Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Knockout Slaapwiet

Recommended Posts

die foxtails zijn juist lekker om te roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjee zeg, ik heb nog nooit zo'n magere top gezien van eskobar, of zou het fem zijn?

 

uhm, nou heb ik jaren geleden een thai stick gemaakt van buiten silverhaze,

ik vermoed nu zo'n 5 jaar oud,

en ik moet zeggen dat die cbn'tjes het nog steeds erg goed doen.

druk op de ogen, gapen, en lekker tsoned in je bolletje blijven hangen.

dus zou zeker eens proberen om oud goed gecured materiaal te roken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja. Het helpt als je wiet goed rijp is om te beginnen.

Ik heb eens Powerplanten geoogst op 23 november, voordat het ging sneeuwen.

De high was veel kalmer en anderen vonden het ook super relaxte wiet.

 

Dat zakkie dat ik er een ruim jaar later nog van vond heb ik niet gedeeld. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke wiet is potentieel slaapwiet, als je er maar genoeg van rookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk rook ik liever een puur jointje goed gecured LAC dan tig soortjes met weinig tot geen effect .

 

Heb na 20 jaar blowen waarvan de laatste 5 jaar alleen puur wiet (amnesia) aardige tolerantie opgebouwd.

 

En moet zeggen dat dit soortje er wel in hakt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vergaat het mij ook BudWiser en als je eenmaal tolerantie voor de zwaarste soort hebt opgebouwd ben je niet meer stoned te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk wel..

 

Dan moet je eens een keer je ballen tonen en minimaal 4 dagen geheel onthouden.

Dan weet je niet wat je over komt de eerste paar jonko's..

 

Geloof me nou maar, zelfs de meest verstokte gebruiker krijgt hem voor zijn ballen.. :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals oude rocker zegt. Gewoon ff stoppen. Paar daagjes kan je misschien beter wel paar weekjes van maken.

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon ff paar dagen stoppen na 20 jaar lang wiet te hebben gerookt ,............gaat voor mij niet op .

 

Ik durf wel te stellen dat ik naast mijn tolerantie ook wel een afhankelijkheid heb opgebouwd.

 

Nee hoor gewoon beetje afwisselen kwa soortjes , bongs en dabs werkt het best voor mij.

 

Vergeet ook niet dat als je last van slapeloosheid hebt , waar ik zelf geen last van heb ook best wietcake oid kan maken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan doe je het toch lekker niet BudWiser,

Maar klaag dan ook niet langer dat het geen effect meer zou hebben... :wave:

 

Maar ik denk, dat je de kracht mist om het daadwerkelijk minimaal 4 dagen geheel te onthouden..

2 of 3 dagen is te kort..

 

Wat Aqar zegt een weekje of nog langer is nog beter.

Maar korter als 4 dagen heeft geen zin..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdelijk of helemaal stoppen is echt niet zo'n probleem als het lijkt. Ik ken meerdere mensen die na langdurig veel blowen cold turkey zijn gestopt zonder noemenswaatdige problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je maar veel afleiding hebt lukt het, 't is pas als je je verveeld of geen echte doelen hebt dat je er niet van af geraakt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo ist! Verveling doet blowen, dus verveel je niet!

 

Stoppen is moeilijk zolang je weinig heb wat je bezig houdt.. maar goed mogelijk als je jezelf goed bezig houdt.. op me werk mis ik t blowen ook echt niet terwijl ik normaal 24/7 een joint tusse me vingers heb..

 

Variëren doet inderdaad ook wonderen, maar een T break...

 

Eten en inslaap komen was hier wel een behoorlijk probleem tijdens de break.. sliep amper en honger heb ik gewoon niet als ik niet blow..

 

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay,

Maar als ik je dus goed begrijp Ozzoes, dan bevestig je mijn verhaal, dat je na minimaal 4 dagen onthouding, weer ten volle kunt genieten van de THC..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja dan rook ik dus echt te weinig, nog steeds geen tolerantie opgebouwd.....

of zou het komen omdat ik genoeg afwissel?

en gericht de soort bij het doel zoek?

 

Gaan slapen van een ultrahaze, herrer, swazi of pure sativa wordt toch echt wel lastig, hoor.

 

De receptoren kunnen het best afwissselend getriggert worden,

zodat je endocannabinoiden "slot" nooit lam draait.

afwisselen na 3 a 4 dagen hetzelfde soortje te roken zou het beste zijn,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ oude rocker ,Ik klaag niet , het is me al vaker opgevallen dat begrijpend lezen niet je sterke kant is( niet erg).

 

 

Het viel me alleen op, dat ik na 5 jaar Amnesia te hebben gerookt (puur) in bong , jonko, dabs en cake

 

was vergeten wat zo'n Indica als La Confidential toch een impact heeft op mijn slaap.

 

Lekker uitgerust wakker worden en lekkere dromen.

 

Denk dat ik me niet verveel als auto restaurateur die gemiddeld 300 km per week fietst

 

grote tuin onderhoud ,een nacht per week vist en een motorboot in de haven heb liggen.

 

Waarom zou ik 4 dagen geen wiet roken ? Om daarna knock -out op de bank te gaan liggen?

