Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Kut Verslag, 50X Lemon Haze

Recommended Posts

Zou me geen zorgen maken Mug. Sowieso verwacht ik geen cola;s met deze lichtintensiteit. Vind hardheid belangrijker nu dan dat ze enorm gaan zwellen. Als het gevoel je bekruipt om een top tegen je knipmaatje aan te gooien om te laten voelen hoe hard hij is, of dat het geluid van een in de bak vallende top zo lekker klinkt dat je em op wilt rapen om nog een keer te gooien, dan zit je goed.

 

Zie je dat ze bij mij nog groen zat zijn met exact dezelfde verhoudingen van dezelfde voeding?

Edited by supernoob
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het gevoel je bekruipt om een top tegen je knipmaatje aan te gooien om te laten voelen hoe hard hij is, of dat het geluid van een in de bak vallende top zo lekker klinkt dat je em op wilt rapen om nog een keer te gooien, dan zit je goed.

 

:jump: :likken: :jump: :dribble: :jump: :spell: :jump:

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het gevoel je bekruipt om een top tegen je knipmaatje aan te gooien om te laten voelen hoe hard hij is, of dat het geluid van een in de bak vallende top zo lekker klinkt dat je em op wilt rapen om nog een keer te gooien, dan zit je goed.

Dus ik ben niet de einige die dat doet hahaha

 

heb je nog extra gaten aan de zijkant gemaakt in je potten noob? Of zijn de bestaande gaten in 20L pitten voldoende ?

 

Tijd voor een Update btw :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had heel enthousiast 4 gaten gemaakt op de bodem. Maar heb geen verhoging dus die staan op de grond, denk dat die geen zak helpen lol.

Als je nog kan kiezen zou ik wel kratjes pakken hoor. Kun je meer medium effectief vloeden, dan bij een hoge pot. Al trekt het wel redelijk omhoog.

 

Vanavond laatste update. Zondag gaan ze om.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik lees ok iets over verhoging met kabelgootjes of zo....??? Is het dus verstandig op kratjes ook nog iets hoger te zetten??

nu ik toch al aan t vragen ben wil ik ook nog dit vragen... als ik 6x600watt hang dus bijna 6m3 hoe groot moet mn vat dan wel niet zijn om genoeg te vloeden??

jij vloedt 150 liter, elke 3 dagen. dus als ik eb/vloed is een vat van 150L genoeg toch? Of zie ik dat verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vloed 150 liter. maar ik EB vloed met 400 liter. Met 6x600 Watt drinken de planten ongeveer een liter per dag. Dus als je 400 liter om de dag eb vloed, kun je elke keer 1/4 verversen.

 

Ik heb geen kabelgootjes eronder liggen though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 liter !!! Mijn god.... dan is het beter als ik zelf een vat maak

 

vloed je dan uiteindelijk dagelijks?? 15-20 min p/dag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt een flexi vat kopen

 

Nee nooit dagelijks. eens in de 2 of 3 dagen. Afhankelijk van of je voor potten/kratjes gaat, welk medium en de verdamping.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excuse, was te laat om meer foto;s te maken.

 

Geef al een week kraantjeswater. Al vind ik dat ze al omkunnen, gister nog een keer gevloed, dus ze mogen nog ff tot zondag. Probeer nog een keer een update te plaatsen maar moet zeggen dat ik erg druk ben.

 

Het is geen topper kwa opbrengst, maar draai dan ook maar met 4 lampen, en de laatste warme dagen zelfs maar 3. Maar het zit lekker vol en toppen zijn lekker hard en mega wit

 

gallery_38563_17289_2497061.jpg

 

gallery_38563_17289_281696.jpg

gallery_38563_17289_1531826.jpg

Edited by supernoob
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi wit idd, wel foxy, dat knip je iig zo weg en compacte witte Lemon toppen, daar wordt iedereen toch vrolijk van.

Wat betreft de warmte, ik heb daar ook last van, vandaag in de vroege avond was het 34C in m`n tent, nu is dat in de groei niet zo erg als in de afrijping maar ik smacht wel naar koelere avondtemperaturen.

M`n lamp uit temperatuur, dat is s 'middags is het gewoon 25/26C.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja torentjes vind ik wel meevallen. Is alleen boven in de tent en ze zijn niet fluffy. Knip en weg idd. Meeste gewicht zit bij een haze er toch onder.

 

Klopt daarom heb ik nog een lamp uit gedaan, blijf nu op de 27 graden de laatste week. Met 4 lampen werd het 31.

 

Vanaf volgende week gelukkig weer normale temperaturen. Hopelijk weer met 6 lampen knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er idd lekker uit. Zelfde strain als afgelopen ronden?

Las ook iets over gen2000. Schijnt wel te werken tege hogere temperaturen. Mss iets voor volgende ronde?

Ik wil het ook gaan testen..

Grtz

Edited by secret jardin
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb normaal niet zo'n probleem met warmte. dit was een kutkweek vanwege de zomer. Heb de temperatuur constant onder de 30 gehouden door lampen uit te zetten, maar torentjes zijn stralingswarmte. Zo lang de toppen niet fluffy zijn vind ik het niet zo erg. Volgende ronde weer gewoon eb vloeden, normaal dag en nacht temperaturen.

 

Dit is lemon haze, is de eerste keer dat ik die heb gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi toppen op die lemons. Zal wel lekker sticky zijn.

 

Knap gedaan zo met alleen vloed en zonder eb. Succes met omleggen dit weekend. :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen man, ik ga er zelf ook wegzetten volgende ronde.

Zal je report eens aandachtig doorlezen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Vanaf volgende week gelukkig weer normale temperaturen. Hopelijk weer met 6 lampen knallen.

 

Ze gingen er zondag toch af??? ;-)

Verder mooi kut hoor....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf volgende week gelukkig weer normale temperaturen. Hopelijk weer met 6 lampen knallen.

 

Ze gingen er zondag toch af??? ;-)

Verder mooi kut hoor....

 

Deze wel ja, maar er gaan gelijk weer nieuwe in natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nice uit Noob. THC blinkt in de toppen.

Gaat een lekker rokertje worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...