Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Kut Verslag, 50X Lemon Haze

Recommended Posts

Zo de knetter!! die gaan echt super lekker man!!

Mooi en lekker gezond veld zo!!

 

Die zullen ondertussen wel aardig zuipen of valt dat mee??

 

Hoe hoog heb je je net hangen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker Noob! gaat inderdaad keihard bij jou! hoo groot zijn ze nu? ik zit inmiddels net over de meter met mijn 21 dagen bloei.

En inderdaad, net als Pietje Wietje, vroeg ook ik me af hoe hoog jij je net hebt hangen.

 

We blijven elkaar volgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks. Mn net hangt op 72 vanaf begin stam. En de hoogste uitschieters zitten op 86 cm.

Zuipen doen ze al iets meer. Het staat sins gister al droog maar ga nog wachten tot morgen met vloeden. Ben dan 5 dagen weggebleven weer ipv 7. Vanaf volgende keer worden het 3 of 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch zien ze er goed uit, nog steeds frisgroen en maar weinig echte internode strek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow ja die knallen wel! Mooi gelijk veldje. Stijgt de PH in medium niet als je maar eens in 7 dagen vloed?? Of is dat nie het geval bij dit medium?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ze zelf wel aardig gestrekt Krasi, maar boeit me nooit zo bij Haze, hou je toch en geeft een hoop diepte in het gewas. Straks mooi harde bolletjes overal. Verder vind ik ze idd een mooie gezonde kleur hebben, geen enkel verkleurd blaadje en geen enkel paars steeltje.

 

Ph stijgt wel NOA. 7 dagen was alleen in het begin. Zit nu op 5 dagen en worden er zo 3 vanaf week 4 dag 1. Moet wel zeggen in Gold Label zitten veel chelaten, die zijn beter opneembaar voor de planten, ook bij een hogere PH. Google maar eens op "chelaten" en vergelijk verschillende voedingen als je het interessant vind.

 

Maar goed is maar een noodoplossing voor de zomer, eb vloed liever. Temperaturen zijn nu wel ok, maar kraanwater is nogsteeds redelijk aan de hoge temp. En ongeacht welke dompelpomp je gebruik, ook die van Halea warmt het water een beetje op. Kom je nog op 24 graden uit denk ik na toevoeging vers water. Dus vloed nog wel even tot de volgende ronde, denk ik.

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met nog ongeveer 5 is de meeste groei eruit. Als ze zo doorgaan worden ze ongeveer 1.1m hoog.

Met de open structuur van je strain is dit echt een ideale hoogte. Van onder tot boven knetterharde toppen!!

 

Als ik zie hoe je dames zich ontwikkelen zou ik helemaal niet meer gaan eb/vloeden.

Alleen vloeden gaat toch prima, helemaal voor zo'n luie vent als jij :likken:

 

Wat vind jij dan het voordeel van eb/vloeden tov. alleen vloeden??

Share this post


Link to post
Share on other sites

voordelen voor mij zijn,

 

-minder nat staan tot week 4. wat extra strek teweegt brengt en minder goede worteling

-eb vloed gaat het water hoger en trekt het hoger in je krat/pot. nu staat de helft van de pot droog.

-alle planten krijgen evenveel water. een vloer staat zelden waterpas dus trekt het ene deel sneller droog als de ander

-bij het leegtrekken van je vijver trekt er zuurstof in je krat/pot

-bij enkel vloeden verdampt er ook water vanaf t zeil en blijven de zouten liggen, bij eb vloed niet.

 

 

Ergste groei eruit zou ik niet zeggen lol, verwacht dat ze nog doorknallen tot een week na de foto's. Gaan een aantal toppen te dicht bij de lamp komen. Niks aan te doen. Sowieso zit meer dan 80% van de toppen wel op mooie hoogte straks.

 

Ga nu 1x ec 1.7 geven

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei ook dat over 5 dagen de meeste groei er wel uit is en dat ze dan ongeveer 1.1m hoog zijn.

Ben je nu ook al te lui om te lezen???hahahahahahaha ;)

 

Als ik de groei wil remmen (op aarde!!) laat ik de potten ff wat droger staan,hierdoor stijgt de ec en remt het de groei iets.

