Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Knockout Slaapwiet

Recommended Posts

Hallo Beste Mensen,

 

Om beter in slaap te komen en door te slapen kan je gebruik maken van pillen. Maar er is vast en zeker een canna soort te vinden die dezelfde werking heeft.

 

Weten jullie een soort waarvan je keihard in slaap valt?

 

Thanxs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel Kush kruisingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je zoekt is inderdaad een zware indica.

 

Probeer zeker eens Midnight Kush van G13 Labs.. een kruising tussen Hash Plant en Blueberry en tevens een zeeer goede slaper :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs!

 

Had die K.O. Kush ook zien staan maar met deze info erbij kom ik alweer verder. Search goes on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herijuana of de Anesthesia.

 

Beetje ICE laat op de avond van 1 van deze soortjes helpt nog meer, BHO/AHO ook, jammer dat ik zo snel gewend ben en een hoge tolerantie heb :thumbsdown:

 

Voor mij was het een maand of 6 helemaal het einde, jammer genoeg kreeg ik meer klachten en werkte het niet goed meer maar ik kan het mensen die problemen hebben met in- en doorslapen echt aanraden die soortjes, je slaapt zomaar een uur of 4 aan 1 stuk door :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miramar, bij mij doen idd de zware indica bankhangers wel eens de das om, als ik zoiets niet ter beschikking heb (heb althans wel de voorkeur voor indica overwegende hybriden) wil een borrel soms wel eens helpen, niet om perse dronken te worden, gewoon een flinke borrel om te ontspannen.

 

En dit gezegd zijnde in die zin datik net enkele weken vrij zeker weet dat ik ADD heb (en altijd heb gehad) en dus s'avonds ook soms nog uren wakker durf liggen. En wakker liggen omdat je je brein niet gekalmeerd krijgt terwijl je overmoe bent en binnen slechts enkele uren weer op weg moet, dat sloopt een mens.

Heb 15 jaar 24/24 7/7 werk gedaan, dan begin je met de klassiekers, warme melk met anijs en honing, thee en rum (ook bij verkoudheid) een banaantje eten, .....

 

Al bij al als er hier intressante tips uit de bus komen hoor ik die ook graag, canna related of andere natuurlijke hulpmiddelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slecht slapen nekt je ik kamp mijn hele leven al met slapen, ik had Painkiller van Dr underground hij maakt je heel erg relaxed en rustig, maar ik moet het ergens mee gaan mengen want het slapen lukt nog niet, het is wel zo dat ik een erg moeilijke slaper ben, wie weet slaap jij er wel goed op s6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild, bedankt voor het advies. Hoop dat je sneller in/door kan slapen in de toekomst of dat het zich oplost want het is niet tof.

 

@ Sniper, ADD? Klinkt bekend. Alcohol gaat hem niet worden denk ik ivm verleden/alcoholisme/probleem ermee. Bedankt voor je toevoeging.

 

@ Lousdy, Het is niet direct voor mijzelf, die painkiller ga ik eens bekijken online bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild, bedankt voor het advies. Hoop dat je sneller in/door kan slapen in de toekomst of dat het zich oplost want het is niet tof.

 

Slapen gaat wel alleen wordt ik minimaal een keer of 3 per nacht wakker.

Extra problemen heb ik er eigenlijk niet door overdag want mijn dagen zijn niet echt volle agenda werk.

 

Alcohol idd beter laten staan als je er een probleem mee gehad hebt, ook al denk je van niet, je grote dorst is nog lang niet gelest vrees ik, verneukeratief dat alcohol.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde problemen gehad, niet goed door kunnen slapen maar wel half 7 je bed uit om naar school te gaan.

 

Proberen je ritme helemaal op te fucken voor een paar dagen. (dus maximaal 2/3 uurtjes slapen per nacht)

Wanneer je je ogen na 2/3 daagjes echt niet meer open kan houden, jezelf een bepaald ritme aan leren (naar bed vaste tijd, uit bed vaste tijd) en deze te blijven volgen.

 

Hielp mij in ieder geval m'n school periode door!

 

Succes ermee man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee uiteraard geen alcohol als je der problemen mee hebt of niet tegen kunt zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de combinatie van wiet eten/drinken , gevolgd door een jointje met tabak toch wel ideaal.