 

Waarom zou ik niet elke dag bier drinken, is het er ? Dan drink ik het net als koffie

 

@Weetje ,Ja ik denk dat het komt, omdat je wat ik al eerder aangaf veel afwisseld .

 

Het ging om ; Wat is een knock-out slaapwietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb na 20 jaar blowen waarvan de laatste 5 jaar alleen puur wiet (amnesia) aardige tolerantie opgebouwd.

 

als je eenmaal tolerantie voor de zwaarste soort hebt opgebouwd ben je niet meer stoned te krijgen.

 

Tuurlijk wel..

 

Dan moet je eens een keer je ballen tonen en minimaal 4 dagen geheel onthouden.

 

 

Gewoon ff paar dagen stoppen na 20 jaar lang wiet te hebben gerookt ,............gaat voor mij niet op .

 

Ik durf wel te stellen dat ik naast mijn tolerantie ook wel een afhankelijkheid heb opgebouwd.

 

Kijk, zonder dat ik er echt een discussie over wil gaan voeren,

Moet je me met je 5 maanden lidmaatschap en 67 berichten niet de maat willen gaan nemen en stellen, dat begrijpend lezen niet mijn sterk(st)e kant is.

 

Jij begint over een tolerantie..

Ik geef daarbij aan, dat die tolerantie niet zo moeilijk is, als jij wil doen voorkomen met 20 jaar de zwaarste wiet puur te hebben gerookt.

Dat is nl onzin.

 

Ook de afhankelijkheid is een broodje aap verhaal.

Wiet, lees THC is niet verslavend. Zeker niet, als je zo als je zelf zegt het al 20 jaar puur rookt.

Tabak, is nl wel verslavend.

 

Als jij, of wie dan ook, niet 4 dagen zonder wiet kunt, ligt dat aan jou karakter en niet aan de wiet.

Je zal dan waarschijnlijk ook heel vatbaar zijn voor problemen als een gokverslaving oid.

 

Daar staat tegen over, dat voor mensen die wiet gebruiken als medicijn, niet zomaar even een weekje zonder kunnen.

Maar deze gebruikers, die kennen het probleem wat jij hebt sowieso niet, want die gebruiken het niet om er lekker stoned van te worden.

 

Gewoon ff paar dagen stoppen na 20 jaar lang wiet te hebben gerookt ,............gaat voor mij niet op .

 

Deze zin, leg ik dus uit als klagen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Rocker ,

 

Als jij ervan uitgaat dat ik omdat ik pas een account heb ook niet hier al wel meer als 5 jaar kom om mee te lezen.

 

en hoe weet jij dat ik het niet als medicijn gebruik , hoe weet je dat ik het niet kan ?

 

Als je goed gelezen had , had je kunnen weten dat ik niet 20 jaar puur rook maar alleen de laatste 5 jaar.

 

Ik ben ook na 23 jaar in een keer gestopt met sigaretten en stook al 15 jaar mijn eigen genever waar ik best zonder kan.

 

Het gaat voor mij niet op omdat het niet hoeft , niet omdat ik het niet kan.

 

Ik ga toch niet 4 dagen of nog langer niet blowen om er dan weer mee te beginnen.

 

Als ik het doe doe ik het goed.

 

Persoonlijk rook ik liever een puur jointje goed gecured LAC dan tig soortjes met weinig tot geen effect .

 

Heb na 20 jaar blowen waarvan de laatste 5 jaar alleen puur wiet (amnesia) aardige tolerantie opgebouwd.

 

En moet zeggen dat dit soortje er wel in hakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk wel..

 

Dan moet je eens een keer je ballen tonen en minimaal 4 dagen geheel onthouden.

Dan weet je niet wat je over komt de eerste paar jonko's..

 

Geloof me nou maar, zelfs de meest verstokte gebruiker krijgt hem voor zijn ballen.. :likken:

Ja dat gebeurt me eens per jaar als ik op vakantie ga, maar dit jaar niet. En inderdaad dat hakt er dan goed in. ;)

 

Als je dan dezelfde hoeveelheid tot je neemt na 3 weken vakantie lijkt het net alsof de wiet tien keer zo sterk is geworden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja zeg,,

 

Als je het dan hebt over mijn gebrek aan begrijpend lezen,

moet je me niet gaan plagen en toch zeker blijven begrijpend te schrijven.

Dat begint al met die rare wit regels overal tussen.

 

 

en hoe weet jij dat ik het niet als medicijn gebruik , hoe weet je dat ik het niet kan ?

 

Omdat je dat dus zelf aangeeft

 

Het gaat voor mij niet op omdat het niet hoeft , niet omdat ik het niet kan.

 

Wat zeur je dan over een "aardige tolerantie", als je toch gewoon doorgaat

 

Ik ga toch niet 4 dagen of nog langer niet blowen om er dan weer mee te beginnen.

Als ik het doe doe ik het goed.

 

Begrijp ik je nou goed?? Dat je eigenlijk zegt, dat het beter zou zijn om definitief te stoppen??

Waarom doe je dat dan niet??

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietkwekers/rokers die elkaar adviseren om te stoppen met roken, altijd lachen. :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...