Werkt dit bij pito ook of zou je eerder kiezen voor eenmalig een hoge ec gift om de groei eruit te halen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ok. droog gaat helaas niet, want dan gaat 1 hoekje planten dood vanwege ongelijke vloer. heb 1x 1.7 gegeven net. maar weet nu al dat het geen ruk helpt. ik heb mn topic niet voor niets kutkweek genoemd, was geen grap. lol

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker voor een kutverslag! :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tussenupdate:

 

Ik heb ivm gunstige buitentemp mn airco uitgezet. Dacht het dak van mn tent er weer af te ritsen om de temp nog iets te laten dalen en de bolling van de tent naar binnen weg te nemen. Vorige ronde, toen de buitentemp nog wat lager lag, werkte dit prima en kon ik met 6 lampen draaien. Nu lijkt het averechts te werken!?

De temp ging ipv omlaag, omhoog van 30 naar 32 gr. Situatie hersteld met 2x 254 slang en rits aan de onderkant 60 cm open, en de temp is terug naar 30.

Conclusie onderdruk/ betere luchtstroom reguleert de temp beter in de zomer. Dak blijft er dus op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tussenupdate:

 

Ik heb ivm gunstige buitentemp mn airco uitgezet. Dacht het dak van mn tent er weer af te ritsen om de temp nog iets te laten dalen en de bolling van de tent naar binnen weg te nemen. Vorige ronde, toen de buitentemp nog wat lager lag, werkte dit prima en kon ik met 6 lampen draaien. Nu lijkt het averechts te werken!?

De temp ging ipv omlaag, omhoog van 30 naar 32 gr. Situatie hersteld met 2x 254 slang en rits aan de onderkant 60 cm open, en de temp is terug naar 30.

Conclusie onderdruk/ betere luchtstroom reguleert de temp beter in de zomer. Dak blijft er dus op.

en veiliger lijkt me met het oog op ontdekkingsrisico?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zijn weer. Ze zijn nog flink doorgeschoten, er zit een tiental toppen te dicht bij de lampen maar meer dan 90% van de toppen zit op goede afstand. Het is behoorlijk vol geworden maar met een mooi diepte in het gewas. Heb goede hoop op een nette opbrengst als de strain een beetje potent is. Top ontwikkeling tot dus ver is prima. Vloed inmiddels eens in de 3 dagen met 150 liter, elke keer precies de zelfde hoeveelheden voeding en ph- super makkelijk. Zitten nu dus op een liter per plant per dag.

 

Temp 20-29 (uitschiets naar 19.... mag wel een kacheltje gaan neerzetten al.)

Ec 1.4. Ph 5.5

dag 24

 

gallery_38563_17289_2642716.jpg

gallery_38563_17289_1779845.jpg

gallery_38563_17289_1604280.jpg

gallery_38563_17289_363928.jpg

Edited by supernoob
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor, met de potentie zit het wel goed zo te zien

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn idd flink gegroeid!! kan je die uitschieters niet meer knakken of kom je er niet meer bij??

De groei is er nu wel uit toch of denk je dat ze nu nog verder gaan??

 

Ze hebben het in ieder geval goed naar hun zin in je tent!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groei is er wel uit nu ja, alleen nog de toppen die bouwen. Knakken ga ik niet meer aan beginnen, had er 1 geprobeerd 2 weken geleden en die brak gelijk doormidden, lol. Niets voor mij. Geeft niet man die paar toppen van de paar 100. Knip gewoon de torentjes eraf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF terug komen op die internodestrek, ik vind het echt meevallen hoor, deze toppen groeien nog wel aaneen denk ik.

Verder lekker vol bloemen en groen, de ergste warmte is ook wel geweest dus het wordt alleen maar mooier.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ergste warmte is ook wel geweest dus het wordt alleen maar mooier.

 

zo dacht ik vorig jaar ook:

Van 3 tot en met 6 september werden in een deel van het land zomerse maxima genoteerd van 25,0 °C of hoger.

 

bron

 

@noob

beetje karteltjes bladrandjes maar is dat niet haze eigen en doen ze dat bij elke afwijking klimaat om zo weer bij te trekken?

gaat nog wel nar elkaar toe groeien tussen de nodes zoals Krasi ok al opmerkte

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temp is top nu idd super @ Krasi, was gister 28 graden met 5 lampen aan. Maar ga de 6e uitlaten. Heb wel een kacheltje geplaatst voor de nachten want die gingen richting de 18-19 gr.

 

Kartelend blad is idd normaal @ Lostchild.....

 

Hallow kapitein. Me geld is op kan geen nieuw filterdoek betale.

 

Murdoch, bedankt. Ik ga het direct afknippen.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...