 

beetje wietmelk werkt het snelste.. en voor ik de wiet erin doe trek ik een of twee zakjes "slaap lekker"thee van pickwick erin = kan je in elke supermarkt vinden.

dus : melk in een pannetje ( of water met een eetlepel completa)

hang er theezakje(s) in tot het 5 minuten bijna aan de kook is, theezakjes eruit, wiet erin, 10 minutenroeren , en voorkomen dat het gaat koken,vuur uit , melk door zeef schenken, goed de wiet uitdrukken, zodat alle melk eruit is.

ervaring leert dat ieder een andere dosis liekker vindt, ik doe graag 0.3 a 0.5 gram wiet per mok.

als je de melk goed voelt steek je een jointje aan , en wedden dat je toch net effe lekkerder gaat slapen....

 

succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij doe ook maar! een wietje waar je van in slaap valt, had toevallig gister een zakje gevonden met een gram puur thc, een sigaret aangestoken en voor elke hijs een beetje eroverheen gestrooid, dat werkte wel, maar is een beetje duur om elke dag zo in slaap te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt niet uit wat je rookt, als je maar genoeg rookt val je vanzelf in slaap. Net als met teveel drinken dan ga je vanzelf van je stokkie alleen met wiet valt dat wat gunstiger als met drank.

 

Indica's bij voorbaat inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. J, mag ik hetzelfde bestellen als Amnees? :yummy: :yummy: :yummy:

 

Een biertje en een jointje kan ik ook van in slaap vallen maar ik drink weinig alcohol en het is voor een ander die niks drinkt. Maar moet zeggen dat ik het wel interessant vind om feedback te horen zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, het is al bij al ieder voor zich, en vooral uitdokteren waarom je problemen met slapen hebt. Ik weet sinds enkele weken dat het bij mij aan ADD ligt, hetgeen al een openbaring is geweest. Helpt natuurlijk geen reet aan de spoken in mijn hoofd maar ik weet wel waar het van komt nou.

Niettemin afgelopen nacht toch weer een dik uur wakker gelegen voor het in slaap vallen + een keer of 3 wakker geworden om niks.

En dan gaat de wekker, fuck it, ik blijf liggen (wel zo handig als werkloze) damn de deurbel, postbode met pakje van Sannie, en dan toch maar opgebleven en nou helemaal murw natuurlijk. heb nog een jay of twee Silverhaze en nog een borrel of 2 oude Bols.

 

Amnees (no hard feelings?), bedoel je puur kristalletjes?

Laatst het derde vak van men grinder eens open gemaakt, en dat was blijkbaar lang geleden, zat vol met overwegend Amnesia en White widow trichs, bolletje hasj van gedraait en kelere wat hakte dat erin. maar dan komen we weer bij het begin, een Indica of overwegend Indica hybride will do the job in mij geval. Als het echt te hard spookt een borrel erbij.

 

 

Maar het enige waar ik niks tegen heb is "suicide headache" ofte wel het type hoofdpijn "ram je kop door de muur"

Migraine heb ik ook somslast van, meestal getriggerd door te weinig eten en fel licht, en zie ik meestal op voorhand wel aankomen (zie letterlijk sterretjes een uur op voorhand+ een voos gevoel links of rechts) en is op te lossen door een stevige dosis ibuprofen (ja chemie, canna helpt niet, gewone asperine ook niet)

maar cluster hoofdpijn (de engelse term vertaald het gevoel zoveel beter) is nog 10 keer erger als dat en over de hele voorkant van men kop.

helpt enkel een Dafalgan Codeine tegen en dan nog wordt het op zen minst 36uren lijden + nog eens die tijd om het weer te boven te komen.

Nog iemand die daar last van heeft en er wat tegen weet, sorry voor het kapen van de post maar het ligt in dezelfde lijn.

Voor de gewone migraine wil ik dit jaar wilgenbast tictuur maken (trotse bezitter van een stevige treurwilg in de tuin), dacht trouwens dat Miramar me vorig jaar die hint had gegeven met als gevolg dat ik er wat op heb zitten googlen en wat ik binnen dit en enkel maanden alweer eens moet opfrissen tegen het weer betert.

