Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Knockout Slaapwiet

Recommended Posts

ps , ik rook met tabak

puur roken is vaak nog slaapverwekkender

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker waar meneer Jansen, sinds ik een aantal jaar puur rook en er tolerantie optreedt is er heel veel wiet die mij slaperig maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

Ik heb het syndroom van Asperger,ik rook wiet om plotse veranderingen/tegenslagen het hoofd te kunnen bieden zonder te flippen.

Ook kan ik niet slapen als mijn brein aan het malen is,dan vape ik wat BHO en ben ik zo weg.

Veel mensen ergeren zich eraan dat ik een wandelende encyclopedie ben,zegmaar wiki op benen...

En realiseren zich niet dat dat erbij hoort,eveneens als niet kunnen omgaan met plotse veranderingen.

Ook ben ik erg sociaal en lul veel,ook dat hoort bij mijn vorm van Asperger,waarop mensen mij vragen of ik ADHD heb,maar dat is gebleken dat ik dat niet heb.

Voor de buitenwereld is het taboe om hierover te spreken en mensen zien mij als een drukke&slimme vent zonder te weten waarom ik zo anders ben.

Komen ze erachter,dan sta ik 1.2.3. op straat,niemand wilt een persoon met Asperger aan het werk zo blijkt......

Acceptatie is ver te zoeken,iedereen moet maar behoren tot de middenmoot en zich gelijk gedragen.

Ik weiger dit! ik heb mijzelf ge-accepteerd en spuug op mensen zonder begrip! zij zijn namelijk de beperkte personen,zonder E.Q.!

 

Slapen doe ik inmiddels wel met een lekker Amnees/BHO,it shuts off the mind far enough to enter a dreamy state.....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak je niet al te druk Collie,

 

Ik ben d'r ook één. Wen er maar aan en pas je aan. Je ziel wordt steeds flexibeler.

Het belangrijkste heb je al binnen: je praat er vrijuit over.

Het ligt meestal aan jezelf als het fout gaat.

 

Tis de kunst het te leren voorkomen. Succes.

 

Black Domina schijnt de shit te zijn als het gaat om slapen en staat hoog op m'n lijstje...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weed

 

Wat een raar verhaal??

 

1/ Asperger, is een combinatie van ADHD-PDDnos-Autisme.

Dat heb je door elkaar heen, waarbij de 1 wat nadrukkelijker naar voren kan komen dan de ander, maar gaat altijd samen.

(Mijn zoon, is al vanaf zijn 5 levensjaar gediagnosticeerd Asperger (lijer:))

 

2/ Dit hebben, kent veel moeilijkheden, maar zeker evenzo veel moggelijkheden.

 

3/Dom, om zo iemand niet aan het werk willen hebben.

Weet je zeker, dat daarbij je PDDnos problemen je niet in de weg zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry oude rocker, maar jouw opmerking bij punt 1 klopt echt niet hoor.

Ik heb zelf PDD-NOS en ADD en dat is toch echt wat anders dan Asperger.

Autisme, Asperger, PDD-NOS, AD(H)D staan volgens mij wel allemaal in het DSM-IV.

AD(H)D zijn comorbide stoornissen, welke wel vaak voorkomen bij mensen met Asperger en PDD-NOS, maar dit hoeft niet perse, dus zo raar vind ik het verhaal niet van Collie Weed. ;)

 

Ik herken best veel in het stukje van Collie Weed, maar ik ben meer introvert (behalve als ik kwaad wordt, want ik kan heel slecht tegen onrechtvaardigheid) en zeg meestal alleen wat als ik echt iets te melden heb. :rolleyes2:

 

Oh ja, voor mij ook het liefst Indica's, maar ga binnenkort weer eens testen hoe ik ook alweer op de Santa Maria reageer. :)

Van die heerlijke zoetzure geur loopt me het water al wel in de mond, dus da's al een +. :dribble:

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig vallen alle soorten autisme onder het kopje 'autisme spectrum stoornis' (ASS)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beaker..

 

De materie, ondanks dat ik zelf een zoon heb, die de diagnose heeft, is wat roestig..

Heb geprobeerd het op te zoeken, maar heel eenduidig is het niet..

 

@Aquar

Er zijn veel soorten autisme..

Echter Aperger, is een HFA.

Hoog Functionerend Autisme.

 

De meest succes volle mensen op deze aardkluit, zijn bijna allemaal Asperger klantjes.

Daarom was ik denk ik ook getriggerd door Collie Weed.

En dan met name zijn negative ervaringen met zijn directe omgeving..

Ik heb het idee, dat hij nog jong is..

 

De tijd en zijn eigen vermogen om zich "aan te passen aan de geldende standaarden", gaan bepalen in hoeverre hij er straks gewoon ontzettend zijn voordeel er mee gaat doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aquar

Er zijn veel soorten autisme..

Echter Aperger, is een HFA.

Hoog Functionerend Autisme.

 

De meest succes volle mensen op deze aardkluit, zijn bijna allemaal Asperger klantjes.

Daarom was ik denk ik ook getriggerd door Collie Weed.

En dan met name zijn negative ervaringen met zijn directe omgeving..

Ik heb het idee, dat hij nog jong is..

 

De tijd en zijn eigen vermogen om zich "aan te passen aan de geldende standaarden", gaan bepalen in hoeverre hij er straks gewoon ontzettend zijn voordeel er mee gaat doen..

Bedoelde alleen maar te zeggen dat in de nieuwe DSM V alle vormen van autisme op één hoop worden gegooid als ASS. De rest kan ik het alleen maar mee eens zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, weer nieuw leven hier,

 

Die knockout wiet is gelukt voor die dame. Enige wat er wel mee is is dat ze te weinig voorraad heeft want ze kweekt niet zelf. Telink,.. Maar ik ga haar eerdaags eens opzoeken en kijken hoe het gaat. Bedankt voor alle goede tips en adviezen alvast en nogmaals!!

