt het mooi uitgelegd. Daaropvolgend ga ik me hok nog is bespuiten tegen spint.

 

De planten staan er mooi bij en ik heb nog geen last van de spint, het lijkt ook niet erger te zijn geworden, integendeel zelfs. Waar ik me op dit moment meer zorgen over maak is het feit dat ik een grote kans heb op toprot.. De luchtvochtigheid met de lampen uit loopt gemakkelijk op tot 70%. Er zitten een paar hele dikke toppen bij, hoop dat die geen rot krijgen. Miss toch maar is kijken voor de zomer 2015 naar een opticlimate :whistle: naja dat zien we dan wel weer.

 

Gister hebben de plantjes 40 Liter gekregen met 30 ml camg

 

Vandaag heb ik een vat aangemaakt met:

 

100L water

15 ml regulator

20 ml P boost

60 ml K boost

25 ml top booster

50 ml Bloei A + 50 ml Bloei B

 

ph: 5.8

ec: 1.0

 

temp lampen aan: 25.5

temp lampen uit:: 22.2

 

Na dit vat (2-3 dagen) krijgen ze weer een vat met camg.

 

Zo staan de dames er momenteel bij

 

gallery_41826_17407_438670.jpg

 

gallery_41826_17407_3354688.jpg

 

gallery_41826_17407_460315.jpg

 

Ze moeten nog wel ff lekker gaan wratten.

 

Fijn weekend

 

Abruzzi B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterend! :likken:

Ik hoop voor je dat je de luchtvochtigheid onder controle krijgt en zo minder kans op toprot hebt........succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Abruzzi, en er zit nog een hoop fenijn in zo lijkt het, was dit een 9 weken Nees?

Spint kan je weinig meer aan doen nu, alleen het klimaat voor hen zo onaantrekkelijk mogelijk houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Abruzzi, en er zit nog een hoop fenijn in zo lijkt het, was dit een 9 weken Nees?

Spint kan je weinig meer aan doen nu, alleen het klimaat voor hen zo onaantrekkelijk mogelijk houden.

 

Hee Krasi,

Wat bedoel je precies met een hoop fenijn? Deze amnees moet zeker wel 9 weken staan, liever 9.5 a 10 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze nog wel wat willen laten zien :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop het ook, er is op dit moment toch niet heel veel meer dat ik kan doen. Heb nog geen last van de spint en of ik toprot krijg is gewoon afwachten. We zullen het allemaal wel zien :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit man, onderin ook een beetje hard?

 

Ontvochtiger er bij niets voor jou?

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit man, onderin ook een beetje hard?

 

Ontvochtiger er bij niets voor jou?

 

Onderin had het wel wat harder gemogen, was natuurlijk best dicht gegroeit.

 

Denk dat een ontvochtiger niet echt veel uit gaat maken. Die zou dan vooraan helemaal in de hoek moeten komen. Heb daar niet echt ruimte meer voor en denk ook dat het nu pas zou werken als die heel zwaar.

 

abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel goed op die rot checken, als t er eenmaal inzit rot er meer weg dan er bij komt.

 

Zal ik doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou sowieso kappen met voeding, zat buffer. beter op safe spelen je hebt al prachtige toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou sowieso kappen met voeding, zat buffer. beter op safe spelen je hebt al prachtige toppen.

 

Ze krijgen nu nog een dag camg en nog een dag superthrive. Dan een dag niks en daarna enzymen er door heen pompen en op water. Dan staan ze ongeveer anderhalve week op water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet wat om volgende week dinsdag de grootste toppen alvast te oogsten? Met zo'n lange kniptang en een visnet. Het kost me wel wat opbrengst omdat ze dan nog niet volledig zijn uitgehard. Maar als het rot krijgt kost het nog veel meer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik me maar af vragen hoe je dan ooit achterin moet komen maar je hebt een creatieve oplossing gevonden!

 

Kleinere amnees toppies heb ik nog nooit rot in gehad + die krijgen dan opeens weer goed licht.

 

Kan je die kleine toppies net zo goed een weekie extra geven dan en die op dag 75 oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik me maar af vragen hoe je dan ooit achterin moet komen maar je hebt een creatieve oplossing gevonden!

 

Kleinere amnees toppies heb ik nog nooit rot in gehad + die krijgen dan opeens weer goed licht.

 

Kan je die kleine toppies net zo goed een weekie extra geven dan en die op dag 75 oogsten.

 

Af en toe krijg ik ineens zo'n creatieve ingeving :lol:

 

Wat je zegt klopt ja, ik heb zelf ook nog nooit rot gehad in kleinere toppen. Alleen in de joekels!

 

Er zitten zo'n 5 toppen bij waarvan ik denk dat die toppen wel is toprot zouden kunnen krijgen. Het lijkt mij dan ook wel slim om die volgende week dinsdag al om te halen, dan staan ze 8 weken en 5 dagen. De rest laat ik sowiezo tot die zaterdag staan, die zouden dan 9 weken en 2 dagen staan. Maar ik denk dat als alles er dan nog goed uit ziet ik ze lekker tot die dinsdag of zaterdag erop laat staan. :D

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over achter het net vissen kan je hier niet spreken..

 

Is een goed idee, zolang er niks naast het net valt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over achter het net vissen kan je hier niet spreken..

 

Is een goed idee, zolang er niks naast het net valt!

 

Klopt, daarom eerst de top knakken en al in het net leggen. Daarna die top knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...