Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Aptus Schema + Dutchpro

Recommended Posts

Ik ben benieuwd naar het resultaat, het ziet er goed uit !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 60 Bloei

 

Goedenavond medegrowers,

 

Plantjes zien er wel goed uit, wel vind ik dat de 'herfst' er vrij laat in zit.. Ben van plan ze aankomende zaterdag om te halen, mocht het zou zijn dat ik dan nog geen raar blad uit toppen zie komen of andere gekkigheid dan laat ik ze tot dinsdag staan.

 

Plantjes krijgen nog wat enzymen en gaan op water.

 

De luchtvochtigheid is nu relatief laag, met de lampen uit rond de 55%

 

Ik zorg door middel van me na verwarmer dat de inlaatlucht met lampen uit nagenoeg de zelfde temperatuur heeft als met de lampen uit. dit scheelt hooguit 2 graden. Dit vanwege schimmel (rot)

lampen uit +- 22.5 graden

lampen aan +- 24.5 graden

 

Verder mogen de toppen nog wel aanharden aangezien ik ze nog zeker niet hard genoeg vind. Ik hoop dat dit aankomende 5 dagen nog gebeurd en anders laat ik ze dus 3 dagen extra staan, dan zouden ze 68 dagen staan. Ik ga vandaag of morgen ff de trichomen checken met een microscoop. :search:

 

Hier de foto's van hoe de planten er momenteel bij staan B)

 

Op de eerste foto is te zien hoe de grotere planten achterin de schutbladeren leegtrekken

 

gallery_41826_17407_358601.jpg

 

gallery_41826_17407_1432820.jpg

 

gallery_41826_17407_3233953.jpg

 

Al mensen die een grove schatting durven te maken? :whistle: Ik zelf ben hier heel slecht in dus daar begin ik niet aan.

 

Dit was hem weer

 

Abruzzi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als alles goed blijft gaan, moet je er toch zeker wel 2 kilo van af kunnen halen. Ik schat op 2850. Ong 51g per plant.

 

Maarja zal er wel flink langs zitten. Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min 70 g p plant.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min 70 g p plant.

 

Succes

 

Minimaal 3.9kg, rook er nog een

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom had ik ze al eerder op water gezet als ik jou was.

 

maar ziet er wel goed uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo abruz heb jij toevallig een verslag van jou hok? En setup? Zit je al een tijdje te volgen en mee te lezen ziet er leuk uit! Ik denk persoonlijk zelf dat je wel over de 2,5kg gaat met deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt in ieder geval allemaal positief, ben heel erg benieuwd!

 

Starter 1.0: Dat zou wel lekker zijn man, hoelang stonden ze bij jou? en waren ze toen keihard?

 

supernoob: Ik had idd wat eerder over moeten gaan op water aangezien ik ze niet heel lang kan laten staan.

 

Dimitrie: Ik heb geen verslag van mijn hok, me setup is aan het begin van dit verslag te vinden. Wat zou je verder nog van me hok willen weten? Ik hoop dat ik daar overheen ga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als alles mooi hard is redt je de 3k wel......het kan zelfs nog mooier. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je toch zeker boven de 3K zit als ik je foto's zo eens bekijk..!

 

Succes met het knippen!!

 

Gr, GK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi: Dan moeten ze idd wel goed hard zijn, dit is helaas nog niet het geval :thumbsdown: Daarom blijven ze nog even staan!

 

growking86: Daar gaan we zeker voor! Zoals ik aan het begin al aangaf ben ik deze eerste ronde in dit hok tevreden met 2.4, maar we gaan natuurlijk voor zo veel mogelijk. Uiteraard ook een goede kwaliteit. Bedankt man!

 

Voor het knippen heb ik gelukkig een tumble trimmer en dat werkt perfect. Ondanks dat zal ik toch nog behoorlijk wat uurtjes bezig zijn met knippen.. Zo op de helft begin je een beetje te zingen en tegen jezelf te praten haha. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trek er eens een paar grote toppen uit, liefst die zo dicht mogelijk bij een lamp zitten en trek ze helemaal open om op rot te controleren.

 

Zodra je rot begint te zien kunnen veel grote toppen al flink aangetast zijn vanaf de steel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trek er eens een paar grote toppen uit, liefst die zo dicht mogelijk bij een lamp zitten en trek ze helemaal open om op rot te controleren.

 

Zodra je rot begint te zien kunnen veel grote toppen al flink aangetast zijn vanaf de steel.

 

Ik heb al een aantal toppen bekeken waar ik bij kon, hier was niks raars aan te zien. Of dit achterin ook zo is weet ik nog niet, Die toppen zien er opzich gezond uit. Je ziet het vaak alleen niet meteen als er idd wat mis mee is. Aangezien ik achterin heel veel dikke toppen heb zitten kan ik er wel 1 omhalen maar mocht ik daar rot in hebben kan ik toch niet eerder oogsten dan zaterdag. Ik controleer wat ik kan controleren en let op rare dingen maar ik ga zaterdag denkik gewoon alles omhalen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei, die vergeling ziet er niet goed uit!

had ik ook afgelopen run, en toen was ruim de helft verrot..

het begon ook net op het punt waar ik niet gemakkelijk bij kon, en toen veel te laat laten staan omdat ik het niet doorhad :(

Ik zou zeker even een top properen af te knippen van de lelijkste, om even van binnen te kijken en zeker te zijn!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja het oogsten is begonnen. Helaas eerder dan verwacht maar het is niet anders :thumbsdown: . Van 1 grote top was de bovenkant helemaal weg gerot. :verryangry: Verder op sommige plekjes een klein beetje rot tegen gekomen maar dit viel nog wel mee. morgen word de rest geknipt. achterin zijn alle hoofdtoppen al geknipt en de meeste zagen er goed uit. Al een flinke zak vol! Als alles is geknipt en in de netten hangt volgen foto's. Ik zou eerst zaterdag pas kunnen oogsten maar dit kon gelukkig eerder. Ik heb me een pad geknipt naar achter toe om daar alle grote toppen weg te kunnen halen :lol: Hoop dat ik ze de volgende ronde lekker lang kan laten staan want dit is natuurlijk best balen. Ik denk dat het allemaal wel mee valt maar het had veel meer kunnen zijn. Maargoed we kijken naar wat we hebben en niet naar wat we niet hebben :innocent:

 

Abruzzi :smoke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het wel leuk om te weten maar aangezien een gedeelte vandaag word geknipt en in het net word gelegd en een gedeelte morgen word gedaan is het niet realistisch denk ik. Ook moet ik dan morgen weer de toppen uit het net halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het natuurlijk ook nog even nat wegen vandaag en dan weeg ik de rest morgen gwn. Doe dat wel, dan horen jullie het morgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...