Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

ik nam Doede nog serieus, maar als er gepretendeerd word dat we maar beter met een jonko op aan het verkeer kunnen deelnemen, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig. En dat komt dan uit de mond van deze wijze man.

 

maargoed Ontopic:

 

Nog wat gehoord over je straf?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar Amnees, dit artikel gaat over het feit dat er in ziekenhuizen is geconstateerd

dat mensen met THC in hun bloed

sneller en beter herstelde van hun hersenletsel.

 

Maar ik ben het met je eens; natuurlijk moet niet iedereen met een joint in het verkeer deelnemen.

Sommigen echter wel:

Die krijgen speciale aantekening bij hun huisarts, dat het klopt dat er THC aanwezig is in het bloed.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mompelt]Er zit wel degelijk 'we' in 'wietkweker'.[/mompelt]

 

De kern van het verhaal is volgens mij dat je als moordenaar in Nederland niet vermoord wordt als straf, maar als wietkweker word je dus wel disproportioneel gestraft (op een paar na schijnbaar). Zelfs in zo'n mate dat NIEMAND van de posters in dit topic wenst dat het hem/haar overkomt.

 

En al dat andere gezever doet er niet echt toe, ook die links van Doede niet. Ongeacht het misdrijf, de straf moet proportioneel zijn en ergens op gebaseerd zijn, dat noemen ze 'beschaving' en aangezien wij hier allemaal beschaafde mensen zijn op WietForum moeten we Doede steunen in deze, al is het alleen maar in woord, omdat WE dus tegen de onbeschaafde werkwijze van het OM en de belastingdienst etc zijn en het ook eenieder van ons kan overkomen, broodkweker of hobbyist, doet er allemaal niet toe.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar om THC in je bloed te hebben, moet je toch eerst blowen?

Edited by amnees
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je dat blowen?ik haal het altijd door de knoflookpers en breng het dan anaal in is best goed

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolle boel, hier.

De topicstarter stuurt een zijstraat in,

en een moderator rijdt er achter aan.

Zwaar off-topic allemaal.

Kan hier geen slotje op totdat het hoger beroep zich aandient?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, zou Doede daar bij gebaat zijn?

Of zou het goed zijn om deze man de ruimte te geven zijn strijd in kaart te brengen?

Vragen om een slotje? Zou dat zijn zaak helpen?

 

De discussie moet gevoerd blijven worden,

in de breedte, in de diepte, met zin en onzin.

Slechts zij die de discussie willen staken hebben maar 1 doel:

Klep dicht en doordraaien.

Een goed recht maar houd je er dan ook aan.

En dan doel ik vooral op het eerste deel van die intentieverklaring

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn mening zijn de mods wel redelijk relaxed hier,ik had er al een paar van die raddraaiers(lees eigen mening in eigen straatje praters) uitgemikt als ik een mod was ghehehe.

Maargoed hoe is het op het front Doede?en zijn de mensen op andere forums ook zo positief of negatief en zit je btw ook op alle forums die ter beschikking zijn om je aandacht ietwat te vergroten?.

Wat vind trouwens Sannie ervan en Doc dat zijn toch ook wel mensen die een mening hebben en er wat vanaf horen te weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje: Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van de voortgang van de zaak.

En dit topic staat in de categorie "Nieuws".

Ik heb geen zin in die brei van geleuter die er nu omheen is ontstaan en waarvan heel veel off-topic is.

Maar als er nieuwe ontwikkelingen zijn, hoor ik dat graag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees dan gewoon,want je bent namelijk niet verplicht om in dit topic te reageren zoals ik al eerder aan heb gegeven.Misschien kan je de behoefte om opmerkingen te maken voor jezelf houden wat misschien wat meer rust schept voor jezelf?,er is btw nieuws genoeg buiten dit Doede topic om waar je je zelf best mee kunt vermaken denk ik.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat, dit topic blijft open, Doede komt alleen nog met informatie over de betreffende zaak, en wij mogen alleen nog inhoudelijk reageren. En mocht Doede nieuws hebben, dan meldt ie dat hier, ook informatieavonden, steunbetuigingen, en samenkomsten voor of tijdens een zitting mogen hier besproken worden. en Doede, houd het daar dan ook bij, en gebruik andere topics om ons van veel meer leesvoer te voorzien, en zo de positieve kanten van cannabis te benadrukken. Ik weet zeker dat dit topic nog kans heeft. En zo niet... Mijn oma zei altijd, een slotje is zo geregeld!

 

 

Ik ben zeer benieuwd naar de uitspraak, hoop dat ie vrijgesproken word, dan ga ik de hele winter bouwen en in zomer 2015 KNALLEN! uiteraard geheel biologisch etc. dat koppel ik aan een webcam en dat koppel ik aan een tv-zender zodat ik in ieder geval laat zien dat ik niks fout doe.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar was Doede gister ??? (2-11)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar om THC in je bloed te hebben, moet je toch eerst blowen?

en tinktuur gebruik dan ? = gelijk aan dex-phetamine voor mij,

en met de dex speed mag ik wel rijden maar tinktuur gebruik is beter voor mij lees geen levenloos kasplantje

Edited by Grow Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

..wel beetje jammer,Doede......

 

er stonden veel mensen op jou te wachten en er lagen zelf flyers van jou.

 

misschien tot de volgende meeting !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je achteraf wel ff blij was dat je er niet was.

het was een ernstig rokerige boel,

en kan me voorstellen dat dit niet de goeie invloed zou geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slotje erop!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hok op slot dan heb je wat, sleutel in het voedingsvat.

Mondje dicht, geen gezeik.

Na het drogen ben je rijk.

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De republikeinen hebben weer winst geboekt in de senaat, en staan boven de democraten. Blijft een kutsysteem, zo,n 2 partijen verhouding!Of dit straks gevolgen gaat geven, je weet wel?? :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er in 27 staten gelegaliseerd wordt

wordt dit automatisch omgezet in een federaal besluit,

zoiets is mij verteld.

 

En het is een feit, getuige bepaalde reacties alhier,

dat de enkelen de hete adem in de nek voelen,

Oftewel natuurlijk zijn dit enorm sterke signalen naar de andere landen die zich met dit groene vraagstuk bezighouden

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...