 

Waar ik me de laatste veel mee bezig hou is voeding. Nou er is een wereld voor me open gegaan.

Eerst heb ik alles laten testen. Daar kwam uit dat ik beter geen gluten kon eten voor een maand of wat om dat eens te testen. Geen cashew, zonnebloem, melkproducten. Dit was dus een soort autoimmune dieet. Daar heb ik als toevoeging alleen maar proteïne en vet gegeten en dan vooral de goede vetten zoals cocosvet, visolie en vele vetten meer. Na een week of twee ontgiften, dat ging vanzelf, voelde ik mezelf per dag fitter en beter worden. Ik ben tien kg aangekomen en die kon ik goed gebruiken. Voel me nu per dag weer sterker en fitter worden.

Ongelooflijk hoe ik mezelf heb lopen vergiftigen met al dat supermarkt voer.

 

Maargoed, dat was een klein zijweggetje,

 

Owja en ADHD, daar geloof ik niet meer in. Is gewoon een tekort aan goede Omega 3 olie en Magnesium in je kop. Je hoofd heeft bouwstenen nodig en als je die niet eet gaat het hard achteruit allemaal.

ADHD is niks medisch, het ligt allemaal in je voeding geloof ik nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar waar heb je dat laten testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een poosje terug had ik bij de shop een northern light gekocht die laat was geoogst. die kon je het beste op de rand van je bed oproken, want ik kwam niet meer uit de bank. echt coma.

Ik denk dat je het beste een pure indica kunt planten en die laat oogsten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar waar heb je dat laten testen?

Bij een biologisch arts. Ik kende het ook niet maar heb er veel aan gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

van de goedkopere soortjes in de shop val ik altijd direct als een roos in slaap.

 

die worden verkocht als white widow of bubblegum, maar wat het echt is weet je nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

bubblegum is een zalige indica.

relaxed en introspectief

kan je goed gefocused je ding doen zonder dat gedachten alle kanten op stuiteren

of gewoon extra kalm blijven in extreem stressige omstandigheden

indica is mijn vriend

laat oogsten is ook te triggeren door nog even 3 dagen int donker te zetten na dat je dacht dat ie al laat/. klaar was

je kan die ultravette laat geoogste wiet ook niet slecht verpakt bij je dragen

na drie dagen int donker voor het oogsten meurt het de pan uit.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig van Meneer Jansen,

 

Ik zou zo dat hele verhaal kunnen kopiëren naar mijn eigen favoriete Santa Maria,,

en die is 75% Sativa...

:whistling

 

Ik denk, dat het geheim hem er ook voor een belangrijk deel in zit,

hoe je oogst, wanneer je oogst, hoe droog je, curen\?

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht santa maria is 60% indica

heb santa en afghani in dezelfde ruimte gehad en groei/bloeipatroon prima kunne vergelijken

ook qua high zou ik zeker geen sativa dominate plant in santa ervaren

ter vergelijking : een landras thai met standaard 10 cm internode afstand bij 30 graden en zeer smalle bladsegmenten die 20 cm lang en 1 cm breed zijn..DAT is volbloed sativa

gooi je daar wat afghaan tegenaan en daarna weer thai, dan kom je met een getemperde thai, die misschien nog enorm groot is en maar iets breder blad heeft ...dan heb je je driekwart sativa

 

santa maria is meer indica dan sativa

 

ik droog int donker op de kop, twee weken minimaal , voor ik de plant uitelkaar haal en de takken met top in schoenendozen leg int donker

net voor takje helemaal droog is gaat het in de pot

 

kortom , ik oogst droog en cure volgens de ouderwetse methode

Share this post


Link to post
Share on other sites

drogen en curen is zo ie zo iets wat zeer onderschat wordt naar mijn mening, ik vind het persoonlijk het moeilijkste.. maar ben dan ook buiten kweker.

 

Moet zeggen dat, ondanks ik volgend jaar echt niet meer met RQS genetica aan de gang ga, hun I.C.E. mij ontzettend goed bevalt qua effect, en die heeft op mij zeker een K.O. effect. Ook qua smaak trouwens.

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Meneer Jansen..

 

Ik heb de indruk, dat er meer soortjes voor SM doorgaan.

Ik zie ook hier wel verslagen en foto'voorbij komen, dat ik denk... :o

 

Mijn SM,

heeft idd hele smalle bladeren, wat zo typerend is voor de Sativa,

 

Dat drogen en curen, doe ik ongeveer net zo.

Al heb ik daarin nog niet een heel vast patroon.

En die doos, die gebruik ik ook niet..

 

Gaat bij mij nadat het redelijk droog is, (nog geen brekende takjes)

In de glazen weck potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je een foto van een wat ouder "fanleave" oude rocker?

moet zeggen dat ik de budleaves niet echt super smal vind , maar ik snap je punt

er zijn veeeel santamaria zaadkeuizingen gemaakt , maar de originele santa maria was een stek.

Die stek was begin jaren "00 bij mij in de buurt nogal populair en was maar ietsje puntiger in blad dan een k2 of Northernlights.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel weet ik er nou ook weer niet van hoor.

Ik ga uit van wat mij er van wordt verteld en dan hebben we het over een F8.

Die zou terug gebracht zijn, door Spees Cees voor No Mercy Seeds..

 

Voor een evt foto moet je ff door mijn foto album bladeren.

 

Op dit moment heb ik nieuwe zaailingen staan van vrijdag 4 week..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planck...dat is em

 

maar die je daar hebt is boven de 24/25 celcius afgebloeid, waar of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk eerder te heet meneer Jansen, kijk maar naar de foxtails.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...