Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Kut Verslag, 50X Lemon Haze

Recommended Posts

Thanks

 

secret jardin, als de opbrengst ok is blijf ik mis wel gewoon vloeden. 100 x makkelijker

 

was nu 5 dagen weggebleven, lol. zopen dus niet heel hard maar er hangt ook niet bar veel licht boven. 520 watt per m2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel licht??

Mijn Hokkie is 1.44 m2.

Daar hangt een 600/660 Gavita boven?

 

Is dat niet genoeg dan????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago irritant zeg die afbeelding elke keer onder je bericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lostchild dus zon vergeeld filter vind jij mooi? en weten wat je doet? OK

 

@ lostchild dus zon vergeeld filter vind jij mooi? en weten wat je doet? OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik een keer normaal op je reageren dan kapitein. Vind jij weten wat je doet een heel filter vervangen omdat er een beetje vuiligheid in het doek zit? Op zijn hoogst verlaagd het je afzuigcapiteits iets maar het heeft niets te maken met de werking van je filter. Ik ga niet elke ronde mn filter doek vervangen. Veel plezier als jij dat wel doet, maak je druk om jezelf.

 

 

Niet veel licht??

Mijn Hokkie is 1.44 m2.

Daar hangt een 600/660 Gavita boven?

 

Is dat niet genoeg dan????

 

Niet genoeg bedoelde ik niet. Maar hoe meer licht/energie op de planten hoe hoger de verdamping. Vind dat ze wat weinig drinken op het moment, misschien komt het ook wel door de natte voeten, daarom maar 5 dagen gewacht deze keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lostchild dus zon vergeeld filter vind jij mooi? en weten wat je doet? OK

 

Maakt mij geen ruk uit hoe je filter eruit ziet, dat ie het goed doet vinnik veel belangrijker.

 

Super draait al wat langer mee, als jij een na een rondje niet in de wasmachine gedane filterdoek als maatstaf neemt voor iets kan je nog raar opkijken in de toekomst. Ik was ook echt niet elke ronde dat doek, de filter doet wat ie moet doen ook zonder wassen en blazen door dat ding doe ik niet dus mooie stofvangert ook nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een schoon doek had je wellicht 6x600 kunnen draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, heb een 3100m3 filter en 2500m3 afzuig. filterdoek is maximaal 2 draaien oud.

 

zal nog eens een shot maken van t plafond. lol.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha... De pito kwekert gevonden.... Ff afkijken hoe het werkt voor ik evt. overstap... Wederom errug leerzaam allemaal.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Supernoob.

 

Mooi zo'n kutverslag, zie alleen geen kut, maar buds. :rolleyes:

 

Lees wel eens mee hier, dan nu maar is een reactie plaatsen.

 

Gaat wel lekker hierzo, mooie buds in de maak man, hoop dat je de warmte onder controle kan houden aankomende week, ze geven toch wel weer temperaturen van boven de 25 op, eerst maar eens afwachten, dat rare Nederlandse zomerweer.

 

Nu eigenlijk wel een prima kweekweertje.

 

Succes verder! :tu

 

 

Grtz,

El oro verde

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja? Waar is HD dan ?

 

ja, waar is HD? niet op zn eigen forum die vol prutsers zit , lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit hij er niet meer?

Kort na dat het internationaal geworden is ben ik weg gegaan, had nog wel een 40x600 daar gemaakt maar is volgens mij weg gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, heb me er 2/3 rondes geleden geregistreerd en toen zat hij er niet meer op. Was merendeels om iemand te volgen waarmee ik op wf contact had. Maar vond het 3x niks. Geen interessante verslagen verder, en of je planten er nu goed of slecht uitzien, altijd overdreven positieve comments. Had me wel leuk geleken om wat van hem te volgen.

 

 

Ontopic: Sorry, ben druk geweest van het weekend. Zal morgen weer foto's schieten. Realiseer me ook net dat ik vergeten ben pk toe te voegen, hier begin ik altijd mee vanaf week 5 in lage dosis. Kan er nu pas eind week 6 mee beginnen. Maarja, komt wel goed.

 

 

@ el oro verde. Kom nu niet boven de 30, mocht dat wel gebeuren gooi ik de airco weer aan. Thanks

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het blijkbaar niet kut genoeg was, 2 weken geen update geplaatst (geintje, kwam wat tussen) en een lamp uit gedaan vanwege de warmte sinds een week. Draai met 4x600 watt. Mede daardoor vind ik het vloeden ook niet succes meer Het water blijft te lang staan door relatief weinig licht > lage verdamping. Te lang natte voetjes vinden ze niet leuk.

 

Zit inmiddels op dag 45. Toppen zijn niet dik maar het zit wel bomvol met stevige bollen tot onderin. Als ze even lang als amnees moet, moeten we nog 3 volle weken.

 

gallery_38563_17289_1444293.jpg

gallery_38563_17289_135454.jpg

gallery_38563_17289_2188749.jpg

gallery_38563_17289_1122004.jpg

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie lengte hebben ze noob.

Zie genoeg toppen iig haha.

Deze trmperaturen blijven nog even aanhouden geloof ik, minder dus

 

Seeya

 

Grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer ze ongeveer hetzelfde afbloeit als een Nees dan worden die toppen nog wel dikker :)

Lekker lang zijn ze wel en idd mooi wit ook.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet anders, de ronde hierna kan ik gewoon weer knallen met 6 lampen en eb vloeden.

 

Kom met 4 lampen nu op 29 gr. Hou ze graag lekker hard dus hier laat ik het maar bij. Hebben toch een week of 4 3000watt gehad. W'll see.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk weer wat foto's van je hokkie te zien N00b! Ik loop exact een week op je voor, maar moet zeggen dat ik denk dat mijn topvorming momenteel, dus met een week voorsprong op jouw draai, vergelijkbaar is met die van jou.

misschien gaan we allebei nog de breedte in ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...