 

En verrek, nou ik het typ, Hop is ook een goede slaapverwekker schijnt Miramar, geen ervaring mee maar het zaad ligt klaar en zou ik wel al kunnen planten, schijnen moeilijke kiemers te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik ook ADD heb, of ik heb gewoon teveel energie. Het is nu bijv half 8 en ik heb nog niet geslapen.

Ik ben ook werkloos sinds kort en ik ben gelijk weer in me oude routine van laat slapen, opstaan en heel de dag geen fuck doen gevallen. Elke keer word het een paar uurtjes later naar bed.

 

Toen ik nog werkte ging t ook niet goed. Meestal 3 tot 5 uur slaap per nacht. Maar toen stond ik wel om 8uur op.

Ben nu al 4 dagen achter elkaar om 15:30 wakker geworden en ik zie soms maar 1,5 uur daglicht.

Ik heb nu ook een wekker fobie ontwikkeld maar ik heb m toch maar gezet op 14:00

 

Sniper78: ik heb ooit gezien op tv dat paddo's tegen clusterhoofdpijn werken.

 

ikzelf heb alles geprobeert tegen slapeloosheid: melatonine 3mg, temazepam, wiet, melk, warm bad, lezen, thee met honing, banaan, alcohol

maar als ik onrustig in me hoofd ben werkt niks.

 

Maar ik ben van mening dat stress + teweinig lichaamsbeweging de oorzaak zijn van slecht slapen bij mij. Ik denk dat gezonde voeding en een fijne slaapplek ook belangrijk zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heb ik stress, weinig gefitnessed en ongelooflijk veel vet eten gegeten afgelope dagen. Tijd om weer om te switchen.

ff nog een vraagje hoe ben je erachter gekomen dat je ADD hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend mannen, die problemen met slapen. Ik denk ook wel zoals jullie zelf ook aangeven dat het vaak ergens vandaan komt.

Vraag het nu voor iemand die wil gaan afbouwen met slaap medicatie. Eerst altijd diazepam of iets dergelijks nu iets voor alleen inslapen en is al beter met opstaan. Maar ik ga voor die KNOCKOUTWEED!!!! :spliff:

 

 

ADD is iets ander als ADHD, je mist de hyperactivity en dan vooral lichamelijk. Want in de kop kan het behoorlijk onrustig zijn terwijl je aan de buitenkant van die persoon niks ziet.

Maar ja stel je voor, de hele Nederlandse mannelijke bevolking wordt getest. 25% daarvan is ADD of ADHD positief in meerdere en mindere mate. Dan kan het toch niet zo zijn dat iedereen ziek is? Dan is het geen ziekte in mijn ogen iig. Dat we er wat mee moeten ligt aan die personen zelf en dan nog,. willen ze hun omgeving aanpassen of zichzelf of alles zo laten? De keuze ligt bij zichzelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

suicide headache : men neme 1 tabletje "Sanalgin" ( oplossen in half glas water zoals in de gebruiksaanwijzing staat)

zet nu een lekker warme muts op , en kruip minimaal 45 minuten in je bed

als de hoofdpijn weg is ( of bijna weg) een warme douche nemen , en een puur pijpje roken ( werkt als een tierelier bij mij)

de stress die aanleiding vormde voor de koppijn zal dan ook langzaam wegzakken....

 

pas op met nicotine bij hoofdpijn, en verdampen is nog beter dan puur stickie bij hoofdpijn ( meer zuurstof in je bloed= minder koppijn)

 

nb als je koppijn hebt = let ff erop dat je urine helder is. anders even een zout/suiker oplossing inschenken , gevolgd met elk uur twee a drie glazen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beste manier van inemen is melk,

de afgiftetijd duurt lang

uit volkskrant artikel: wordt het slaapbevorderend effect van warme melk veroorzaakt door tryptofaan, een van de bouwstoffen in melk. Deze stof wordt in de lever omgezet in serotonine, dat ook door het lichaam zelf wordt aangemaakt. Uit serotonine vormt zich weer melatonine. Dit hormoon speelt een belangrijke rol in het dag/nachtritme, de biologische klok.

 

ik gebruik lang gecurede wietjes, liefst buitenwiet; THC> CBN

indica for sure.

uurtje voor het slapen gaan innemen zodat je de high van de THC nog ff meemaakt

en dan gaan koessuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...